ASYSTENT PROJEKTANTA / ASYSTENT BIURA (NR 0059) Bydgoszcz oferta pracy ECO - INVESTMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA / ASYSTENT BIURA (NR 0059)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: - Wsparcie administracyjne biura,- Obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad ich poprawnym funkcjonowaniem,- Pomoc w wykonywaniu rysunków w programie AutoCAD do projektów budowlanych i wykonawczych,- Uczestnictwo w tworzeniu ciekawych i nowoczesnych obiektów budowlanych,- Ścisła współpraca z projektantami branży budowlanej,- Uczestnictwo w opracowywaniu i opiniowaniu projektów budowlanych oraz wykonawczych,

Data publikacji: 2019-01-04

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ECO - INVESTMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
85-843 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Wsparcie administracyjne biura,- Obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad ich poprawnym funkcjonowaniem,- Pomoc w wykonywaniu rysunków w programie AutoCAD do projektów budowlanych i wykonawczych,- Uczestnictwo w tworzeniu ciekawych i nowoczesnych obiektów budowlanych,- Ścisła współpraca z projektantami branży budowlanej,- Uczestnictwo w opracowywaniu i opiniowaniu projektów budowlanych oraz wykonawczych,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA / ASYSTENT BIURA (NR 0059)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik budownictwa*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- mile widziane doświadczenie w branży projektowej- umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office, - mile widziana znajomość programu AutoCAD/ZwCAD (istnieje możliwość przyuczenia)

Nazwa pracodawcy:
ECO - INVESTMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Filtrowa 65 lok. 45, 02-055 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Monika Janecka609-089-986Kontakt w godz. 08:00 - 16:00

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 08:00 - 16:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Filtrowa

Numer budynku pracodawcy: 65 lok. 45

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.01.2019

Data dodania oferty pracy: 04.01.2019

Oferta pracy ważna do: 28.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENTA STOMATOLOGICZNA - od 2 200 PLN

Asystowanie lekarzowi dentyście, pomoc w prowadzeniu przychodni stomatologicznej.
SoliDent s.c. Tomasz Stypułkowski, Błażej Wasilewski - 2018-09-21 - Łomża (podlaskie)

ASYSTENT ZESPOŁU KONTULTANTÓW - od 2 013 PLN

wykonywanie zleconych czynności administracyjnych, bieżące wsparcie Zespołu Konsultantów, zarządzanie kalendarzem, prowadzenie grafiku konferencji i spotkań, prowadzenie listy kontaktów, aranżowanie spotkań, szkoleń oraz konferencji, obsługa przesyłek kurierskich, sporządzanie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zespołu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

porządkowanie faktur, księgowanie w programie, sporządzanie dokumentów wewnętrznych, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Kowale (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych, pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Złotoryja (dolnośląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

montaż bram, furtek, ogrodzeń, wytyczanie linii ogrodzenia, niwelacja terenu, umiejętność czytania projektów
SITARSTWO Z DRUTU I TWORZYWA - 2017-02-16 - Składowice (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 850 PLN

Prowadzenie dokumentacji pedagogicznej. Podnoszenie poziomu rozwoju zawodowego. nauczanie metodą Montessori w zakresie życia codziennego, sensoryki, mowy, matematyki, edukacji kosmicznej.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Barlinek (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentacji księgowej klientów biura,- wprowadzanie danych przy użyciu nośników elektronicznych do dokumentacji podatkowej tj., księgi przychodów i rozchodów, ewidencji VAT,- sporządzanie zestawień, raportów, deklaracji podatkowych,- obsługa klientów biura.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT SPRZEDAWCY SAMOCHODÓW (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Katowice (śląskie)

NN/ WYCHOWAWCA - od 2 294 PLN

Praca z młodzieżą niedostosowaną społecznie.
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu - 2018-01-03 - Wałbrzych (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA MAGAZYNU - od 2 000 PLN

-wystawianie dokumentów systemowych PWZ, RWZ,-drukowanie zamówień,-przygotowywanie towaru do wysyłki,-kontrola wymiarów - współpraca z handlowcami,-praca na programie Symfonia Handel-praca w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2017-04-21 - Garbatka (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Drohojów (podkarpackie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY (NR 5746) - 1 800 - 2 000 PLN

Pracownik będzie odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę imprez MICE (szkolenia, bankiety i konferencje),- przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji z klientami,- utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu.Oferujemy:- pracę w prestiżowym hotelu, w profesjonalnym zespole,- możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe,- wynagradzanie od 1800,00 - 2000,00 netto - zatrudnienie w ramach umowy o pracę.Praca 5 dni w tygodniu -ale dyżury mogą występować w soboty i niedziele wówczas -dni wolne od pracy wypadają w tygodniu.
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 1 850 PLN

Zapewnienie sprawnej obsługi sekretariatu Zarządu Banku oraz funkcjonowania Banku poprzez właściwą i sprawną organizację spotkań i materiałów do pracy pracowników Banku.
Bank Spółdzielczy w Santoku - 2016-10-26 - Santok (lubuskie)

1243U - POMOCNIK PIEKARZA - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Wacyn (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 700 PLN

sprawdzanie i weryfikacja dokumentów księgowych, wprowadzanie i księgowanie dokumentów, sprawdzanie i uzgadnianie rejestrów Vat, prowadzenie analityki środków trwałych, czynny udział w uzgadnianiu kont księgowych, uczestnictwo w zamykaniu okresów sprawozdawczych
SPM POLAND SP. Z O.O. - 2017-01-09 - Tychy (śląskie)

TECHNOLOG ODZIEŻY ROBOCZEJ - do 1 225 PLN

Szycie odzieży roboczej, obsługa i podstawowa konserwacja maszyn.
" K.U.S. " SP. z o.o. - 2017-08-29 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - do 1 850 PLN

aystowanie projektantowi i kierownikowi budowy
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

PAKOWACZ WĘDLIN - od 1 850 PLN

Wykonywanie czynności na Oddziale Pakowni Wędlin.
ANIMEX FOODS Spólka z o.o. Spólka Komandytowa Oddział w Ełku - 2016-05-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 020 PLN

wsparcie rodzin z problemami wychowawczymi,
Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Szczucin - 2016-09-05 - Szczucin (małopolskie)

ASYSTENT/ ASYSTENTKA SPEDYTORA MIĘDZYNARODOWEGO - od 2 100 PLN

Praca w międzynarodowej firmie spedycyjnej, asystowanie przy wystawianiu zleceń spedycyjnych, wprowadzanie danych do systemu oraz wszystkie pozostałe prace związane z działalnością pracodawcy.
DEDICATED LOGISTICS POOLSKA - 2018-06-01 - Zbychowo (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

pomoc w księgowości, obsługa programów
Centrum Księgowo-Kadrowe " AGMA" Agata Ptaszyńska - 2018-09-12 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT WYDZIAŁU KONTROLI - od 2 289,83 PLN

-przeprowadzanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przciwpożarowej w Komendzie Oddziału, Placówkach Straży Granicznej w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentualnych zagrożeń;-udział w opracowaniu i aktualizacji planów ochrony przeciwpożarowej oraz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących ochrowny przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewniania bezpiecznych warunków pracy/służby;-przeprowadzanie szkoleń w dziedzinie ochrony przeciwpożarowej w celu przekazania podstawowych zasad z ww. zakresu;-udział w ocenie projektów i dokumentacji dotyczącej modernizacji rozbudowy i budowy w obiektach Komendy Oddziału oraz Placówkach Straży Granicznej w celu zgłoszenia ewentualnych wniosków dotyczących uwzględniania wymagań ochrony przeciwpożarowej w projektach i sokumentacji;-przeprowadzanie praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji w wytypowanych obiektach w Komendzie Oddziału oraz nadzorowanie praktycznego sprawdzenia organizacji i warunków ewakuacji w wytypowanych obiekatch w Placówkach Straży Granicznej w celu zapewnienia przygotowania do działania na wypadek ewentualnych zagrożeń;-sporządzanie i aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów Oddziału, przy współudziale właściwych komórek organizacyjnych komendy Oddziału w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentualnych zagrożeń;-określanie rodzaju oraz miejsc rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrola przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego w celu zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego; -opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Oddziału rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewnienia informacji oraz wniosków i zaleceń dotyczących podniesienia poziomu bezpieczestwa przeciwpożarowego
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-04-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPRZEDAWCA - OTRĘBUSY - od 2 600 PLN

sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej, układanie towaru, sprzątanie miejsca pracy, praca od poniedziałku do piątku oraz w co drugi weekend, w systemie dwuzmianowym w godz. 7-14, 14-21, wynagrodzenie do ustalenie (od 2600 zł brutto), istnieje możliwość pracy tylko w weekendy
"BEATA" Beata Matuszczak - 2016-05-24 - Otrębusy (mazowieckie)

ASYSTENTKA DYREKTORA / PROJECT MANAGER - od 4 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: logistyczne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach oraz współpraca przy zarządzaniu projektami i procesami w firmie, obsługa sekretariatu zarządu i koordynowanie sprawnego przepływu informacji, współpraca przy rozwoju handlu w tym występowanie w roli tłumacza,prowadzenie negocjacji w imieniu dyrektora, tworzenie i analiza raportów, koordynacja wdrażania zmian oraz realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez dyrektora; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane doswiadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność współpracy, negocjacji, dyspozycyjność, przedsiębiorczość, aparycja i zmysł estetyczny, elokwencja, angielski (poziom C), znajomość środowiska MSOffice, umiejętność posługiwania się nowoczesnymi narzędziami informatycznymi
MEBEL RUST Marian Rust - 2016-07-14 - Pludry (opolskie)


Wybierz powiat