ASYSTENT DYREKTORA Piekary Śląskie oferta pracy TENNIS CLUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT DYREKTORA

Wynagrodzenie: do 2 500 PLN

Zakres obowiązków: - Godziny pracy 8-16

Data publikacji: 2018-04-19

Lokalizacja: Piekary Śląskie (śląskie)

Pracodawca: TENNIS CLUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bednorza 1/f, 41-946 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: - Godziny pracy 8-16

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DYREKTORA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piekary Śląskie

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie, dobra znajomość języka angielskiego.

Nazwa pracodawcy:
TENNIS CLUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Adres pracodawcy:
Bednorza 1/f, 41-946 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt telefoniczny.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Piekary Śląskie

Gmina pracodawcy: Piekary Śląskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Piekary Śląskie

Ulica pracodawcy: Bednorza

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: Działalność obiektów sportowych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 19.04.2018

Oferta pracy ważna do: 23.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 3 000 PLN

prowadzenie dokumentacji i korespondencji, współpraca z biurem rachunkowym
Hanoju Polska Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Bibice (małopolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 000 PLN

1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.3. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy.4. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie:a) prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi,b) dbania o zdrowie,c) gospodarowania budżetem domowym,d) wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny,e) usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci.f) propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego.5. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.6. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS.7. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań.8. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach.9. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.10. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-08-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM - od 1 850 PLN

- Prowadzenie baz danych (z ofertami) w dziale handlowym. Odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z kantrahentami. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie potwierdzeń zamówień. Opracowywanie potrzebnych tłumaczeń.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto + premia - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-23 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANT - do 3 125 PLN

Wykonywanie projektów, praca w programie : Soficad, Auto Cad, SketchUp, Revit
Europrojekt Gdańsk S.A. - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DS. PPOŻ. - 997,4 PLN

1. Zapoznanie się ze strukturą funkcjonowania przedsiębiorstwa2. Kontrolowanie przestrzegania przepisów ppoż. w obiektach, podczas procesów technologicznych, a także rozpoznawanie innych miejscowych zagrożeń3. Posługiwanie się dokumentacją zagrożonych obiektów, przepisami i instrukcjami dotyczącymi bezpieczeństwa ppoż. oraz funkcjonowania jednostek ratowniczo-gaśniczych4. Analizowanie sprawności działania automatycznych zabezpieczeń ppoż., alarmowych oraz wykrywających inne lokalne zagrożenie5. Obsługa sprzętu biurowego 6. Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz prowadzenie korespondencji drogą mailową z klientem7. Tworzenie dokumentacji instrukcji przeciwpożarowych budynków użyteczności publicznej 8. Archiwizacja dokumentów biurowych9. Dbanie o rozwój firmy - aktywne pozyskiwanie klienta z zakresu obsługi przeciwpożarowej i bhp10. Wyjazdy w teren: gromadzenie dokumentacji niezbędnej do tworzenia instrukcji ppoż
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Żukowo (pomorskie)

ASYSTENT - od 1 850 PLN

Obsługa sekretariatu pracowni (obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych);jedna zmiana (7:30-15:30); kontakt z pracodawca osobisty w godzinach (10-12) oraz e-mailowy.
Pracownia Studiów Architektonicznych i Planowania Przestrzennego ATA - 2016-02-09 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Dobrosławów (lubelskie)

ASYSTENT DS. SZJ/ TŁUMACZA J. ANGIELSKIEGO- OFPR/18/0947 - od 3 024 PLN

Prace administracyjno-biurowe, wsparcie działu jakości w sporządzaniu dokumentacji( kontrole spawania, malowania, dok.Jakościowa prowadzonych prac), nadzór i tworzenie dok. ISO 9001 (m.in. Audity wewnętrzne, protokół z przeglądu zarządzania, kart procesu, księga jakości), tłumaczenie kontraktów-dokumentacja techniczna i komercyjna, tłumaczenie korespondencji od klienta, podwykonawców i dostawców.
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Rychtal (wielkopolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Bytów (pomorskie)

ASYSTENT RADIOLOGII - 3 000 - 6 000 PLN

praca w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Szpitala, głównie badania i opisy klatki piersiowej
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2017-07-12 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU TECHNICZNEGO - 997,4 PLN

wg programu stażu R-1 (3/1)
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Darłowo (zachodniopomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 13,7 PLN

Układanie siatek zabezpieczających skraj nasypów, mieszanie, wylewanie, rozpościeranie materiałów takich jak beton, kopanie, wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych, rozpościeranie piasku, ziemi, żwiru i podobnych materiałów, noszenie cegieł i zaprawy murarskiej na budowie; ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych. Prace przy użyciu taczek, posługiwanie się narzędziami ręcznymi takimi jak łopata, kilof, taczka
PHU INMA Sp.zo.o. - 2017-12-22 - Rutki-Kossaki (podlaskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 050 PLN

Praca z osobami niepełnosprawnymi.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Klucze (małopolskie)

ASYSTENT - od 15 PLN

redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej pracy, obsługa poczty firmowej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc w opiece
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Gorzupia (wielkopolskie)

ASYSTENT PRAWNIKA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu. Oferta przeznaczona dla osób poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT PROTETYKA SŁUCHU - od 1 850 PLN

obsługa klientów, sprzedaż aparatów słuchowych, wykonywanie badań słuchu
TJ AUDIO Tomasz Kubiak - 2016-05-31 - Dębno (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW - od 2 300 PLN

obsługa beneficjenów, obsługa biura, obsługa projektów,godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT LOGISTYKI - od 3 000 PLN

Kontakt z kilientem, wypisywanie dokumentów magazynowych, obsługa spedycji
I.D.C.POLONIA S.A - 2018-08-07 - Skawina (małopolskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU 39A - od 2 100 PLN

biurowa obsługa sekretariatu, organizacja i koordynacja kalendarza prezesa zarządu, organizacja spotkań, konferencji i podróży służbowych, raporty i analizy
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Wiskitki (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Dobczyce (małopolskie)

ASYSTENT - od 950 PLN

dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa, obsługa poczty elektronicznej w języku angielskim i hindi
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT - od 1 500 PLN

Koordynowanie pracy biura, ustalanie terminarza spotkań, dbanie o porzadek w dokumentacji firmy, kontakt z kontrachentami.Praca na pół etatu.
RONA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-31 - Janki (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Współpraca z nauczycielką oddziału w trosce o dobro i bezpieczeństwo dzieci.Pomoc nauczycielce w przygotowaniu pomocy do zajęć.Czynne uczestnictwo w zajęciach, spacerach i wycieczkach.Pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych i sanitarno - higienicznych.Wykonywanie z własnej inicjatywy zadań i czynności w ramach posiadanych kompetencji.
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Ropa (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

PRACA W KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

ASYSTENT RADIOLOGII - 4 000 - 6 000 PLN

praca w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Szpitala, głównie badania i opisy klatki piersiowej
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2017-10-03 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENTKA DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 1761) - od 2 300 PLN

segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych; sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów;kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących;przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami;wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych;archiwizowanie dowodów księgowych;organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii.
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński - 2018-05-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)