SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Poznań oferta pracy Workasistpoland Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 3 705,87 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników, prowadzenie bazy danych, współpraca z lokalnymi koordynatorami, kontakt z urzędami, inne bieżące prace administracyjno - biurowe, codzienny kontakt z pracownikami z Ukrainy, Mołdawii, Gruzji itp. w języku ukraińskim lub rosyjskim, wypełnianie wszystkich niezbędnych dokumentów z pracownikami z zagranicy
Data publikacji: 2020-02-26
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Workasistpoland Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TACZAKA 24, 61-819 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników, prowadzenie bazy danych, współpraca z lokalnymi koordynatorami, kontakt z urzędami, inne bieżące prace administracyjno - biurowe, codzienny kontakt z pracownikami z Ukrainy, Mołdawii, Gruzji itp. w języku ukraińskim lub rosyjskim, wypełnianie wszystkich niezbędnych dokumentów z pracownikami z zagranicy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 705,87 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 705,87 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2020
Data zakończenia pracy: 13.04.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Biegła znajomość MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dokładność, zaangażowanie, komunikatywność, nastawienie na cel, dobra ogranizacja pracy własnej, terminowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra organizacji, samodzielność, operatywność
Nazwa pracodawcy: Workasistpoland Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Zachodnia 70, 90-411 Łódź, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: gostyński
Gmina pracodawcy: Piaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Zachodnia
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.02.2020
Data dodania oferty pracy: 21.02.2020
Oferta pracy ważna do: 11.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c9e260924a6d9d5d3e5a8f7b4bb24331
Podobne oferty pracy
Rozwój sprzedaży elektronicznej, obsługa telefoniczna klienta, przekazywanie informacji o danych technicznych.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Będzin (śląskie)
Tworzenie, nadzorowanie dokumentacji i utrzymywanego systemu bezpieczeństwa pasz, przeprowadzanie okresowej weryfikacji planu HACCP,nadzór nad realizacją zatwierdzonej dokumentacji systemowej w mieszalni, nadzór nad archiwizacją dokumentacji systemowej,wykonywanie badań kontrolnych surowców i pasz zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem badań, zlecanie wykonywania badań w laboratoriach zewnętrznych,nadzór nad podwykonawcami wykonującymi zabiegi DDD, przygotowywanie zakładu do kontroli, inspekcji i audytów,śledzenie zmian w aktach prawnych, nomach i standardach oraz wykonywanie i aktualizacja dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; ścisła współpraca z kierownikiem mieszalni, laboratorium i lekarzem weterynarii
FDW Pasze Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Lasocice (wielkopolskie)
Specjalista do spraw logistyki zajmuje się obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Bełchatów (łódzkie)
Zgodny ze stanowiskiem.
Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego - 2020-07-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- tworzenie i administrowanie stroną internetową- przyjmowanie zamówień- kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Łódź (łódzkie)
współpraca z działami Filharmonii w zakresie przygotowania merytorycznego i programowania finansowego projektu, prowadzenie prac związanych z opracowywaniem, wypłacaniem, składaniem oraz rozliczeniem wniosków o dofinansowanie projektów w ramach odpowiednich programów finansujących projekty kulturalne, w zakresie reklamy i sponsoringu oraz inwestycyjne, poszukiwanie źródeł finansowania dla projektów, opracowywanie, wypełniania oraz składanie wniosków o dofinansowanie powierzonych projektów w ramach odpowiednich programów krajowych i zagranicznych, utrzymywanie stałych kontaktów oraz współpraca z instytucjami i urzędami wdrażającymi projektu kulturalne, przygotowywanie projektów umów w zakresie powierzonych obowiązków pracowniczych, współpraca z komórką org. realizującą zad. zam. publ.
POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU - 2020-02-18 - Gdańsk (pomorskie)
legalizacja pobytu i pracy cudzoziemców
POLAND-WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie list płac,sporządzanie dokumentacji do ZUS,US,obsługa programu płacowego(Symfonia),prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowych i nadzór nad ich obiegiem,prowadzenie akt osobowych,prowadzenie spraw kadrowych i ewidencji czasu pracy,prowadzenie akt osobowych i nadzór nad nimi
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-przygotowanie samochodu do wynajmu-obsługa klienta-obsługa komputera
INTER BEST 97 POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-06 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba do działu eksportu, kontakt z klientem, praca biurowa, obsługa klienta od przyjęcia zamówień do wysyłki towaru, mile widziane doświadczenie w branży meblowej.
MYSOFA Spółka Akcyjna - 2016-02-19 - Królewska Wola (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, komunikacja z klientami, rozwiązywanie problemów poprzez dostępne kanały: e-mail, chat, tickets, raportowanie o swoich wynikach pracy, wyjazdy słuzbowe, branie udziału w szkoleniach, utrzymywanie porządku w miejscu pracy. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
- nadzór nad bezpieczeństwem pracy oraz zagadnieniami p. poż.- organizowanie i prowadzenie szkoleń- przeprowadzanie analizy oraz oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy- nadzorowanie pomiarów czynników środowiska pracy- prowadzenie dokumentacjiWymiar etatu: 1/4.
POKÓJ SPÓŁDZIELNIA ELEKTROTECHNICZNA - 2019-07-01 - Łódź (łódzkie)
Systematyczny kontakt i profesjonalna obsługa stałych klientów, budowa długotrwałych relacji handlowych, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków sprzedaży, organizacja i nadzór realizowanych kontraktów, pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonych rynkach, badanie potrzeb klienta i inicjowanie sprzedaży, sporządzanie analiz i raportów
BIOCONCEPT-GARDENIA Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Kańczuga (podkarpackie)
realizacja planów sprzedaży - produkty z zakresu klimatyzacji, wentylacji, chłodnictwa (HVAC&R), kompleksowa obsługa klientów: ofertowanie, realizacja zamówień, doradztwo techniczne, obsługa posprzedażowa
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-11-07 - Kwidzyn (pomorskie)
- Kompleksowe opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla projektów współfinansowanych ze środków unijnych- Współpraca na wszystkich etapach realizacji projektów;Godz. pracy 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.00 Administracja Szpitala.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Słupsk (pomorskie)
udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów zgłoszonych przezKlientów, przygotowywanie wycen zgodnie z obowiązującymiprocedurami, przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, bieżącaobsługa Klienta
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Opole (opolskie)
j.w.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów biznesowych i indywidualnych z Ukrainy i Rosji, przygotowywanie i składanie ofert klientom w języku rosyjskim i ukraińskim, analiza rynków wschodnich, prowadzenie działań marketingowych nakierowanych na klientów z Rosji i Ukrainy, utrzymywanie relacji z klientami, dostosowywanie ofert sprzedaży do popytu na rynkach wschodnich
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Częstochowa (śląskie)
Obowiązki:• Weryfikacja dokumentów pod względem formalno- rachunkowym• Procesowanie i księgowanie dokumentów• Przygotowywanie płatności • Rozksięgowywanie wyciągów bankowych• Współpraca i dbałość o poprawną komunikację z KlientemOferujemy:•Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością zatrudnienia na stałe po okresie próbnym•Pakiet socjalny przy umowie o pracę: karta Multisport + prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie •Ponadprzeciętne wynagrodzenie branżowe•Pracę dla dużej, międzynarodowej firmy w nowym biurze w Centrum Torunia•Bezpłatny udział w kursach językowych •Możliwość rozwoju i awansu zawodowegoCV na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z nr ref. MŁ/KSIĘG/TOR/NIEM
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych , rozliczenie ZUS
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE ANDAR ANNA TREJTOWICZ - 2020-07-13 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Tłumaczenie dokumentów na język UA; wsparcie komunikacji z pracownikami; zapewnienie wyposażenia pracownikom; współpraca z firmami zewnętrznymi.
"BRUGGEN POLSKA"Sp.z.o.o. - 2018-10-30 - Celejów (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad podmiotami leczniczymi.Przeprowadzanie kontroli sanitarnych-dokumentowanie wyników kontroli.Podejmowanie działań kontrolnych związanych ze skargami. Dokumentowanie podjętych czynności w ramach postępowania wyjaśniającego.Prowadzenie postępowania administracyjnego i egzekucyjnego.Przeprowadzanie kontroli sanitarnych na wniosek podmiotu leczniczego w celu wydania opinii sanitarnej.Wykonywanie czynności przeciwepidemicznych związanych z sytuacjami nadzwyczajnymi (klęski żywiołowe, bioterroryzm). Monitorowanie zatruć środkami zastępczymi lub nowymi substancjami psychoaktywnymi.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-11-15 - Gdańsk (pomorskie)
Rekrutacja kandydatów do pracy za granicą. Umieszczanie ogłoszeń w różnych kanałach rekrutacyjnych. Opieka i utrzymywanie długotrwałych relacji z pracownikami.
Herzog Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa działu marketingu odbieranie telefonów i korespondencji, wystawianie faktur i wysyłka do kontrahentów, obsługa programu komputerowego sprzedaż wg schematu zamieszczonego na serwerze
Górnicza Fabryka Narzędzi Spółka z o.o. - 2019-06-07 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Grójec (mazowieckie)
- sprzedaż na kasie- wykładanie towarów
PRZEDSIĘB.USŁUG.-HANDL.-PRODUK. "KAROL" Tadeusz Patocki - 2017-03-24 - Starogard Gdański (pomorskie)
Przygotowanie materiałów do koncepcji działalności i rozwoju ŁWK OHP w zakresie problematyki tworzenia i wdrażania programów europejskich oraz współpracy międzynarodowej.Koordynowanie działań wszystkich jednostek organizacyjnych ŁWK OHP na terenie województwa łódzkiego w zakresie realizowanych projektów europejskich i współpracy międzynarodowej.Przygotowanie i wdrażanie systemowych i regionalnych projektów europejskich.
kontakt przez OHP - 2020-05-06 - Łódź (łódzkie)
programowanie maszyn CNC
Stal-Hurt Spółka Cywilna Józef Ptak, Zofia Ptak, Marek Ptak, Robert Ptak - 2016-02-18 - Marciszów (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa klienta, doradztwo w zakresie obsługi zamówień, doboru produktów, usług, udział w procesie zarządzania projektami.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Gdańsk (pomorskie)