SPECJALISTA DS. ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH W SEKCJI GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ENERGETYCZNEJ Zielona Góra oferta pracy Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH W SEKCJI GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ENERGETYCZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: nadzór i koordynowanie przedsięwzięć dotyczących dostaw energii elektrycznej, usług dystrybucji energii elektrycznej; sporządzanie meldunków, sprawozdań i analiz; weryfikacja kosztów utrzymania kompleksów dotyczących energii elektrycznej
Data publikacji: 2018-01-18
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór i koordynowanie przedsięwzięć dotyczących dostaw energii elektrycznej, usług dystrybucji energii elektrycznej; sporządzanie meldunków, sprawozdań i analiz; weryfikacja kosztów utrzymania kompleksów dotyczących energii elektrycznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH W SEKCJI GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ENERGETYCZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier elektryk
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe elektroenergetyka; staż pracy na podobnym stanowisku; znajomość ustawy Prawo Energetyczne i wydanych na jej podstawie przepisów branżowych oraz zagadnień Kodeksu cywilnego; praktyczna znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office; umiejętność analitycznego myślenia umiejętność sprawnej organizacji pracy; poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych, lub kandydat podda się postępowania do dostępu do informacji niejawnych
Nazwa pracodawcy: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Chrobrego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektryk
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2018
Data dodania oferty pracy: 18.01.2018
Oferta pracy ważna do: 23.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie okresowych przeglądów, utrzymywanie systematycznej pracy urządzeń, przezbrajanie linii produkcyjnych.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
ZPUE Elektroinstal Sp. z o. o. - 2017-11-09 - Raciąż (mazowieckie)
opracowywanie i realizowanie planów marketingowych, obsługa klienta indywidualnwgo i hurtowego, sporządzanie faktur, paragonów, W-Z,
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Chorzów (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Głogów (dolnośląskie)
przygotowywanie dokumnetacji
INSTAL-FILTER SA Przemysłowe Systemy Ochrony Powietrza - 2017-05-10 - Kościan (wielkopolskie)
tworzenie stategii rozwoju przedszkola, pomoc w organizacji zajęć z dziećmi, praca biurowa
Niepubliczne Przedszkole MINILAND - 2018-10-24 - Pułtusk (mazowieckie)
-zapoznanie się z przepisami i regulaminem obowiązującym w przedszkolu,-organizacja dnia, przygotowanie planu pracy,-opracowanie listy potrzeb pomocy do zajęć,-pomoc nauczycielowi w czasie prowadzenia zabaw,-pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych,-porządkowanie sali i innych pomieszczeń,-wydawanie posiłków,-sprzątanie placu zabaw
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Niepołomice (małopolskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe mechaniczne. Do obowiązków będzie należeć mycie pojazdów.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Bytów (pomorskie)
NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH, POZYSKIWANIE KLIENTÓW I NEGOCJACJE WARUNKÓW TRANSAKCJIZNAJOMOŚĆ BRANŻY SILNIKOWEJ.
TOREX A. I R. KŁAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-06 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Pomiary przed i poinstalacyjne, usuwanie usterek instalacyjnych. Realizacja prac implemetacyjnych po obszarze sieci.
Energopołudnie Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wystawianie faktur, rozliczanie punktów handlowych, prowadzenie magazynu handlowego (dokumentacja), rozliczanie inwentaryzacji oraz inne prace z zakresu administarcji i księgowości
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-01-10 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
praca biurowa wraz z obsługą komputera, diagnozowanie, analiza i charakterystyka poziomu płynu NOXY, kompleksowa obsługa klienta od diagnozy do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Windyki (mazowieckie)
- prowadzenie akt osobowych - rozliczanie czasu pracy, awansów zawodowych nauczyciel - przygotowywanie umów o pracę- sprawozdawczość GUS, SIO- rejestr badań lekarskich
Zespół Szkół nr. 1 w Sopocie - 2018-10-22 - Sopot (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
wyksz. min. średnie,doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata
ANETA KNEISEL BIURO RACHUNKOWE "EUROBILANS" - 2017-05-24 - Tarchały Wielkie (wielkopolskie)
j.w
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość j. angielskiego, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
Prace murarskie,tynkarskie,wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Pietna (opolskie)
układanie posadzek żywicznych i hydroizolacji
PROFITECH PLUS Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Jaworzno (śląskie)
- obsługa klienta,- wystawianie faktur,- sporządzanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowej i płacowej, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie i monitorowanie umów, badań lekarskich i innych dokumentów z zakresu prawa pracy, sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie raportów, analiz, zestawień na potrzeby firmy oraz instytucji zewnętrznych ZUS, GUS, PFRON, obsługa systemu Płatnik, ZUS, GUS, PFRON oraz sporządzanie stosownych rozliczeń i deklaracji, obsługa systemu kadrowo-płacowego Gratyfikant GT, współpraca z zewnętrznymi instytucjami: US, ZUS, PFRON, GUS, PUP itp., bieżąca współpraca z Kadrą Zarządczą.
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-09-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-28 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zwalnianiem oraz podczas zatrudniania pracowników.Sporządzanie list płac.Rozliczanie kosztów delegacji służbowych.Sporzadzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS.Sporządzanie deklaracji do US oraz PFRON.Ewidencjonowanie i rozliczanie absencji chorobowych, urlopowych i wypadkowych.
DAARAM Spółka zo.o - 2018-09-21 - Dąbrowiec (lubuskie)
obsługa klientów
Wytwórnia Wyrobów Betonowych "Chojna - Beton" Spółka z o.o. Chojna - 2017-02-14 - Chojna (zachodniopomorskie)
pisanie wniosków, wypełnianie wniosków obszarowych ARiMR
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2017-05-10 - Daszyna (łódzkie)
przyjmowanie zamówień od przedstawicieli medycznych i weryfikacja rabatów oraz płatności, przyjmowanie zamówień hurtowni, uzgadnianie terminów dostaw, potwierdzanie realizacji, przekazywanie informacji o braku dostępności produktów, wsparcie przedstawicieli medycznych w zakresie procesowania zamówień, obsługa reklamacji aptecznych oraz hurtowych, telefoniczna obsługa klienta, zakładanie kart kontrahentów w systemie, przygotowanie i archiwizacja pozostałych dokumentów wewnetrznych oraz magazynowych, wystawianie faktur korygujacych, inne prace zlecone
Axxon Sp. z o.o. - 2018-11-06 - Kutno (łódzkie)
Nadzorowanie przebiegu procesów w sklepie; zarządzanie budżetem plac i wydatków sklepowych; wsparcie kierownika sklepu w zarządzaniu, przeprowadzanie audytów
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Szamotuły (wielkopolskie)
- Obsługa komputera. Gromadzenie dokumentacji pracowniczej i nadzór nad teczkami osobowymi (dokumenty kadrowe, BHP, legalizujące zatrudnienie cudzoziemców). Utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami zagranicznymi (Ukraina, Białoruś, Mołdawia) w celu przeprowadzenia procesu legalizacji ich pobytu, pomocy w aklimatyzacji w Polsce, uzyskania opinii o warunkach pracy i zakwaterowania, rozwiązywania bieżących problemów oraz informowania o celach i kierunku rozwoju firmy. Aktualizowanie i raportowanie zestawień. Realizacja zadań w trakcie delegacji w przestrzeniach biurowych lub na hali produkcyjnej.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy (Katowice) oraz teren całej Polski.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-18:00 + soboty, niedziele, święta. Poziom wykształcenia: podstawowy. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 miesiąc. Wymagana gotowość do częstej pracy w delegacjach na zasadach określonych Kodeksem Pracy.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Katowice (śląskie)
praca w laboratorium genetyki i fizykochemii i toksykologii sądowej
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ Jolanta Powierska-Czarny - 2017-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
składanie baterii
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Obrzycko (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe, spec. zarządzanie i marketing; staż pracy: 0,5 roku; znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excell; prawo jazdy kat. B; potencjał handlowy, poparty doświadczeniem w sprzedaży produktów i/ lub usług; wysokie umiejętności interpersonalne; mile widziane doświadczenie w szeroko pojętej branży Spa & Beauty; zakres obowiązków: czynny udział w procesie budowania bazy danych klientów firmy, telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa klientów (w terenie), pozyskiwanie nowych klientów, budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z klientami, doradztwo klientom w zakresie produktów i usług firmy, realizowanie strategii sprzedaży, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta, budowanie i umacnianie prof. wizerunku firmy; pracodawca zapewnia profesjonalne szkolenie i wsparcie merytoryczne, szansę rozwoju zawodowego i nabycia nowych kompetencji, możliwość pracy w młodym i zgranym zespole; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INVEST EXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Gliwice (śląskie)