ASYSTENT / ASYSTENTKA DS. REKLAMACJI I ZWROTÓW Zabierzów Bocheński oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: ASYSTENT / ASYSTENTKA DS. REKLAMACJI I ZWROTÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów sklepu poprzez telefon i e-mail w języku polskim- zmiany, anulacje w istniejących zamówieniach oraz wprowadzanie nowych zamówień do systemu-zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta,-nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza)
Data publikacji: 2018-08-09
Lokalizacja: Zabierzów Bocheński (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zabierzów Bocheński, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klientów sklepu poprzez telefon i e-mail w języku polskim- zmiany, anulacje w istniejących zamówieniach oraz wprowadzanie nowych zamówień do systemu-zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta,-nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT / ASYSTENTKA DS. REKLAMACJI I ZWROTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabierzów Bocheński
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wielicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Centrum Kariery Niepołomice
Adres pracodawcy:
Bocheńska 26, 32-005 Niepołomice, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Niepołomice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Niepołomice
Ulica pracodawcy: Bocheńska
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Centrum Kariery Niepołomice
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 09.08.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Poznań (wielkopolskie)
- spotkania z obecnymi klientami- pozyskiwanie nowych klientów- zatrudnianie pracowników (głównie lektorów językowych)
CENTRUM EDUKACJI ATUT - POŁUDNIE CL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-29 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa urządzeń do przetwórstwa ryb
BEETSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie projektów pism procesowych,godz. pracy 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych
Prywatny Gabinet Dentystyczny Stomatologia Rodzinna - 2018-08-16 - Opole (opolskie)
Wykonywanie przewozów towarów w kraju i za granicą powierzonym pojazdem ciężarowym, reprezentacja firmy przed urzędami celnymi na terenie Ukrainy. Praca w zadaniowym systemie czasu pracy na terenie krajów UE i poza UE. Proponowane wynagrodzenie 2100 zł brutto miesięcznie + dodatki.
WMW SP. Z O.O. - 2018-02-13 - Rybarzowice (śląskie)
sporządzanie list płac; rozliczanie wynagrodzeń z ZUS i Urzędami Skarbowymi; sporządzanie deklaracji podatk. i deklaracji do ZUS; obsługa programu płacowo-kadrowego; opracowywanie raportów i analiz; monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Stęszew (wielkopolskie)
Tworzenie i edycja dokumentów, obsługa interesantów.
Instytut Organizacji Przedsiębiorstw i Technik Informacyjnych InBIT Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Łódź (łódzkie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Żory (śląskie)
obsługa działów związanych z procesami napraw serwisowych m.in.rejestrowanie zgłoszeń napraw, informacja o realizacji usług,udzielanie odpowiedzi klientom,fakturowanie.
TELZAS Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
opracowanie projektów AKPiA w tym schematów obwodów AKPiA, opracowanie rysunków lokalizacyjnych instalacji AKPiA, prowadzenie zestawień i dobór urządzeń AKPiA, prowadzenie akcji ofertowych
FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Oświęcim (małopolskie)
Pomoc piekarzowi przy wyrobie chleba, bułek itp. Praca na dwie zmiany od godz. 08.00 do 16.00 oraz od godz. 20.00 do 03.00
Piekarnia-Ciastkarnia "Harnaś", Joanna Faltyn - 2017-07-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Opracowywanie numeryczne map. Obsługa programów geodezyjnych. Miejsce pracy: ul. Popiełuszki 6, 37-450 Stalowa Wola. Sporadycznie możliwe wyjazdy w delegację na terenie całego kraju. Praca od poniedziałku do piątku, w wyjątkowych sytuacjach również w soboty.
Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne OPGK Rzeszów S.A. - 2017-02-01 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- księgowanie faktur;- rozliczanie faktur;- wprowadzanie faktur do systemu;- obsługa urządzeń biurowych;- praca w systemie Subiekt
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
- SAVOIR Group Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia, nieprzerwana współpraca z największymi koncernami produkcyjno-handlowymi.- Asystent ds. Projektów. Miejsce pracy: biuro Katowice.- Główne zadania: prowadzenie baz danych (praca na arkuszach kalkulacyjnych oraz wewnętrznym systemie on-line), wsparcie w tworzeniu raportów, weryfikacja poprawności danych raportowych, dbałość o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń (komunikacja mailowa/telefoniczna z realizatorami terenowymi), ustalanie szczegółów realizacyjnych z przedstawicielami klienta (komunikacja mailowa/telefoniczna), czynności administracyjne związane z organizacją pracy.- Oferujemy: pracę w zespole, w dynamicznie rozwijającej się Firmie, możliwość rozwoju, umowę o pracę.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie co najmniej średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint). Dobra znajomość obsługi komputera. Szybkość w przyswajaniu wiedzy,rzetelność i odpowiedzialność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność wyznaczania priorytetów, chęć zdobywania nowych umiejętności, umiejętność pracy pod presją czasu. Dodatkowym atutem będzie: wiedza/ doświadczenie z zakresu promocji i merchandisingu, wiedza/ doświadczenie z zakresu rekrutacji pracowników, prawo jazdy kat. B.
SAVOIR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Katowice (śląskie)
wsparcie w zakresie zarządzania gabinetem
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Kraków (małopolskie)
szycie i prasowanie odzieży
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Gorlice (małopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Sopot (pomorskie)
opracowywanie koncepcji projektowych, sporządzanie projektów wykonawczych i projektów budowlanych. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
"BRUS, LACHOWICZ - ARCHTEKCI" s.c. - 2017-01-04 - Zabrze (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie obmiarów budynków w terenie, załatwianie formalności w wydziale budownictwa i architektury, kreślenie projektów budynków w programie AUTOCAD, przygotowanie dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Płock (mazowieckie)
Praca biurowa zgodna z opisem zawodu 431101 (Asystent do spraw księgowości) na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej: http://psz.praca.gov.pl/rynek-pracy/bazy-danych/klasyfikacja-zawodow-i-specjalnosci/wyszukiwarka-opisow-zawodow/-/klasyfikacja_zawodow/zawod/431101
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe Agnieszka Buzalska - 2017-08-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad prowadzeniem przez referat spraw obejmujących:sprawowanie kontroli i nadzoru wykonania planu finansowego urzędu i jednostek obsługiwanych,prowadzenie ksiąg rachunkowych urzędu i jednostek obsługiwanych,dekretowanie dowodów księgowych organu, urzędu i jednostek obsługiwanych,prowadzenie ewidencji analitycznej organu, urzędu i jednostek obsługiwanych,prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych w budowie (inwestycji) do poszczególnych ksiąg rachunkowych,prowadzenie ewidencji analitycznej dla ZFŚS, depozytów i innych wartości pieniężnych dla poszczególnych ksiąg rachunkowych,prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej funduszy sołeckich,sporządzanie sprawozdań budżetowych urzędu i jednostek obsługiwanych,sporządzanie sprawozdań z operacji finansowych urzędu i jednostek obsługiwanych,sporządzanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego urzędu i jednostek obsługiwanych
Urząd Gminy w Kolbudach - 2018-02-08 - Kolbudy (pomorskie)
jw.
Universal Express Systems Sp.z o.o. - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami w tym indyjskimi lub nepalskimi, pomoc w opiece nad klientami nepalskimi lub indyjskimi
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
.
GABINET STOMATOLOGICZNY M.R.MILCARZ S.C. - 2016-10-19 - Łowicz (łódzkie)
Księgowanie dokumentów, archiwizacja dokumentacji, rozliczanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Tereszyn (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem,godz. pracy 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
segregacja dokumentów księgowych i kadrowych, opisywanie dikumentów księgowych, administracja biurowa, wprowadzenie dokumentów do programu OPTIMA, praca na programie PŁATNIK, wypaełnianie dokumentów i formularzy biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wieliczka (małopolskie)