STARSZY SPECJALISTA W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W SEKCJI DS. FINANSÓW Leszno oferta pracy Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W SEKCJI DS. FINANSÓW
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie i sporządzanie list płac według obowiązujących decyzji w celu prawidłowej polityki płacowej.Rozliczanie podatku dochodowego i składek ZUS w programie PŁATNIK w celu prawidłowej polityki finansowej sekcji. Kontrola terminowości faktur, przygotowanie faktur i sporządzanie przelewów bankowych w celu terminowej ich realizacji.Pełnienie funkcji kasjera w komendzie w celu prawidłowej polityki kasowej. Pobierane gotówki i jej rozliczanie.Sporządzanie list płac w programie płacowym.Sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy. Przygotowywanie odpowiednich druków PIT dla pracowników oraz sporządzanie odpowiednich deklaracji w celu rozliczania podatku dochodowego komendy. Sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS i Komendy Wojewódzkiej PSP w Poznaniu. Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w Sekcji ds. Finansów i przekazanie jej do Archiwum Zakładowej Komendy Miejskiej PSP w Lesznie.
Data publikacji: 2019-10-03
Lokalizacja: Leszno (wielkopolskie)
Pracodawca: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okrężna 19, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie i sporządzanie list płac według obowiązujących decyzji w celu prawidłowej polityki płacowej.Rozliczanie podatku dochodowego i składek ZUS w programie PŁATNIK w celu prawidłowej polityki finansowej sekcji. Kontrola terminowości faktur, przygotowanie faktur i sporządzanie przelewów bankowych w celu terminowej ich realizacji.Pełnienie funkcji kasjera w komendzie w celu prawidłowej polityki kasowej. Pobierane gotówki i jej rozliczanie.Sporządzanie list płac w programie płacowym.Sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy. Przygotowywanie odpowiednich druków PIT dla pracowników oraz sporządzanie odpowiednich deklaracji w celu rozliczania podatku dochodowego komendy. Sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS i Komendy Wojewódzkiej PSP w Poznaniu. Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w Sekcji ds. Finansów i przekazanie jej do Archiwum Zakładowej Komendy Miejskiej PSP w Lesznie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W SEKCJI DS. FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leszno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Leszno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leszno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy: posiadanie obywatelstwa polskiego, niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, wykształcenie wyższe, posiadanie doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno - biurowych lub doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, praktyczna znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o finansach publicznych oraz przepisów ZUS dotyczących rozliczania i potrącania składek, umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporowość na stres, odpowiedzialność.Wymagania dodatkowe: posiadanie doświadczenia w zakresie sporządzania i rozliczanie płac, posiadanie doświadczenia w obsłudze programu placowego "Progman", wykształcenie wyższe ekonomiczne.
Nazwa pracodawcy:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Okrężna 19, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy składać do dnia 15.10.2019 r. w sekretariacie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie, ul. Okrężna 19, 64-100 Leszno lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór do KSC na stanowisko starszy specjalista".Wymagane dokumnety:- CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ukończone kursy lub szkolenia, kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk dostępny na stronie internetowej www.lesznopsp.wlkp.pl lub w sekcji ds. organizacyjno kadrowych)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Leszno
Gmina pracodawcy: Leszno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Leszno
Ulica pracodawcy: Okrężna
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.10.2019
Data dodania oferty pracy: 03.10.2019
Oferta pracy ważna do: 15.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?352a21213064dc84829f0e68361b5562
Podobne oferty pracy
budownictwo
Usługi Remontowo Budowlane, Handel Art. Wielobranżowymi Stanisław Bałdyga - 2017-07-27 - Ozorków (łódzkie)
Konwersja, modelowanie excelowych plików przeznaczonych do użytku w instytucjach finansowych o zdywersyfikowanym profilu.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Gdynia (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zabegów kosmetycznych obejmujacych twarz i ciało, stylizacja paznokci, wykonywanie makijaży.
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Korczyna (podkarpackie)
Prace ogólnobudowalne.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Łódź (łódzkie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Zabrze (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 13400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 10 lat w branży IT. Wymagane certyfikaty: certyfikat ITIL, CCNA, ISO/IEC 20000, CCNP. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, oprogramowania CISCO. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i języka włoskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie badań sprawozdań finansowych oraz pakietów konsolidacyjnych, świadczenie innych usług atestacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Kraków (małopolskie)
uzgadnianie sald, not odsetkowych
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH - 2018-03-28 - Poznań (wielkopolskie)
- Przygotowywanie raportów zgodnie ze zdefiniowanymi kryteriami. Analiza danych finansowych z wykorzystaniem narzędzi i technik IT. Przetwarzanie i łączenie dużych zbiorów danych. Zapewnieniem kompletności analizowanych danych. Praca z wykorzystaniem języka angielskiego oraz hiszpańskiego (w tym komunikacja i współpraca z zespołami w londynie oraz buenos aires).- Wynagrodzenie: 3700 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie od 10.02.2016 r. do 10.05.2016 r.- Praca w godzinach: 8:30-17:30 (z przewą na obiad). Wymagane wykształcenie: w trakcie studiów na kierunku ekonomicznym lub administracji lub po ukończeniu studiów na kierunku ekonomicznym lub administracji. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w obszarze finansów w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagane doświadczenie w zakresie sprawdzania poprawności sprawozdań finansowych. Wymagane umiejętności: Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel), znajomość środowiska LOTUSNOTES, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz języka hiszpańskiego (współpraca z zespołami w Londynie oraz Buenos Aires).
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Katowice (śląskie)
• Samodzielne prowadzenie zespołu • Zamawianie materiałów budowlanych • Prowadzenie rozliczenia oraz dokumentacji z placu budowy • Wykonywanie prac instalacyjnych, prowadzenie kabli i przewodów • Prowadzenie prac ziemnych jak i związanych z odtworzeniem gruntu oraz stanu pierwotnego • Wykonywanie i zabezpieczenie prac budowlanych • Obsługa różnych maszyn budowlanych przeznaczonych do prac ziemnych
MUGLER AG - 2018-03-16 - Niemcy (Niemcy)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
KOMUNIKACJA Z ZESPOŁEM PROJEKTOWYM;PRZYGOTOWANIE PRZYPADKÓW TESTOWYCH I TEST PLANÓW ZGODNIE Z DOSTARCZONYMI WYMAGANIAMI;TWORZENIE TESTÓW AUTOMATYCZNYCH, BUDOWANIE FRAMEWORKÓW DO TESTÓW AUTOMATYCZNYCH;WYKONYWANIE TESTÓW, POTWIERDZENIE JAKOŚCI OPROGRAMOWANIA PRZEZ OFICJALNY SIGN OFF, DOSTARCZANIE STATUSÓW RAPORTÓW.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozdawanie ulotek oraz zapraszanie na odwiedzanie apteki
kontakt przez OHP - 2016-04-06 - Zduńska Wola (łódzkie)
Bezpośredni kontakt z klientem obcojęzycznym. Ustalanie wrunków umów z kontarhentami zagranicznymi, ocena klientów pod względem zdolności kredytowej.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie źródłowych dowodów księgowych zgodnie z przyjętym dla Urzędu planem kont oraz klasyfikacją budżetową,- analizowanie zapisów księgowych na poszczególnych kontach w powiązaniu z klasyfikacją budżetową,- dokonywanie bieżącego podziału wydrukowanych z systemu NBE przelewów dochodów Skarbu Państwa na poszczególne tytuły,- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie faktur sprzedaży,- analizowanie i uzgadnianie kont budżetowo-analitycznych z syntetycznymi oraz czuwanie nad terminowością rozliczeń należności i zobowiązań z tytułu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami oraz naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat,- dokonywanie na bieżąco kontroli zgromadzonych na rachunku bankowym środków z tytułu dochodów Skarbu Państwa w terminach wynikających z przepisów prawa,- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania dochodów,- sporządzanie na podstawie rejestru sprzedaży miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz informacji w formie Jednolitego Pliku Kontrolnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie biura firmy, obsługa korespondencji zagranicznej, kontakt telefoniczny z kontrahentami firmy w Chinach, organizacja spotkań z klientami, wsparcie pracy personelu firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w oddziale przedszkolnym ( klasa 0)
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Ostrów (małopolskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem hispzańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prostych prac bllacharskich.Praca na 2 zmiany.
Diwa Personalservice Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Malnia (opolskie)
pakowanie wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Sokołów (mazowieckie)
Dbanie o prawidłowe przechowywanie towaru, utrzymywanie porządku w kuchni i na stanowisku pracy. Zmywanie naczyń, obieranie i mycie warzyw i owoców. Przestrzeganie zasad BHP, HCCP, Ppoż oraz sanepidowskich. Wykonywanie poleceń przełożonych i szefa kuchni. Samodzielna organizacja czasu pracy. Praca przez około 80 godzin miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
transport towarów po terenie kraju
USŁUGI TRASNSPORTOWE Mariusz Strzałkowski - 2016-10-03 - Wiśniowa Góra (łódzkie)
zg
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń budynku szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Stanisława Wyspiańskiego w Skawinie - 2019-02-19 - Skawina (małopolskie)
wykonywanie lekarstw robionych
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Praca na stanowisku Starszy Analityk (Senior Research Analyst) wymagana znajomości języka angielskiego w celu kontaktowania się z angielskojęzycznymi klientami spółki, oraz jej potencjalnymi pracownikami. Osoba zatrudniona na stanowisku Starszy Analityk (Senior Research Analyst): pomoc w opracowaniu szczegółowych planów biznesowych, wymagań i specyfikacji, asystowanie przy powstawaniu projektów, analiza ryzyka, pomoc w sporządzaniu analiz finansowych, planowanie projektów, usprawnianie procesów.
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)