SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Mielec oferta pracy ZOLTA Maciej Żółty
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: -kontakt z klientami /telefonu i mail/ oraz wprowadzanie zamówień do systemu
Data publikacji: 2017-07-27
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: ZOLTA Maciej Żółty
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 24, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-kontakt z klientami /telefonu i mail/ oraz wprowadzanie zamówień do systemu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w obsłudze klienta, biegła znajomość obsługi komputera.
Nazwa pracodawcy: ZOLTA Maciej Żółty
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 24, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: pon-pt
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.07.2017
Data dodania oferty pracy: 26.07.2017
Oferta pracy ważna do: 25.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Sierpc (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert przetargowych wg. SIWZ.Prowadzenie korespondencji dotyczącej procedury przetargów, praca w godz. 7-15
MEGATHERM Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Chmielowice (opolskie)
Pozyskiwanie reklam i ogłoszeń, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Suwałki (podlaskie)
Organizowanie importu i eksportu towarów, zarządzanie logistyką, w tym magazynową: procedury celne, ewidencja towarów na składzie celnym, kontakt z Urzędem Celnym.
ROCKET POLAND SP. Z O.O. - 2015-12-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa pacjentów w centrum rehabilitacji
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Organizacja i prowadzenie szkoleń z języka angielskiego.
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH "ENGLISH COLLEGE" A.& W. MACHLARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-13 - Radom (mazowieckie)
wykonywanie EKG, prowadzenie dokumentacji medycznej
PRZYCHODNIA LEKARSKA "KOMED" - 2018-09-12 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa firmy w zakresie zakupu materiałów do produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Żary (lubuskie)
Zgodny ze stanowiskiem
MAVILEX Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
księgowanie wpłat i wypłat, raporty kasowe itp; wynagrodzenie zasadnicze + premia
FHU MAK-CHEMIA, M. OSIŃSKI I B. PÓŁTORAK- OSIŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przeprowadzanie procesów zakupowych zgodnie z wewnętrznymi przepisami Spółki (przygotowanie zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie zamówień); wystawianie i obsługa zapotrzebowań i zamówień; ścisła współpraca z innymi działami w firmie; monitorowanie zawartych umów i analiza rynku dostawców; pogłębianie współpracy z aktualnymi dostawcami oraz poszukiwanie dostawców alternatywnych; praca w systemie ERP; sporządzanie analiz, raportów i zestawień; tworzenie i wdrażanie projektów optymalizujących zakupy
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów, przeprowadzanie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert oraz realizacja zamówień handlowych, realizacja planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami.
FORTUNA E&V SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
Manikiurzystka
LAKMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Sopot (pomorskie)
kadry, księgowość: szczegółową usługę prowadzi firma zewnętrzna
"FARMA MED" KUJAWSKIE CENTRUM MEDYCZNE SP. Z O. O. SP. K. - 2017-11-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
odpwoiedzialnośc za dobre funkcjonowanie administracji spółki, realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk i raportów, zestawień, dokumentów finansowych, prowadzenie danych agentów; dbałość o wysoką jakość i terminowość w wykonywaniu projektów;
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Legnica (dolnośląskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub (071) 37 72 122
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa telefoniczna i emailowaklientów zagranicznych, wystawianie F-r, ofertowanie towarów
"CONSALNET" S. A. - 2017-06-01 - Wiechlice (lubuskie)
ref. wynagrodzenia za zatr. osób do 30 roku życiaobsługa klientów Przedsiębiorstwa, nawiązywanie nowych relacji biznesowych, przygotowywanie ofert reklamowych, organizacja biura, przygotowywanie harmonogramów, umawianie spotkań, rozliczanie podwykonawców, projektowanie materiałów reklamowych, zarzadząnie strona internetową wymagania:znajomość języka angielakiego min. w stopniu B2, umiejetność obsługi stron www (cms, dr upal), pakiet Office, FB i Media Społecznosciowe, umiejetność planowania działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie chemiczne; technik chemik, technik analityk, technik farmacji, mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku laboranta, znajomość języka obcego: angielski preferowany w stopniu dobrym, prawo jazdy kat. B, umiejętność pracy grupowej, umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy w rozwiązywaniu problemów, systematyczność i konsekwentność w działaniu, obsługa MS Office, komunikatywność, otwartość na rozwój. Opis stanowiksa: przyjmowanie próbek do badań, przeprowadzanie badań środków smarnych w laboratorium, pobieranie próbek oleju, nadzór nad magazynem laboratoryjnym. Szczegóły wymagań rekrutacyjnych dostępne na stronie internetowej www.ecol.com.pl, zakładka PRACA. Aplikacje składać w formie elektronicznej lub papierowej w siedzibie firmy.
ECOL SP. Z O.O. - 2015-12-01 - Rybnik (śląskie)
Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych; opracowywanie wniosków na realizację projektów; Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych; Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów;
kontakt przez OHP - 2016-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
Sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem obowiązków pracowników obsługi, rozliczanie kierowców. Organizacja dowozu dzieci i innych wyjazdów. Zakup materiałów, wyposażenia i realizacja wydatków zgodnie z planem finansowym. Przygotowywanie procedur przetargowych i opisywanie faktur. Organizacja okresowych przeglądów instalacji. Prowadzenie archiwum. Realizacja zaleceń BHP, p.poż, obrony cywilnej, Sanepidu itp.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY - 2018-06-26 - Sulechów (lubuskie)
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - sprzedaż kolonii i obozów, - obsługa rezerwacji obozów i kontakty z biurami podróży. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa partnerów handlowych i pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych i negocjowanie warunków umów z kontrahentami z Indii.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Sulmierzyce (łódzkie)
wykształcenie średnieznajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego w mowie i piśmie min. w stopniu komunikatywnym
CX-80 POLSKA AGATA NADERA, DARIUSZ NADERA SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-22 - Chotów (wielkopolskie)
Uczestnictwo w przygotowywaniu rocznego budżetu, planów wieloletnich, kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, współpraca z działem kontrolingu spółki nadrzędnej, działem technicznym oraz zarządem, sporządzanie analiz i raportów zgodnych z wytycznymi grupy na wewnętrzne potrzeby firmy, analizowanie rentowności projektów i inwestycji, kontrola kosztów, wsparcie analityczne w projektach, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym, przygotowywanie przelewów bankowych i przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzenia wniosku taryfowego
Energetyka Cieplna Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
Senior-Medical24 - 2016-09-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Przygotowywanie, dystrybucja i serwis powierzonych urządzeń POS i innych towarów zgodnie z procedurami i wytycznymi obowiązującymi w Centrum Rozliczeń PeP S.A. 2. Ewidencja wszelkich obrotów towarów w powierzonych magazynach. 3. Pełnienie roli i przestrzeganie zasad obowiązujących zapasowego Oficera Bezpieczeństwa PED. 4. Przestrzegania obowiązujących procedur i polityk bezpieczeństwa. 5. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośrednich przełożonych odpowiadających zajmowanemu stanowisku oraz wymaganym kwalifikacjom.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Tajęcina (podkarpackie)
Specjalista do spraw kadr/Hr Administrator
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie konsultacji dot. rozwoju oferty kulturalnej i edukacyjnej miasta. Koordynacja działań związanych z działalnością wydawniczą. Pozyskiwanie, realizacja oraz rozliczanie merytoryczne zewnętrznych źródeł finansowania.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Malbork (pomorskie)