STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R101/0346-101/18 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R101/0346-101/18

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.

Data publikacji: 2018-01-24

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PŁOCKA 167, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R101/0346-101/18

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, prawo, gospodarka); minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych, poprawne przekazywanie informacji pisemnych, miejsce pracy Inspektorat ZUS we Włocławku ul. Płocka 167

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922)", kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości należy dostarczyć do 05.02.2018 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 225. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane, - oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne. Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33-39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 24.01.2018

Oferta pracy ważna do: 05.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT/-KA SAMODZIELNEGO/-EJ KSIĘGOWEGO/-EJ - od 2 000 PLN

wykonywanie kompleksowych zadań ksiegowych i kadrowo-płacowych pod bezpośrednim nadzorem samodzielnej księgowej, przygotowywanie zestawień księgowych,
Dominus Grupa Doradcza Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Oborniki (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 125 PLN

Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych; sprzedaż produktów Poczty Polskiej S.A.
POCZTA POLSKA S.A. Region Sieci w Gorzowie Wlkp. - 2018-04-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH W INSPEKTORACIE W BYDGOSZCZY (NR 5414) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA NA STOISKU MIĘSO-WĘDLINY (O) - od 2 300 PLN

sprzedaż na stoisku mięso-wędliny,obsługa klienta, dbałość o czystość na stanowisku pracy
Andrzej Kucharzyk F.H.U. TARRA-TRANS - 2018-04-04 - Gromnik (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

praca jako ekspedient w sklepie
W.D.N. DARIUSZ NIEBIESZCZAŃSKI - 2016-05-19 - Jaszkowa Górna (dolnośląskie)

KASJER WALUTOWY - od 3 500 PLN

Skup i sprzedaż walut; obsługa klienta.
PROMES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Oława (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 500 PLN

Odpowiedzialność za bezpieczny transpotr towaru, dbanie o stan techniczny i czystość pojazdu, prowadzenie dokumentacji pojazdu związanej z transportem
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Suliszewo (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Człopa (zachodniopomorskie)

MŁODSZY ASYSTENT - 2 000 - 2 200 PLN

do uzgodnienia
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2017-09-21 - Radom (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. WDRAŻANIA, MONITOROWANIA I PROMOCJI PROCESU REWITALIZACJI MIASTA W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI - od 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się monitorowaniem i koordynowaniem procesu rewitalizacji, promocją działań rewitalizacyjnych podejmowanych przez Miasto Słupsk oraz wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowaniem realizacji celów w nim określonych.Ważniejsze zadania: 1.współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta;2.promocja działań rewitalizacyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesem rewitalizacji miasta;3.współtworzenie i realizacja programów wspomagających program rewitalizacji miasta, w tym rozpowszechnianie informacji i koordynowanie projektów związanych z rewitalizacją miasta;4.współtworzenie wniosków o dofinansowanie z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych;5.monitorowanie, aktualizacja i wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2800 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-08 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. INFORMACJI I WYREJESTROWAŃ WYDZ. EWI. I ŚW. ST(FP) K - 997,4 PLN

zapoznanie się z przepisami prawa;zakładanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania;wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym;układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych;wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych;przygotowywanie projektów pism;kserowanie dokumentów;kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Łódź (łódzkie)

OPERATOR WTRYSKARKI - do 2 500 PLN

Uruchamianie i wprowadzanie parametrów procesu wtrsykowego tworzych szcztucznych, obsługa wtryskarek, montaż i konserwacja form wtryskowych, kontrola stanu technicznego form wtryskowych, kontrola jakości produkowanych wyrobów, zgłaszanie uprawnień procesu, wypełnianie niezbędnej dokumetacji technicznej, umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami warsztatowymi i pomiarowymi.Trzy zmiany:od 7-15, 15-23, 23-7.
SIEROSŁAWSKI GROUP Jan Sierosławski - 2016-10-26 - Mielec (podkarpackie)

PRACOWNIK SEKRETARIATU - od 2 400 PLN

kompleksowa obsługa sekretariatu firmy - połączenia telefoniczne, korespondencja mailowa, elektroniczna, kurierska; zarządzanie kalendarzem spotkań; wspieranie przełożonego w sprawach organizacyjnych; wspieranie pracowników w sprawach administracyjnych; zapewnienie sprawnej komunikacji wewnątrz działu i na zewnątrz; obsługa klientów; zlecanie zamówień związanych z bieżącą obsługą administracyjną biura; przygotowanie dokumentów zleconych przez przełożonego; udzielanie informacji partnerom wewnętrznym i zewnętrznym; stała współpraca z dostawcami
Ośrodek Kształcenia Zawodowego PROFESJA - 2016-08-30 - Tychy (śląskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 2 200 PLN

obsługa sprzętu typu koparko-ładowarki, ładowarkipraca w systemie dwuzmianowymrównież praca w delegacji (wówczas inne stawki wynagrodzenia)
Rado Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-14 - Ławnica (podkarpackie)

INSPEKTOR HOTELOWY K/M - od 14,5 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-07-20 - Kalisz (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R91/3872-1412/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-09-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

-Obsługa kadrowa szkół w Tczewie,-Sporządzanie sprawozdań GUS: Z-03, Z-06,-Sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych PFRON,-Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV i listu motywacyjnego na adres: Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew, ul. Kołłątaja 9, 83-110 Tczew lub przesłanie na adres e-mail: sekretariat (at) cuw.tczew.pl w terminie do dnia 15.03.2017 r. do godz. 15.00Prosimy o dołączenie do CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)".
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY MIEJSKIEJ TCZEW - 2017-03-03 - Tczew (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 000 PLN

-kierowanie pojazdem-pomoc przy załadunku i rozładunku-dbanie o czystość pojazdu-wypełnianie dokumentacji listów przewozowych-wysyłanie dokumentów pocztą-naprawa drobnych usterek pojazdu
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKU - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWANIE PRZESYŁEK, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMMIEJSCE PRACY: DWORCOWA 20, MIERZYN UL. WELECKA 2A
POCZTA POLSKA SA - 2017-12-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPAWACZ - od 2 500 PLN

praca na stanowisku spawacza
KOMET Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Pszczyna (śląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA Z MOŻLIWOŚCIĄ AWANSU NA STANOWISKO KIEROWNIKA - od 10 PLN

dokładne sprzątanie biur i mieszkań, możliwe również dodatkowo zadania kierowcy, wysokość wynagrodzenia od 10 zł brutto/h
ULTRA CLEAN Sylwia Maria Kowalewska - 2016-02-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACYDS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I CZYSTOŚCI MIASTAW REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMIWYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba odpowiedzialna za realizację zadań dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi i związanych z utrzymaniem czystości Miasta Słupska.Ważniejsze zadania: przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; nadzór nad realizacją umowy na odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska; prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; opracowanie dokumentacji w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska i Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego w części dotyczącej spraw z zakresu gospodarki komunalnej; prowadzenie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji w zakresie załatwianych spraw zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi; współpraca ze Strażą Miejską, ZIM-em i PGM-em oraz innymi podmiotami w zakresie utrzymania czystości Miasta oraz egzekwowania od właścicieli nieruchomości realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; prowadzenie kontroli i nadzór nad stanem czystości terenów miejskich oraz niezwłoczne zgłoszenie wszelkich uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnych za ich utrzymanie; realizacja działań z zakresu edukacji ekologicznej; przyjmowanie harmonogramów kontroli terenów w zakresie utrzymania czystości i porządku od zarządców terenu i nadzór nad ich realizacją; przyjmowanie raportów od zarządców o podjętych działaniach; raportowanie skuteczności podejmowanych działań i przedkładanie wniosków Prezydentowi Miasta.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych; stan zdrowia pozwalający również na pracę w terenie.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-15 - Słupsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

przygotowywanie warzyw, owoców, przygotowywanie dań, dbanie o porządek w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Małe Pułkowo (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZE - 997,4 PLN

obsługa masowego nadawcy, dopisywanie przesyłek rejestrowanych, rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonów doręczeń, opracowywanie przesyłek pod względem wysokości opłat, rozliczanie przesyłek według PNA
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Sulęcin (lubuskie)

TRAKTORZYSTA - 2 100 - 3 500 PLN

wykonywanie prac polowych, oborowych
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Brzezina (opolskie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI - od 4 000 PLN

Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9435
Urząd Miejski w Gostyniu - 2017-06-02 - Gostyń (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. GOSPODAROWANIA MIENIEMW WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - 2 400 - 2 600 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace związane głównie z nabywaniem i regulacją stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi oraz za zadania merytoryczne.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw związanych z nabyciem nieruchomości na rzecz Miasta Słupska oraz Skarbu Państwa (w tym zamiany nieruchomości); realizacja spraw związanych z art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami; regulacja stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogami; prowadzenie spraw związanych ze zwrotem nieruchomości; obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi (służebność); rozpatrywanie wniosków o ustanowienie prawa trwałego zarządu; regulowanie stanów prawnych nieruchomości przeznaczonych pod inwestycje publiczne realizowane przez Miasto Słupsk (w tym ustalenie wysokości odszkodowań i sposobu jego wypłaty); ujawnianie w księgach wieczystych prawa i innych ograniczeń, badanie zgodności treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym; przygotowanie projektów decyzji i zarządzeń Prezydenta Miasta oraz projektów uchwał Rady Miejskiej w części dotyczącej realizowanych obowiązków.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2400-2600 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-15 - Słupsk (pomorskie)


Wybierz powiat