SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Świnoujście oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Odra"

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: praca na stanowisku specjalisty ds. administracji

Data publikacji: 2016-01-04

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Odra"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bohaterów Września 75 B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: praca na stanowisku specjalisty ds. administracji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w obsłudze nieruchomości, uprawnienia budowlane

Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Odra"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Bohaterów Września 75 B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: do 29.01.2016r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Świnoujście

Gmina pracodawcy: Świnoujście

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świnoujście

Ulica pracodawcy: Bohaterów Września

Numer budynku pracodawcy: 75 B

Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Data dodania oferty pracy: 05.01.2016

Oferta pracy ważna do: 29.01.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. PERSONAL ACCOUNT TRAIDING - do 5 833,33 PLN

Monitorowanie transakcji pracowników firmy na papierach wartościowych, administrowanie systemu Personal Account Trading system, administrowanie listy Access Persons oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

prace kadrowe, obsluga programu platnik, anzasoft, superpłace, płatnik
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

Szkolenia specjalistyczne w Towarzystwach Ubezpieczeniowych w zakresie wykonywania zawodu, nauka produktów ubezpieczeniowych, nauka obsługi klientów, bieżąca nauka zawodu w zakresie sprzedazy ubezpieczeń, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA/KA DS. BHP, NR REF.: BHP/01/2017 - od 3 600 PLN

Zadania na powyższym stanowisku: realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP, kontrola przestrzegania przepisów, zasad i obowiązujących procedur BHP oraz PPOŻ. organizacja i prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu BHP, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz inicjowanie zmian zmierzających do usuwania tych zagrożeń. Oczekiwania: wykształcenie wyższe kierunkowe, bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP, PPOŻ i ochrony środowiska, min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość pakietu MsOffice (ze szczególnym uwzględnieniem Excel oraz Power Point), umiejętności prowadzenia szkoleń i prezentacji. Firma oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności, możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie, przyjazną atmosferę współpracy nastawioną na realizację wyznaczonych zadań. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) z zaznaczeniem numeru referencyjnego na adres rekrutacja (at) nifcokorea.pl. Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)".
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-09 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - do 2 100 PLN

Analiza rynku, wystawianie produktów w sklepie internetowym i na serwisach aukcyjnych, fotografia i obróbka zdjęć produktów, umiejętność pracy w zespole,
ACK Jacek Księżarek - 2018-06-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Koordynacja sprzedaży detalicznej i hurtowej, obsługa Klientów strategicznych, monitorowanie działań marketingowych i promujących sklep, planowanie i organizowanie pracy zespołu
JASZYM Sławomir Ważny - 2017-05-18 - Przedecz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO - FINANSOWYCH - od 2 300 PLN

- Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania-Przygotowywanie rejestrów,uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT orazwysyłka JPK -Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartościniematerialnych i prawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych-Aktywny udział w pracach zamknięcia okresów księgowych, w tymuzgodnienia kont syntetycznych i analitycznych - Sporządzaniesprawozdawczości finansowej m.in. do GUS -Monitorowanie bieżącychzmian prawa podatkowego, bilansowego .Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-12-04 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH - od 925 PLN

Obsługa kadrowo-płacowa pracowników i współpracowników firmy, rejestracja pracowników i członków ich rodzin w ZUS, dokonywanie zmian w rejestracji ZUS, wyrejestrowania po ustaniu zatrudnienia,sporządzanie deklaracji i przesyłanie do PFRON, sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, itp.). Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.) Sporządzanie umów cywilno-prawnych. Obsługa płacowa pracowników i współpracowników: sporządzanie i rozliczanie list płac, rachunków do umów, wystawianie zaświadczeń. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT. Raportowanie, sporządzanie sprawozdań i statystyk kadr.Praca na pół etatu (możliwośc dopasowania godzin). Kontakt kandydatów e-mail: b.majewska (at) bonifraterskiecentrumzdrowia.plOferta dostępna w sali E.
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA/TKA DS. ROZLICZANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH - od 3 300 PLN

Rozliczanie projektów współfinansowanych dotacjami UEPrzygotowywanie sprawozdań okresowych oraz wniosków o płatnośćKontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektówMonitorowanie, nadzór i pomoc w prawidłowej realizacji postępowań ofertowych i procesów zakupowych w ramach projektów UEpisywanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych związanych z realizacją projektu
Stowarzyszenie Na Tak - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KANCELARYJNYCH - od 2 300 PLN

przyjmowanie, rejestrowanie, wysyłka poczty; realizacja połączeń telefonicznych; -zastępstwo asystentki zarządu
HOMANIT SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI - od 2 200 PLN

POMOC W DZIALE KSIĘGOWYM, ZAŁATWIANIE BIEŻĄCYCH SPRAW DZIAŁU, WPROWADZANIE, UZUPEŁNIANIE DANYCH, DEKRETOWANIE DOKUMENTÓW, ROZLICZENIA
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-06-21 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (Z) - do 3 300 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 2 500 PLN

Zakładanie i prowdzenie kart wynagrodzeń dla pracowników; naliczanie wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, zasiłków płatnych z ZUS; sporządzanie list płac pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z US; sporzązdanie i przekazywanie do ZUS zaświadczeń o dochodach emerytów i ręcistów.
Spółdzielnia PIONIER - 2016-07-27 - Prudnik (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRONY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

Obsługa sklepu stacjonarnego i internetowego, pozycjonowanie stron internetowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Pińczów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 000 PLN

obsługa kadrowa pracowników
MADRAS SP.ZO.O. - 2018-02-01 - Koło (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Obsługa bezpośrednia klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii Galena w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Jaworzno (śląskie)

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

prowadzenie, księgowanie kadr
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Kraśnik (lubelskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 1 017,4 PLN

prace budowlane i remontowe, prace montażowe, roboty rozbiórkowe
kontakt przez PUP - 2018-07-08 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI - nieodpłatny

OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI CUDZOZIEMCÓW - od 1 300 PLN

- przygotowywanie projektów dokumentów, pełnomocnictw, umów, pism procesowych, odwołań od decyzji;- kontakt z organami administracji publicznej, sądami, urzędami;- prowadzenie postępowań administracyjnych;
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Marki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; Zakres obowiązków: rekrutacja pracowników; promowanie firmy na targach i giełdach pracy; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. HIGIENY/UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 1 850 PLN

specjalizacja w sprzedaży asortymentu oferowanego przez spółkę, z zakresu higieny i utrzymania czystości; rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami; rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów na produkty/rozwiązania z zakresu higieny i utrzymania czystości; wprowadzanie produktów z oferty (higiena i utrzymanie czystości) do innych branż poza już obsługiwane przez spółkę;wsparcie merytoryczne z zakresu zasad utrzymania czystości i higieny, zarówno dla klientów spółki jak i handlowców; realizacja założonych planów sprzedażowych
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

zarządzanie marką produktową we wszystkich kanałach, analiza i kontrola rotacji magazynowej oraz współpraca z dostawcami, udział w negocjacjach handlowych z dostawcami, analiza, raportowanie oraz rozliczania sprzedażowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Zabrze (śląskie)