SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY STOLARKI Konin oferta pracy "ALLUX" spółka cywilna

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY STOLARKI

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: nadzór i prowadzenia dokumentacji biurowej, organizacja prawidłowego działnia biura, sporządzanie podstawowej dokumentacji finansowo-księgowej, obsługa interesantów, sprzedaż oferty produktowej firmy, obsługa programów do projektowania i wyceny stolarki

Data publikacji: 2017-05-23

Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)

Pracodawca: "ALLUX" spółka cywilna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
POZNAŃSKA 134A, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
nadzór i prowadzenia dokumentacji biurowej, organizacja prawidłowego działnia biura, sporządzanie podstawowej dokumentacji finansowo-księgowej, obsługa interesantów, sprzedaż oferty produktowej firmy, obsługa programów do projektowania i wyceny stolarki

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY STOLARKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Konin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.05.2017

Data zakończenia pracy: 23.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie

Nazwa pracodawcy: "ALLUX" spółka cywilna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie

Adres pracodawcy:
62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt telefoniczny lub e-mailowy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Konin

Gmina pracodawcy: Konin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Konin

Adres strony pracodawcy: www.allux.pl

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 24.05.2017

Oferta pracy ważna do: 23.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS MARKETINGU I HANDLU - SĘKOCIN NOWY - od 1 900 PLN

nawiązywanie kontaktów z kontrahentami z Ukrainy, zawieranie umów sprzedaży, obsługa posprzedażowa, obsługa kontrahentów w trakcie trwania umów, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Sękocin Nowy (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

OBSŁUGA FIRM WYKONAWCZYCH OBSŁUGA INWESTYCJI FAKTUROWANIEWYCENY OFERTY. praca 8-16
Chemik HB Sp. z o.o. S.K. - 2017-06-26 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/KIEROWCA - od 1 850 PLN

Osoba odpowiedzialna za kontakt z klientem - tefefoniczny, mailowy, poprzez różnego rodzaju komunikatory internetowe oraz osobisty. Prezentowanie towaru z oferty firmy klientowi końcowemu - zarówno w siedzibie firmy jak i w obiekcie wskazanym przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 2 750 - 3 086 PLN

Kontrola jakości dostaw materiałów i półfabrykatów Kontrola jakości procesu produkcyjnego Kontrola i nadzór nad finalnymi produktami Kontrola warunków składania materiałów i wyrobów gotowych Kontrola form przeznaczonych do produkcji Stała kontrola jakościmateriału do produkcji.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Polkowice (dolnośląskie)

TELEMARKETER - od 2 000 PLN

kontakt telefoniczny z apteki celem zbierania zamówień; praca w Pabianicach
Apteki na Plus sp. z o.o. - 2017-03-07 - Pabianice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-03-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - 997,4 PLN

Pozycjonowanie i zarządzanie witryną internetową, udział w akcjach marketingowych, telemarketing.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - do 2 770 PLN

Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z partnerami.
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-08-16 - Sadkowa Góra (podkarpackie)

SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ JANIKOWO/INOWROCŁAW (NR 3428) - od 2 000 PLN

Zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży elektrycznej w powierzonym obszarze- organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; Planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); Podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; Opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; Zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; Nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; Stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-09-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA-1156 - od 2 200 PLN

pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, kontakt z agencjami pracy, tworzenie raportów, rekrutacja pracowników.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-03 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS KEBABU - od 1 850 PLN

wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Zduny (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 631 PLN

Weryfikowanie zamówień, pomoc klientom podczas procesu składania zamówienia oraz po zakupie, kontakt z klientami za pomocą e- maili oraz chata, wdrażanie nowych procedur oraz usprawnień, dbanie o najwyższy poziom obsługi klienta
KINGUIN POLAND Sp.z o.o. - 2017-07-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)

FLORYSTA - od 1 050 PLN

Praca na stanowisku samodzielny florysta.
Janina Karpała Kwiaciarnia Lawendowy - Kuferek - 2018-02-09 - Zielonki (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZIELENI - 2 500 - 3 000 PLN

Nadzór nad prowadzeniem prac z zakresu: nasadzania drzew, krzewów, bylin, kwiatów jednorocznych i ich pielęgnacja, zakładania i utrzymywania trawników, przycinanie krzewów, formowanie żywopłotów, utrzymania czystości powierzchni utwardzonych, sporządzanie wyceny i kosztorysów prac, inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA D/S MARKETINGU - od 2 100 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, promowanie firmy, strategie rozwoju firmy
Forest Maciej Fickowski - 2018-08-22 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 800 - 4 500 PLN

Twoje zadanie to rozmowa z Przedsiębiorcami(z całej Polski)-jeśli dana Firma ma problem z odzyskaniem swoich pieniędzyod klientów za swoje produkty bądź usługi - spieszysz z pomocą. Twojapraca polega na pozyskaniu informacji,a nie na sprzedaży,czy "wciskaniu"czegoś,czego klient nie potrzebuje.
ARENA Knop Krzysztof - 2018-03-14 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 2 300 PLN

Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej, kompleksowe prowadzenie procesów rekerutacyjnych pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 200 PLN

Rekrutacja pracowników z Ukrainy, nawiązywanie kontaktów z agencjami na terenie Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI - od 2 000 PLN

•kontakt telefoniczny z klientem w celu wyjaśnienia przyczyn opóźnień w płatności•windykacja telefoniczna - doprowadzenie do jak najszybszej wpłaty należności•codzienny monitoring spłaty należności•kontrola wpłat należności po terminie zapłaty,•raportowanie działań•prowadzenie działań monitoringowych/windykacyjnych i kontrolnych zgodniez ustalonymi procedurami,•kontakt telefoniczny i mailowy z dłużnikiem,•współpraca z działem kontroli kredytowej i siecią handlową
"AGROCHEM PUŁAWY" Sp. z o.o. O/Człuchów - 2017-06-07 - Człuchów (pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI I SERWISU - od 2 400 PLN

Praca polega na kontroli jakości od surowca po produkt gotowy e-mail: e.galiszka (at) ergis.eu
ERGIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-21 - Oława (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI PERSONALNO-PŁACOWEJ (HR & PAYROLL ADMINISTRATION SPECIALIST) - do 4 500 PLN

Dostarczanie usług z zakresu HR i/lub płac, zgodnie z dokumentacją otrzymaną od Klienta, na czas, pod nadzorem i według procedur; Kontrolowanie i poprawianie błędów podczas przetwarzania danych; Rejestrowanie błędów w odpowiednich plikach;Zgłaszanie błędów w dokumentacji przesłanej od Klienta;Monitorowanie danych transakcyjnych i eliminowanie potencjalnych błędów z obszaru administracji personalnej oraz/lub płacowej; Dotrzymywanie terminów w rozwiązywaniu zapytań od Klientów.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ-STAŻ POWER - 997,4 PLN

księgowanie dokumentów faktury zakupu i sprzedaży, rozliczanie zawartych umów sprzedaży, prowadzenie rejestru zawieranych umów, rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej spółki
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Grąbkowo (wielkopolskie)


Wybierz powiat