SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU Piotrków Trybunalski oferta pracy DINO POLSKA SA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: koordynacja transportu na wyznaczonym terenie, tworzenie planu transportowego oraz kontroli nad jego prawidłowym przebiegiem, bieżącą współpracę z pracownikami magazynu oraz przewoźnikami, kontakt z kierowcami oraz koordynację ich pracy
Data publikacji: 2018-01-05
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: DINO POLSKA SA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Logistyczna 18, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynacja transportu na wyznaczonym terenie, tworzenie planu transportowego oraz kontroli nad jego prawidłowym przebiegiem, bieżącą współpracę z pracownikami magazynu oraz przewoźnikami, kontakt z kierowcami oraz koordynację ich pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana dobra znajomość MS Office, umiejętność analitycznego myślenia
Nazwa pracodawcy: DINO POLSKA SA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
Logistyczna 18, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres e-mail: praca (at) marketdino.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Ulica pracodawcy: Logistyczna
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.01.2018
Data dodania oferty pracy: 05.01.2018
Oferta pracy ważna do: 05.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej, w tym dokumentacji związanej z realizacją zamówień w projektach.2. Nadzór nad zgodnością realizacji projektu z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa krajowego i unijnego. 3. Monitorowanie przebiegu finansowego i rzeczowego projektu zgodnie z wymaganiami instytucji udzielających dotacji.4. Przygotowywanie, pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów5. Przygotowywanie opisów dokumentów księgowo-kadrowych zgodnie z wytycznymi6. Współpraca z klientami w zakresie realizacji i rozliczania projektów oraz bieżące konsultacje w zakresie rozliczeń finansowych projektów klientów 7. Sprawozdawczość przebiegu rzeczowego i finansowego projektu8. Przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez Instytucje Pośredniczące9. Aktualizacja wiedzy w zakresie zmiany przepisów regulujących zasady postępowań o dofinansowanie i rozliczanie przyznanych projektów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów biznesowych
"Katolik" Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Kietrz (opolskie)
przeszukiwanie rynku, zarządzanie płatnościami, negocjacja cen
HWASUNG CORPORATION SP. Z O.O. - 2016-09-12 - Bażanowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Bażyny (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z umową.
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2018-03-22 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie robót zbrojarskich przy remoncie mostów
MOSTY KUJAWY KRZYSZTOF SZYMAŃSKI - 2017-04-28 - Mostki (kujawsko-pomorskie)
kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych oraz pozyskiwanie od upoważnionych pracowników podpisów, pieczątek, wyjaśnień w zakresie kontroli merytorycznej oraz zamówien publicznych; nadzór nad obiegiem dokumentów finansowo-księgowych pomiędzy komórkami i pracownikami; prawidłowe rozliczanie delegacji służbowych oraz zwrotów kosztów użytkowania samochodów pracownikom, prowadzenie umów i rozliczeń w tym zakresie; nadzór nad ewidencjami przebiegów pojazdów; prowadzenie pozabilansowej ewidencji zaangażowania środków; wystawianie not korygującychGodziny pracy: 7.30-15.05
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-09-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą; s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi; v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-22 - Płock (mazowieckie)
Specjalista bankowości
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
naliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS PFRON), prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów kadrowych, obsługa programów kadrowych, kontakt z klientami
REAL-POL Kancelaria Podatkowa mgr Krzysztof Wantuch - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
Samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników, prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych,urlopów itp. sporządzanie dokumentów w programie płatnik, sporządzanie deklaracji PFRON,US,GUS,PIT, kontakty z instytucjami zewnętrznymi, raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo- płacowych.
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2018-01-08 - Łódź (łódzkie)
OKRESOWA KONTROLA URZĄDZEŃ DO DIAGNOSTYKI POJAZDÓW , PODNOŚNIKÓW SAMOCHODOWYCH, LINII DIAGNOSTYCHNYCH ORAZ ICH NAPRAWA MONTAŻ URZĄDZEŃ U KLIENTÓW, MODERNIZACJE, SZKOLENIA Z OBSŁUGIDIAGNOZOWANIE I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ WW.
kontakt przez PUP - 2018-08-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 25 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość zagadnień kontroli produkcji produktów ceramicznych do motoryzacji; kontrolowanie poszczególnych procesów produkcji w dziale CD; opracowywanie planów produkcji na poszczególnych liniach; gromadzenie danych dot. kosztów na poszczególnych procesach produkcyjnych; przygotowywanie danych do budżetu; sporządzanie raportów w j. japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Gliwice (śląskie)
prace związane z reklamąmarketingiem w firmje, organizowanie akcji promocyjnej w internecie, produkcja i druk gażetówreklamowych oraz rozprowadzanie wśród klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Ozorków (łódzkie)
Podpisywanie umów i aneksów w imieniu sieci Play, obsługa posprzedażna, sprzedaż ofert, serwisowanie telefonów komórkowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Nowa Wieś (podkarpackie)
Sprzedaż usług hotelowychświadczonych przez spółkęWYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ !!!
Wiwaldi Junior Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Określanie celów projektów Przygotowanie harmonogramu projektuPlanowanie, zarządzanie oraz nadzór nad budżetem Monitorowaniestatusu projektu Wybór członków zespołu projektowegoMotywowanie oraz odpowiednie zarządzanie członkami zespołuKoordynowanie pracy specjalistów oraz podwykonawców Zarządzanieryzykiem projektu Nadzorowanie rozliczeń i faktur, praca w godz. 8-16
ASPÖCK AUTOMOTIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Ligota Dolna (opolskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych,rozliczenia,uzgodnienia
DMD MODULAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Skawina (małopolskie)
-tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,– udział w targach, wystawach i konferencjach,– realizowanie planów sprzedażowych,– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,– negocjowanie umów i warunków handlowych,
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Ogrodzieniec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanieprac pomocniczych w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
sporządzanie zamówień, fakturowanie, sporządzanie zestawień sprzedażowych, nadzór nad przygotowaniem niezbednych materiałów i analiz
IMPULS CONTRACTOR Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2016-02-24 - Limanowa (małopolskie)
ruch krajowy, transport towarów busem do 3,5 t.
FHU Paweł Orski - 2016-03-22 - Laski (łódzkie)
obsługa sklepu Allegro oraz sklepu internetowego, opracowywanie graficzne zdjęć w prgramach graficznych, analiza konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wyszukiwanie informacji o konkursach w ramach funduszy europejskich, pomoc w sporządzaniu wniosków, biznesplanów, załączników do dokumentacji aplikacyjnej, rozmowa z klientem, pomoc przy realizacji projektów, sporządzanie pism urzędowych, współpraca z urzędami, analiza przepisów prawa i dostosowanie do nich zapisów zawartych w dokumentacji konkursowej
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Stary Toruń (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie pracą podległego zespołu, praca na terenie Białegostoku
INTERCLEAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Białystok (podlaskie)
realizacja zamówień, przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy, sporządzanie i opracowywanie raportów i zestawień handlowych, sporządzanie i weryfikacja dokumentów technologicznych
SL System Polska sp. z o.o. - 2017-10-30 - Zabrze (śląskie)