ASYSTENT KUPCA Łódź oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: ASYSTENT KUPCA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Negocjowanie warunków zakupu oraz współpraca z zagranicznymi kontrahentami w zakresie eksportu-importu kolekcji damskiej.Nadzorowanie procesu produkcji, komplementacja dokumentów zakupowych, kontrola terminowości dostaw.Obsługa prawno-administracyjna zamówień w tym współpraca z agencjami i urzędami celnymi, przewoźnikami i firmami kurierskimi.
Data publikacji: 2016-03-30
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Negocjowanie warunków zakupu oraz współpraca z zagranicznymi kontrahentami w zakresie eksportu-importu kolekcji damskiej.Nadzorowanie procesu produkcji, komplementacja dokumentów zakupowych, kontrola terminowości dostaw.Obsługa prawno-administracyjna zamówień w tym współpraca z agencjami i urzędami celnymi, przewoźnikami i firmami kurierskimi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia do negocjacji z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KUPCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Biegła obsługa komputera. Znajomość MS Exel.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dyspozycyjność. Zaangażowanie w realizację powierzonych zadań. Odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Łódź
Adres pracodawcy:
Pomorska 40, 91-408 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Pomorska
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: produkcja i sprzedaż odzieży
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Łódź
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 30.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pedagog
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Radomin (kujawsko-pomorskie)
przygotowywnie raportów dotyczących reklamacji w języku koreańskim oraz angielskim na potrzeby klientów, właścicieli oraz zarządu, zakup usług certyfikacji wdrażanych i wdrożonych systemów, koordynacja zewnętrznych audytów certyfikujących.
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Żory (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Radom (mazowieckie)
Asystent ds. obsługi klienta (staż)
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Tychy (śląskie)
- obsługa sekretariatu firmy;- obsługa centrali telefonicznej;- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta/kurierzy);- realizacja zamówień art. Spożywczych;- organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych;- współpraca ze wszystkimi działami w firmie;
Awax Okna Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie punktu szczepień, rejestracja pacjentów, zakładanie elektronicznej dokumentacji, zamawianie i wydawanie szczepionek. Praca w godz. 8-15.00 w Bielsku-Białej.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
usługi doradcze dla rolnników w zakresie hodowli zwierząt
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Przasnysz (mazowieckie)
nadzór nad zapewnieniem sprawnego funkcjonowania biura, wsparcie administracyjne projektów (budżety, harmonogramy, zasoby), współpraca z zewnętrzną firmą księgową i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji księgowej, wsparcie pracowników w kwestiach administracyjno-biurowych, prowadzenie rozliczeń z dostawcami i usługodawcami, przygotowywanie zestawień, raportów bieżących, dbanie o zaopatrzenie biura, prowadzenie kalendarzy członków zarządu, planowanie, organizacja i rozliczenia wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych, organizacja imprez okolicznościowych
Związek Zawodowy Pracowników Przemysłu Miedziowego przy O/ZG Polkowice-Sieroszowice - 2018-02-02 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy;- współpraca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy;- asystowanie przy zamówieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaangażowanie.
Zakład Optyczny Krzysztof Gollus - 2016-07-20 - Chojnice (pomorskie)
pisma procesowe, obsługa klienta kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Częstochowa (śląskie)
- PRZYJMOWANIE ZLECEŃ DO PRODUKCJI I ICH KONTROLA- NADZOROWANIE PROCESU PRODUKCJI- NADZOROWANIE MAGAZYNU POD KĄTEM WYSYŁEK DO KLIENTÓW- BIERZĄCE INFORMOWANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH O TERMINACH REALIZACJI ZAMÓWIEŃ- WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI W FIRMIE- ARCHIWIZOWANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Grabowiec (mazowieckie)
kontrola jakości żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcyjnym, nadzór nad przestrzeganiem wdrożonego systemu zarządzania jakością, bieżące rozwiązywanie problemow jakościowych, tworzenie dokumentacji jakościowej/raporty jakościowe, zapisy z przeprowadzonej kontroli/
Animex Foods Sp. z o.o. sp. k Morliny oddział Iława - 2017-12-04 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
Prace związana z pisaniem instrukcji zarządzania jakością.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Łańcut (podkarpackie)
Prace ogólnobudowlane
Usługi Remontowo - Budowlane GoldenStyle Dominik Giezek - 2018-07-16 - Brzezie (wielkopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Częstochowa (śląskie)
Udzielania pomocy rodzinom
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Fredropolu - 2016-10-31 - Fredropol (podkarpackie)
Przewóz rzeczy na terenie Polski i UE
Handel i Usługi Daniel Pokutycki - 2018-07-10 - Perzów (wielkopolskie)
- opieka nad dziecmi niepełnosprawnymi, pomoc nauczycielowi i dzieciom podczas zajęć
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami, uzupełnianie i uaktualnianie klientów w CRM, weryfikacjaklientów w bazie danych, aktywne wsparcie działu handlowego, przygotowywanie i wysyłka ogólnych ofert handlowych
Zakład Usług Komputerowych i Biurowych "PROBIT" Wojciech Zawadzki - 2017-01-17 - Sosnowiec (śląskie)
prace pomocnicze przy produkcji palet, obsługa maszyn tartacznych na linii produkcyjnej
P.P.H.U. "ELDREW" S.C. Elżbieta Zaręba, Damian Zaręba, Dominik Zaręba - 2017-06-19 - Wadowice (małopolskie)
Prowadzenie dziennika korespondecji, bieżąca obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania, prowadzenie magazynu Inspekcji oraz archiwum, przygotowywanie pism wychodzących z Inspektoratu, obsłga organizacyjna delegacji służbowych oraz prowadzenie ich ewidencji, prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, sprawdzanie formalno-rachunkowe delegacji służbowych oraz rozliczanie kosztów podróży prywatnymi środkami transportu, sprawdzanie formalno-rachunkowe rachunków wystawianych przez pracowników Powiatowego Inspektoratu Weterynarii wraz z wystawieniem dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz realizacja zadań Inspekcji Weterynaryjnej i opracowań analitycznych związanych z działalnością merytoryczną Inspekcji Weterynaryjnej w zakresie właściwości stanowiska, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów dot. wykonywania prac zleconych w zakresie monitoringu chorób zakaźnych, przyjmowanie interesantów.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-11-14 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
sprzedaż i obsługsa klienta
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-07-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pomoc w przygotowaniu posiłków
TRZY BRAMY Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Jaworzno (śląskie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Układanie dokumentów księgowych,dekretacja wprowadzanych dokumentów do systemu,księgowanie,sporządzanie rejestrów i ewidencji podatkowych,sporządzanie sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Lublin (lubelskie)
pomoc nauczycielowi w opiece nad dziecmi
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Olkusz (małopolskie)
Opracowanie specyfikacji produkcyjnych, przygotowanie nowych projektów. Opracowanie standardów produkcyjnych USD, pozyskiwanie nawych dostawców, sporządzanie kalkulacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Dobroszyce (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)