SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Lubań oferta pracy PONAR Lubań sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Nawiązywanie oraz podtrzymywanie kontaktów z klientami krajowymi oraz zagranicznymi, uczestnictwi w targach, spotkania handlowe,przygotowanie ofert, składanie i przyjmowanie zamówień u prducentów i odbiorców z zagranicy oraz kraju
Data publikacji: 2017-02-08
Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)
Pracodawca: PONAR Lubań sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gazowa 4, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nawiązywanie oraz podtrzymywanie kontaktów z klientami krajowymi oraz zagranicznymi, uczestnictwi w targach, spotkania handlowe,przygotowanie ofert, składanie i przyjmowanie zamówień u prducentów i odbiorców z zagranicy oraz kraju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu biegłym
Nazwa pracodawcy: PONAR Lubań sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Gazowa 4, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubań
Ulica pracodawcy: Gazowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.02.2017
Data dodania oferty pracy: 08.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór nad realizacją zadań eksploatacyjnych i inwestycyjnych urządzeń elektrycznych; przygotowywanie i prowadzenie inwestycji
PPU Elektrorem.Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-04-12 - Dobrzyca (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie wyceny robót budowlanych, i kosztorysów, sporzadzanie umów o roboty budowlane i roboty z podwykonawcami, kompletowanie dokumentów do przetargów, rozliczanie materiałowe budów
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
Fakturowanie, ujmowanie w księgach faktur sprzedaży, faktur, wyciągówbankowych oraz innych dokumentów księgowych, Uzgadnianie orazraportowanie stanów należności i zobowiązań, Wsparcie księgowej wprzygotowaniu deklaracji podatkowych VAT, CIT, Wycena i rozliczaniestanów magazynowych, rozliczanie produkcji, Obsługakadrowo-płacowa,rozliczanie delegacji,Prace administracyjno-biurowe
Iper Sp z o.o. - 2016-03-23 - Krasiejów (opolskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przygotowywała dowody księgowe do kontroli wstępnej (pieczęć, kompletność dokumentów), przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dowody księgowe zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową, wprowadzała wyciągi bankowe i raporty kasowe do systemu FK, Kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg komórek i przypisanych im jednostek oświatowych.- Wynagrodzenie: 2052-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 3 miesięcy - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Uiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
sporządzanie opini dla Sądu
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2016-05-18 - Przemyśl (podkarpackie)
prowadzenie rachunkowości i księgowości jednostki, wykonywanie dyspoz. środków pieniężnych
Szkoła Podstawowa im. Świętego Wojciecha Bągart - 2016-01-21 - Bągart (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie nowych oraz obsługa dotychczasowych klientów firmy, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie działań marketingowych,wynagrodzenie do uzgodnienia+premia uznaniowa
PHU PAL DREW Piotr Żabiński - 2017-05-12 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Składanie zamówień. Nadzór nad zamówieniami. Realizacja zamówień. Obsługa reklamacji.
Zakład Obróbki i Procesów Specjalnych Sp. z o. o - 2017-01-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, US. Praca w Modlnicy
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO - 2017-03-10 - Modlnica (małopolskie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Rzeszów (podkarpackie)
kontakt telefoniczny z klientami Google ( utrzymanie klienta, optymalizacja konta)
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Modus Logistics Jacek Gdowski - 2016-12-07 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Grodków (opolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Stworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów. Przygotowanie ofert handlowych dla klientów rosyjsko- oraz angielskojęzycnych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Przeprowadzenie badań rynkowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie zabezpieczenia logistycznego funkcjonowania systemów teleinformatycznych; opracowywanie dokumentacji planistycznej, ewidencyjnej, sprawozdawczej; realizacja procesów planowania potrzeb rzeczowo-finansowych
Region Wsparcia Teleinformatycznego - 2017-09-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, praca w sklep ie z motocyklami
kontakt przez PUP - 2016-02-06 - Bytom (śląskie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 3 lata doświadczenia przy nadzorowaniu i remontach (budownictwo mieszkaniowe); komunikatywność i umiejętności negocjacyjne; dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu Excel i Word; umiejętność szybkiego podejmowania decyzji; bardzo dobra organizacja pracy; prawo jazdy kat. B; umiejętność kosztorysowania robót; mile widziane posiadanie uprawnień do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci c.o., gazowej "D" i "E"; Zakres obowiązków: nadzorowanie prac na wysokości; bieżąca eksploatacja techniczna zasobów spółdzielni; przeprowadzanie przeglądów technicznych i poawaryjnych; formułowanie zaleceń i wniosków; sporządzanie protokołów; realizacja prac w zakresie remontów i bieżącej konserwacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice, Gliwice - Łabędy oraz Toszek
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŁABĘDY" w Pyskowicach - 2017-01-26 - Pyskowice (śląskie)
jw.
DATABROKER S.A. - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zapytań dotyczących zobowiązań i należności, klasyfikacja zgłoszeń, udzielanie informacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów w dziedzinie księgowości, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z dostawcami oraz klientami w języku niemieckim, rosyjskim i angielskim, koordynowanie linii wsparcia wraz z pracownikami firmy, dla której wykonywane są usługi księgowo-finansowe, dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług, przygotowywanie oraz analiza raportów.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac pielęgnacyjno-ogrodniczych. Pielęgnacja roślin.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Bełcz Górny (dolnośląskie)
proste prace robotnicze przy naprawie palet drewnianych przy pomocy urządzeń ręcznych tj. młotek do gwoździ, wycinarka itp.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Janków Pierwszy (wielkopolskie)
Odbieranie telefonów od klientów w j. albańskim. Rozwiązywanie problemów przesłanych przez klienta w j. albańskim.Wymagania: j. albański w stopniu zaawansowanym, perfekcyjne słownictwo, gramatyka, akcent, lokalne zwroty, słownictwo biznesowe. Godziny pracy: 08:00-0:00.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Łódź (łódzkie)
Transport towarów na terenie Polski
Stella E.B. Stępniowski - 2018-04-16 - Leżajsk (podkarpackie)