ASYSTENT DO SPRAW WYDAWNICZYCH Ząbkowice Śląskie oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW WYDAWNICZYCH

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Asystent do spraw wydawniczych

Data publikacji: 2019-02-05

Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Asystent do spraw wydawniczych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW WYDAWNICZYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw wydawniczych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019

Data zakończenia pracy: 30.11.2019

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich

Adres pracodawcy:
Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: WNIOSEK

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: ząbkowicki

Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ząbkowice Śląskie

Ulica pracodawcy: Powstańców Warszawy

Numer budynku pracodawcy: 7

Profil działalności pracodawcy: Działalność agencji reklamowych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw wydawniczych

Data dodania oferty pracy: 26.02.2019

Oferta pracy ważna do: 01.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc nauczycielowi w ubieraniu dzieci,w czynnościach higienicznych ,podczas zabawy,zajęć,spacerów.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Osiecznica (lubuskie)

ASYSTENT DS. ZAPASÓW - od 1 703 PLN

Monitorowanie cen produktów przeznaczonych do sprzedaży w celu zapewnienia ich zgodności z cenami wsystemie. Przygotowanie i wyeksponowanie towarów zgodnie z dostarczonymi planami oraz dbanie o utrzymaniewłaściwej ekspozycji produktów, w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi standardami i proceduramifirmy.Oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-04-29 - Starogard Gdański (pomorskie)

ASYSTENTKA ADMINISTRACYJNA - od 1 050 PLN

Obsługa baz danych wykorzystywanych w dziale: Cellman, Remedy, SAP/R3 (zapewniamy przeszkolenie)Nadzór nad realizacją zamówień,Sprawowanie funkcji logistyka w dziale, Kontrola nad dostępami do obiektów Polkomtel Sp. z o.o. w terenie,Prowadzenie dokumentacji technicznej dotyczącej elementów sieci GSM,Nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji w dziale,Przygotowywanie rozliczeń i raportów, Rozliczanie czasu pracy zespołu Obsługa gospodarki magazynowejWsparcie bieżących zadań realizowanych przez dział.
POLKOMTEL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-30 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 750 PLN

pomoc nauczycielowi w organizowaniu pracy
Niepubliczne Przedszkole Skrzatka Oczatka - 2016-03-16 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)

ASYSTENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 18 PLN

świadczenie pomocy administracyjnej oraz wsparcie Działu Księgowości w organizacji pracy, pomoc w formalno - rachunkowej kontroli dokumentów księgowych,.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Pruszków (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 100 PLN

Praca asystentki stomatologicznej w pełnym zakresie (asysta, sterylizacja, dbanie o stanowisko pracy)
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Wykształcenie: średnie lub wyższe (rachunkowość lub ekonomia); min. 2 lata doś. zawodowego w księgowości; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; praktyczna znajomość zasad księgowości i prawa podatkowego; znajomość programu Comarch ERP OPTIMA; umiejętność pracy pod presją czasu; dobra organizacja pracy; samodzielność; biegła obsługa komputera; znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO S.C. KRYSTYNA BOHOSIEWICZ-PRZONDZIONO, WOJCIECH PRZONDZIONO - 2017-11-22 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 500 PLN

Praca z rodzinami w ich miejscu zamieszkania, opracowanie planu pracy z rodzina, kształtowanie prawidłowych wzorców.Praca na terenie gminy Dobre.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrem - 2016-07-19 - Dobre (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Bangladeszu, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Segregowanie dokumentów, wprowadzanie do systemu księgowego.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie CV na adres e-mail: mts.marek.malachowski (at) gmail.com Pracodawca skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
MTS Marek Małachowski - 2018-01-12 - Polesie (mazowieckie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 000 PLN

Prace pomocnicze w spedycji
FONOKAJ Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-04-08 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT DETEKTYWA - 3 200 - 4 500 PLN

Kompleksowa obsługa biura.Praca również w terenie.
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2016-09-09 - Sady (wielkopolskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU TECHNICZNO-HANDLOWEGO - od 2 500 PLN

OPRACOWANIE TECHNICZNYCH OFERT HANDLOWYCH, NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH, WSPOMAGANIE DZIAŁU HANDLOWEGO POPRZEZ TWORZENIE OFERT, BUDOWANIE STAŁYCH RELACJI Z NOWYMI JAK I DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, MIN 5 LAT DOŚWIADCZENIA W DZIALE HANDLOWYM, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL m.szpyt (at) erfolg.com.pl
ERFOLG RIMA HANDLOWO USŁUGOWA EXPORT IMPORT MAGDALENA SZPYT GOLIŃSKA - 2015-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNY - od 2 500 PLN

Prace w zakresie księgowości pod nadzorem Głównego Księgowego (uzgadnianie kont oraz wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, fakturowanie, itp.), przygotowywanie raportów, zestawień i analiz, rozliczanie delegacji, zaliczek, prowadzenie ewidencji środków trwałych, kontrola należności oraz zobowiązań, pomoc przy pracach administracyjnych, staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w pełnej księgowości, wykształcenie wyższe ekonomiczne, znajomość programów Symfonia, biegła obsługa programów MS Office (w szczególności MS Excel), znajomość przepisów o rachunkowości, znajomość przepisów podatkowych, znajomość przepisów prawa pracy, znajomość zagadnień finansów publicznych.
Wejherowskie Centrum Kultury ul. Sobieskiego 255, Wejherowo - 2016-04-08 - Wejherowo (pomorskie)

OPERATOR OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - od 3 000 PLN

Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC (wymagane podstawy znajomości). Praca na jedną zmianę.
FIRMA "ATA" BEATA MARCINEK - 2019-02-20 - Trzemeśnia (małopolskie)

ASYSTENT DS.ADMINISTRACYJNYCH - do 2 100 PLN

Wystawianie faktur sprzedażowych i alokacja faktur kosztowych. Obsługa dokumentó zgodnie z panującym obiegiem dokumentacyjnym. Kontakt z firmami zewnętrznymi w sprawie poprawności wystawianych faktur. Bieżąca współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT PREZESA - od 2 200 PLN

Zarządzanie korespondencją, zapewnoienie właściwego obiegu dokumentów, towrzenie dokumentów, pism i listów również w języku chińskim, organizacja wyjazdów służbowych i spotkań biznesowych, kontakt z klientami również w języku chińskim
XIAO2013 Sp. zo.o. - 2017-03-16 - Jaworzno (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 250 PLN

asystowanie lekarzowi w działalności leczniczej przygotowywanie pacjentów do zabiegów pomoc lekarzowi przy zabiegach
Usługi Dentystyczne ZADENT Michał zając - 2019-02-04 - Brzeziny (łódzkie)

BARMAN/KA - od 7 PLN

obsługa klientów baru
Bar Piwny Katarzyna Cader - 2016-03-21 - Bytom (śląskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Wolbrom (małopolskie)

ASYSTENT DS. EXPORTU-IMPORTU - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT BANKOWY - 997,4 PLN

Zapozanie się ze strykturą organizacyjną banku, statutem, regulaminami, Zapozananie się z obiegiem dokumntów, ogólne zasady kredytowania, zapozanie się z dokumentacją kredytową, Ogólne zasady dot. otwierania, prowadzenia oraz zamykania rachunków bankowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Bukowiec (kujawsko-pomorskie)

PŁYTKARZ - od 1 850 PLN

prace budowlane zgodnie ze stanowiskiem pracy
Wielobranżowe PHU Ryszard Chmielewski - 2016-08-03 - Leszno (wielkopolskie)

ASYSTENT W DZIALE REKRUTACJI I SELEKCJI - od 2 480 PLN

DZIAŁANIA ADMINISTRACYJNE ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROCESÓW REKRUTACYJNYCH OSÓB Z UKRAINY, PRACA W PROGRAMIE ENOVA365, DBANIE O TERMINOWĄ REALIZACJĘ PROCESÓW ADMINSTRACYJNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PROGARMU ENOVA365, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ROSYJSKIEGO I J.UKRAIŃSKIEGO (REKRUTACJA PRACOWNIKÓW Z UKRAINY)
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat