STANOWISKO URZĘDNICZEW WYDZIALE INFORMATYKIW URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIENR REFERENCYJNY IT/I Jaworzno oferta pracy Urząd Miejski

Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZEW WYDZIALE INFORMATYKIW URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIENR REFERENCYJNY IT/I

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań:1. prowadzenie dokumentacji wydziałowej,2. udzielanie instruktażu pracownikom urzędu w zakresie obsługi komputera,3. koordynacja planów finansowych objętych częścią budżetu właściwą dla Wydziału Informatyki,4. udział w opracowaniu rocznych planów wydatków w zakresie realizowanych zadań,5. bieżące monitorowanie właściwej, zgodnej z zatwierdzonym planem, realizacji wydatków przezposzczególnych pracowników Wydziału Informatyki,6. opracowywanie miesięcznych zestawień zrealizowanych wydatków budżetowych w Wydziale Informatyki,7. ewidencjonowanie realizowanych przez Wydział Informatyki wydatków budżetowych w wyznaczonymsystemie dziedzinowym,8. sporządzanie sprawozdań z wydatków strukturalnych.

Data publikacji: 2017-11-08

Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miejski

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań:1. prowadzenie dokumentacji wydziałowej,2. udzielanie instruktażu pracownikom urzędu w zakresie obsługi komputera,3. koordynacja planów finansowych objętych częścią budżetu właściwą dla Wydziału Informatyki,4. udział w opracowaniu rocznych planów wydatków w zakresie realizowanych zadań,5. bieżące monitorowanie właściwej, zgodnej z zatwierdzonym planem, realizacji wydatków przezposzczególnych pracowników Wydziału Informatyki,6. opracowywanie miesięcznych zestawień zrealizowanych wydatków budżetowych w Wydziale Informatyki,7. ewidencjonowanie realizowanych przez Wydział Informatyki wydatków budżetowych w wyznaczonymsystemie dziedzinowym,8. sporządzanie sprawozdań z wydatków strukturalnych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZEW WYDZIALE INFORMATYKIW URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIENR REFERENCYJNY IT/I

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, udokumentowane dyplomem uczelni wyższejlub zaświadczeniem o zdaniu egzaminu dyplomowego, staż pracy co najmniej 3 lata, udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o trwającymzatrudnieniu, zaawansowana znajomość obsługi komputera, brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lubumyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystanie z pełni praw publicznych potwierdzone oświadczeniemkandydata (oświadczenie powinno być sporządzone wg wzoru dostępnego na stronie www.bip.jaworzno.pl), znajomość ustaw: o samorządzie gminnym; o samorządzie powiatowym; Kodeks postępowaniaadministracyjnego.Wymagania dodatkowe: systematyczność i skrupulatność, terminowość, kreatywność i komunikatywność.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty z Nr Referencyjnym IT/I zawierające: CV z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzebniezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danychosobowych tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. , poz. 922 z późn. zm.) oraz: list motywacyjny, oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładceZatrudnienie oraz w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok. 225), oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (dostępnego nastronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładce Zatrudnienie oraz w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok.225), kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o trwającym zatrudnieniu potwierdzających staż pracy, ewentualne referencje, kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń, zaświadczeń o odbyciu praktyk, kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystaćz uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikachsamorządowych /Dz. U.z 2016 r., poz. 902 z późn. zm./proszę złożyć w terminie do 13 listopada 2017 r. na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Jaworznie,43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33 lub przesłać na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiegow Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33.Oferty pracy otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiegow Jaworznie). Warunkiem zakwalifikowania kandydata do dalszego etapu naboru jest złożenie kompletnej ofertyzawierającej wszystkie wymagane dokumenty.Informuję, że nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Informatyki w Urzędzie Miejskim w Jaworznieodbywać się będzie zgodnie z zasadami zawartymi w Systemie zatrudniania pracowników na stanowiska urzędniczew Urzędzie Miejskim w Jaworznie, wprowadzonym zarządzeniem Nr OR.120.69.2016 Prezydenta Miasta Jaworznaz dnia 28 lipca 2016 r. Ponadto informuję, iż zgodnie z ww. zarządzeniem nie ma możliwości przyjmowaniadokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisemelektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 5 września2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej Dz. U. z 2016 r., poz. 1579).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Jaworzno

Gmina pracodawcy: Jaworzno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jaworzno

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 33

Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządu terytorialnego

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 08.11.2017

Oferta pracy ważna do: 13.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS PENITENCJARNYCH - od 1 850 PLN

pracownik odpowiedzialny będzie m.in za pomoc w obsłudze finansowej projektu, sprawozdawczość oraz koordynację innych działań podejmowanych w jednostce w zakresie realizacji projektu
Zakład Karny w Krzywańcu - 2015-12-10 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

OPERATOR GILOTYNY POPRZECZNEJ - 997,4 PLN

zapoznanie się z zasadami działania i obsługą gilotyny, przygotowywanie materiałów, praca na gilotynie, kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wąsosz (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych.
CLAR SYSTEM S.A. - 2017-10-24 - Żary (lubuskie)

KASJER/FAKTURZYSTA/MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Fakturowanie, obsługa działu, wykładanie towaru, obsługa klienta. Praca na dwie zmiany w godzinach 6:00-14:00 oraz 11:00-19:00. Praca również w soboty (co druga od 6:00-15:00).
"Eurocash" Spóka Akcyjna - 2018-01-24 - Wadowice (małopolskie)

PRACOWNIK II STOPNIA WYKONUJĄCY ZADANIA W RAMACH ROBÓT PUBLICZNYCH. - od 2 000 PLN

Prace administracyjno- biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Praszka (opolskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby wydziału.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie planów zamówień, sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie brutto od 2700 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. ZGODNOŚCI - od 3 000 PLN

1.Realizowanie zadań związanych z ryzykiem braku zgodności2.Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych 3.Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków4.Pełnienie funkcji IODO
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2018-10-04 - Szczekociny (śląskie)

OPERATOR OBRABIAREK CNC - od 2 415 PLN

Obsługa obrabiarek typu CTX. Bieżące zaznajamianie się z dokumentacją technologiczną, produkcyjną i konstrukcyjną dotyczącą procesu produkcyjnego. Zachowanie reżimów technologicznych i jakościowych zgodnie z dokumentacją technologiczną. Wykonywanie założonych norm produkcyjnych.
MB - PNEUMATYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Sulechów (lubuskie)

ROBOTNIK OGÓLNOBUDOWLANY - do 15 PLN

Prace ogólnobudowlane na obiektach przemysłowych na terenie całego kraju.
Floor-Pro Monika Hanus - 2016-07-25 - Szczyrk (śląskie)

KONSERWATOR - ZŁOTA RĄCZKA - 3 000 - 3 200 PLN

umiejętność i kompetencje w zakresie prac ogólnobudowlanych, elektrycznych, hydraulicznych
ORANGE REAL ESTATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Opole (opolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH + ST PO WER - 997,4 PLN

- przygot. spraw ostatecznie załatwionych celem przekazania do archiwum,- ewidencjonowanie korespondnecji w dziennikach podawczych i korespondencyjnym,- prowadz. dokuemntacji związanej z ekspedycją przesyłek,- redagowanie pism na polecenie przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - od 1 125 PLN

Sortowanie i dzielenie przesyłek, opracowywanie dowodów, wpowadzanie danych w system
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-08-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

OPERATOR SPRZĘTU - od 17 PLN

Operator sprzętu wykonuje roboty ziemne i budowlane, sterując maszynamilub innymi urządzeniami mechanicznymi. Operator sprzętu pracuje na budowach,w terenie zamkniętym lub otwartym, sterując maszyną roboczą w różnychwarunkach terenowych i technologicznych. Podstawą prawną, zgodnie z którąoperator maszyn roboczych może wykonywać swój zawód po spełnieniuodpowiednich warunków, są aktualnie obowiązujące przepisy, praca w godz. 6-14/14-21
KAEFER SA - 2016-06-07 - Brzezie (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej i terminala platniczego, przyjęcie towarów, wykladanie, uzupełnianie towarów na hali sprzedaży, utrzymanie porządku w wewnątrz i wokół obiektu handlowego, prowadzenie dokumentacji handlowej.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Gumowo (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY PROJEKTANTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REWITALIZACJI W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ - od 2 700 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:1.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;2.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;3.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;4.opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;5.sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;6.wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;7.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;8.formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa i administrację rządową;9.ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;10.sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;11.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;12.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;13.przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-12 - Słupsk (pomorskie)

MURARZ - od 2 500 PLN

Murowanie ścian z bloczków betonowych
KBUD Krzysztof Łuksza - 2016-10-03 - Koluszki (łódzkie)

KELNER/ KA - do 2 100 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego będzie dodatkowym autem; wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientami; zakres obowiązków: przyjmowanie zamówień potraw restauracyjnych, dbanie o bufet, składanie zamówień, towarów oraz przestrzeganie zasad postępowania z żywnością; miejsce pracy: Toszek
GROCHLA HERBERT HG P.W. Herbert Grochla - 2018-03-24 - Toszek (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW HURTOWYCH - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
PHUB AND-BUD Banaszak Andrzej - 2016-05-20 - Pleszew (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 900 PLN

prace porządkowe, gospodarcze i konserewacyjne na urządzeniach wodnych
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Głogów (dolnośląskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 7 000 PLN

Obowiązki-Dekretowanie i ewidencja dokumentów źródłowych w systemie księgowym, (pełna księgowość, KPiR),-sporządzanie sprawozdań finansowych oraz zestawień podatkowych, -przygotowywanie sprawozdań do instytucji zewnętrznych (m.in. US, GUS, ZUS,)- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,- prowadzenie rejestru środków trwałych,-nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,-sporządzanie deklaracji VAT, CIT,- organizacja i koordynowanie wszelkich księgowo-podatkowych aspektów działalności firmy- monitorowanie rejestru zakupów i sprzedaży- prowadzenie ewidencji dokumentów kasowych i bankowych, monitorowanie płynności finansowej,- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji
KUŁTON LOGISTICS - 2017-05-24 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)

STANOWISKO DO SPRAW ODPADÓW I GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W URZĘDZIE GMINY HAŻLACH - OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko do spraw odpadów i gospodarki ściekowej w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnym na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl
Urząd Gminy Hażlach - 2018-08-03 - Hażlach (śląskie)

MURARZ-TYNKARZ - od 2 600 PLN

Prace murarskie. Praca na umowę zlecenie w godz. 8-16 w Kołobrzegu. Możliwość pracy w soboty.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe REMUS Waldemar Zawadzki - 2016-02-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 997,4 PLN

Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Mońki (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 2 487 PLN

Obsługa klienta na stacji paliw, dokładanie towaru oraz sprzątanie stacji.
BP EUROPA SE Oddział w Polsce - 2017-04-12 - Jagłowice (lubuskie)

PRACOWNIK MONTAŻU - od 1 850 PLN

montaż okien, i drzwi PCV i aluminium
PLASTBUD Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Kościan (wielkopolskie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELENI - 3 000 - 3 700 PLN

Praca przy zakładaniu terenów zieleni, sadzenie roślin, montaż systemównawadniających, prace porządkowe. Praca od 7-15
SORBUS Adam Siedlecki - 2018-03-15 - Dobrzeń Wielki (opolskie)

STANOWISKO ANALIZ 261 - od 2 500 PLN

sporządzanie analiz i raportów
Bank Spółdzielczy w Wiskitkach - 2017-09-15 - Wiskitki (mazowieckie)

PRACOWNIK BIURA TURYSTYCZNEGO - od 2 000 PLN

Wykształcenie średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Praca w biurze podróży TRAVEL PLANET. Spotkanie z pracodawcą w dniu 13.04.2017 r. o godz. 8.00 sala 207.
BOŻENA URBAŃSKA - 2017-03-31 - Rybnik (śląskie)