ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Przemyśl oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc w prowadzeniu dokumentacji księgowej i kadrowo-płacowej oraz obsługi klienta.
Data publikacji: 2017-04-13
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji księgowej i kadrowo-płacowej oraz obsługi klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu Insert
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Słowackiego 2, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv + skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jarosławski
Gmina pracodawcy: Jarosław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarosław
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.04.2017
Data dodania oferty pracy: 12.04.2017
Oferta pracy ważna do: 26.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura i recepcji firmy ,Koordynacja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie urządzeń biurowych,Pomoc w kompletowaniu i archiwizowaniu dokumentacji,Zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień do biura,Pomoc w organizacji spotkań wewnątrz biura,Sporządzanie/redagowanie pism,Inne zlecone zadania administracyjne.
EPC PROJEKT SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Opieka nad najmłodszymi niepełosprawnymi
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Piła (wielkopolskie)
PRACA Z DZIEĆMI, WYKONYWANIE POMOCY PLASTYCZNYCH, OPIEKA I ZABAWA
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Lębork (pomorskie)
praca z lekarzem stomatologiem, rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
- Zakres obowiązków na stanowisku Asystent Ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych / e-mail od klientów dotyczących zagadnień technicznych związanych z usługami w jeżyku niemieckim oraz angielskim. Analizowanie i rozwiązywanie zapytań korzystając z rozwiązań przygotowanych przez spółkę. Dbanie o wysoki standard obsługi klienta. Współpraca z zespołem specjalistów IT w przypadku bardziej skomplikowanych zagadnień.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe filologiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata na wskazanym stanowisku. Wymagane umiejętności: Ms Office, PowerPoint. Wymagana biegła znajomość języka NIEMIECKIEGO oraz ANGIELSKIEGO w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Katowice (śląskie)
zarządzanie kalendarzemorganizacja spotkańorganizacja podróży służbowychprzygotowywanie fakturwprowadzanie danychnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumnetówwypełnienie rejestru czasu pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Gniezno (wielkopolskie)
Obsługa bieżącej dokumentacjiRozliczanie dostaw żywcaSporzadzanie raportów i analiz
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. Oddział w Iławie - 2019-01-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
x
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Jawornik Polski (podkarpackie)
rysunki techniczne, realizacja projektu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Leszno (wielkopolskie)
Uzgadnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, uzgadnianie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko, opiniowanie i uzgadnianie pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych dokumentacji projkektowych inwestycji i obiektów dot. terenu miasta Gdańska, udział w dopuszczeniu do użytku obiektów budowlanych, realizowanych na terenie miasta Gdańska.Wydawanie opinii o spełnieniu warunków higienicznych i zdrowotnych, umożliwiających udzielenie świadczeń zdrowotnychw zakresie indywidualnej, indywidualnej specjalistycznej i grupowej praktyki lekarskiej oraz umożliowiających prowadzenie aptek. Wydawanie postanowień o spełnieniu wymagań fachowych i sanitarnych, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, wydawanie pism odbiorowych o spełnieniu wymagań higienicznych i zdrowotnych w zakładachfryzjerskich,kosmetycznych, tatuażu i odnowy biologicznej.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2019-01-14 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym ukraińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty do wykonywania zabiegów stomatologicznych,przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych,przygotowywanie materiałów stomatologicznych do wypełnień i wycisków,obsługa rentgena stomatologicznego,prowadzenie dokumentacji związanejz rejestracją pacjentów
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Częstochowa (śląskie)
Przygotowywanie posiłków, półproduktów,prace związane z przygotowaniem posiłków o półproduktów.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie korespondencji, przygotwywanie pism sądowych pod nadzorem i kontrolą radcy prawnego, świadczenie usług prawnych, archiwizacja dokumentów, niszczenie dokumentów, dostarczanie dokumentów sądom
Kancelaria Radcy Prawnego Sylwester Horbacz - 2016-02-08 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Częstochowa (śląskie)
Pomoc w montażu instalacji sanitarnych, grzewczych i wentylacyjnych
GEO-INSTAL S.C. Artur Borkowski Adam Walczuk - 2018-02-07 - Darłowo (zachodniopomorskie)
szycie cholewek i manipulacja
Wyrób i Sprzedaż Obuwia Wasak Wojciech - 2016-07-22 - Łuków (lubelskie)
Kompleksowa obsługa biura
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2016-03-23 - Sady (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Inwentaryzacja i projektowanie (branża sanitarna)
Pracownia Projektowa Instal Cad mgr inż. Piotr Zieliński - 2019-07-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Białobrzegi (mazowieckie)
praca w biurzeorganizacja pracy zarządupomoc w sporzadzaniu raportów na prośbę zarządupomoc w odbieraniu dokumentów oraz korespondencjiStaż obywać się będzie na Babiej Wsi
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Złotniki (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów z terenu Indii i UE, rozmowy w j. angielskim i hindi, kontakt z obecnymi klientami w j. hindi i j. angielskim
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gospodarz (łódzkie)
przygotowanie posiłków z zakresu 14 róznych diet, gotowanie, smażenie, pieczenie, dbanie o czystośc na swoim stanowisku pracy
Instytut Zdrowia "SOFRA" SPÓŁKA Z O. O. - 2017-01-02 - Karpacz (dolnośląskie)
Praca w biurze rachunkowym
Technomia Bielecki Ryszard - 2019-01-11 - Chrzanów (małopolskie)
prace pomocnicze przy prowadzeniu księgowości,płac,kadr i ZUS,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Częstochowa (śląskie)