SPECJALISTA DS. PLANOWANIA Rogowiec oferta pracy ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie realizacji projektów w zakresie produkcji, montaży, kompletacji. Bilansowanie mocy produkcyjnych oraz montażowych. Identyfikacja i monitoring ścieżek krytycznych w harmonogramach. Symulacja i raportowanie obciążenia mocy produkcyjnych oraz montażowych dla kontraktów realizowanych oraz planowanych do pozyskania. Monitorowanie stanu zaawansowania realizowanych zadań oraz bieżące raportowanie odchyleń terminowych oraz godzinowych. Bilansowanie zasobów. Opracowywanie i nadzór nad wykonaniem harmonogramu.
Data publikacji: 2021-03-08
Lokalizacja: Rogowiec (łódzkie)
Pracodawca: ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Montażowa 2, 97-427 Rogowiec, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie realizacji projektów w zakresie produkcji, montaży, kompletacji. Bilansowanie mocy produkcyjnych oraz montażowych. Identyfikacja i monitoring ścieżek krytycznych w harmonogramach. Symulacja i raportowanie obciążenia mocy produkcyjnych oraz montażowych dla kontraktów realizowanych oraz planowanych do pozyskania. Monitorowanie stanu zaawansowania realizowanych zadań oraz bieżące raportowanie odchyleń terminowych oraz godzinowych. Bilansowanie zasobów. Opracowywanie i nadzór nad wykonaniem harmonogramu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godz. 7:00 - 15:00 (40 godzin tygodniowo).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rogowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1001
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kleszczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier organizacji i planowania produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.03.2021
Data zakończenia pracy: 03.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: wyższe techniczne, kierunek - uwagi
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe techniczne (specjalność: zarządzanie i inżynieria produkcji, technolog produkcji, automatyka, mechanika); znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; bardzo dobra znajomość programu MS Project oraz MS Excel; znajomość oprogramowania ERP Streamsoft VERTO będzie dodatkowym atutem; doświadczenie zawodowe w planowaniu produkcji oraz realizacji projektów min. 1 rok; zdolności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz przewidywania wariantów zdarzeń; znajomość zagadnień związanych z eksploatacją urządzeń i linii technologicznych, cyklu produkcyjnego i zaopatrzeniowego oraz znajomość metod statystycznych; znajomość systemów i procesów planowania produkcji, zapasów; odpowiedzialność i samodzielność w działaniu; dokładność i dobra organizacja pracy własnej; umiejętność pracy pod presją czasu; dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy: ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o.
danePracodawcy_nip: 7690003326
danePracodawcy_regon: 590023194
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Montażowa 2, 97-427 Rogowiec, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny - Dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Energomontaż-Północ-Bełchatów Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu obecnej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: bełchatowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1001
Gmina pracodawcy: Kleszczów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rogowiec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0541612
Ulica pracodawcy: Montażowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
GENERALNE WYKONAWSTWO: - instalacji odsiarczania spalin; - obiektów energetycznych i przemysłowych. PRODUKCJA: - konstrukcji stalowych; - kanałów spalin i powietrza; - rurociągów energetycznych; - zbiorników i silosów; - zbiorników na gaz propan-buta
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214102
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier organizacji i planowania produkcji
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.03.2021
Data dodania oferty pracy: 02.03.2021
Oferta pracy ważna do: 01.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d1203b97f4411a80a2414cf1d564926a
Podobne oferty pracy
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
- Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy, opracowanie na ich podstawie oferty szkoleniowej. - Organizowanie, planowanie pracy i środków finansowych, rozliczanie kosztów, wykonywanie zadań logistycznych dot. organizacji kursów. - Współpraca z doradcami zawodowymi pośrednikami pracy, oferowanie kursów i szkoleń podnoszących i uzupełniających kwalifikacje zawodowe.
Ochotnicze Hufce Pracy Podkarpacka Wojewódzka Komenda - 2017-04-04 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Autoryzacja i zarządzanie kredytami oraz koordynowanie specjalnego rozpoznawania przychodów i rozwiązywanie niezgodności Specjalne zarządzanie i przetwarzanie sporów, spraw i potrącenia oraz negocjacje z klientami Dokładne wykonywanie zdefiniowanych transakcji procesowych Odpowiedzialność za konsekwentne i ciągłe przestrzeganie wytycznych, kontroli wewnętrznych i wymagań klientów badanie błędów przetwarzania w odpowiednich obszarach odpowiedzialności i rozwiązywanie problemów Zgłaszanie problemów operacyjnych (związanych z procesem lub systemem) prowadzącemu zespół Proaktywne sugerowanie pomysłów na ulepszenia, aby prowadzić ciągłe doskonalenie Doradzanie administratorom w ramach tego samego zakresu odpowiedzialności Kierownik zespołu wsparcia w osiąganiu celów wydajnościowych
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Kraków (małopolskie)
Szczegółowe informacje na stronie:https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=3288409&cfg=cc0ae990861a4e05b0726cc7304d5537&fromSkk=1615470980206&ejoId=179548&ejorId=255063&comId=2000408820004088
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2021-03-12 - Kornice (śląskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów , poszukiwanie nowych partnerów do współpracy w aspekcie dystrybucji oraz promowanie firmy, pomoc przy reklamacji projektu marketingowegoz platformą sprzedażową pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie umów o pracę, zaświadczeń dla pracowników, świadectw pracy, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie raportów dotyczących spraw pracowniczych dla kierownictwa firmy, sporządzanie sprawozdań do GUS, realizacja dodatkowych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
KORPO Sp. z o.o. - 2018-09-18 - Jawor (dolnośląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- gromadzenie dokumentacji o dostarczanych surowcach,- opracowywanie instrukcji kontroli,- opracowywanie/tłumaczenie dokumentów jakościowych,- nadzór urządzeń kontrolno-pomiarowych,- opracowywanie dokumentacji jakościowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Zgierz (łódzkie)
Prowadzenie powierzonych firm w zakresie kompleksowej obsługiksięgowej (KPiR, Księgi handlowe)oraz kadrowo-płacowej. Praca od 8-16
Calendaria Biuro Rachunkowe - 2018-07-16 - Opole (opolskie)
prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania wszystkich osób pracujących na rzecz spółki, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek Zus i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-10-08 - Żyrardów (mazowieckie)
Specjalista ds. zapewnienia jakości
GEMO-SILESIA Sp. z o. o. - 2016-11-16 - Chorzów (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
promowanie mazowieckiego i podkarpackiego rynku w Gudźaracie, zachęcanie firm i przedsiębiorców z Indii do inwestowania w Polsce, głównie w województwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)
Wsparcie techniczne, obsługa telefoniczna klientów w zakresie pomocy technicznej.
SOFTSTORY G.Zieliński K.Jeż S.C. - 2020-08-11 - Tarnów (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Racibórz (śląskie)
Pozyskiwanie żywca drobiowego do uboju i bieżącą współpracę z jego producentami oraz aktywne pozyskiwanie nowych producentów do współpracy,Ustalanie kontraktów zakupu żywca, harmonogramowanie dostaw, kontrola realizacji dostaw/kontraktów,Zarządzanie relacjami z dostawcami, prowadzenie negocjacji,
HURTOWNIA DROBIU KOKO JOLANTA KOZYRA - 2019-04-30 - Dulowa (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów bieżących
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Piła (wielkopolskie)
podtrzymywanie kontaktów na serwisach społecznościowych typu Tweeter, Facebook itp., dokonywanie wpisów na serwisy w zakresie działań i produktów jakie wykonuje firma a także obsługa klientów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Mysłowice (śląskie)
Wykształcenie : mile widziane kierunkowe; zakres obowiązków: wymiana opon, wykonywanie drobnych napraw aut osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
Hurtownia Opon "ROED" Robert Mazurek - 2019-05-20 - Knurów (śląskie)
- wykonywanie czynności księgowych związanych z zamknięciem miesiąca- sprawdzanie, czy transakcje są księgowane zgodnie z zasadami rachunkowości- prowadzenie codziennych operacji : uzgadnianie i monitorowanie bilansów, przygotowywanie standardowych raportów- udział w projektach usprawniających- współpraca z innymi członkami zespołupraca w godzinach 08:00-16:00; 09:00-17:00
Infosys Poland Sp. z o.o. - 2020-05-26 - Łódź (łódzkie)
Przedstawianie klientom pakietu usług cyfrowych, aktywna sprzedaż produktów telewizji światłowodowej i szybkiego internetu.Miejsce wykonywania pracy: Szczecin, Stargard, Pyrzyce, Myślibórz.
OPTO-TECH Grzegorz Wróblewski - 2018-08-03 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
poznanie i nadzorowanie procesu produkcji i technologiinadzorowanie stanów magazynowych surowców i produktów gotowych,kontakty z klientami(zakup, sprzedaż)
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Leszno (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyn sterownaych numeryczniekontrola jakości produktówkontrola pracy maszynyustawianie parametrów maszyny
MEDGAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Księżyno (podlaskie)
przygotowywanie umów o pracę, prowadzenie dokumentów osobowych, naliczanie wynagrodzeń
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W ZGORZELCU - 2017-11-24 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Planowanie i realizacja zajęć dydaktycznych, prowadzenie dokumentacji nauczania , dbanie o rozwój i bezpieczeństwo podopiecznych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Piotr Krawczyk - 2019-07-25 - Miłkowice (dolnośląskie)
Prezentacja i sprzedaż produktów Biura Podróży. Aktywne pozyskiwanie do współpracy nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. realizacja założonych planów i celów handlowych.Przygotowywanie nowych ofert handlowych. Negocjacje z klientami i umiejętność rozwiązywania problemów. Organizowanie i prowadzenie prac administracyjnych biura.
INTERTRANS PKS S.A. - 2019-12-23 - Głogów (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert, negocjacje, pakowanie i wysyłka towaru, wystawianie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie dostaw, przygotowanie i udział w targach, kontakty z klientami, posuzkiwanie nowych klientów. Praca stacjonarna z PC i telefonem.
Nowimex s.c A. i G. Ramotowscy - 2018-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie administracji kadrowej naliczanie wypłat i kontrolazestawień nieobecności pracowników przygotowywanie dokumentów dowypłaty zasiłków sporządzanie deklaracji PIT dla pracownikówzatrudnionych i zwolnionych kontrola aktualności badań lekarskich,szkoleń BHP itp. ewidencja i kontrola zasiłków, urlopów, okresówzwolnień z opłacania składek w ZUS sporządzanie umów o pracę,świadectw pracy itp. sprawdzanie dokumentów pod względemformalno-rachunkowym; dekretacja i wprowadzanie do systemufinansowo-księgowego dokumentów; przygotowywanie i wysyłaniekorespondencji do kontrahentów, urzędów i banków; wypełnianieformularzy podatkowych; archiwizowanie dowodów księgowych; inneprace biurowe. Praca od 9-17
Księgowość Pl Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-05-02 - Opole (opolskie)