SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ Kielce oferta pracy ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ

Wynagrodzenie: od 2 864 PLN

Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kompletowanie dokumentów kancelaryjnych, prowadzenie terminarza spotkań, spedycja przesyłek pocztowych, prowadzenie rejestru delegacji służbowych, zadania związane z pełnieniem funkcji rzecznika prasowego.

Data publikacji: 2020-01-03

Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)

Pracodawca: ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kompletowanie dokumentów kancelaryjnych, prowadzenie terminarza spotkań, spedycja przesyłek pocztowych, prowadzenie rejestru delegacji służbowych, zadania związane z pełnieniem funkcji rzecznika prasowego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 864 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy + dodatek specjalny

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik kancelaryjny

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 864 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2020

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w zakresie realizacji obsługi kancelaryjnej, 2 - letni staż pracy.Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kompletowanie dokumentów kancelaryjnych, prowadzenie terminarza spotkań, spedycja przesyłek pocztowych, prowadzenie rejestru delegacji służbowych, zadania związane z pełnieniem funkcji rzecznika prasowego.

Nazwa pracodawcy:
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Adres pracodawcy:
Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LM Proszę dopisać klauzulę "Wyrażam zgodę na pzretwarzanie moich danych osoboswych i innych danych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych na potrzeby procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Świętokrzyską Wojewódzką Komendę OHP w Kielcach " - z dopiskiem (obecna i pzryszła rekrutacja) lu tylko (obecna rekrutacja).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Wskazany kontak telefoniczny: 41 200 17 50 lub e-mail: swietokrzyska (at) ohp.pl

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: świętokrzyskie

Powiat pracodawcy: m. Kielce

Gmina pracodawcy: Kielce

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kielce

Ulica pracodawcy: Wrzosowa

Numer budynku pracodawcy: 44

Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane.

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny

Data dodania oferty pracy: 03.01.2020

Oferta pracy ważna do: 15.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d5cf199a2caa200868992b55c66cf899

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. MONTAŻU ELEKTRYCZNEGO - od 3 500 PLN

nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 31,25 PLN

- pozyskanie i obsługa klientów ukraińskojęzycznych w zakresie najmu nieruchomości- realizacja kampanii reklamowych oraz innych działań marketingowych- tworzenie raportów w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSLUGI KLIENTA - 4 000 - 4 500 PLN

- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach między: 8:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży obsługi klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2). Kontakt osobisty (ul. Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: Joanna.Machera (at) arvato.pl
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ BPO FINANCE&ACCOUNTING - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA - od 2 500 PLN

- Koordynowanie gospodarki finansowej prowadzonej przez pracowników Wydziału. Sprawdzanie dokumentów finansowych opracowywanych przez pracowników Wydziału pod kątem zgodności z przepisami oraz planem finansowym. Koordynowanie czynności realizowanych przez pracowników Wydziału w zakresie planowania zamówień publicznych oraz opracowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy i usługi. Opracowywanie planów i sprawozdań finansowych. Opracowywanie planu zamówień publicznych WZ oraz wniosków o jego zmianę. Inicjowanie i prowadzenie procesu przeklasyfikowania i wybrakowania zbędnych i zużytych rzeczowych składników majątku Szkoły.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy lub wyższe i co najmniej roczny staż pracy. Umiejętności: analizowania, planowania, organizowania, komunikowania. Preferowane doświadczenie w prowadzeniu gospodarki materiałowo-technicznej. Kontakt osobisty lub telefoniczny (32-606-92-32) w godzinach: 8:00-14:30.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2018-10-18 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 1 750 PLN

prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z obywatelami z Ukrainy, zarządzanie zasobami ludzkimi, praca w zespole, sposoby radzenia sobie ze stresem, sposoby rozwiązywania konfliktów
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. BHP (O) - od 3 000 PLN

Kompleksowa obsługa spółki w kwestii dotyczących BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Odlewnia Tarnów Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Tarnów (małopolskie)

SPRZEDAWCA DZIAŁ CUKIERNIA - od 2 250 PLN

obsługa klientów przy stanowisku z wypiekami, wypiek pieczywa z pieca
RONDA SP. Z O.O. - 2019-04-05 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Obsługa klienta pod kątem właściwego doboru oraz sprzedaży części i akcesoriów samochodowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ''AKAN'' s.c. - 2017-01-12 - Lubartów (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

-Praca biurowa,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV na adres: jacek.kolasinski (at) educol.pl
EDUCOL ANNA KOLASIŃSKA - 2016-06-03 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY, KONTAKTÓW, SZKOLEŃ - od 14,69 PLN

obsługa klientów w dziale telesprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa obecnych klientów
Agencja Pracy Fallwork Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 1 017,4 PLN

Wprowadzanie produktów do sprzedaży poprzez panel obsługi sklepu, na stronę autorską sklepu i na serwisy aukcyjne, opieka nad porawnością wyświetlanej oferty i aktualizacja oferty, bieżąca komunikacja z klientem, odpowiadanie na zapytania mailowe klientów.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Czekanka (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA SYSTEMEM INFORMATYCZNYM - od 5 570 PLN

Praca biurowa. Praca jednozmianowa, wykonywana w godzianch 07.00 - 15.00. Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony.
Nadleśnictwo Świętoszów - 2019-03-22 - Świętoszów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DZIAŁU - od 20,96 PLN

Nadzór i kontrola organizacji pracy, prowadzenie procesu technologicznego, nadzór nad dok HACCP, kontrola jakości surowca, nadzór nad stanem technicznym maszyn. Pracodawca oferuje darmowe obiady
HR GLOBAL GROUP SP. Z O. O. - 2016-09-29 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC(NR 3492) - od 3 000 PLN

- Naliczanie płac w pełnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Rozliczanie czasu pracy i absencji,- Przygotowywanie dokumentów, deklaracji dla ZUS oraz US,- Prowadzenie teczek osobowych, kontrola ważności badań lekarskich,- Wystawianie zaświadczeń.
FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ EKSPORTOWYCH - od 3 300 PLN

przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - 4 000 - 4 500 PLN

Naliczanie wynagrodzeń oraz pełna obsługa płacowa pracowników w średniej organizacji (powyżej 200 pracowników), Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, Rozliczanie czasu pracy pracowników, Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - 2019-08-23 - Serock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY- PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA. - od 3 500 PLN

Obsługa klientów rynku niemieckojęzycznego, rejestracja zamówień w systenmie, obsługa korespondencyjna klientów.
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-02-15 - Kłodzko (dolnośląskie)

KONSERWATOR - od 2 100 PLN

Prace remontowe, malowanie, drobna elektryka
GMINNE CENTRUM EDUKACJI W IGOŁOMI - 2018-06-29 - Igołomia (małopolskie)

CZŁONEK ZARZĄDU - GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 4 600 PLN

Organizacja, prowadzenie i nadzór całokształtu spraw związanych z działalnością ekonomiczno - finansową i rachunkową zgodnie z obowiązujacymi przepisami. Więcej informacji pod numerem telefonu 883384468 lub w sekretariacie Wołowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ul. T. Kościuszki 17E, 56-100 Wołów.
Wołowska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Wołowie - 2017-11-30 - Wołów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Wykształcenie mile widziane wyższe z zakesu ekonomia, finanse, rachunkowość, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy, mile widziana znajomość rozliczania osób oddelegowanych do pracy za granicą, znajomość MS Office i Płatnik, mile widziana znajomość prog.Optima, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy; zakres obowiązków: obsługa klientów biura w zakresie kadr, płac i ZUS, sporządzanie dokumentów kadrowych, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji i listy płac, rozliczanie czasu pracy pracowników, miejce pracy Gliwice
BIURO RACHUNKOWE "PARTNER-ML" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-01 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. BUDOWNICTWA - od 2 733 PLN

Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-06-22 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA R107/0910-242/17 - od 3 500 PLN

- Nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i Ochrony Środowiska oarz Ppoż. w zakładzie przemysłowym, oraz nad aktualnością posiadanych pozwoleń prawa środowiskowego.- Przygotowywanie niezbędnych raportów i statystyk.- Prowadzenie dokumentacji w zakresie Ochrony Środowiska, prowadzenie kompleksowej dokumentacji i korespondencji w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza, gospodarki odpadami, ilości i jakości odprowadzanych ścieków, poboru wody, koordynowania tematów związanych z opłatą produktową. - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP.- Nadzór nad Oceną Ryzyka Zawodowego. - Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP.- Prowadzenie ciągłych działań związanych z poprawą warunków pracy oraz bezpiecznej organizacji pracy.- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej.- Kontakt z zewnętrznymi organizacjami administracyjnymi i kontrolnymi oraz reprezentowanie firmy podczas kontroli z Państwowymi Inspekcjami Kontrolnymi.- Opracowywanie oraz opiniowanie instrukcji BHP na stanowiskach pracy, ciągach technologicznych oraz maszyn i urządzeń.- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z systemami ISO 9001; 14001; 18001.
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW - 997,4 PLN

Przygotowywanie programów oraz cenników, poznanie technik sprzedaży, kompletowanie dokumentów do sprzedaży, obsługa klienta, przygotowywanie samochodów do sprzedaży. Wykształcenie min. średnie, obsługa komputera, dyspozycyjność, kontaktowość, umiejętność pracy w grupie.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

przygotowywanie ofert, fakturowanie, utrzymywanie kontaktów z klientami
Jolanta Marjańska BEPPE - 2017-08-11 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DS. WPROWADZANIA NOWYCH KLIENTÓW - od 4 500 PLN

- Przeglądanie i procesowanie dokumentów dla klientów- Zapewnienie wsparcia doradczego przy zarządzaniu dokumentami- Sprawdzanie, czy zapisy w dokumentach odpowiadają danym w systemie- Doradztwo i wsparcie dla klientow przy wykonywaniu zadań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zabierzów (małopolskie)