SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROCESAMI Wrocław oferta pracy Wealth Voice Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROCESAMI
Wynagrodzenie: od 4 700 PLN
Zakres obowiązków: Mapowanie procesów i ich analiza.Monitorowanie rezultatów wdrożeń i wprowadzonych rozwiązań.Tworzenie dokumentacji projektowej i procesowej.Audyty procesów.Udział w działaniach związanych z ciągłym doskonaleniem procesowym.Definiowanie i analiza miar procesów (KPIs: procesowych, biznesowych, dot. jakości danych itp. i wskazywanie obszarów do zmiany).Przeprowadzanie przeglądów procesów.Projektowanie rozwiązań i wymagań do rozwoju nowych lub modyfikacji istniejących procesów.Samodzielne prowadzenie inicjatyw i projektów od fazy analizy do wdrożenia.Monitorowanie projektów, tworzenie harmonogramów i dokumentacji projektowej.Prowadzenie warsztatów i spotkań projektowych.
Data publikacji: 2017-05-26
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Wealth Voice Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przedmiejska 6, 54-201 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Mapowanie procesów i ich analiza.Monitorowanie rezultatów wdrożeń i wprowadzonych rozwiązań.Tworzenie dokumentacji projektowej i procesowej.Audyty procesów.Udział w działaniach związanych z ciągłym doskonaleniem procesowym.Definiowanie i analiza miar procesów (KPIs: procesowych, biznesowych, dot. jakości danych itp. i wskazywanie obszarów do zmiany).Przeprowadzanie przeglądów procesów.Projektowanie rozwiązań i wymagań do rozwoju nowych lub modyfikacji istniejących procesów.Samodzielne prowadzenie inicjatyw i projektów od fazy analizy do wdrożenia.Monitorowanie projektów, tworzenie harmonogramów i dokumentacji projektowej.Prowadzenie warsztatów i spotkań projektowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROCESAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2017
Data zakończenia pracy: 25.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
zdolności organizacyjne [organizowanie czasu i pracy]
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
PRACA W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, UCZCIWOŚĆ,KULTURA OSOBISTA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy 3 lata, biegła znjaomośc języka angielskiego, zdolności organizacyjne [organizowanie czasu i pracy], PRACA W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, UCZCIWOŚĆ,KULTURA OSOBISTA, umiejętność pracy pod presją czasuOtwartość na nowe inicjatywy, projekty, zadania; gotowość do wyjazdów służbowych; umiejętności szybkiego uczenia sięUmiejętność mapowania procesów; bardzo dobra znajomość aplikacji: MS Excel/MS PowerPoint; inicjatywa i kreatywność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Wealth Voice Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Grzybowska 87, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grzybowska
Numer budynku pracodawcy: 87
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Data dodania oferty pracy: 29.05.2017
Oferta pracy ważna do: 19.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie ewidencji i rozliczeń dokumentów
Przedsiębiorstwo Usługowe Wakat Kelm S.J - 2017-04-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
Instytut Podstawowych Problemów Techniki - 2017-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba odpowiedzialna za kontakt z klientem- telefoniczny, mailowy, poprzez róznego rodzaju komunikatory internetowe oraz osobisty. Prezentowanie towaru z oferty firmy klientowi końcowemu - zarówno w siedzibie firmy jak i w obiekcie wskazanym przez klienta. Wystawianie faktury, kontaktowanie się z dostawcami, negocjowanie cen zakupu.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Płock (mazowieckie)
przewóz i dostarczenie towaru, wypełnianie dokumentacji przesyłkowej, obsługa reklamacji
Firma POLWOOD Sp. z o.o. G-D BORKOWICZ STEFAN - 2018-01-19 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Zamawianie części do maszyn rolniczych, nadzór z organizacją remontów maszyn urządzeń rolniczych
ROLNYVIK Sp. z o.o. Barciany - 2017-05-17 - Barciany (warmińsko-mazurskie)
wyksz. min. średnie, umiejętności interpersonalne, profesjonalna obsługa komputera, komunikatywna znajomość języka obcego, osoba zarejestrowana w PUP na dzień 17.01.2017, poniżej 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kalisz (wielkopolskie)
- Opracowanie oraz aktualizacja metodologii rozliczania kosztów Spółki. Sporządzanie analiz ekonomicznych. Analiza kosztów. Współpraca przy rozliczaniu kosztów na ośrodki zadaniowe i usługowe przy ścisłej współpracy z działem księgowości i z pozostałymi działami Spółki.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne. Bardzo dobra znajomośd Excel'a. Znajomość analizy budżetowej. Umiejętność analitycznego myślenia. Znajomość zasad rachunkowości i controllingu. Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w dziale księgowości/controllingu. Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Umiejętność organizowania własnej pracy.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Katowice (śląskie)
prowadzenie bieżącej obsługi ośrodka wypoczynkowego wraz z dokumentacją, prowadzenie marketingu internetowego, bezpośredniego na targach turystycznych oraz u zainteresowanych klientów zorganizowanych na terenie kraju.
Bury-Turystyka S.C. Jan Bury, Łukasz Bury - 2017-04-11 - Zawoja (małopolskie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie prac pomocnika brukarza
FUH "BESTBRUK" - 2018-08-21 - Krzepice (śląskie)
WEdług programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Jeżów Sudecki (dolnośląskie)
Praca w biurze na stanowisku komputerowym. Praca 9-17. Wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w pracy biurowej.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Katowice (śląskie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); – sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; – sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; – sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; – rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; – sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; – współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);
Belosrevel Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy.Wykształcenie niepełne wyższe lub wyższe; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; komunikatywność; Zakres obowiązków: telefoniczny kontakt z klientem; przygotowywanie ofert szkoleniowych; reprezentowanie firmy na szkoleniach; przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Knurów (śląskie)
Prowadzenie księgowości budżetowej, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 7 W KALISZU - 2017-04-13 - Kalisz (wielkopolskie)
udział w sporządzaniu planów inwestycyjnych i zakupów inwestycyjnych wraz z wyceną w oparciu o protokoły typowania komórek organizacyjnych, udział w sporządzaniu planów remontów ,analiza kosztów i opłacalności inwestycji, sporządzanie umów i aneksów na zadania zlecane przez dział IT.Osoba ta docelowo będzie pełniła obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "PEC" Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Tychy (śląskie)
Cięcie i obróbka drewna, obsługa maszyny stolarskiej do cięcia drewna, pilarki.Umiejętność obsługi pilarki frezarki wymagana.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Tyniowice (podkarpackie)
Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi zobowiązany będzie do nawiązywania kontaktów z osobami o odpowiednich kwalifikacjach na Ukrainie (email, tel.) według znajomości rynku pracy. Pozyskiwanie osób o odpowiednich kwalifikacjach i umiejetnościach zgodnie z oczekiwaniami polskiego rynku pracy, analizy i szkolenie ludzi do zmiany kwalifikacji pod potrzeby rynku. Posiadanie wiedzy o rynkach pracy zarówno w Polsce jak ii na Ukrainie, pomoc w przebranżowieniu osób pod potrzeby zachodnich rynków pracy, szkolenia na Ukrainie i w Polsce w ramach programów UE
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Częstochowa (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
-Udział w nadzorowaniu funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakości w przedsiębiorstwie.-Udział w wewnętrznych i zewnętrznych auditach jakości.-Tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością.-Ocena dostawców zewnętrznych.-Planowanie i wykonywanie działań przed i poauiditowych.-Inicjowanie ,monitorowanie wdrażania oraz przegląd statusów realizacji działań korygujących i zapobiegawczych.Udział w rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych (umknięcie wewnętrzne,reklamacje).-Odpowiadanie przed Pełnomocnikiem Zarządu ds.SZJ.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
• Sporządzanie ofert, wyceny pracochłonności, przygotowanie budżetów.
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Gliwice (śląskie)
Znajomość przepisów ustawy - Prawo Energetyczne, uzyskanie uprawnień dozoru bez ograniczeń napięcia w zakresie urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych. Kontakt z Urzędem Regulacji Energetyki w zakresie działalności koncesjonowanych (obrót i dystrybucja energii elektrycznej), bieżąca kontrola pracy sieci elektroenergetycznej 110/15/04kV, określania warunków przyłączenia odbiorców, kształtowanie taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie dokumentacji i sprawozdań wynikających z przepisów, wskazania znajomości przepisów - Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane branży elektrycznej) I zmiana pn-pt sporadycznie w dni wolne.Wynagrodzenie od 3000zł brutto 1 umowa na 2 lata docelowo na stałe.
Zakład Usług Technicznych MEGA Sp.z o.o. - 2016-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
energetyka opracowywanie planów i prognoz budżetowych, raportów i sprawozdań finansowych, analiz ekonomicznych, rozliczenie kosztów w systemie SAP
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-01-30 - Zgierz (łódzkie)
- obsługa programu magazynowego WF- MAG (wz, Faktury) - obsługa sklepu internetowego - obsługa poczty elektronicznej - sprzedaż telefoniczna - przygotowanie ofert handlowych (power point) - mila znajomość branży rolno-spożywczej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-11 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
praca w zespole projektowo- konstrukcyjnym głównie w obszarze elektrotechniki z elementami automatyki
Elgat sp. z o.o. - 2017-10-23 - Tanowo (zachodniopomorskie)
Brak danych
UNITERM S.C. BARTŁOMIEJ FRANKIEWICZ STANISŁAW SĄDEJ - 2016-01-13 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-12-06 - Lębork (pomorskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)