ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Garbów oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów. Prowadzenie planu kont.

Data publikacji: 2019-11-18

Lokalizacja: Garbów (lubelskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Garbów, powiat: lubelski, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów. Prowadzenie planu kont.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Garbów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubelski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Adres pracodawcy:
Mełgiewska 11c, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Lublin

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lublin

Ulica pracodawcy: Mełgiewska

Numer budynku pracodawcy: 11c

Profil działalności pracodawcy: handel artykułami spożywczymi i przemysłowymi

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 18.11.2019

Oferta pracy ważna do: 17.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ad5f8e333135faf74f7857f8de575168

Podobne oferty pracy

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

wykształcenie min. średnie, staż pracy mile widziany, prawo jazdy kat. B, realizacja spotkań umówionych przez Call Center, umowa zlecenie, wynagrodzenie 2.500zł brutto w systemie prowizyjnym.Miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski i okolice
Progress Active Sp. z o. o. - 2016-05-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENTKA BIURA I DZIAŁU SPRZEDAŻY - 2 100 - 3 500 PLN

organizacja działu sprzedaży, obsługa dokumentów działu (kartoteki produktów, faktury zakupów, sprzedaży), telefoniczny kontakt z klientem, udzielanie informacji o możliwości współpracy, realizacja wyznaczonych celów zleconych projektów, wsparcie administracyjne pracowników zewnętrznych, dbanie o funkcjonowanie sklepu internetowego
ELTECH Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Ruda Śląska (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 2 000 PLN

sprawdzanie danych w komputerze
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 100 PLN

Realizacja zamówień, wystawianie faktur, przygotowanie cen do przetargów, kontrolowanie stanów magazynowych, nadzór nad sprawdzaniem aktualności dokumentów firmowych niezbędnych w ofertowaniu, pomoc w bieżących działaniach administracyjnych, archiwizacja dokumentacji przetargowej. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. KlecińskaSala E, D, A
DOKTOR LEKS SP. Z O.O. - 2018-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA/ INŻYNIER BUDOWY - od 2 250 PLN

opracowanie dokumentacji technicznej pod kierunkiem i nadzorem projektanta, wykonywanie rysunków wg. szkiców dostarczinych przez projektantów, dokonywanie pomiarów i wizji lokalnych w terenie, udział w spotkaniach koordynacyjnych
Przedsiębiorstwo "PERFEKT-DOM" Z.Brążkiewicz & L.Wałdowski Sp. z o.o. - 2019-09-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 100 PLN

Praca z rodziną w miejscu zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej w rozwiazywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych, w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy przez członków rodziny; wspieranie aktywności społ. rodzin; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.godziny pracy: poniedziałek-piątek w godz. 07:30-17:30
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-06-22 - Starogard Gdański (pomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Koło (wielkopolskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - od 950 PLN

obsługa klienta w Urzędzie Pocztowym w Tykocinie
Poczta Polska S.A. - 2016-02-02 - Tykocin (podlaskie)

ASYSTENT DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI. - do 1 850 PLN

Oferta pracy skierowana dla osób do 30 roku życia. Wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gnojnik (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

kompletowanie i archiwizacja dokumentów, księgowanie faktur sprzedaży i zakupu i faktur korygujących sprzedaży i zakupu, księgowanie kompensat, księgowanie dokumentów magazynowych, przygotowywanie zestawień dokumentów magazynowych, rozliczanie płatności z fakturami, potwierdzanie sald należności
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2018-12-04 - Adamówka (podkarpackie)

KIEROWCA C+E - od 1 850 PLN

transport towarów, praca na terenie kraju, wyjazdy kilkudniowe
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA HENRYK SZCZĘSNY - 2016-05-06 - Sulejów (łódzkie)

ASYSTENT MUZEALNY - od 2 800 PLN

Oprowadzanie po muzeum; realizowanie zadań promocyjnych muzeum; obsługa elektroniczna systemu ewidencji zbiorów; monitorowanie stanu bezpieczeństwa zbiorów; prowadzenie dokumentacji techniczej budynku; przygotowywanie i koordynowanie planó i kart organizacji uroczystości miejskich; pomoc w prowadzeniu spraw dot. działu historii i kultury miasta.
Muzeum Miejskie Dzierżoniowa - 2019-08-13 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 14 PLN

wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENTKA UBEZPIECZENIOWA - od 1 850 PLN

refundacja 30art. 150 f
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Białogard (zachodniopomorskie)

ASYSTENT/KA BIURA - od 2 500 PLN

jw
Capital Work - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI - od 2 000 PLN

Wykonywanie projektów konstrukcji
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 900 PLN

wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - od 2 100 PLN

sporządzanie projektów instalacji sanitarnych, sprawdzanie zgodności dokumentacji z przepisami, oprawianie dokumentacji projektowej, kompletacja dokumentacji projektowej, wydruki wieloformatoweGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
PIOTR DOMINICZAK "FANATERM" - 2018-08-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - do 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kadzidło (mazowieckie)

ASYSTENT DS. PŁATNOŚCI (RPO) - 997,4 PLN

Weryfikacja dokumentacji Kontrahenta, ewidencje danych w bazach, analiza dokumentacji pod kątem wskaźników finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 4 000 PLN

praca biurowa-projektowanie
LAFRENTZ POLSKA SP. Z O.O. - 2017-06-27 - Wysogotowo (wielkopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - do 1 850 PLN

asysta, przygotowanie stanowiska pracy, przygotowanie materiałow i sprzętu stomatologicznego, dezynfekcja i sterylizacja.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Kęty (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

- pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków- pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych- pomaganie dzieciom w ubieraniu się i rozbieraniu- wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i pomocy dydaktycznych- opiekowanie się dziećmi podczas spacerów
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Bystra (małopolskie)

SPRZEDAWCA - DZIAŁ BUDOWLANY - od 1 920 PLN

praca na dziale budowlanym w markecie budowlanym
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 250 PLN

Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie https://gopsstegna.bip.gov.pl/ w zakładce praca
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Stegna - 2019-01-04 - Stegna (pomorskie)

ASYSTENT PROJECT MANAGER - od 2 559,73 PLN

- przygotowanie pism, wni9osków i umów,- sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu,- kontakt z interesariuszami Fundacji,- nadzór nad korespondencją.
Fundacja Biznes Odpowiedzialny Społecznie - 2019-04-23 - Białystok (podlaskie)

ASYSTENT BIUROWY - od 2 250 PLN

Pomoc w organizacji pracy kadrowo-płacowej; wsparcie administracyjne biura; kontakt z pracownikami; nadzór nad dokumentami firmowymi; odbieranie poczty oraz połączeń telefonicznych; przygotowywanie projektów maili oraz pism; obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków ( Word, Excel ), wykonywanie różnych zadań organizacyjnych i koordynacyjnych, na przykład organizowanie spotkań, sumienne wykonywanie poleceń przełożonych.Mile widziana znajomość języków obcych, w szczególności angielskiego oraz albańskiego ( z uwagi na zatrudnianie przez spółkę cudzoziemców ) na poziomie dobrym.
kontakt przez PUP - 2019-11-21 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat