SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ Kielce oferta pracy ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ
Wynagrodzenie: od 2 864 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kompletowanie dokumentów kancelaryjnych, prowadzenie terminarza spotkań, spedycja przesyłek pocztowych, prowadzenie rejestru delegacji służbowych, zadania związane z pełnieniem funkcji rzecznika prasowego.
Data publikacji: 2020-01-03
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kompletowanie dokumentów kancelaryjnych, prowadzenie terminarza spotkań, spedycja przesyłek pocztowych, prowadzenie rejestru delegacji służbowych, zadania związane z pełnieniem funkcji rzecznika prasowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 864 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy + dodatek specjalny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 864 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w zakresie realizacji obsługi kancelaryjnej, 2 - letni staż pracy.Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kompletowanie dokumentów kancelaryjnych, prowadzenie terminarza spotkań, spedycja przesyłek pocztowych, prowadzenie rejestru delegacji służbowych, zadania związane z pełnieniem funkcji rzecznika prasowego.
Nazwa pracodawcy:
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LM Proszę dopisać klauzulę "Wyrażam zgodę na pzretwarzanie moich danych osoboswych i innych danych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych na potrzeby procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Świętokrzyską Wojewódzką Komendę OHP w Kielcach " - z dopiskiem (obecna i pzryszła rekrutacja) lu tylko (obecna rekrutacja).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Wskazany kontak telefoniczny: 41 200 17 50 lub e-mail: swietokrzyska (at) ohp.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Wrzosowa
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 03.01.2020
Oferta pracy ważna do: 15.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d5cf199a2caa200868992b55c66cf899
Podobne oferty pracy
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
- pozyskanie i obsługa klientów ukraińskojęzycznych w zakresie najmu nieruchomości- realizacja kampanii reklamowych oraz innych działań marketingowych- tworzenie raportów w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach między: 8:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży obsługi klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2). Kontakt osobisty (ul. Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: Joanna.Machera (at) arvato.pl
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ BPO FINANCE&ACCOUNTING - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
- Koordynowanie gospodarki finansowej prowadzonej przez pracowników Wydziału. Sprawdzanie dokumentów finansowych opracowywanych przez pracowników Wydziału pod kątem zgodności z przepisami oraz planem finansowym. Koordynowanie czynności realizowanych przez pracowników Wydziału w zakresie planowania zamówień publicznych oraz opracowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy i usługi. Opracowywanie planów i sprawozdań finansowych. Opracowywanie planu zamówień publicznych WZ oraz wniosków o jego zmianę. Inicjowanie i prowadzenie procesu przeklasyfikowania i wybrakowania zbędnych i zużytych rzeczowych składników majątku Szkoły.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy lub wyższe i co najmniej roczny staż pracy. Umiejętności: analizowania, planowania, organizowania, komunikowania. Preferowane doświadczenie w prowadzeniu gospodarki materiałowo-technicznej. Kontakt osobisty lub telefoniczny (32-606-92-32) w godzinach: 8:00-14:30.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2018-10-18 - Katowice (śląskie)
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z obywatelami z Ukrainy, zarządzanie zasobami ludzkimi, praca w zespole, sposoby radzenia sobie ze stresem, sposoby rozwiązywania konfliktów
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Kompleksowa obsługa spółki w kwestii dotyczących BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Odlewnia Tarnów Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klientów przy stanowisku z wypiekami, wypiek pieczywa z pieca
RONDA SP. Z O.O. - 2019-04-05 - Gniezno (wielkopolskie)
Obsługa klienta pod kątem właściwego doboru oraz sprzedaży części i akcesoriów samochodowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ''AKAN'' s.c. - 2017-01-12 - Lubartów (lubelskie)
-Praca biurowa,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV na adres: jacek.kolasinski (at) educol.pl
EDUCOL ANNA KOLASIŃSKA - 2016-06-03 - Tczew (pomorskie)
obsługa klientów w dziale telesprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa obecnych klientów
Agencja Pracy Fallwork Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Poznań (wielkopolskie)
Wprowadzanie produktów do sprzedaży poprzez panel obsługi sklepu, na stronę autorską sklepu i na serwisy aukcyjne, opieka nad porawnością wyświetlanej oferty i aktualizacja oferty, bieżąca komunikacja z klientem, odpowiadanie na zapytania mailowe klientów.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Czekanka (śląskie)
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
ZAKŁAD OGRODNICZY "PRZYBORÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-09 - Przyborów (podkarpackie)
.
ROMAN ROMANOWSKI - PRZEDSIĘBIORSTWO ROMANOWSKI - 2016-07-28 - Sędławki (warmińsko-mazurskie)
Praca biurowa. Praca jednozmianowa, wykonywana w godzianch 07.00 - 15.00. Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony.
Nadleśnictwo Świętoszów - 2019-03-22 - Świętoszów (dolnośląskie)
Nadzór i kontrola organizacji pracy, prowadzenie procesu technologicznego, nadzór nad dok HACCP, kontrola jakości surowca, nadzór nad stanem technicznym maszyn. Pracodawca oferuje darmowe obiady
HR GLOBAL GROUP SP. Z O. O. - 2016-09-29 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
- Naliczanie płac w pełnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Rozliczanie czasu pracy i absencji,- Przygotowywanie dokumentów, deklaracji dla ZUS oraz US,- Prowadzenie teczek osobowych, kontrola ważności badań lekarskich,- Wystawianie zaświadczeń.
FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Naliczanie wynagrodzeń oraz pełna obsługa płacowa pracowników w średniej organizacji (powyżej 200 pracowników), Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, Rozliczanie czasu pracy pracowników, Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - 2019-08-23 - Serock (mazowieckie)
Obsługa klientów rynku niemieckojęzycznego, rejestracja zamówień w systenmie, obsługa korespondencyjna klientów.
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-02-15 - Kłodzko (dolnośląskie)
Prace remontowe, malowanie, drobna elektryka
GMINNE CENTRUM EDUKACJI W IGOŁOMI - 2018-06-29 - Igołomia (małopolskie)
Organizacja, prowadzenie i nadzór całokształtu spraw związanych z działalnością ekonomiczno - finansową i rachunkową zgodnie z obowiązujacymi przepisami. Więcej informacji pod numerem telefonu 883384468 lub w sekretariacie Wołowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ul. T. Kościuszki 17E, 56-100 Wołów.
Wołowska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Wołowie - 2017-11-30 - Wołów (dolnośląskie)
Wykształcenie mile widziane wyższe z zakesu ekonomia, finanse, rachunkowość, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy, mile widziana znajomość rozliczania osób oddelegowanych do pracy za granicą, znajomość MS Office i Płatnik, mile widziana znajomość prog.Optima, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy; zakres obowiązków: obsługa klientów biura w zakresie kadr, płac i ZUS, sporządzanie dokumentów kadrowych, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji i listy płac, rozliczanie czasu pracy pracowników, miejce pracy Gliwice
BIURO RACHUNKOWE "PARTNER-ML" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-01 - Gliwice (śląskie)
Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-06-22 - Lublin (lubelskie)
- Nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i Ochrony Środowiska oarz Ppoż. w zakładzie przemysłowym, oraz nad aktualnością posiadanych pozwoleń prawa środowiskowego.- Przygotowywanie niezbędnych raportów i statystyk.- Prowadzenie dokumentacji w zakresie Ochrony Środowiska, prowadzenie kompleksowej dokumentacji i korespondencji w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza, gospodarki odpadami, ilości i jakości odprowadzanych ścieków, poboru wody, koordynowania tematów związanych z opłatą produktową. - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP.- Nadzór nad Oceną Ryzyka Zawodowego. - Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP.- Prowadzenie ciągłych działań związanych z poprawą warunków pracy oraz bezpiecznej organizacji pracy.- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej.- Kontakt z zewnętrznymi organizacjami administracyjnymi i kontrolnymi oraz reprezentowanie firmy podczas kontroli z Państwowymi Inspekcjami Kontrolnymi.- Opracowywanie oraz opiniowanie instrukcji BHP na stanowiskach pracy, ciągach technologicznych oraz maszyn i urządzeń.- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z systemami ISO 9001; 14001; 18001.
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Lakiernik meblowy
KEK MEBLE KRZYSZTOF KOPCIŃSKI - 2018-02-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie programów oraz cenników, poznanie technik sprzedaży, kompletowanie dokumentów do sprzedaży, obsługa klienta, przygotowywanie samochodów do sprzedaży. Wykształcenie min. średnie, obsługa komputera, dyspozycyjność, kontaktowość, umiejętność pracy w grupie.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Mysłowice (śląskie)
przygotowywanie ofert, fakturowanie, utrzymywanie kontaktów z klientami
Jolanta Marjańska BEPPE - 2017-08-11 - Zawiercie (śląskie)
- Przeglądanie i procesowanie dokumentów dla klientów- Zapewnienie wsparcia doradczego przy zarządzaniu dokumentami- Sprawdzanie, czy zapisy w dokumentach odpowiadają danym w systemie- Doradztwo i wsparcie dla klientow przy wykonywaniu zadań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zabierzów (małopolskie)