SPECJALISTA DS. MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW Elbląg oferta pracy PZU na Życie S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Doradztwo i sprzedaż pakietów zdrowotnych dla firm.
Data publikacji: 2017-11-28
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PZU na Życie S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 56, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Doradztwo i sprzedaż pakietów zdrowotnych dla firm.
Forma zatrudnienia: Umowa agencyjna
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent ubezpieczeniowy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, preferowane - wyższe. Wytrwałość, nastawienie na sukces, uczciwość. Chęć rozwoju i awansu. Gotowość odbycia szkoleń. Prawo jazdy kat. B, własny samochód.
Nazwa pracodawcy: PZU na Życie S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
1 Maja 56, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV kontakt telefoniczny 724 241 962 lub mailowy: annakacprzak (at) agentpzu.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: annakacprzak (at) agentpzu.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 56
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent ubezpieczeniowy
Data dodania oferty pracy: 28.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie list płac, zasiłków, deklaracji ZUS oraz podatkowych.
Uzdrowisko Połczyn Grupa PGU S.A. - 2016-11-09 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Realizacja zamówień produkcyjnych pod kątem zaopatrzenia materiałowego, bieżące zakupy materiałów na potrzeby spółki, kierowanie pojazdem służbowym. Godz. pracy 7-15.
EMMAROL SP. Z O.O. - 2018-01-11 - Słupsk (pomorskie)
Zakres obowiązków:- organizowanie transportu, koordynowanie wysyłek i dostaw towarów – przesyłki paletowe i drobne- prowadzenie negocjacji cenowych w/s zakupów - kontrola terminów przeglądów aut służbowych, - prowadzenie akt osobowych pracowników- naliczanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, ewidencja urlopów- ewidencja czasu pracy- rozliczanie delegacji służbowych- monitorowanie należności i zobowiązań- współpraca z Kancelaria Prawną w sprawie toczących się postępowań p-ko dłużnikom- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyPraca w godz.8.00-16.00
Vegagastro - 2017-12-14 - Włynkówko (pomorskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami zagranicznymi- biznesowymi, koordynacja zapytań oraz odpowiedzialność za koordynaowanie procesu realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Poznań (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe kierunkowe; zakres obowiązków: prowadzenie profili społecznościowych, przygotowywanie kampanii mailingowych, badanie zapotrzebowania na usługi tłumaczeń, obsługa posprzedażowa, budowanie relacji z klientami, budowanie zadowolenia klientów, tworzenie materialów reklamowych, aktualizacja serwisów internetowych, tworzenie, obsługa baz teleadresowych klientów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gliwice (śląskie)
Przystosowanie firmy do bieżących wymogów prawnych w zakresie BHP oraz ochrony środowiska. Utrzymanie ciągłości procesu produkcji poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych. Przeprowadzanie szkoleń pracowników w wymienionym zakresie obowiązków. Tworzenie wewnętrznych regulaminów BHP.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2017-05-29 - Kolbuszowa (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Jabłonowo (mazowieckie)
Identyfikowanie odbiorców produktu i docelowego rynku produktu, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych, planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji, organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży, opracowywanie planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi, sporządzanie raportów z sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za politykę bezpieczeństwa w firmie, zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHPNadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP w zakładzie produkcyjnymProponowanie i wdrażanie działań mających na celu eliminowanie zagrożeń na stanowiskach pracyTworzenie i aktualizacja instrukcji i procedur BHPDokonywanie oceny ryzyka zawodowegoPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych BHPNadzór nad całością zagadnień w obszarze BHP, prowadzenie dokumentacji, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "MOTOR" ZBIGNIEW GACKOWSKI - 2016-03-04 - Bydgoszcz (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łęczeszyce (mazowieckie)
rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych, rezerwacja samochodów, sprawdzanie biletów podrózy
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów,nadzorowanie spłat zobowiązań.Kontakt z klientami zagranicznymi hiszpańskojęzycznymi oraz portugalskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:1. Opracowywanie projektów aktów prawnych w zakresie gospodarki nieruchomościami, będącymi w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych MON oraz wykorzystywanymi na innych podstawach prawnych.2. Prowadzenie operatu ewidencyjnego nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych MON oraz wykorzystywanych na innych podstawach prawnych.3. Aktualizowanie albumów nieruchomości wojskowych w części kartograficznej i opisowej.4. Analizowanie wniosków oraz planów związanych z przejmowaniem nieruchomości na potrzeby sił zbrojnych. 5. Ewidencyjne rozliczenie planu przekazywania nieruchomości zbędnych poza resort obrony narodowej.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wybrana osoba odpowiedzialna będzie m. in. za sprawną realizację wysyłek eksportowych, odprawę towarów w eksporcie - imporcie, sporządzanie odpowiednich dokumentów oraz prowadzenie bieżących rozmów i korespondencji z kontrahentami zagranicznymi.
Przetwórstwo Rybne ''ŁOSOŚ'' - 2017-08-07 - Włynkówko (pomorskie)
Kontakt i współpraca z dostawcami zagranicznymi, prowadzenie negocjacji handlowych, organizacja transportu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe WACMAC Wacław Bar - 2018-04-16 - Sietesz (podkarpackie)
promocja oferty szkoleń kursów WSPA przyjmowanie zgłoszeń obsługa klienta tworzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Lublin (lubelskie)
sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę, prowadzenie dokumentacji osobowej pracowaników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-25 - Lublin (lubelskie)
KONFIGURACJA KOMPUTERÓW I SERWERÓW, INSTALACJA I KONFIGURACJA SYSTEMÓW OPERACYJNYCH LINUX I WINDOWS, OPROGRAMOWANIA ORACLE DATABASE SOFTWARE, ADMINISTROWANIE SYSTEMEM BEZPIECZEŃSTWA, INSTALACJA APLIKACJI FIRMOWYCH, KOORDYNACJA I IMPLEMENTACJA TESTÓW OPROGRAMOWANIA.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Zabierzów (małopolskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce, prowadzenie akt osobowych
WORK PARTNERS I & O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż biletów, udzielanie informacji telefonicznej, drukowanie rozkładów jazdy dla pasażerów; umowa na 3 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
PRZEDSIEBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W SŁUPSKU S.A. - 2017-10-18 - Słupsk (pomorskie)
Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie, koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, aktywny udział wrealizacji procesów w zespole.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, udzielanie klientom informacji, udzielanie klientom informacji o produktach, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o dobry wizerunek firmy. Przyjmowanie zamówień, nadzór nad ich realizacją.
Firma DENIX Rafał Makarewicz - 2015-12-10 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Przyjmowanie zleceń, prowadzenie rejestru zamówień, prowadzenie dokumentów, monitorowanie stanu realizacji zamówień, nadzór nad komplementacją wyrobów gotowych, współpraca z klientami w zakresie obsługi realizacji zleceń.
RATPOL SP.Z O.O. - 2018-06-26 - Krokowa (pomorskie)
administracja sklepu internetowego oraz ofert na platformach sprzedażowych,tworzenie i pielęgnacja treści dot. asortymentu sklepu,wdrażanie i optymalizowanie kampanii marketingowych marki online,koordynowanie działań SEO wspierających pozycjonowanie sklepu internetowego,prowadzenie social media,budowanie wizerunku marki,kontakt i współpraca z blogerami / vlogerami / influencerami
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2017-02-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Opis stanowiska:- osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprzedaż stolarki otworowej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Do głównych obowiązków należeć będzie:- osiąganie założonych planów sprzedażowych- pozyskiwanie nowych klientów, ofertowanie, sprzedaż- utrzymanie dobrych relacji posprzedażowychmiejsce pracy: woj. kujawsko-pomorskie/Bydgoszczwynagrodzenie w kwocie netto
KOLBUD ŁUKASZ GRYKAŁOWSKI - 2016-03-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z partnerami z Ukrainy i Białorusi, wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów, identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji, stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia, przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określenie niezbędnego zakresu i czasu przyuczenia dla nowych i mającychdoświadczebnie pracownikó obejmujących dane stanowisko, wspoółpraca z dyrekcją w określeniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)
praca biurowa i wszelkie związane z tym obowiązki- obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktur, dokumentów księgowych, praca przy komputerze, wystawianie zleceń transportowych, organizowanie transportu, spedycja - nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)