SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO Koszalin oferta pracy BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K.
Pewne i sprawdzone place zabaw.Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
Data publikacji: 2018-04-10
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:75-653 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.04.2018
Data zakończenia pracy: 11.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prowadzenie samochodu (prawo jazdy kategorii B)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
terminowość, solidność, dokładność, doświadczenie na podobnym stanowisku ( mile widziane )
Nazwa pracodawcy: BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
75-653 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: e- mailowo ( Cv z dopiskiem stanowiska pracy należy przesłać na adres: praca (at) buglo.pl )Dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 -15:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja maszyn, produkcja i montaż placów zabaw
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 10.04.2018
Oferta pracy ważna do: 24.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Mile widziane pielęgniarki, osoby po kursie na opiekuna osób starszych, rehabilitanci. Istnieje możliwość przyuczenia. Praca w ramach umowy zlecenia ze stawką 6-8 zł/godzinę za dyżur (12-16 zł zmiana świąteczna). Zgłoszenia osobiste do pracodawcy z cv w godz. 9-14 pokój 3.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2016-04-04 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie zamówień przez telefon, mail oraz sklep internetowy. Szukanie nowych odbiorców, nowych kanałów sprzedaży oraz utrzymywanie trwaych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
LUEWO Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Brzesko (małopolskie)
Przygotowanie dokumentacji do wykonania płytek w programach UCAM, CAM 350, tj. programów sterujących wiertarkami i frezerkami numerycznymi, fotoploterem oraz dokumentacji rysunkowej i danych do testowania elektrycznego i optycznego płytek. Wynagrodzenie: 2300 zł brutto - w okresie próbnym. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą: p. Sylwia Herka - sylwia.herka (at) eldos.com.pl, tel.: 71 370 51 60.
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Wyszukiwanie kandydatów na stanowiska zapotrzebowane przez pracodawcę odpowiadających stawianym wymaganiom w Rosji, na Ukrainie i Białorusi poprzez kontakt z agencjami pracy w tych państwach oraz przez zamieszczanie ogłoszeń w odpowiednich serwisach. Praca 30 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Raszyn (mazowieckie)
wg stanowiska
MD BUDINVEST Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Biały Bór (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta anglojęzycznego w formie mailowej w zakresie HR. Praca w systemie Workday. Aktualizacja systemu, konsultacja z klientem w zakresie obsługi systemu Workday. Administracja procesami HR m.in dla Australii i Nowej Zelandii.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie harmonogramów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, później na czas określony, praca w godzinach 7:45-15:45b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: lipiec/sierpień 2017 miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Oferta dostępna w sali E, C. Wszystkie dokumenty potrzebne do aplikowania znajdują się na stranie BIP ośrodka.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2017-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie ofert przetargowych w zakresie przetargów publicznych i niepublicznych, kosztorysy budowlane, planowanie i prowadzenie dokumentacji budowy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ZOJAX" s.c. Jan i Zofia Wildman - 2018-06-29 - Zblewo (pomorskie)
nadzór nad dokumentacją techniczną, tworzenie i weryfikacja punktów krytycznych dla jakości w procesie produkcji, weryfikacja i kontrola nad wszelkimi zmianami procesów, narzędzi,jigów majacych wpływ na jakość gotowego produktu, aktualizacja Q-map, Control Plan, tworzenie harmonogramów badań XRF i ROHS, zarządzanie listą substancji chemicznych, odpowiedzialność i koordynowanie działań zgodnych z wymogami ISO 14001, przygotowywanie dokumentacji dla procesu zatwierdzenia pierwszych części dla Klienta, tworzenie Flow chart [diagramu przepływu procesu] dla produktu oraz jego aktualizacja, dążenie do realizacji założonych celów jakościowych [KPI]
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Bielawa (dolnośląskie)
promocja wyrobów firmy, przygotowywanie materiałów reklamowych, koordynacja działań graficzno-reklamowych, kontakty i współpraca z agencjami reklamowymi, kontakty z mediami
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Chojnice (pomorskie)
ZAMAWIANIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA, PROWADZENIE KORESPONDENCJI, ZAPYTANIA, ZAWIADOMIENIA, PISMA WYNIKAJACE Z PROCEDUR ODWOŁAWCZTCH, OPRACOWYWANIE CZĘŚCI OFERTOWEJ
BLEJKAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów.
"MIKO" PIOTR SOŁTYSIAK W WOLI DALSZEJ - 2016-10-03 - Łańcut (podkarpackie)
Naprawa pojazdów samochodowych
TELIS Aristotelis Ouzounidis - 2015-11-04 - Niedźwiady (wielkopolskie)
aa
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zgodny z programem stażu.Miejsce odbywania stażu: Piekarnia-Ciastkarnia Bogdan JarząbDąbrówka 20
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Dąbrówka (kujawsko-pomorskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem bułgarskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka bułgarskiego OBOWIĄZKOWO lub macedońskim- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
kompleksowe prowadzenie akt pracowników, opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie, organizacja dokumentacji kadrowo - płacowej firmy, ewidencja czasu pracy, urlopw, zwolnień, sporządzanie deklaracji podatkowych i zaświadczeń dla pracowników
WOODCRAFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Krzywaniec (lubuskie)
kontakty z kontrahentami z rynków wschodnich, szukanie nowych kontrahentów
ITC STEEL CON Sp. z o. o. - 2016-09-02 - Wąchock (świętokrzyskie)
Opis stanowiska: - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office-szczególnie programu Excel; - znajomość technik s
Lars Laj - 2016-08-29 - Dobra (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Zawiercie (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Słupsk (pomorskie)
1/2 etatu. Utrzymanie porządku w sklepie, sprzedaż odzieży.
PPHU StarTex Grażyna Wróblewska - 2017-08-29 - Nisko (podkarpackie)
kontrola towarów (samochodów) z Niemiec i Francji na eksport do krajów Bliskiego Wschodu, ocena techniczna sytuacji samochodów
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Mroków (mazowieckie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych; współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX POLSKA Sp. z o. o - 2016-02-24 - Sandomierz (świętokrzyskie)
obsługa klientów arabskojęzycznych, dokłądanie wszelkich strań do ustalenia kontaktu, pomoc klientom oraz dzielenie się pomysłami dotyczącymi ropzwiązań problemów, dbanie o dobry wizerunek firmu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc. Praca w Gimnazjum nr 18 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
Analiza potrzeb Klientów oraz wsparcie i doradztwo w doborze odpowiednich programów pomocowych, przygotowanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną w ramach Krajowych Programów Operacyjnych oraz Regionalnych Programów Operacyjnych, przygotowanie harmonogramów płatności, sprawozdań, wniosków o płatność, bieżąca obsługa administracyjna projektów.
Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna - 2016-10-05 - Żary (lubuskie)
przestrzeganie zasad i przepisów BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska w działalności zawodowej; zbieranie informacji o rynku; planowanie organizacji badań rynkowych; opracowywanie metodologii i narzędzi do analizy i badania rynku; określanie grupy docelowej oraz segmentacja rynku; realizowanie badań rynkowych; prowadzenie analizy ilościowej i jakościowej z wykorzystaniem programów komputerowych; monitorowanie i ocena efektywności realizowanych działańzwiązanych z analizą rynku; opracowywanie rekomendacji na podstawie zebranych danych i ichanalizy; opracowywanie raportów i prezentacji wyników analizy;wyznaczanie trendów rynkowych, opracowanie dokumentów w językach : polski, rosyjski, angielski
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Białystok (podlaskie)