ASYSTENT BIURA BROKERSKIEGO Wrocław oferta pracy MENTOR SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: ASYSTENT BIURA BROKERSKIEGO

Wynagrodzenie: 13 - 15 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu biura, a w tym:- Prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej- Sprawowanie obsługi w zakresie poczty wychodzącej i przychodzącej w postaci papierowej, w tym korespondencji faksowej oraz elektronicznej- Obsługa biurowa- Rozliczanie rachunków- Sporządzanie raportów w tym ekspiracje i przypomnienia płatności- Rejestracja dokumentów- Sporządzanie zestawień, przygotowanie dokumentów, informacji zgodnie z wytycznymi- Prowadzenie dokumentacji biura i archiwizacja danych- Sporządzanie pism i opracowań na potrzeby biura- Komputerowe opracowanie danych- Obsługa rozmów telefonicznych.Miejsce pracy: Wrocław ul. Krzycka Kontakt kandydatów z pracodawcą: m a r z e n a . k l o r e k (at) m e n t o r . p l (CV oraz list motywacyjny)Prosimy o zamieszczenie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.Oferujemy:-Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia-Pracę w młodym i energicznym zespole-Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00-Wdrożenie w codzienne obowiązki, szkolenie-Niezbędne narzędzia do pracy Oferta w sali: E

Data publikacji: 2017-02-17

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: MENTOR SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krzycka 15A/9, 53-019 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu biura, a w tym:- Prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej- Sprawowanie obsługi w zakresie poczty wychodzącej i przychodzącej w postaci papierowej, w tym korespondencji faksowej oraz elektronicznej- Obsługa biurowa- Rozliczanie rachunków- Sporządzanie raportów w tym ekspiracje i przypomnienia płatności- Rejestracja dokumentów- Sporządzanie zestawień, przygotowanie dokumentów, informacji zgodnie z wytycznymi- Prowadzenie dokumentacji biura i archiwizacja danych- Sporządzanie pism i opracowań na potrzeby biura- Komputerowe opracowanie danych- Obsługa rozmów telefonicznych.Miejsce pracy: Wrocław ul. Krzycka Kontakt kandydatów z pracodawcą: m a r z e n a . k l o r e k (at) m e n t o r . p l (CV oraz list motywacyjny)Prosimy o zamieszczenie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.Oferujemy:-Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia-Pracę w młodym i energicznym zespole-Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00-Wdrożenie w codzienne obowiązki, szkolenie-Niezbędne narzędzia do pracy Oferta w sali: E

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 13 - 15 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
dyspozycyjność w godz 8- 16 praca ok 153 godziny w miesiącu

Nazwa stanowiska: ASYSTENT BIURA BROKERSKIEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 13 - 15 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.03.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania-Wykształcenie średnie;- Mile widziany status studenta- Czynne prawo jazdy kat. B- Dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office- Nastawienie na realizację celów i konsekwencja w działaniu- Rozwinięte zdolności komunikacyjne- Umiejętność efektywnej pracy w sytuacji presji czasu i stresu- Dobra organizacja pracy własnej- Lojalność i zaangażowanie w pracę,- Doświadczenie w pracy biurowej i obsłudze Klienta mile widziane, choć niekonieczne- Wysoka kultura osobista.

Nazwa pracodawcy: MENTOR SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Krzycka 15A/9, 53-019 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Krzycka

Numer budynku pracodawcy: 15A

Profil działalności pracodawcy: RP.411-175/14

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 17.02.2017

Oferta pracy ważna do: 03.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 3 000 PLN

Zadania:- pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych - uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznychWymagania:- wykształcenie wyższe - komunikatywność- zaangażowanie Zgłoszenia na e-mail: biuro (at) o3energis.pl
o3Energis Daniel Majchrowski - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Niegardów (małopolskie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH - od 2 050 PLN

Utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Malbork (pomorskie)

WYCHOWAWCA W INTERNACIE - od 2 000 PLN

realizacja zadań dydaktycznych,wychowawczych i opiekuńczych w powierzonej grupie wychowawczej
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Człuchowie - 2017-06-22 - Człuchów (pomorskie)

ASYSTENT - od 2 500 PLN

fakturowanie, rozliczanie pracowników, organizowanie wysyłek, kontakt z klientami
Poręcka & Spółka s.c. - 2017-10-10 - Nowa Iwiczna (mazowieckie)

ASYSTENT - PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 1 025 PLN

obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych oraz sprzedaż usług i towarów handlowych
Poczta Polska S. A. - 2016-11-24 - Police (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

praca na drogach gminnych, prace porządkowe, wykonywanie drobnych prac remontowo-murarskich, pomoc przy pracach hydraulicznych, sprzątanie klas lekcyjnych poprzez wietrzenie pomieszczeń, zamiatanie, mycie podłóg, mycie okien, opróżnianie koszy, sprzątanie łazienek.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Żarnów (łódzkie)

STAŻ/RPO/- POKOJOWA - 997,4 PLN

utrzymywanie czystości w pokojach hotelowych oraz w pomieszczeniach ogólnodostępnych
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, sterylizacja narzędzi stomatologicznych, wprowadzanie dokumentacji medycznej
NZOZ Citodent s.c. M.Ł. - 2016-09-29 - Przemyśl (podkarpackie)

ASYSTENT BIUROWY - od 1 000 PLN

przyjmowanie korespondencji, umawianie spotkań, wykonywanie telefonów (język wietnamski potrzebny do kontaktu z pracodawc, pracownikami oraz klientami pochodzenia wietnamskiego)
AS Nieruchomości Tri Tue Dao - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT W DZIALE MARKETINGU - od 2 500 PLN

>Praca w biurze w projektach wspierających promocję marki> Organizacja imprez promujących markę> Przygotowywanie we współpracy z grafikami materiałów promocyjnych> Prowadzenie firmowego FB, aktualizowanie danych na stronie internetowej> Przesyłanie gazetek i materiałów reklamowych do odbiorców> Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy (nie sprzedaż!)> Współpraca z innymi działami firmy
SCANDIA COMSETICS S.A. - 2016-03-18 - Niepołomice (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Ropczyce (podkarpackie)

ŚLUSARZ - od 2 500 PLN

zgodny ze stanowiskiem pracy
METAL PLAST JANUSZ ZAGÓRSKI - 2017-06-14 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT GRAFIKA - od 1 900 PLN

Przygotowanie opracowań graficznych.Archiwizacja danych graficznych.
RITTER-PEN Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Mikołów (śląskie)

ASYSTENT DS. MAKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. STANDARDÓW SKLEPOWYCH (KONTROLA CEN) - od 1 085 PLN

Obsługa klienta, sprawdzanie, weryfikacja i dorabianie cen, obsługa skanera.
TESCO POLSKA Spółka zo.o Kraków - 2017-04-18 - Żary (lubuskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 3 000 PLN

Przygotowywanie dokumentacji projektowej
Przydanek Paweł - pro-art PABLO - 2017-07-27 - Pomianowo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

Prace administracyjno-biurowe wspomagające prace związane z wydawaniem towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROTETYKA SŁUCHU - od 2 230 PLN

-badanie słuchu
AUDIOFON Spółka z o.o. - 2018-01-15 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA 3/4 ETATU - od 2 400 PLN

asysta stomatologiczna, przygotowanie gabinetu, rejestracja
MARZENA WACH GOLDA Lek. stom. Marzena Wach Golda - Praktyka stomatologiczna - 2017-08-09 - Ożarowice (śląskie)

ASYSTENT D/S LOGISTYKI - od 11 PLN

Korespondencja z dostawcami w języku angielskim,kontrola harmonogramu dostaw,kontrola zamówień,zarządzanie produktami
"TRENKWALDER &PARTNER" Spółka z o.o. - 2016-09-23 - Przemyśl (podkarpackie)

ASYSTENT SPEDYTORA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 1 850 PLN

Znajomość programu AutoCad, programów instalacyjnych-branżowych
HVAC-INSTALACJE Michał Kaczmarczyk - 2016-02-09 - Lubań (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (PO STAŻU) - od 2 000 PLN

dekretowanie i księgowanie dokumentów, obsługa programu Płatnik, kontakt z US i ZUS
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT ZARZĄDCY/KSIĘGOWY - od 1 850 PLN

Prowadzenie ksiąg rachunkowych, wykonywanie czyności asystenta zarządcy nieruchomości: prowadzenie korespondencji, odczyty liczników itp. Praca od pn do pt, w ramach umowy o pracę na zastępstwo (na okres ok. 1 roku). Proponowane wynagrodzenie: 1850 zł brutto+ premia uznaniowa.
AGENCJA NIERUCHOMOŚCI BIŁKA TADEUSZ - 2016-04-08 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT PREZESA ZARZĄDU - 997,4 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat