SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW COMARCH Koszalin oferta pracy MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW COMARCH

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie zadań w siedzibach naszych Klientów i zdalnie w zakresie obsługi i serwisu systemów ComArch ERP Optima i ComArch ERP XL z uwzględnieniem obszaru księgowości, udział w realizacji ciekawych projektów wdrożeniowych systemów Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, analiza potrzeb i procesów biznesowych Klienta, konfigurowanie systemu wg wymagań i specyfiki Klienta, szkolenia użytkowników Klienta w zakresie obsługi systemu informatycznego, doradztwo użytkownikom w zakresie optymalnego wykorzystania systemu informatycznego, bieżąca edukacja w zakresie systemów informatycznych oraz z zastosowania informatyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Data publikacji: 2016-05-24

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
75-211 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie zadań w siedzibach naszych Klientów i zdalnie w zakresie obsługi i serwisu systemów ComArch ERP Optima i ComArch ERP XL z uwzględnieniem obszaru księgowości, udział w realizacji ciekawych projektów wdrożeniowych systemów Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, analiza potrzeb i procesów biznesowych Klienta, konfigurowanie systemu wg wymagań i specyfiki Klienta, szkolenia użytkowników Klienta w zakresie obsługi systemu informatycznego, doradztwo użytkownikom w zakresie optymalnego wykorzystania systemu informatycznego, bieżąca edukacja w zakresie systemów informatycznych oraz z zastosowania informatyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW COMARCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista zastosowań informatyki

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.05.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prowadzenie samochodu (prawo jazdy kategorii B)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub informatyczne, doświadczenie zawodowe, merytoryczna wiedza z zakresu księgowości, doświadczenie w pracy w dziale księgowości oraz z zintegrowanym systemem informatycznym z uwzględnieniem modułu księgowego, komunikatywność, kreatywność, pragnienie zdobywania wiedzy, a także rozwoju własnych kompetencji, umiejętność planowania pracy własnej i samozorganizowania

Nazwa pracodawcy:
MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Bohaterów Warszawy 30, 75-211 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą drogą e-mailową pod adresem: koszalin (at) mikroserwis.plDodatkowe informacje:wynagrodzenie : 3000 zł brutto + premia

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Ulica pracodawcy: Bohaterów Warszawy

Numer budynku pracodawcy: 30

Profil działalności pracodawcy: Działalność związana z oprogramowaniem

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki

Data dodania oferty pracy: 24.05.2016

Oferta pracy ważna do: 07.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ZASOBÓW LUDZKICH - od 6 342 PLN

Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywaniezłożonych wniosków i wspólnych / wiodących inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularna obserwacja i informowanie klientów o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowychwszystkich błędów i implementacja działań zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dot. lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów.Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczeń (np. wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacji. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Koordynowanie i wykonywanie złożonych zmian masowych poprzez analizę org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.Proaktywne określanie obszarów i sposobów poprawy w ramach usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy wydajności usług. Budowanie skutecznej współpracy między zespołami SSC i rynkiem HR w celu wdrożenia proponowanych ulepszeń. Dzielenie się najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwiększyć jakość usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu, abyidentyfikować przyczyny opóźnień i / lub błędów i proponowanie ulepszeń.Wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi, uczestnicząc w działaniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jakości w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego / jejnieobecności.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - PRACA W PIECHCINIE/OFERTA PRACY ZŁOŻONA PRZEZ AGENCJĘ ZATRUDNIENIA (NR 0035) - 4 000 - 5 000 PLN

kontakt z zagranicznymi dostawcami; prowadzenie negocjacji z dostawcami i przewoźnikami; planowanie i realizacja procesów zakupowych; współpraca zinnymi działami w firmie; sporadyczne wyjazdy służbowe na terenie Polski
ADECCO POLAND SP. Z O. O. - 2016-01-12 - Piechcin (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

przyjmowanie zamówień, fakturowanie, obsługa klientów, sprzedaż produktów firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RAK-BUD Raczkowski i Wspólnicy Spółka Jawna - 2018-03-26 - Księżyno (podlaskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO - od 4 500 PLN

Zarządzanie 8-osobowym zespołem produkcyjnym, przygotowanie i nadzór produkcji, harmonogram realizacji zleceń, planowanie i realizacja zakupu materiałów, organizacja pracy zespołu. Praca na cały etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.
ZPUH Paweł Łukasiak i s-ka Spółka Komandytowa - 2016-08-08 - Piastów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WYSYŁEK Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 1 850 PLN

organizowanie transportu i dystrybucji towarów kontrola wysyłek idostaw, śledzenie przewozów awizowanie dostaw do Klientówwspółpraca z przewoźnikami współpraca z działem sprzedaży,zaopatrzenia, marketingu w zakresie działań logistycznychprowadzenie niezbędnej dokumentacji, praca w godz. 8-16/10-18
LATEX Opony SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

nauka obsługi urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 2 200 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC -1872 - 4 000 - 4 500 PLN

zjamowanie się kadrami i płacami, korespondencja z ZUS, PIP oraz innymi instytucjami w zakresie kadrowo- płacowym
BWE-POLSKA sp. z o.o. - 2015-12-01 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-13 - Lubin (dolnośląskie)

PRACOWNIK MONTAŻU - 2 000 - 3 000 PLN

Montaż lamp oraz elementów oświetlenia. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Mazańcowicach.
P.H.U HELAM Mirosław Herchel - 2016-09-08 - Mazańcowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADROWO-FINANSOWYCH - od 2 800 PLN

Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, tworzenie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego, zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ZUS.Praca od 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: m.stachowska (at) personalfinanse.pl
EWAL EWELINA KORCZAK-KOSZÓW - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ - od 3 500 PLN

usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowej
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Reda (pomorskie)

KIEROWCA KAT. C - od 2 000 PLN

Prowadzenie samochodu ciężarowego
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Łysaków Drugi (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - do 1 850 PLN

Tworzenie ofert sprzedaży. Pozyskiwanie nowych klientów, kształtowanie relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Sosnowica (lubelskie)

SPRZEDAWCA/KASJER - od 13,7 PLN

obsługa klienta, wykładanie towaru, dbanie o czystość w sklepie, zamawianie towaru
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY - 2018-04-03 - Władysławowo (pomorskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 4 200 PLN

dostarczanie najwyższej jakości w obsludze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zyskow poprzez użycie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celów
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

przygotowanie ofert wykonawczych, ustalenie zakresu zadań, koordynacja zadań inwestycyjnych, rozliczenie końcowe inwestycji, wyszukiwanie nowych kosztorysów
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Wilków (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KLIENTÓW - od 3 000 PLN

Kontakt z klientem, poszukiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i wycen (oferta GCP Koniecpol)
Adam Celebański P.P.H.U. AGC Engineering - 2017-03-04 - Koniecpol (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU ZAGRANICZNEGO - od 3 000 PLN

obsługa klienta zagranicznego, korespondencja e-mail, przekazywanie ofert do działu technicznego
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Chojnów (dolnośląskie)

*SPECJALISTA DZIAŁU SPRZEDAŻY I ORGANIZACJI IMPREZ (UZUPEŁNIENIE PRAC INTERWENCYJNYCH RM 30-50 ) - od 3 000 PLN

prace biurowe, organizacja imprez i sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2015-09-01 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA HR - od 5 500 PLN

Samodzielne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów z dziedziny HR zgodnie z wewnętrznymi standardami komunikacji. Sporządzanie świadectw pracy oraz zaświadczeń o zatrudnieniu dla pracowników Credit Suisse w Szwajcarii. Postępowanie zgodnie z polityką firmy oraz przestrzeganie wszelkich przepisów i regulacji. Osiąganie ustalonych celów jakościowych oraz ilościowych. Ciągły rozwój i optymalizacja obszarów procesowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa klienta,obsługa komputera,wykonywanie biżuterii
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Węgrzce Wielkie (małopolskie)

SPECJALISTA DS. INŻYNIERII OPROGRAMOWANIA - od 6 200 PLN

Programowanie C#. Miejsce pracy: aktualnie - Wrocław, ul. Kościuszki 29, następnie wg zleceń - Wrocław.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

-obsługa klienta-realizacja zamówień sprzedażowych-obsługa wew. systemu-administracja dokumentów
SIG Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 3 500 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:-organizację krajowego i zagranicznego transportu drogowego, lotniczego i morskiego;obsługę konsoli klienta w zakresie logistyki;-informowanie klientów o gotowości odbioru towaru (zlecanie odbioru, gromadzenie i wysyłanie wymaganych informacji);-wystawianie i tłumaczenie dokumentów transportowych (m.in. faktury transportowe, faktury za towar);-organizowanie transportu kurierskich przesyłek importowych i eksportowych z wyłączeniem małych przesyłek kurierskich;-koordynowanie terminów dostaw dla dostawców usług;-obsługę reklamacji w zakresie logistyki;-aktualizowanie danych zawartych w wewnętrznych bazach;-odprawę standardowych towarów eksportowych i importowych, tj. dla towarów eksportowych zlecanie agencji celnej odprawy z podaniem wymaganych szczegółów oraz przesłaniem odpowiednich dokumentów; dla towarów importowych wybór agencji celnej oraz zlecanie odprawy towaru (udostępnienie dokumentacji i spełnienie wymogów we współpracy z nadawcą przesyłek w odprawie).
C+N Polska Spółka z o.o. - 2018-06-15 - Mielec (podkarpackie)