SPECJALISTA DS.PŁAC Kłoda oferta pracy Agro Rydzyna Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS.PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń,sporzadzanie list płac oraz rozliczanie umów cywolno-prawnych,sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS,PIT.PFRON oraz GUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych. Ścisła współpraca z dzialem kadr.
Data publikacji: 2017-07-17
Lokalizacja: Kłoda (wielkopolskie)
Pracodawca: Agro Rydzyna Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 7k, 64-130 Kłoda, powiat: leszczyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń,sporzadzanie list płac oraz rozliczanie umów cywolno-prawnych,sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS,PIT.PFRON oraz GUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych. Ścisła współpraca z dzialem kadr.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłoda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: leszczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rydzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,znajomość zagadnień z prawa pracy,ubezpieczeń społecznych.
Nazwa pracodawcy: Agro Rydzyna Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 7k, 64-130 Kłoda, powiat: leszczyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, Aplikowanie wyłącznie przez stronę internetową www.agrorydzyna.pl (zakładka "Praca")
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: leszczyński
Gmina pracodawcy: Rydzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłoda
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 7k
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 17.07.2017
Oferta pracy ważna do: 14.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Całościowa obsługa gospodarki magazynowej, prawidłowe prowadzenie dokumentacji magazynowej, rozliczanie dostaw magazynowych wraz z kontrolą nad stanem magazynowym, sporządzanie okresowych inwentaryzacji towaru. Dodatkowo: obsługa programu gospodarki magazynowej (prowadzenie ewidencji), dostawa towaru na Obiekty zgodne ze zgłoszonym zapotrzebowaniem, sporządzanie ofert handlowych. Oferujemy: samochód służbowy dla potrzeb zaopatrzenia, pracę w wymiarze 1/2 etatu czasy pracy na okres próbny z możliwością zwiększenia etatu po okresie próbnym.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na okres próbny: 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, 7-11
WOŹNICA ADAM P.P.H.U. AVIKON - 2018-06-14 - Mikołów (śląskie)
Rekrutacja pracowników z ukrainy, kontakty z osobami posługującymi się w języku ukraińskim, rosyjskim
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Głowno (łódzkie)
Zakres obowiązków: doradztwo w zakresie doboru i sprzedaż okien, drzwi, bram, rolet; sporządzanie i wysyłanie ofert; pozyskiwanie nowych klientów; obsługa posprzedażowa klientów. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki budowlane); zaangażowanie w pracę; umiejętność pracy w zespole; odpowiedzialność, dokładność, samodzielność i kreatywność w podejmowanych działaniach. Mile widziane doświadczenie w sprzedażyoraz znajomość języków obcych (angielski lub niemiecki). Firma oferuje: umowę na krótki okres próbny, a następnie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;pracę w rozwijającej się firmie; dobrą atmosferę w pracy; szkolenia wewnętrzne. Osoby zainteresowane oferta pracy proszone są o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy w celu złożenia dokumentów aplikacyjnych ds (at) e-widerski.pl.
WIDERSKI - WIDERSKI MICHAŁ - 2015-12-10 - Nędza (śląskie)
pracownik administracyjny
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Słubice (lubuskie)
obsługa klienta - transport towarów do klienta,wykonywanie powierzonych zadań na magazynie,
FAGO Sp. z o.o. - PSB MRÓWKA - 2017-09-01 - Świdnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: znajomość rynku azjatyckiego (rekrutacja pracowników), mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 6 miesięcy, znajomość j. angielskiego, hindi w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, nadzór nad dokumentami firmowymi oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. Pozyskiwanie kontrahentów (prowadzenie naboru pracowników z rynku azjatyckiego- weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych).
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta indywidualnego i zbiorowego, sprzedaż usług tyrystycznych w systemie, sprzedaż systemów informatycznych do obsługi biur turystycznych, rozwój sieci sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa traka taśmowego. Praca na terenie powiatu jarosławskiegoWYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie zawodoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 16 624 16 40 lub 604 151 640
Zakład Budowlano - Konserwatorski "ARKADY" Bogusław Buliński - 2016-09-27 - Jarosław (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów, przedstawianie aktualnej oferty pożyczkowej
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Puławy (lubelskie)
Budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów. Monitorowanie potencjału klientów na rynku Rosji i Ukrainy. Pozyskiwanie klientów na terenie Rosji i Ukrainy. Przygotowanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług. Przygotowanie ofert handlowych, umów, prowadzenie negocjacji. zawieranie umów handlowych. Wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe 2 lata. Komunikatywna znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego. Prawo jazdy kat. B. Umiejętność w rozpoznawaniu gatunków i rodzajów drewna.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Ząbki (mazowieckie)
przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Krzeszów (dolnośląskie)
przewóz osób komunikacją miejską
"V-BUS" sp. z o. o. - 2017-10-17 - Żory (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
OTX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-28 - Żagań (lubuskie)
planowanie i opracowywanie progamów promocji zdrowia, okeślanie indywidualnych i społecznych potrzeb zdrowotnych
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres czynności na w/w stanowisku obejmować będzie:1. komunikację marketingową i public relations z otoczeniem firmy (media, partnerzy, klienci),2. zarządzanie i rozwój profilów firmy w social media (tj. Facebook, Twitter, G +, LinkedIn, Instagram),3. budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jej marek,4. copywriting (informacje prasowe, artykuły, wywiady, hasła reklamowe, webwriting itp.),5. stała współpraca z partnerami, dziennikarzami, portalami branżowymi w zakresie promocji firmy i jej produktów,6. opracowywanie nowych koncepcji oraz strategii promocyjnych i reklamowych firmy,7. udział w redagowaniu programów, wydawnictw premierowych i innych związanych z działalnością firmy,8. opracowywanie i nadzór nad poprawnością językową tekstów wyświetlanych podczas spektakli,9. występowanie w imieniu firmy i reprezentowanie instytucji na zewnątrz.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoba ta będzie odpowiedzialna za przestrzeganie procedur wymaganych na podstawie umowy o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innych dokumentów powiązanych z realizowanym projektem. Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw dofinansowania będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. zamówień publicznych Opery Nova, zastępcą dyrektora Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wyszukiwanie kandydatów na stanowiska zapotrzebowane przez pracodawcę odpowiadających stawianym wymaganiom w Rosji, na Ukrainie i Białorusi poprzez kontakt z agencjami pracy w tych państwach oraz przez zamieszczanie ogłoszeń w odpowiednich serwisach. Praca 35 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-17.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Raszyn (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT 11, PIT 4, pomoc głównemu księgowemu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Jasło (podkarpackie)
umawianie spotkań z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy
FOREST LEGEND - 2018-04-26 - Ostrołęka (mazowieckie)
Obsługa i nadzór nad maszynami szyjącymi artykułów skórzanych i/lub PVC. Praca w branży motoryzacyjnej: szycie elementów kokpitu. Dobieranie odpowiednich igieł i nici zgodnie z przeznaczeniem, regulowanie mechanizmu oraz regulowanie długości ściegu; kontrolowanie pracy obsługiwanej maszyny, mechanizmu transportu materiału i tworzonego ściegu. Nadzór nad jakością szytych elementów. Nadzór nad pracą zespołu szwaczek oraz innych pracowników szwalni. Szkolenia szwaczek: poprawa techniki pracy, jakości szytych elementów. Odpowiedzialność za pracę zespołu. Realizacja zadań powierzonych przez przełożonego. Praca od poniedziałku do piątku, jednozmianowa.Miejsce pracy Czechy, Hodonin.
INTER.EXPERT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
sprawdzanie kart pracy pojazdu trakcyjnego
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Lubin (dolnośląskie)
Kontakt z klientem: telefoniczny, e-mailowy Obsługa klientów detalicznych i hurtowych,Przygotowanie dokumentów związanych z procesem sprzedaży i logistykiWspółpraca z komórkami wewnętrznymi firmyOd kandydatów oczekujemy:Biegłej znajomości komputera + znajomości programu EXCEL na poziomie zaawansowanym,Zdolności szybkiego uczenia się.Motywacji i zaangażowania,Komunikatywności, samodzielności, umiejętności pracy w zespole, dobrej organizacja pracy własnejumiejętności działania pod presją czasu,język angielski lub niemiecki - biegleOferujemy:Zatrudnienie w ramach umowy o pracęMożliwość zdobycia doświadczenia i rozwojuBardzo dobrą atmosferę pracy,ciekawą pracę w młodej, dynamicznej i kreatywnej firmie
Pracownik magazynu - 2018-02-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zbiór ogórków na plantacji
kontakt przez OHP - 2016-07-26 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klientów, przygotowywanie produktów na promocje, metkowanie produktów.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
Planowanie zleceń transportuKontrola i nadzór nad jakością i terminowością zleconych usług transportowych.Pozyskiwanie nowych dostawców usług transportowych.Monitorowanie poziomu zapasó magaztnowych.Optymalizacja działań i procesów transportowych oraz magazynowych w zakresie ich efektywności i kosztów.Proponowanie działań związanych z optymalizacją magazynu.
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Prace budowlane i instalacyjne, obsługa maszyn budowlanych
kontakt przez OHP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie minimum średnie. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Kontakt z pracodawcą osobisty w siedzibie firmy od 7.00-15.00 po wczesniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem: 502 168 682 oraz kontakt e-mailowy: fenmar (at) op.pl
FENMAR SP. Z O.O. - 2016-01-05 - Rybnik (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-03-10 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Prace biurowe, obsluga klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Kalisz (wielkopolskie)
Sprzedaż i obsługa klienta, sprzątanie, dokładanie towaru, mała gastronomia, obsługa LOTTO
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Libertów (małopolskie)