ASYSTENT DO SPRAW BIUROWYCH I SPRZEDAŻY (REF. WYNAGR. DLA OS. DO 30 R.Ż.) Toruń oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW BIUROWYCH I SPRZEDAŻY (REF. WYNAGR. DLA OS. DO 30 R.Ż.)

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: obsługa biura: kontakty email z klientami, obsługa zamówień, pakowanie i wysyłka przesyłek, wystawianie faktur, kontrola stanów magazynowych, obsługa kasy fiskalnej, możliwośćrozwoju stanowiska: sprzedaż zagraniczna: poszuliwanie, kontakt i utrzymanie klienta, udział w targach branżowych

Data publikacji: 2016-05-06

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa biura: kontakty email z klientami, obsługa zamówień, pakowanie i wysyłka przesyłek, wystawianie faktur, kontrola stanów magazynowych, obsługa kasy fiskalnej, możliwośćrozwoju stanowiska: sprzedaż zagraniczna: poszuliwanie, kontakt i utrzymanie klienta, udział w targach branżowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
FOLLYGRAPH to małe studio projektowe i wydawnictwo, które specjalizuje się w plakatach zinfografikami, przeznaczonymi do oprawienia.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DO SPRAW BIUROWYCH I SPRZEDAŻY (REF. WYNAGR. DLA OS. DO 30 R.Ż.)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.05.2016

Data zakończenia pracy: 30.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Adres pracodawcy:
Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mazowiecka

Numer budynku pracodawcy: 49a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.05.2016

Data dodania oferty pracy: 05.05.2016

Oferta pracy ważna do: 31.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - 997,4 PLN

Wg programu stażuPFRON
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Dobiegniew (lubuskie)

ASYSTENT CENTRUM OBSŁUGI INWESTORA I PROMOCJI EKSPORTU - do 2 780 PLN

Wsparcie potencjalnych inwestorów i ich działalności na terenie województwa dolnośląskiego. Współpraca z rządowymi instytucjami Wschodniej Europy i Niemiec w poszukiwaniu potencjalnych inwestorów. Promocja eksportu, działania nakierowane na pozyskanie dla eksporterów partnerów zagranicznych, wsparcie i doradztwo w procesie pozyskiwania optymalnej lokalizacji dla inwestycji. Przeprowadzanie spotkań biznesowych oraz prezentacji multimedialnych z partnerami z krajów europejskich i pozaeuropejskich.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT KONTROLERA DS. INWENTARYZACJI - od 2 200 PLN

praca przy wykonywaniu inwentaryzacji,sprawdzanie i zliczanie towarów zgodnie z listą,dbanie o czystość i porządek własnego stanowiska pracy,
kontakt przez OHP - 2016-11-02 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. PROMOCJI - do 2 100 PLN

-Marketing i promocja produktów firmy w Internecie na rynku niemieckim i europejskim-Korespondencja mailowa z recenzentami i blogerami reklamowymi w celu promocji produktów firmy-Copywriting w języku niemieckim
KADO Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM - od 1 750 PLN

prace biurowe, przygotowywanie ofert, kontakt z klientem
REGALUX Krzysztof Sutowski - 2015-12-10 - Chojnice (pomorskie)

ASYSTENT DS SYSTEMÓW ALARMOWYCH- KONSULTANT TERENOWY - od 2 545 PLN

wspomaganie przedstawiciela handlowego, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Agencja "Solid Security" Sp. zoo - 2017-05-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - 2 000 - 2 500 PLN

- współpraca ze spedytorem w procesie przyjmowania zleceń spedycyjnych, - dobór odpowiednich do zleceń środków i metod transportu,- prowadzenie korespondencji dotyczącej działalności spedycyjnej, - archiwizowanie dokumentów,- przyjmowanie zleceń transportowych, - dbałość o wysoką jakość usług i nadzór nad dokumentacją transportową, - współpraca z przewoźnikami
FIRMA TRANSPORTOWA "MIREX" MIROSŁAW BISAGA - 2017-04-07 - Skawina (małopolskie)

ASYSTENT KUCHARZA - od 1 300 PLN

asysta w przygotowywaniu , podawaniu potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni bengalskiej
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Zielonka (mazowieckie)

KELNER - do 2 000 PLN

Obsługa konsumenta i kateringu
Restauracja "WINNICA" Grzegorz Strzała, Marek Strzała S.C. Połaniec - 2017-03-23 - Połaniec (świętokrzyskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 3 000 PLN

obsługa spedycyjna klientów, nadzór pracy kierowców, dokumentacja transportowa, praca na giełdach transportowych trans i timo-c
EBREX POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - do 1 150 PLN

Administracja elektroniczna pomiarem czasu pracy, opieka nad dokumnetacją kadrową, administracja odzieżą pracowniczą
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - 2 100 - 2 600 PLN

Praca przy komputerze, desce kreślarskiej oraz praca w terenie przy prezentacjach komputerowych, praca w godz. 8-16,
Pracownia Architektury - JAMS Architekt Mariusz Sługocki - 2017-03-01 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Lipsko (mazowieckie)

KONSERWATOR MASZYN - od 2 300 PLN

Mycie, malowanie, konserwacja maszyn rolniczych itp.
Komis Ciągników, Maszyn Rolniczych Samochodów, Bronisław Wastag - 2016-08-01 - Librantowa (małopolskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY - 2 500 - 3 000 PLN

obsługa klientów, realizacja zamówień, przyjmowanie i koordynowanie zamówień, wprowadzanie danych do systemu, archiwizacja dokumentów
ATLAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Leszcze (świętokrzyskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT ADMINISTRACYJNO - FINANSOWY - 997,4 PLN

- wysyłanie i przyjmowanie korespondencji;- nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie;- wystawianie i weryfikacja poprawności faktur oraz innych dokumentów;- prowadzenie bieżącej kontroli rozliczeń i zaległości kontrahentów firmy;- telefoniczne egzekwowanie należności;
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 1 850 - 2 200 PLN

Pomoc lekarzowi przy zabiegach dentystycznych, utrzymywanie czystości itp.
Specjalistyczna Prywatna Poradnia "Medico-Dent" Janusz Gieracki - 2016-11-29 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT RADCY PRAWNEGO - od 1 850 PLN

obsługa sekretariatu kancelarii, sporządzanie pism, wezwań, oświadczeń oraz pozwów, czynności pomocnicze przy sporządzaniu pism procesowych, opinii oraz umów, w tym analiza zagadnień prawnych istotnych dla przygotowywanych pism i proponowanie rozwiązań, prowadzenie akt spraw klientówkancelarii i ich archiwizacja, prowadzenie rejestru spraw, pozyskiwanie informacji o stanie spraw w sądach, koordynacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie rejestru korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań i rozpraw sądowych
Kancelaria Prawna Magdalena Gromaszek - 2016-09-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)

BRUKARZ - do 2 000 PLN

układanie kostki brukowej u klienta indywidualnego
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Olszanka (mazowieckie)

ASYSTENTKA DETEKTYWA - od 3 800 PLN

prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, praca w biurze i terenie, przeprowadzanie reportaży telewizyjnych, wywiadów, inne zadania powierzone przez przełożonych
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2018-07-26 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 997,4 PLN

staż dla osób do 30 roku życia; obsługa administracyjna biura
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami chińskimi, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM / PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

- Prowadzenie baz danych w dziale handlowym. Realizacja założonych planów sprzedaży na powierzonym terenie. Bieżąca obsługa telefoniczna i osobista stałych klientów. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie faktur, potwierdzeń zamówień- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto (po okresie próbnym podstawa + prowizja/premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w branży stomatologiczno-protetycznej. Komunikatywność, operatywność, zdolności organizatorskie, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Mile widziana znajomość programu Comarch ERP. Czynne prawo jazdy kat. B, znajomość języków obcych. Kontakt telefoniczny (tel. 32-318-01-44) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) fh-grabowski.pl
GRABOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 2 559,73 PLN

opracowywanie projektów koncepcyjnych architektonicznych, dokumentacji projektowej budowlanej, dokumentacji technicznej, projektów graficznych, projektów wnętrz
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIURA - 1 017,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Złotoryja (dolnośląskie)


Wybierz powiat