ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Wielowieś oferta pracy Biuro Obsługi Firm

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Praca biurowa obejmująca obsługę urządzeń biurowych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego

Data publikacji: 2016-01-18

Lokalizacja: Wielowieś (wielkopolskie)

Pracodawca: Biuro Obsługi Firm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Spokojna 1c, 63-405 Wielowieś, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca biurowa obejmująca obsługę urządzeń biurowych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wielowieś

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sieroszewice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016

Data zakończenia pracy: 31.08.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: może być absolwent

Nazwa pracodawcy: Biuro Obsługi Firm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie

Adres pracodawcy:
Spokojna 1c, 63-405 Wielowieś, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwo ukończenia szkoły, świadectwo pracy - jeżeli posiada kandydat

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: ostrowski

Gmina pracodawcy: Sieroszewice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wielowieś

Ulica pracodawcy: Spokojna

Numer budynku pracodawcy: 1c

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 18.01.2016

Oferta pracy ważna do: 29.01.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc nauczycielowi przy prowadzeniu zajęć. Pomoc przy przygotowywaniu pomocy dydaktycznych. Opieka nad dziecmi podczas spacerów i wycieczek.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT GROOMERA - do 2 400 PLN

Sprzedaż produktów zoologicznych, przyjmowanie, układanie towarów, przyjmowanie klienta, kąpiel, czesanie.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 1 750 PLN

asystowanie przy projektach
INWEST - AB Bogdan Adamus - 2015-12-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

ASYSTENT WETERYNARYJNY - od 2 250 PLN

Podawanie leków, przygotowywanie zwierząt i narzędzi do zabiegów, asystowanie przy poradach.
"MAL-VET" PAWEŁ POKORSKI - 2018-12-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SORTOWACZ SADZONEK TRUSKAWEK - od 12 PLN

Sortowanie sadzonek truskawekSystem wynagradzania: akordowy 12 zł.
LIMAX SPÓŁKA Z O.O. - 2016-10-17 - Wolsztyn (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Architektura, projektowanie, budownictwo
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT DOMOWY - od 1 850 PLN

pielęgnacja osoby niesamodzielnej, sprzątanie, przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Łobżenica (wielkopolskie)

MONTER - do 2 100 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; zakres obowiązków: praca przy prasach hydraulicznych, produkcja elementów (obudów złącz); dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
ZPUE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-16 - Gliwice (śląskie)

ZBROJARZ - od 2 000 PLN

montaż zbrojenia
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Młodocin Większy (mazowieckie)

ASYSTENT SPRZEDAWCY OBWOŹNEGO - 997,4 PLN

Obsluga klientów, przygotowanie produktów do sprzedaży, inwentaryzacje
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

wg stanowiska
IMPULS Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ASYSTENT DS. HANDLU I PROMOCJI - od 2 300 PLN

rozliczanie akcji promocyjnych, analiza, monitoring, zestawienia potreb zakupowych, negocjowanie z chińskojęzycznymi dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Jabłonowo (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 6 800 PLN

Transport na terenie Polski i Czech
Bojarczuk Aleksandra PHU ALL - TRANS Spedycja-Transport - 2017-04-04 - Pszów (śląskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - do 2 420 PLN

KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe prawnicze; zakres obowiązków: wykonywanie czynności zmierzających do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów; 3/4 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2018-07-05 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 3 349 - 3 493 PLN

pracownik ogólnobudowlany, prace wykończeniowe. Praca na terenie woj. śląskiego. Umowa zlecenie (1 miesiąc), docelowo umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 500 PLN

pomiary geodezyjne, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Legnica (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL HISTORII - od 2 487 PLN

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub listownie w kopercie z adnotację nabór na stanowisko Nauczyciela Historii.dokumenty do złożenia: 1. CV, list motywacyjny. 2. Świadectwa i dyplomy potwierdzające wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje (kserokopie). 3. Dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie). 4. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku: Nauczyciela Historii. 6. Oświadczenie o niekaralności i o korzystaniu z pełni praw publicznych 7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wszystkie oświadczenia oraz CV i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Szkoła Podstawowa nr 48 - 2018-04-20 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - do 1 100 PLN

wykonywanie prac polowych, przeprowadzanie drobnych napraw maszyn rolniczych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wkra (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - od 21 PLN

opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodzinny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi;wspieranie aktywności społecznej rodzin;motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, majacych na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia dzieci i rodzin;prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach;współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna się za niezbędną
Ośrodek Pomocy Społecznej - Ruda Huta - 2018-09-12 - Ruda-Huta (lubelskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 000 PLN

1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.3. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy.4. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie:a) prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi,b) dbania o zdrowie,c) gospodarowania budżetem domowym,d) wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny,e) usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci.f) propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego.5. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.6. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS.7. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań.8. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach.9. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.10. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-05-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - 2 800 - 3 000 PLN

Praca jako asytent sędziego. Szczegóły dotyczące naboru znajdują się na stronie: www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.plDodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu pod numerem 71-74-81-130, 71-74-81-131.Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 17.02.2016r w Birze podawczym Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30, pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu lub drogą pocztową na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu ul. Podwale 30, 50-040 Wrocław, wymagane dokumenty należy składaćw zamkniętyh kopertach z dopiskiem: "Konkurs na stanowisko asystenta sedziego w Sądzie rejonowym dla Wrocławia -Śródmieścia we Wrocławiu".Informacje dotyczące ofert w sali E
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu - 2016-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT MEDYCZNO-BIUROWY - 997,4 PLN

1. Zapoznanie się z programem Medica oraz częstotliwością badań sportowców.2. Zapoznanie się z rejestracją sportowców oraz udzielanie im informacji dotyczących jakie badania będą przeprowadzone.3. Archiwizacja kart w zakresie medycyny sportowej oraz kompletowanie wyników laboratoryjnych.4. Zapoznanie się z wykonywaniem pomiarów antropometrycznych.5. Zapoznanie się z obsługą kasy fiskalnej oraz urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Kartuzy (pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 700 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym,opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej,planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,wspieranie aktywności społecznej rodzin,motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach, współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawyz dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lubinnymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-08-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 2 500 PLN

Współpraca z projektantem przy realizacji projektów (place zabaw)WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe kierunkowe (lub studiujący)obsługa programów AutoCad, ArchiCAD, znajomość przepisów budowlanych.Kontakt z pracodawcą: Bartłomiej Łuc 665609600
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Jarosław (podkarpackie)

ASYSTENT KADROWEJ - 997,4 PLN

ewidencja prostych dokumentów związanych z nieobecnościami, rejestracja w systemie danych osobowych pracowników, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Firma HOCH Systemy Kominowe z Nowego Barkoczyna, szuka kandydatów do pracy na stanowisku Asystent/ka Działu Sprzedaży. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za przygotowanie dokumentów sprzedażowych i transportowych oraz za organizowanie i nadzorowanie dostaw towarów do Klientów. Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego (może być w trakcie), znajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym. Mile widziane jest także doświadczenie w obsłudze Klienta. Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz możliwość rozwijania kompetencji zawodowych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: rekrutacja (at) hoch.com.pl
HOCH Systemy Kominowe Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-08-28 - Nowy Barkoczyn (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

wprowadzanie dokumentów do systemu FK, prace zwiazane z obsługą klientów biura
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat