STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 4075) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 4075)

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.

Data publikacji: 2018-06-21

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
M. Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 4075)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie Pożądane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługa finansowąWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa i rozporządzeń do tej ustawy- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- komunikatywność

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty4 lipca 2018 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Spraw Pracowniczychul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy: Oddział ZUS w Bydgoszczyul. Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data dodania oferty pracy: 21.06.2018

Oferta pracy ważna do: 04.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPAWACZ TIG, MAG - 2 000 - 2 200 PLN

spawanie powierzonych detali
Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy Cezary Gudan - 2016-04-13 - Unieszewo (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 010 PLN

prace pomocnicze przy produkcji garmażeryjnej
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Morawica (małopolskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY EUROPEJSKICH I KRAJOWYCH - od 2 400 PLN

pozyskiwanie klientów, kompleksowe przygotowanie wniosków aplikacyjnych zgodnie z obowiązującą dokumentacją naborów/ konkursów dla poszczególnych działań
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Poznań (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 20 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

-
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kościerzyna (pomorskie)

HYDRAULIK - 1 850 - 2 500 PLN

Montowanie urządzeń i zbiorników ciśnieniowych, aparatów grzewczych, przyborów sanitarnych, wyposażania instalacji kanalizacyjnych i grzewczych, montowanie aparatury kontrolno pomiarowej, regulowanie parametrów pracy instalacji grzewczych i ciepłej wody.
Firma Handlowo Usługowa Handbud Wiesław Blicharski - 2016-09-09 - Włodawa (lubelskie)

STANOWISKO URZĘDNICZEW WYDZIALE INFORMATYKIW URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIENR REFERENCYJNY IT/III - od 2 000 PLN

Zakres zadań:administrowanie serwerami pracującymi pod systemami operacyjnymi Windows
Urząd Miejski - 2017-11-08 - Jaworzno (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-03-29 - Żary (lubuskie)

SORTOWACZ - 2 500 - 3 000 PLN

SORTOWACZ ODPADÓW STAŁYCH (MAKULATURA, FOLIA, TWORZYWA SZTUCZNEGO ,
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Gdynia (pomorskie)

TECHNIK ELEKTRONIK - STAŻ POWER - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH W REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;8.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;9.prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych;10.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;11.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;12.realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;13.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-25 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. BEZPRZETARGOWEJ SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI I PRZEKSZTAŁCEŃ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO WE WŁASNOŚĆ W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - 2 800 - 3 200 PLN

Celem wykonywanej pracy jest zbywanie nieruchomości gminnych na rzecz wnioskodawców w trybie bezprzetargowym, zbywanie nieruchomości gminnych oddanych w użytkowanie wieczyste na cele usługowe , na rzecz użytkowników wieczystych, ropzatrywanie wniosków dotyczących zajęcia gruntów miejskich pod przesyłową infrastrukturę techniczną, regulacja stanu prawnego istniejących sieci przesyłowych w gruntach miejskich i generowanie dochodów budżetowych z powyższych tytułów.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KIEROWCA-KURIER - od 1 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; praca na 1/2 etatu
PD-MAX F.U.H. Marek Kamiński - 2017-06-01 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa kasy fiskalnej i stoiska mięsnego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ASTRA Marcin Piasny - 2017-04-26 - Sława (lubuskie)

KONSERWATOR - od 1 800 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-06-28 - Gliwice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO POW. 3,5 T - od 2 000 PLN

Wykształcenie średnie/zawodowe, minimum 5 lat doświadczenia, znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego, świadectwo kwalifikacji, prawo jazdy kat. C+E, karta kierowcy, ważne badania lekarskie i psychologiczne, kurs ADR. Charakterystyka pracy: prowadzenie pojazdu, prawidłowe, terminowe realizowanie zleceń transportowych. Przestrzeganie przepisów o ruchu drogowym, transporcie drogowym oraz o czasie pracy kierowców. Elastyczny czas pracy.Transport na trasie Rybnik - UE. Wynagrodzenie + należności z tytułu podróży służbowej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
EDRO-TRANS USŁUGI TRANSPORTOWE PTAK EUGENIUSZ - 2017-01-17 - Rybnik (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaż towarów do krajów: Ukrana, Rosja, Białoruś, Kazachstan, prowadzenie rozmów z klientami, prowadzenie korespondencji w języku rosyjskim, negocjowanie warunków kontraktu, praca głównie w biurze
"Zaradny Group" Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Przeźmierowo (wielkopolskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - do 1 750 PLN

Praca w drukarni, 3 zmiany
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Chorzów (śląskie)

MAGAZYNIER-POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 3 000 PLN

przyjmowanie/wydawanie towarów
Sezam - Furman Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Łebcz (pomorskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 1 850 PLN

Przewóz towarów na terenie kraju.
Rupiński Piotr "MAR-POL" - 2016-04-15 - Obórki (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. WSPARCIA I OBSŁUGI - 2 200 - 2 400 PLN

Zapewnienie właściwej realizacji zadań mających na celu utrzymanie w sprawności lokali oddziału.Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (istnieje możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy).
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Oddział w Bielsku-Białej - 2016-06-21 - Bielsko-Biała (śląskie)

MENEDŻER PROJEKTU IS - od 28 246 PLN

Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- rozumienie potrzeb biznesowych, udział w określaniu potrzeb i proponowanie rozwiązań oraz wdrożenie uzgodnionych usług;- planowanie, realizacja, monitorowanie i zamykanie projektów pod zwierzchnictwem kierownika programu, wykorzystując i stosując się do najlepszych praktyk zarządzania projektami komunikowanie się z udziałowcami w celu przeglądu wniosków projektowych, ocena zakresu fazy projektu, zarządzanie zasobami, dostarczenie aktualizacji statusu i planowanie, koordynowanie zadań i rezultatów projektu; przydzielanie zadań, wyjaśnienie zakresów dpowiedzialności, monitorowanie wykonania i mierzenia rezultatów przypisanych zasobów przypisanych do etapów projektu. Terminowe dostarczanie informacji zwrotnej o postępie w zadaniu;- dostarczanie oczekiwanych rezultatów w uzgodnionym terminie, budżetu i jakości. Regularne monitorowanie i ocena postępów projektu rozstrzyganie kwestii związanych z projektem poprzez analizę i propozycję rozwiązań. Zarządzanie ryzykiem oraz przeprowadzanie analizę finansową. Przygotowanie recenzji z projektów, budowanie innowacyjnej polityki firmy.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)

KSIĘGOWA/KSIĘGOWY - od 1 500 PLN

Prowadzenie KPiR i rejestrów VAT pod Kierownictwem.Praca poniedziałek - piątek 07:00-15:00 (system i rozkład czasu pracy równoważny) na 0,75 etatu. Umowa na okres próbny na 3 m-ce.
"CON-TAX" Konsulting mgr Iwona Sokołowska - 2017-10-04 - Mikołów (śląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. WINDYKACJI I NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO NAD SPÓŁKAMI - od 2 100 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/425232/files/ogloszenie_wgmk.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. windykacji i nadzoru właścicielskiego nad spółkami w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym w terminie do dnia 25 czerwca 2018 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-06-15 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO - od 2 000 PLN

obsługa prawna w postepowaniu odwoławczym, w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu - 2017-11-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHNI - od 1 850 PLN

Obróbka wstępna potrwa, zmywanie naczyń, utrzymanie porządku na terenie kuchni.
SAGA ARKADIUSZ FRYCZAK - 2016-05-23 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat