ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Świnoujście oferta pracy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Stanowisko: ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Wynagrodzenie: od 7 000 PLN

Zakres obowiązków: 1)prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o politykę rachunkowości oraz zakładowy plan kont,2)kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym oraz rachunkowym, w tym: w zakresie zakupu materiałów, towarów, robót budowlanych i innych usług na rzecz zakładu,3)ocena kwalifikowania wydatków zaliczanych do wydatków budżetowych,4)dekretowanie wynikających z dowodów księgowych operacji gospodarczych oraz ich analiza,5)ewidencja oraz księgowanie wyciągów bankowych pobranych z bankowości elektronicznej, 6)przechowywanie w uporządkowany sposób dowodów księgowych do czasu przekazania ich do zakładowej składnicy akt,7)analiza sald rozrachunkowych, w tym ich sprawdzanie oraz uzgadnianie, 8)ustalanie zgodności sald kont analitycznych oraz syntetycznych (w szczególności kont w zakresie kosztów),9)wykonywanie wydruków komputerowych z programu finansowo-księgowego dla potrzeb sprawozdawczych,10)comiesięczne sporządzanie analiz przychodów, kosztów oraz zaległości,11)archiwizowanie danych z programu finansowo-księgowego oraz staranne ich przechowywanie,12)ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych na podstawie ewidencji księgowej oraz przepisów prawa podatkowego z uwzględnieniem doktryny prawa i interpretacji przepisów prawa,13)analizowanie oraz kontrolowanie wykorzystania środków finansowych przydzielonych z budżetu Miasta Świnoujście oraz ze środków Unii Europejskiej będących w dyspozycji Zakładu,14)nadzór nad prawidłowością sporządzania deklaracji w zakresie podatku od towarów i usług na podstawie rejestrów zakupów i sprzedaży VAT z uwzględnieniem korekt zakupu i sprzedaży,15)opracowywanie projektów zarządzeń oraz innych aktów prawa w zakresie gospodarki własnej Zakładu oraz realizacji dochodów, a w szczególności polityki rachunkowości i procedur kontroli wydatkowania środków publicznych,16)udzielanie odpowiedzi na pytania klientów zakładu w zakresie rozliczeń księgowych,17)sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu skarbowego, 18)pełnienie obowiązków w czasie nieobecności Głównego księgowego w wykonywaniu obowiązków oraz uprawnień Głównego księgowego w zakresie: a)prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o finansach publicznych na podstawie upoważnienia Dyrektora,b)prowadzenia rachunkowości jednostki, c)przygotowanie planów finansowych dochodów i wydatków Zakładu,d)wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi, e)dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym f)dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,g)nadzorowania pracy oraz planowania i organizowania pracy Referatu księgowości zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zarządzeniami, wytycznymi i zaleceniami przełożonych, w tym w zakresie realizacji wystąpień pokontrolnych, przestrzegania zasad postępowania dotyczących realizacji bieżących należności i windykacji zaległości oraz niedopuszczenia do przedawnień należności, przestrzegania zasad i przepisów dotyczących zabezpieczania informacji ustawowo chronionych,h)dokonywanie wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków,i)nadzór nad prawidłowością naliczania wynagrodzeń dla pracowników, w tym sporządzonych list płac oraz w przypadku nieobecności pracownika ds. kadr i płac naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i sporządzanie listy płac, w tym: przygotowywanie zestawień listy płac do księgowania, weryfikacja danych płacowych pod kątem rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS, sporządzanie raportów z płac, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, j)przygotowanie (PK) zestawień list płac z narzutami dla Referatu Księgowości,19)inicjowanie oraz nadzorowanie inwentaryzacji składników majątkowych Zakładu,20)badanie przyczyn przedawnienia zobowiązań cywilnoprawnych, ustalanie osób odpowiedzialnych za dopuszczenie do przedawnień zobowiązań oraz przedkładanie wniosków o dokonanie odpisu z ksiąg rachunkowych zaległości przedawnionych,21)sporządzanie obowiązujących sprawozdań,22)współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z organizacją pracy, w tym w sprawach związanych z rozliczaniem księgowym przekazywanych dokumentów.

Data publikacji: 2019-11-22

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wyspiańskiego 35c, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o politykę rachunkowości oraz zakładowy plan kont,2)kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym oraz rachunkowym, w tym: w zakresie zakupu materiałów, towarów, robót budowlanych i innych usług na rzecz zakładu,3)ocena kwalifikowania wydatków zaliczanych do wydatków budżetowych,4)dekretowanie wynikających z dowodów księgowych operacji gospodarczych oraz ich analiza,5)ewidencja oraz księgowanie wyciągów bankowych pobranych z bankowości elektronicznej, 6)przechowywanie w uporządkowany sposób dowodów księgowych do czasu przekazania ich do zakładowej składnicy akt,7)analiza sald rozrachunkowych, w tym ich sprawdzanie oraz uzgadnianie, 8)ustalanie zgodności sald kont analitycznych oraz syntetycznych (w szczególności kont w zakresie kosztów),9)wykonywanie wydruków komputerowych z programu finansowo-księgowego dla potrzeb sprawozdawczych,10)comiesięczne sporządzanie analiz przychodów, kosztów oraz zaległości,11)archiwizowanie danych z programu finansowo-księgowego oraz staranne ich przechowywanie,12)ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych na podstawie ewidencji księgowej oraz przepisów prawa podatkowego z uwzględnieniem doktryny prawa i interpretacji przepisów prawa,13)analizowanie oraz kontrolowanie wykorzystania środków finansowych przydzielonych z budżetu Miasta Świnoujście oraz ze środków Unii Europejskiej będących w dyspozycji Zakładu,14)nadzór nad prawidłowością sporządzania deklaracji w zakresie podatku od towarów i usług na podstawie rejestrów zakupów i sprzedaży VAT z uwzględnieniem korekt zakupu i sprzedaży,15)opracowywanie projektów zarządzeń oraz innych aktów prawa w zakresie gospodarki własnej Zakładu oraz realizacji dochodów, a w szczególności polityki rachunkowości i procedur kontroli wydatkowania środków publicznych,16)udzielanie odpowiedzi na pytania klientów zakładu w zakresie rozliczeń księgowych,17)sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu skarbowego, 18)pełnienie obowiązków w czasie nieobecności Głównego księgowego w wykonywaniu obowiązków oraz uprawnień Głównego księgowego w zakresie: a)prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o finansach publicznych na podstawie upoważnienia Dyrektora,b)prowadzenia rachunkowości jednostki, c)przygotowanie planów finansowych dochodów i wydatków Zakładu,d)wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi, e)dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym f)dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,g)nadzorowania pracy oraz planowania i organizowania pracy Referatu księgowości zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zarządzeniami, wytycznymi i zaleceniami przełożonych, w tym w zakresie realizacji wystąpień pokontrolnych, przestrzegania zasad postępowania dotyczących realizacji bieżących należności i windykacji zaległości oraz niedopuszczenia do przedawnień należności, przestrzegania zasad i przepisów dotyczących zabezpieczania informacji ustawowo chronionych,h)dokonywanie wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków,i)nadzór nad prawidłowością naliczania wynagrodzeń dla pracowników, w tym sporządzonych list płac oraz w przypadku nieobecności pracownika ds. kadr i płac naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i sporządzanie listy płac, w tym: przygotowywanie zestawień listy płac do księgowania, weryfikacja danych płacowych pod kątem rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS, sporządzanie raportów z płac, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, j)przygotowanie (PK) zestawień list płac z narzutami dla Referatu Księgowości,19)inicjowanie oraz nadzorowanie inwentaryzacji składników majątkowych Zakładu,20)badanie przyczyn przedawnienia zobowiązań cywilnoprawnych, ustalanie osób odpowiedzialnych za dopuszczenie do przedawnień zobowiązań oraz przedkładanie wniosków o dokonanie odpisu z ksiąg rachunkowych zaległości przedawnionych,21)sporządzanie obowiązujących sprawozdań,22)współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z organizacją pracy, w tym w sprawach związanych z rozliczaniem księgowym przekazywanych dokumentów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) obywatelstwo polskie,2) znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków zastępcy głównego księgowego,3) spełniają jeden z poniższych warunków:a)ukończyły ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadają co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b)ukończyły średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiadają co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c)jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d)posiadają certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,4) przynajmniej pół roku pełnili obowiązki Głównego księgowego lub 2 lata pełnili obowiązki zastępcy Głównego księgowego,5) znajomość regulacji prawnych odpowiadającym profilowi działalności Zakładu, a zwłaszcza przepisów ordynacji podatkowej, przepisów w zakresie VAT, podatku dochodowego od osób prawnych i fizycznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.1)obsługa systemu informatycznego niezbędnego do prowadzenia ewidencji księgowej, obsługi programu finansowo-księgowego, rozliczania rachunków, środków trwałych, systemu bankowości elektronicznej, a także elektroniczna obsługa ZUS Płatnik, Urzędu Skarbowego,2)doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu powierzonych zadań,3)umiejętność samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych,4)umiejętność praktycznej interpretacji przepisów,5)dyspozycyjność,6)umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy,7)sumienność, dokładność, odpowiedzialność,8)doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych lub administracji publicznej,9)obsługa komputera, urządzeń biurowych, pakietu Office oraz urządzeń biurowych,10) umiejętność pracy pod presją czasu,11) odporność na stres.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 35c, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,2) życiorys zawodowy (CV)List motywacyjny oraz życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: ,,Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) zawartych w ofercie przez administratora danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781),3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,4) oświadczenie o zapoznaniu się z ,,Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu,5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,6) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, opinie, zaświadczenia, referencje) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,8) kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,9) oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych na podstawie art. 4 ust.1 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1440),10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,11) oświadczenie kandydata na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu.Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie A4 opisanej: Nabór na ZASTĘPCE GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu 09.12.2019 r. osobiście lub przesłać za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 09.12.2019 r. w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35c, Sekretariat pokój 219 w godzinach od 7.30 do 15.30, w dniu 09.12.2019 r. do godz. 14:00 (liczy się data wpływu do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Świnoujście

Gmina pracodawcy: Świnoujście

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świnoujście

Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego

Numer budynku pracodawcy: 35c

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 22.11.2019

Oferta pracy ważna do: 13.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1ee9cc8b9b0b5e0bda00bb7edac208a4

Podobne oferty pracy

ZASTĘPCA DYREKTORA DZIAŁU PROCESU I TECHNOLOGII - do 21 000 PLN

Wykształcenie: wyższe; min. 15 lat stażu pracy w japońskim przedsiębiorstwie związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji filtrów ceramicznych; znajomość procedur i zagadnień związanych z jakością; Zakres obowiązków: sprawowanie nadzoru nad działem procesu i technologii; wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zarządzaniu i tworzeniu procedur; reprezentowanie spółki podczas audytów; wdrażanie nowych produktów do produkcji; nadzór nad przebiegiem procesów innowacji; sporządzanie raportów w j. japońskim; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ ZAWODOWYCH - 3 000 - 4 000 PLN

- organizacja, nadzór i obsługa szkoleń oraz kursów zawodowych- prowadzenie wymaganej dokumentacji- nadzorowanie terminów ważności kwalifikacji zawodowych - prowadzenie spraw szkoleniowych związanych z bezpieczeństwem ruchu kolejowego- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie szkoleń, w tym szkoleń związanych z bezpieczeństwem ruchu kolejowego - organizacja i obsługa szkoleń wewnątrzzakładowych - sporządzanie wniosków upoważniających wstęp na obszar kolejowy - prowadzenie składnicy akt (dokumentacja archiwalna) - sporządzanie wybranych dokumentów archiwalnych.Umowa na czas określony, docelowo przewidywana umowa na czas nieokreślony. :7:00Praca jednozmianowa w godzinach: 7:00-15:00.
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2019-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)

BRUKARZ - od 2 000 PLN

mile widziane doświadczenie w pracy na w/w stanowisku
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy "RA-BRUK" Waldemar Goździk - 2017-03-01 - Raczyce (wielkopolskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA DZIAŁU TECHNICZNEGO - od 4 000 PLN

Utrzymanie w sprawności maszyn i urządzeń produkcyjnych , przeglądy, remonty, naprawy maszyn i urządzeń
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA GŁUBCZYCE - 2019-01-08 - Głubczyce (opolskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 2 400 PLN

prowadzenie sklepu, zamawianie towarów,zarządzanie kadrą i organizacja, planowanie pracy pracowników, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta,
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Lubin (dolnośląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 2 750 PLN

prowadzenie zmiany, zarządzanie pracownikami, praca na sali sprzedaży, obsługa klienta
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-04 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA KAT. C+E - do 2 000 PLN

transport towarów, trasy międzynarodowe
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Bytom (śląskie)

MAGAZYNIER - 13 - 14 PLN

prsote prace fizyczne, pakowanie towaru , wysyłka
kontakt przez OHP - 2016-02-11 - Bielsko-Biała (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO - od 2 740 PLN

Dostarczanie paczek dla klientów.
DOMINIKA DEMBOWSKA - 2017-08-03 - Najdymowo (warmińsko-mazurskie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - 2 417 - 3 300 PLN

Praca z dzieckiem z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (25/25).
Przedszkole Publiczne w Nowogrodźcu - 2018-08-21 - Nowogrodziec (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL TECHNIKI - od 637,23 PLN

Nauczyciel techniki - 5/18 etetu. Godziny pracy według grafiku.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 69 28.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 - 2018-09-10 - Wrocław (dolnośląskie)

KADROWA - 2 500 - 3 300 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
Usługi Księgowo-Finansowe "BETA" Bogdan Bułło Ostróda - 2019-04-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER, PRACOWNIK SORTOWNI, OPERATOR PRASY BELUJĄCEJ - od 1 850 PLN

Sortowanie zdemontowanych części po demontażu zużytego sprzętu elektronicznego
kontakt przez OHP - 2016-04-13 - Kielce (świętokrzyskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 3 500 PLN

Pomocniczy robotnik budowlany
Zakład Produkcyjno Usługowy Śliwa Leszek - 2019-02-11 - Różanka (podkarpackie)

SPRZĄTAJĄCA - od 1 850 PLN

OFERTA PRACY DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJsprzatanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, sanitariatów
ST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Rzeszów (podkarpackie)

INTROLIGATOR - od 14,7 PLN

wykonywanie ręcznych prac introligatorskich
Zakład Introligatorski HB - 2019-10-01 - Białystok (podlaskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA - od 1 850 PLN

Przebieranie, inspekcja owoców kandyzowanych, konfekcjonowanie owoców kandyzowanych do opakowań jednostkowych, drylowanie owoców pestkowych (śliwka)
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Nowy Sącz (małopolskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA - od 1 850 PLN

sprzedaż artykułów ogólnospożywczych + rozliczanie
Juliusz Jędrzejczak SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY - 2016-06-08 - Budzyń (wielkopolskie)

SZWACZKA - od 2 250 PLN

Możliwość przyuczenia. Szycie pokrowców samochodowych -dzianina, obsługa overlocka, mogą być osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
ROCO KOCZAN BERNARD - 2019-01-18 - Łódź (łódzkie)

MISTRZ PRODUKCJI - od 2 500 PLN

Kierowanie produkcją zamrażania owoców i warzywprzyjęcie surowca
BIMIZ-FOOD sp. z o.o. - 2017-01-20 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Pomoc w przygotowaniu dań
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Udorpie (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

obsługa magazynu - przyjmowanie i wydawanie towaru, ważenie towaru, zabezpieczenie towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Libiąż (małopolskie)

TECHNIK UTRZYMANIA FORM WTRYSKOWYCH - 4 500 - 6 000 PLN

Zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn i urządzeń;Terminowa realizacja przeglądów, konserwacji, napraw;Usuwanie awarii i usterek;Prowadzenie dokumentacji napraw, przeglądów maszyn;Udział przy optymalizacji parametrów procesu wtrysku;Udział we wdrażaniu nowych projektów.
"CELON PHARMA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-22 - Czosnów (mazowieckie)

STAŻ - OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 997,4 PLN

Pon-Pt 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Zbicko (opolskie)

MURARZ - do 3 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
Usługi Budowlane Zdzisław Rudziński - 2017-05-23 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

BRUKARZ - od 1 850 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Lipa-Krępa (mazowieckie)