ASYSTENT KIEROWNIKA PRODUKCJI KAMPRA MEBLE Śrem oferta pracy MEBLE KAMPRA A.WIĘCEK M.WIĘCEK, P.WIĘCEK SPÓŁKA JAWNA

Stanowisko: ASYSTENT KIEROWNIKA PRODUKCJI KAMPRA MEBLE

Wynagrodzenie: od 4 200 PLN

Zakres obowiązków: planowanie i organizacja pracy na hali produkcyjnej we współpracy z głównym kierownikiem;właściwe planowanie i kompletowanie zamówień dotyczących niezbędnych materiałów wraz z nadzorem jakościowym;bieżące raportowanie o zaawansowaniu i przebiegu prac na produkcji;samodzielność i umiejętności kreatywnego myślenia w rozwiazywaniu problemów;umiejętności pracy w zespole;umiejętności pracy pod presją czasu i wyniku;weryfikacja zamówień ich kompletności i zgodności;

Data publikacji: 2019-12-30

Lokalizacja: Śrem (wielkopolskie)

Pracodawca: MEBLE KAMPRA A.WIĘCEK M.WIĘCEK, P.WIĘCEK SPÓŁKA JAWNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Brzozowa 1, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
planowanie i organizacja pracy na hali produkcyjnej we współpracy z głównym kierownikiem;właściwe planowanie i kompletowanie zamówień dotyczących niezbędnych materiałów wraz z nadzorem jakościowym;bieżące raportowanie o zaawansowaniu i przebiegu prac na produkcji;samodzielność i umiejętności kreatywnego myślenia w rozwiazywaniu problemów;umiejętności pracy w zespole;umiejętności pracy pod presją czasu i wyniku;weryfikacja zamówień ich kompletności i zgodności;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT KIEROWNIKA PRODUKCJI KAMPRA MEBLE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śrem

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: śremski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Śrem

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kierowca-operator wózków jezdniowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : zapewniany stałe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;terminowe wynagrodzenie;pracę w młodym zespole i w miłej atmosferze;wdrożenie i przygotowanie do pracy

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
MEBLE KAMPRA A.WIĘCEK M.WIĘCEK, P.WIĘCEK SPÓŁKA JAWNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie

Adres pracodawcy:
Brzozowa 1, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: śremski

Gmina pracodawcy: Śrem

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Śrem

Adres strony pracodawcy: www.kampra.pl

Ulica pracodawcy: Brzozowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 31.12.2019

Oferta pracy ważna do: 31.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 31.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1614c82349ca98f20f213b84c446401c

Podobne oferty pracy

ASYSTENT ZARZĄDCY - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) - od 2 000 PLN

Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, sporządzanie deklaracji VAT.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gorlice (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

produkcja jarskich wyrobów garmażeryjnych- wyrób pierogów z różnym nadzieniem, naleśników, krokietów, gołąbków.
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Radymno (podkarpackie)

ASYSTENT PROJEKTANTA (DOPOSAŻENIE) - od 2 300 PLN

- Prace kameralne w CAD (program komputerowy), prace polowe: weryfikacja przygotowanych i opracowanych danych z CAD w terenie. - Wynagrodzenie: 2300 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (24 miesiące). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe min. 6 msc, umiejętność obsługi programu CAD oraz komputerowych pakietów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Projektowanie budynków kubaturowych, kosztorysowanie, inwentaryzacja, obliczenia statyczno-wytrzymałościowe, dokumentacja wykonawcza.
Pracownia Projektowo-Inżynierska Budownictwa Leszek Jakubowski - 2017-12-18 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

Pomoc nauczycielowi przy dziecku niepełnosprawnym, pomoc w opiece nad dziećmi, pomoc w wydawaniu posiłków, uczestniczenie w zajęciach zgodnie z ustalonym w szkole przydziałem czynności i tygodniowym rozkładem zajęć oraz wykonywanie innych czynności wynikających z zadań statutowych szkoły. Praca w godzinach 7.00-15.00 lub 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Śrem (wielkopolskie)

ELEKTROMONTER - od 3 200 PLN

Instalacje elektryczne w budynkach, linie kablowe energetyczne.Miejsce pracy: Długołęka, ul. Słoneczna (siedziba firmy) + wyjazdy Dolny Śląsk.Wynagrodzenie netto ("na rękę") 2500 zł Kontakt z pracodawcą - osobisty po telefonicznym umówieniu się - nr tel.: 71 315 25 99.
HENIKA Henryk Jercha - 2017-01-24 - Długołęka (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Staż dla osoby bezrobotnej do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER.Praca w godz. od 7:00 do 15:00.- Zapoznanie się z obowiązkami asystenta nauczyciela, - zapoznanie ze struktura organizacyjną przedszkola,- zapoznanie z regulaminami obowiązującymi w placówce,- zapoznanie z charakterem pracy z dziećmi w przedszkolu, - pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieci,- zapoznanie z metodyką organizacji zajęć,- pomoc w organizacji zajęć,programów okolicznościowych, wycieczek.
kontakt przez PUP - 2018-02-18 - Kolbuszowa (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 250 PLN

porządkowanie dokumentów, wprowadzanie do systemu, archwizacja
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA - od 3 000 PLN

współpraca z kierownikiem przy bieżącej obsłudze administracyjnej kontraktu, w tym prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z realizacja kontraktu, kontakty z kontrahentami, praca na terenie śląska i województw ościennych
VOLTAR SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-12-10 - Tychy (śląskie)

ASYSTENTKA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie dokumentów, kontrola przebiegu dokumentów, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Leszno (wielkopolskie)

ASYSTENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI (O) - od 2 300 PLN

windykacja należności, rozliczanie należności, wystawianie faktur
DALIAN TALENT POLAND Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Żabno (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

według stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, monitorowanie rynku i oczekiwań klientów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, raportowanie, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI - do 2 000 PLN

Księgowanie dokumentów księgowych Udział w bieżących zadaniach działu finansowo-księgowego Aktywne uczestnictwo w procesie przygotowania zamknięcia miesiąca Aktywne uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdań finansowych oraz raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne firmy. Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Nauka prowadzenia obliczeń i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA PRZY OBSŁUDZE PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO - od 2 700 PLN

proste prace administracyjno – biurowe, uzupełnianie zestawień, kontakt z firmami kurierskimi, przygotowywanie do wysyłki prezentów dla klientów, bieżąca współpraca z innymi działami firmy,
kontakt przez OHP - 2018-05-02 - Poznań (wielkopolskie)

POMOC NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

Asystent przedszkola swoje zadania kieruje do dzieci w wieku przedszkolnym.Głłwnym celem pracy jest pomoc nauczycielowi i współpraca z nimPomaga dzieciom w spożywaniu posiłków, a takze w sprzątaniu po nich. Czynnie uczestniczy w zajeciach i pomaga w czynnościach samoobsługowych dzieci.Wspólnie z nauczycielem uczy dziecidbałości o higienę osobistą , czystość i porządek.Uczestniczy w przygotowaniu zajęć objetych planem pracy przedszkola i wraz z nauczycielami koordynuje ich właściwą realizację.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Prokowo (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 200 PLN

Wykształcenie wyższe kierunkowe, znajomość AutoCad,Office. Praca w Opolu.
MACHURA-PROJEKT Łukasz Machura - 2017-03-02 - Opole (opolskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie i wykładanie towaru, utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Branża mięsno-wędliniarska. Równoważny system czasu pracy, 2 zmiany (6.00-18.00).
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT GEODETY - od 1 750 PLN

Wykonywanie podstawowych prac geodezyjnych kameralnie oraz terenowo. Mile widziana znajomość programów geodeyzjnych: WinKalk, MikroMap, Geo-Map
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Kartograficznych Agnieszka Zabłocka - Gasek - 2015-12-02 - Sulejówek (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM - od 2 500 PLN

- Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie dokumentacji handlowej. Przygotowanie danych, raportów i prezentacji w języku polskim i rosyjskim. Współpraca z dotychczasowymi kontrahentami z rynków wschodnich. Pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynkach wschodnich. Podejmowanie działań wspierających dział sprzedaży. Analiza rynków wschodnich, rynków sprzedaży.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku w branży handlowej.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Wykonywanie czynności księgowych wspomagających pracę księgowej na podstawie zleceń transportowych, przygotowywanie dokumentów do dekretacji, sporządzanie ewidencji pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Siedlec Duży (śląskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (TOMASZÓW MAZOWIECKI) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

ASYSTENT DYREKTORA - do 17 PLN

prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora;organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji;organizowanie podróży służbowych dyrektora;sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej;zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją;przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej;przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych;organizowanie pracy biura dyrektora w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych;Umowa zlecenie ilość godzin w miesiącu około 60zatrudnienie na okres 2 lata, dyspozycyjność 14-18
ŁUKASZ KONIOR - 2019-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. HANDLOWO - TECHNICZNYCH - od 2 200 PLN

Praca biurowa oraz wizyty handlowe u klientów, obsługa zapytań ofertowych,kontakt telefoniczny i korespondencja mailowa z dostawcami zagranicznymi, nawiązywanie kontaktów i opieka nad klientem, sporządzanie ofert, praca z komputerem.
TUBES International Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZĄDU + ST PO WER - 997,4 PLN

- Zapoznanie sie z przepisami BHP I PPOZ,- Nauka sporządzania i przygotowywania pism,- Nauka prowadzenia rejestrów zestawien.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat