SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Łódź oferta pracy Mzuri Spółka z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż, obsługa zamówień internetowych zgodnie ze standardami firmy, prowadzenie ewidencji sprzedaży, obsługa korespondencji mailowej, prezentacja, promowawnie nowych produktów na stronie sklepu i nie tylko, ścisła współpraca z działem marketingu i PR, dbanie o dobry wizerunek firmy i wygląda strony internetowej sklepu, kreaowanie polityki sprzedażowej.
Data publikacji: 2016-10-31
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Mzuri Spółka z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:93-100 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż, obsługa zamówień internetowych zgodnie ze standardami firmy, prowadzenie ewidencji sprzedaży, obsługa korespondencji mailowej, prezentacja, promowawnie nowych produktów na stronie sklepu i nie tylko, ścisła współpraca z działem marketingu i PR, dbanie o dobry wizerunek firmy i wygląda strony internetowej sklepu, kreaowanie polityki sprzedażowej.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Nazwa pracodawcy: Mzuri Spółka z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Batorego 20/15, 02-591 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 31.10.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zakres obowiązków:- rozkładanie towaru (składanie produktów, mebli itp)- administrowanie budynkiem i dbanie o kwestie techniczne- bezpośrednia, fachowa obsługa klienta
Hurtownia Artykułów Dziecięcych "SMYK" Remigiusz Kaczmarek - 2016-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
/ //
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Głowno (łódzkie)
Sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczychPrzeprowadzanie badań psychologicznychProwadzenie medjacjiPrzeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnichPoradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2019-01-07 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy,opracowywanie i prowadzenie kampanii medialnych,opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji prmocyjnych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2017-01-18 - Rokocin (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zarządzanie obiektami administr. przez Oddział, prowadzenie ksiąg, rejestrów, przeglądów budynków.
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-03-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klientów B2B, pozyskiwanie klientów B2B, utrzymywanie długofalowych relacji z klientem B2B
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Toporów (łódzkie)
obsługa zagranicznych kontrahentów, poszukiwanie nowych klientów na wschodzie, pośredniczenie w realizacji umów wspołpracy z firmami z Białorusi, Ukrainy, Rosji. Szkolenie polskiej kadry ze znajomości towarów, nadzorowanie sprzedaży produktów oraz pracy pracowników na niższych stanowiskach.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Białystok (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
wydawanie i przyjmowanie odieży oraz obuwia sprzątanie szatni oraz sutereny
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Złotoryja (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Zawiercie (śląskie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców;- sporządzanie, ewidencja i archiwizacja dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;- prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników;- realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie;- obsługa programów Super Płace, Płatnik;- roziczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac;- ewidencja i rozliczanie czasu pracy;- sporządzanie i weryfikacja dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej;- wystawianie i rozilczanie delegacji pracowniczych;- współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań;- współpraca ze wszystkimi dziłami firmy w zakresie kadrowo- płacowym.
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Legnica (dolnośląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami, pomoc w rozwijaniu sprzedaży poprzez inicjowanie nowych kontaktów, uczestnictwo w targach, konferencjach i innych imprezach branżowych, tworzenie i prowadzenie prezentacji. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, kolejna na czas określony, a następnie na stałe. Data rozpoczęcia zatrudnienia - od zaraz/do uzgodnienia.
D.A. KORBUT DARIUSZ KORBUT - 2018-01-19 - Piła (wielkopolskie)
Brace budowlane
BUD-WAT SP. Z O.O. - 2017-09-07 - Straszków (wielkopolskie)
sporządzanie listy płac, obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie dokumentacji personalnych rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń społecznych rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy składanie raportów do ZUS, GUS i PFRON
Property Security Service sp. z o.o. - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
wg.umowy
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Kluczbork (opolskie)
prace budowlane tj. murowanie,tynkowanie, docieplenia, malowanie, zbrojenie, praca Lubin i okolice
WYZWANIA CONSULTING Czajkowski Damian - 2018-10-02 - Lubin (dolnośląskie)
sprzedaż produktów w formie telefonicznych kontaktów z klientami, realizacja planów sprzedazowych, budowanie bazy klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, przygotowanie dokumentów przy transakcjach handlowych, obsługa klienta posprzedażowa
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów, tworzenie i dokumentowanie scenariuszy testowych, automatyzacja testów w tym pisanie skryptów i testów automatycznych, tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym, rozwiązywanie problemów wykrytych w aplikacjach/systemach, pomoc w przygotowaniu dokumentacji technicznej, wsparcie działu Internal IT w codziennych obowiązkachcu, sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż, kształtowanie działań usprawniających obsługe klientów, koordynowanie procesów sprzedażowych
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2017-01-02 - Łuków (lubelskie)
Telefoniczny kontakt z klientem. Sprzedaż szkoleń BHP i ppoż.Umowa zlecenie przez okres 3 miesięcy, następnie umowa o pracę.
e-RK2 ROKSANA TROJANOWSKA - 2017-04-27 - Zabrze (śląskie)
- Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego oraz systemu Windows. Udział w projektach informatycznych w zakresie wdrożeń systemów backup, konsolidacji systemów i danych. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: administracja Asterisk. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietów Office, OS Windows, Linux, UNIX. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
Koordynowanie wewnętrznej kontroli placówki oświatowej. Pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych.
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2016-11-29 - Nałęczów (lubelskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola, obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie i obsługa kontaktów z partnerami wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc w obsłudze traka taśmowego, skłądanie materiałó tarych, prace porządkowe.
BULIŃSKI BOGUSŁAW - ZAKŁAD BUDOWLANO-KONSERWATORSKI "ARKADY" - 2018-06-22 - Jarosław (podkarpackie)
przygotowywanie, planowanie i organizowanie długofalowych kampanii fundraisingowych, aktywne poszukiwanie darczyńców korporacyjnych i sponsorów, organizowanie skutecznych kampanii fundraisingowych w celu pozyskiwania funduszy na rzecz organizacji, reprezentowanie organizacji na zewnątrz na spotkaniach, konferencjach, wydarzeniach branżowych redagowanie artykułów i informacji związanych z działalnością Fundacji (m.in. na stronę internetową i strony społecznościowe).Wymagania: empatia, umiejętność nawiązywania kontaktów, kreatywność, umiejętność redagowania pism, notatek, wniosków o dotacje. umiejętność analizy danych i znajomość narzędzi do monitorowania działań w internecie proaktywność, samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji,wykształcenie wyższeznajomość języka angielskiego umiejętność negocjacji oraz budowania długotrwałych relacji zawodowych nastawienie na cel, kreatywność, inicjatywa, rzetelność.Oferujemy:Satysfakcję z pracy, Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Możliwość rozwoju zawodowego w organizacji charytatywnej.
FUNDACJA PODKARPACKIE HOSPICJUM DLA DZIECI - 2017-10-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie biura, wystawianie i przyjmopwanie faktur, praca na programie SUBIEKT GT
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowa Ziemia (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
MELIOR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Raszyn (mazowieckie)
bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa,przeliczanie składek, składanie ofert ubezpieczeń majątkowych i życiowych
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe M. Zasada Człuchów - 2017-05-04 - Człuchów (pomorskie)