URZĘDNIK UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Sanok oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: URZĘDNIK UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: -

Data publikacji: 2017-08-10

Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: -

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: URZĘDNIK UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sanok

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku

Adres pracodawcy:
Rymanowska 20A, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: sanocki

Gmina pracodawcy: Sanok

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Sanok

Ulica pracodawcy: Rymanowska

Numer budynku pracodawcy: 20A

Profil działalności pracodawcy: Ubezpieczenia społeczne i zdrowotne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 18.08.2017

Oferta pracy ważna do: 18.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2017

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER - od 1 500 PLN

WYKŁĄDANIE TOWARU, KONFEKCJA TOWARU, WYMAGANIA WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIECV NA E-MAIL; martawozniak (at) pgf.com.pl
POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA Sp. z o.o. - 2016-04-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPEDYCJI - do 3 500 PLN

Organizacja transportu drobnicowego na terenie Trójmiasta i okolic.
Spedimex Sp z o.o - 2017-09-07 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 900 PLN

praca w skl. spożywczym
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Jerzmanowa (dolnośląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

Ochrona mienia kontrahenta, uzupełnianie dokumentacji. Praca na II zmiany 6:00-18:00, 18:00-6:00. Umowa na okres próbny na 3 m-ce.
PIAST Business Service Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Łaziska Górne (śląskie)

NAUCZYCIEL PSYCHOLOG - NAUCZYCIEL SZKÓŁ SPECJALNYCH - od 2 681 PLN

Pełnienie obowiązków psychologa - organizowanie i prowadzenie różnych form pomocy psychologiczno - pedagogicznej dla uczniów, rodziców i nauczycieli- w pełnym wymiarze. Prawidłowe wypełnianie dokumentacji, przestrzeganie regulaminów, przepisów i zasad.
Zespół Placówek Resocjalizacyjnych Smolnik - 2018-07-05 - Platerówka (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA-DORADCA KLIENTA - od 1 750 PLN

reprezentowanie spółki podczas spotkań handlowych, aktywne pozyskiwanie klientów, raportowanie nałożonych planó wilosciowych, jakościowych
Vedeni Agnieszka Balicka - 2015-12-07 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

pomoc w prowadzeniu sekretariatu Urzędu, pomoc w prowadzeniu kalendarza spotkań, obsługa wyjazdów służbowych, kompletowanie materiałów na posiedzenia kierownictwa Urzędu, przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej, pomoc przy organizacji spotkań, konferencji, imprez, przygotowanie sali, zaproszeń itp., nauka profesjnalnej obsługi klienta, zamawianie prasy,do celów służbowych, ewidencja zgłoszeń do konkursów, targów, ewidencja badań ankietowych, zlecenia na pieczęci urzędowe, prowadzenie ewidencji wydanych pieczęci, nadzór nad przechowywaniem pieczęci,zaopatrzenie w materiały piśmiennicze, kancelaryjne i urządzenia biurowe, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Słupsk (pomorskie)

REGIONALNY KIEROWNIK SPRZEDAŻY - od 4 500 PLN

ANALIZA RYNKU OWOCÓW I WARZYW,OPRACOWYWANIE ORAZ REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH ORAZ KONTROLA ICH REALIZACJIOBSERWACJA RYNKU ZBYTU I POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW BUDOWA I ROZWÓJ ZESPOŁU SPRZEDAJĄCEGOPRZYJMOWANIE ORAZ PROCESOWANIE ZAMÓWIEŃ I ZLECEŃ KREOWANIE, WDRAŻANIE I REALIZOWANIE STRATEGII HANDLOWEJ FIRMY,BUDOWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z KLIENTAMI,NEGOCJOWANIE KONTRAKTÓW, UMÓW ORAZ REPREZENTOWANIE SPÓŁKI W KONTAKTACH BIZNESOWYCH,ROZWIJANIE STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTWA I JEJ WPŁYWU NA ZWIĘKSZANIE OBROTÓW  RAPORTOWANIE WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ FIRMY JAK RÓWNIEŻ CONTROLLING KOSZTÓW I ANALIZA OBROTÓW ZARZĄDZANIE I ROZWÓJ PODLEGŁEGO ZESPOŁU PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH: REKRUTACJA, ORGANIZACJA PRACY, MONITOROWANIE JAKOŚCI I WYNIKÓW DZIAŁAŃ,TWORZENIE I REALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻY
VEGGIEFRESH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-08 - Rzeszów (podkarpackie)

KASJER (N) - 2 100 - 3 000 PLN

Kompleksowa obsługa klienta w zakresie operacji finansowych.
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-07-13 - Ładna (małopolskie)

ROLNIK - do 800 PLN

mycie i sortowanie warzyw
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Gunów-Kolonia (świętokrzyskie)

OPIEKUNKA W ŻŁOBKU - od 2 500 PLN

praca z dziećmi metodą pedagogiczną Marii Montessori
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Pobiedziska (wielkopolskie)

OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCH W CENTRUM POWIADAMIANIA RATUNKOWEGO - od 1 850 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:obsługa zgłoszeń alarmowych (w tym zgłoszeń obcojęzycznych), zgodnie z przyjętymi zasadami i procedurami,obsługa urządzeń stanowiących wyposażenie stanowiska pracy, w szczególności konsoli operatorskiej i zestawu komputerowego,współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego,-wymiana informacji i danych z Policją, Państwową Strażą Pożarną i dysponentami zespołów ratownictwa medycznego,- niezwłoczne powiadamianie o występujących nieprawidłowościach w funkcjonowaniu systemu powiadamiania ratunkowego.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańpraca samodzielnapraca wymagająca koncentracji.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracyczynniki uciążliwe: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała.Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:niezbędne:wykształcenie: minimum średnie,znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym,posiadanie ważnego certyfikatu operatora numerów alarmowych lub wyrażenie zgody na udział w szkoleniu dla operatorów numerów alarmowych (ukończenie szkolenia i złożenie wymaganego egzaminu z wynikiem pozytywnym, będzie warunkowało dalsze zatrudnienie);dodatkowe:znajomość przepisów ustaw o: wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ochronie przeciwpożarowej, Państwowym Ratownictwie Medycznym, Policji, zarządzaniu kryzysowym oraz rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego,umiejętność posługiwania się sprzętem teleinformatycznym,umiejętność skutecznej komunikacji i precyzyjnego przekazywania informacji,umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji pod presją czasu,umiejętność pracy w zespole,odporność na stres,dyspozycyjność.Wymagane dokumenty i oświadczenia:życiorys i list motywacyjny,oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata o posiadaniu (lub braku) orzeczonego stopnia niepełnosprawności,kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kopia ważnego certyfikatu operatora numerów alarmowych lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na udział w szkoleniu dla operatorów numerów alarmowych,kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym.Termin składania dokumentów:18.10.2016 r.Miejsce składania dokumentów:Łódzki Urząd Wojewódzki w ŁodziPunkt Obsługi Klienta bud. C, parterul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódźz dopiskiem: "Oferta pracy - ONA - CPR V"Inne informacje:Proponowane wynagrodzenie brutto: 1.850 zł, zaś od następnego miesiąca po złożeniu wymaganego egzaminu z wynikiem pozytywnym: 2.500 zł + dodatek stażowyPrzewidywany termin zatrudnienia: po 20.10.2016 r.Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony 7 miesięcy.Praca w równoważnym systemie czasu pracy.Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mail (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).Informujemy, iż na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1182, z późn. zm.) każdy kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.Siedziba administratora danych :Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodziul. Piotrkowska 10490-926 Łódź.Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie roku od daty ogłoszenia naboru.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-51.
ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI W ŁODZI - 2016-10-12 - Łódź (łódzkie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 417 PLN

Wychowawca w przedszkolu
Zespół Oświatowy w Żelkowie-Kolonii - 2018-06-22 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU- 1/2 ETATU - 1 200 - 4 000 PLN

- bieżąca obsługa klienta, tworzenie trwałych relacji - prowadzenie i nadzorowanie pracy biura - koordynacja pracy działu handlowego - współpraca z kontrahentami w kraju i zagranicą - monitorowanie rynku; możliwośc całego etatu po okresie wdrożenia
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Września (wielkopolskie)

SORTOWACZ WYROBÓW GOTOWYCH - od 13 PLN

obsługa wizualna i sortowanie wyrobów gotowych
Klar Glass Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Pobiedziska (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS KADR - od 1 850 PLN

PROWADZENIE KADR, ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMUTERA, STAŻ PRACY 1 ROKJ
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 920 PLN

do uzgodnienia Miejsce wykonywania pracy : Rzeszów Centrum Handlowe Millenium Hal.
TARMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-11 - Rzeszów (podkarpackie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

Obsługa urządzeń biurowych, praca z programem bankowym, organizacja spotkań - zaproszeń, sporzadzanie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-01 - Chojna (zachodniopomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 3 400 PLN

Pomoc na budowie.Praca na terenie Małopolski, pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie.
Zakład Ogólnobudowlany "Mal-Bud" Adam Konstanty - 2016-06-07 - Gołkowice Górne (małopolskie)

POMOCNIK MONTAŻYSTY - od 3 800 PLN

Pomoc przy montażu okien, obróbka tynkrska.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe " UNI-PLAST" Krzysztof Zalipski Lubań - 2016-09-27 - Lubań (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 2 250 PLN

obsługa klienta,przyjmowanie płatności za sprzedane produkty,dbanie o ekspozycje towaru,dbanie o porządek na stacji paliw.
POLPETROL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-04 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

PŁYTKARZ - WYKOŃCZENIA WNĘTRZ - 2 000 - 3 000 PLN

Wykończenia wnętrz, płytkowanie, sucha zabudowa,gładzie gipsowe. Praca na terenie Małopolski, Śląska.
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE PAWEŁ MRÓZEK - 2015-11-23 - Bulowice (małopolskie)

BRUKARZ - od 2 100 PLN

Przygotowanie podłoża pod ukladanie płyt chodnikowych i ksotki brukowej.Obsługa maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Wola Wiśniowa (świętokrzyskie)

KOMINIARZ - od 6 000 PLN

Czyszczenie, przeglądy okresowe, opiniowanie przewodów kominowych, montowanie wkładów kominowych i inne prace kominiarskie.
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2018-04-19 - Anielew (wielkopolskie)

KIEROWCA MIĘDZYNARODOWY KAT. C+E - od 2 000 PLN

Transport międzynarodowy towarów. Praca od poniedziałku do piątku zgodnie z ustawą o czasie pracy kierowców. Okres próbny trwa 3 miesiące, kolejna umowa na czas określony na 1 rok, docelowo na czas nieokreślony. Wynagrodzenie zasadnicze + delegacje + premia. Praca na terenie UE
Firma Wielobranżowa "M-M" Michał Marciniak - 2016-04-28 - Manieczki (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 500 PLN

sprzedaż hurtowa towarów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami pochodzenia wietnamskiego, zamawianie towarów u dostawców pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA 235A - od 2 600 PLN

obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż, przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Wiskitki (mazowieckie)

URZĘDNIK - 997,4 PLN

brak
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Maciejowice (mazowieckie)


Wybierz powiat