ASYSTENT KSIĘGOWEJ Połczyn-Zdrój oferta pracy PRZYJAZNY SZPITAL W POŁCZYNIE-ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prace księgowo-biurowe, oczekiwane doświadczenie w dziale księgowości lub kadr i płac
Data publikacji: 2017-11-16
Lokalizacja: Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Pracodawca: PRZYJAZNY SZPITAL W POŁCZYNIE-ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szpitalna 5, 78-320 Połczyn-Zdrój, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace księgowo-biurowe, oczekiwane doświadczenie w dziale księgowości lub kadr i płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Połczyn-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdwiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Połczyn-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
PRZYJAZNY SZPITAL W POŁCZYNIE-ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Adres pracodawcy:
Szpitalna 5, 78-320 Połczyn-Zdrój, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: świdwiński
Gmina pracodawcy: Połczyn-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Połczyn-Zdrój
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 16.11.2017
Oferta pracy ważna do: 16.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wyszukiwanie potencjalnych dostawców produktów i usług. Nauka negocjacji warunków zakupu i cen. Nauka realizacji zamówień do dostawców. Przygotowanie raportów oraz podsumowań.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Siedlce (mazowieckie)
- Zapoznanie sie z przepisami BHP I PPOZ,- Nauka sporządzania i przygotowywania pism,- Nauka prowadzenia rejestrów zestawien.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Osieczany (małopolskie)
Zapoznanie z przepisami BHP, PPOŻ, w zakresie rachunkowości i zakładania działalności gospodarczej i ochrony danych osobowych. Zapoznanie z działaniem programów księgowych: Rachmistrz i Rewizor. Analiza danych zgromadzonych w księgowości u poszczególnych kontrahentów. Obsługa bieżąca biura. Zapoznanie z zasadami wpisywania danych z dokumentów źródłowych do programu Rachmistrz. Sporządzanie PIT i CIT. Wypełnianie wniosku o założenie działalności gospodarczej. Przygotowywanie korespondencji związanej z bieżąca działalnością biura. Nauka dekretowania dokumentów i księgowania. Przygotowywanie umów dla kontrahentów. Sporządzanie list płac i PIT 11. Dekretowanie dokumentów i wpisywanie danych do programów księgowych. Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów. Sporządzanie analiz na potrzeby firm i kontrahentów, praca z arkuszem EXCEL. Bieżąca obsługa biura i wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
telefoniczna współpraca z klientami z Bangladeszu , wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, wykonywanie poleceń prezesa, obsługa poczty elektronicznej w języku angielskim i bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zadania związane z prowadzeniem sekretariatu: prowadzenie korespondencji z klientami i parnterami handlowymi, uzgadnianie i koordynowanie terminów spotkań, szkoleń, obsługa systemów informatycznych w zakresie administrowania danymi, rozliczania pracowników i kosztów, wsparcie dla poszczególnych wydziałów w zakresie spraw organizacyjnych i administracyjnych, przygotowywanie prezentacji i zestawień dotyczących działalności Zakładu, wsparcie w zakresie prowadzenia i rozliczania inwestycji, wspópraca z zewnętrznym biurem
GOLDBECK ELEMENTY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-10 - Zgierz (łódzkie)
Wykształcenie podstawowe; roczne doświadczenie zawodowe; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego; cierpliwość, empatia, bezkonfliktowość; opieka nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi, gotowanie, pranie, sprzątanie, zakupy, spacery, pielęgnacja itp.; miejsce pracy: Polska/ Niemcy;
CONCORDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-28 - Gliwice (śląskie)
prace biurowe
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE TELE-MAX PRZEMYSŁAW WASIELEWSKI, URSZULA WASIELEWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Oczyszczanie detali metalowych
ZPU WYS-MET Występek Mariusz - 2017-11-22 - Mielec (podkarpackie)
- WSPARCIE CUDZOZIEMCÓW W POSZUKIWANIU LEGALNEGO ZATRUDNIENIA - POMOC W PRZYGOTOWANIU CV ORAZ INNYCH DOKUMENTÓW PRZED ZATRUDNIENIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Żyrardów (mazowieckie)
osoba będzie pracować na stanowisku projektanta
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Opoczno (łódzkie)
obsługa administracyjna biura ( korespondencja , obsługa klientów telefoniczna i osobista), obsługa urządzeń biurowych. Oferta dla osób do 30rż. zarejestrowanych w PUP w Elblągu. Obsługa biura bokera.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wdrażanie, rozliczanie , kontrola projektów grantowych,prowadzenie doradztwa dla beneficjentó projektów grantowych, udział w spotkaniach informacyjnych dla beneficjentów,pomoc beneficjentom projektów grantowych w zakresie sporządzania wniosków o przyznanie pracy oraz wniosków o płatność,pełnienie dyzurów konsultacyjnych na obszarze objętym Lokalna Strategią Rozwoju
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli - 2018-04-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa maszyny CNC. - Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie na stanowisku operatora maszyn CNC. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (32-351-32-09) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Śląska 88, 40-742 Katowice).
WALKOWICZ-KWAŚNIEWSKA DANUTA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DEMI CO." - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)
Pomoc dzieciom przy spożywaniu posiłkówPomaganie dzieciom w ubieraniuPomoc nauczycielowi w przygotowaniu zajęć, pomocy dydaktycznych, prowadzeniu zajęćOpieka nad dziećmi podczas zabawy, spacerów, wycieczek
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Mielec (podkarpackie)
Pomoc nauczycielowi w przygotowywaniu zajęć. Uczestniczenie w spacerach i wycieczkach.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przygotowywanie pomocy dydaktycznych do zabaw i zajęć. Pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- stałe utrzymanie kontaktów biznesowych z klientami na rynkach zagranicznych w języku francuskim
MASTER TSL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-23 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sienna (małopolskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. rok w branży IT. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Katowice (śląskie)
porady psychologa pacjentom w ich domu
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Drezdenko (lubuskie)
Rozliczenia podatkowe i księgowe
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Słupca (wielkopolskie)
Bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa klienta. Porządkowanie i koordynacja przepływu dokumentów kancelaryjnych. Koordynowanie terminów rozpraw, spotkań z klientami oraz wysyłki dokumentów wg terminarza. Sporządznie pism administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Sochaczew (mazowieckie)
jw.
EWLIT Sp. z o.o. Sp.k - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Częstochowa (śląskie)
- Praca u brokera ubezpieczeniowego u Biurze Prawnym i Odszkodowań w zakresie spraw prawno - ubezpieczeniowych.- Zakres obowiązków:1. Pozyskiwanie informacji o tematyce ubezpieczeniowej z Internetu i innych źródeł.2. Przetwarzanie i analizowanie pozyskiwanych informacji.3. Tworzenie i redagowanie tekstów.4. Umieszczeniu tekstów w Internecie.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny: 25.01.2016 r. do 25.04.2016 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana wysoka sprawność w wykorzystywaniu nowoczesnych środków komunikacji. Umiejętność pracy w zespole. Biegłej znajomości pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point). Bardzo dobra znajomość języka polskiego. Cechy kandydata: DOCIEKLIWOŚĆ, ZAANGAŻOWANIE, DETERMINACJA, KREATYWNOŚĆ, STARANNOŚĆ. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: wilk (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-12 - Katowice (śląskie)
Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu, przygotowaniu zajęć.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W TŁOKINI WIELKIEJ - 2017-02-13 - Tłokinia Wielka (wielkopolskie)
jw.
Urząd Do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)