SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/KONSULTANT Jelenia Góra oferta pracy Poznań Nuga Sp.z.o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/KONSULTANT
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prezentowanie towarów klientom, obsługa klienta, sprzedaż towarów
Data publikacji: 2016-06-22
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Poznań Nuga Sp.z.o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Długa 3, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prezentowanie towarów klientom, obsługa klienta, sprzedaż towarów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie: miesięczne+prowizja od sprzedaży
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/KONSULTANT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe: min. 2 lata (1 rok), umiejętności:obsługa klienta. Kontakt z pracodawcą I telefoniczny
Nazwa pracodawcy: Poznań Nuga Sp.z.o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 46/U4skr.86, 00-017 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Uwaga! I kontakt telefoniczny (miejsce pracy: Jelenia Góra, ul. Długa 3)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Aleja Komisji Edukacji Narodowej
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.06.2016
Oferta pracy ważna do: 06.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad realizacją inwestycji w zasobach mieszkaniowych użytkowych, stanowiących własność Spółki i Miasta Szczecinek oraz Wsólnot Mieszaniowych Nieruchomości.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
zgodny ze st.
Milickie Centrum Medyczne sp. z o.o. - 2017-11-29 - Milicz (dolnośląskie)
-Udział w nadzorowaniu funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakości w przedsiębiorstwie.-Udział w wewnętrznych i zewnętrznych auditach jakości.-Tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością.-Ocena dostawców zewnętrznych.-Planowanie i wykonywanie działań przed i poauiditowych.-Inicjowanie ,monitorowanie wdrażania oraz przegląd statusów realizacji działań korygujących i zapobiegawczych.Udział w rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych (umknięcie wewnętrzne,reklamacje).-Odpowiadanie przed Pełnomocnikiem Zarządu ds.SZJ.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Obsługa partnerów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów w kraju i za granicą (Ukraina, Włochy, Niemcy, Portugalia, Hiszpania), udział w wydarzeniach branżowych, obsługa procedur celnych
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Munina (podkarpackie)
w zastępstwie wystawianie faktur sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie rynku i zapotrzebowanie na tkaniny, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Raszyn (mazowieckie)
oferta stażu z przeznaczeniem dla osób do 30 roku życia: zaznajomienie się z przepisami prawa pracy i stosowanie ich w praktyce.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Otwock (mazowieckie)
wykonywanie prac budowlano-torowych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łochów (mazowieckie)
Specjalista do spraw BHP
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp.z o.o. - 2018-01-18 - Tarnów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa aut osobowych i dostawyczych, diagnostyka usterek.
P.H.U. Hubert Lis, Miedziana Góra, Porzecze 13 - 2018-06-20 - Porzecze (świętokrzyskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA I OPTYMALIZACJA KAMPANII ADWORS PLA, GSP, GDN, TAGOWANIE KAMPANII,PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ GA
WEB DEVELOPMENT SŁAWOMIR KARKUCIŃSKI - 2016-10-26 - Skierniewice (łódzkie)
Cięcie, farbowanie, modelowanie.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE IRENA - IRENA NIEMIEC - 2017-08-22 - Kalisz (wielkopolskie)
wycena zapytań i tworzenie ofert w zakresie obróbki metali i spawalnictwa, współpraca z klientami
NOMINAL Krzysztof Jakubowski Józef Berkowski Spółka Jawna - 2018-08-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- opracowywanie technologii spawania,- weryfikacja dokumentacji spawalniczej,- dobór materiałów spawalniczych,- nadzór nad jakością prac spawalniczych prowadzonych na warsztacie,- kontrola i weryfikacja uprawień spawaczy,- doskonalenie procesów spawalniczych,- przeprowadzanie badań NDT (VT, MT, UT)- współpraca z instytucjami nadzoru technicznegoPraca w godz. 8-16
INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Stale (podkarpackie)
Aktualizacja programu zapobiegania i zwalczania zakażeń szpitalnych. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej. Przedstawianie rezultatów i wniosków z kontroli.
Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Gdynia (pomorskie)
bezpośrednia obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Autos sp.z o.o. - 2016-10-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacRozliczanie umów cywilno-prawnychProwadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowychRealizacja świadczeń chorobowych i macierzyńskich dla pracowników i zleceniobiorcówProwadzenie miesięcznych rozliczeń i korespondencji z ZUSProwadzenie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych.Sporządzanie sprawozdań GUS i PFRON.Sporządzanie dokumentacji dla celów emerytalno-rentowych.Biegła znajomość przepisów płacowych, prawa pracy, przepisów podatkowych i ZUS oraz znajomość zasad rachunkowości.Bardzo dobra znajomość programu Płatnik i pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi systemu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość programu Simple)
Samodzieny PUbliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku - 2018-03-22 - Świdnik (lubelskie)
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA TERENIE UKRAINY
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
obsługa klientów, wypisywanie faktur
Centrala Materiałów Budowlanych Spółka z o.o. - 2017-08-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
nawiązywanie kontaktów (osobistych, telefonicznych, mailowych) i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie ofert handlowych; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; tworzenie bazy klientów; przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Żory (śląskie)
nadzorowanie procesów produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Realizacja planów inwestycji,remontów i zakupów. Zbieranie ofert związanych z realizacją planów gospodarczych oraz kwalifikowanie zewnętrzynych firm remontowo-budowlanych,organizowanie przetargów oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nim warunków. Przygotowanie umów z kontrahentami w zakresie usług remontowo-budowlanych oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków. Prowadzenie nadzoru i kontroli nad prawidłowością eksploatacji,utrzymania w pełnej sprawności,przeglądami i remontami oraz dokumentacją: budynków i budowli,pozostałej infrastruktury zgodnie z obowiązującym prawem i rozporządzeniami.Praca od 7-15
Spółdzielnia Pracy "Cukry Nyskie" - 2018-02-21 - Nysa (opolskie)
obsługa urządzeń biurowych, praca z systemem rezerwacyjnym, aktualizowanie ofert wczasów, praca nad reklama biura
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Sosnowiec (śląskie)
- gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie badań i poszukiwań na terenie gminy Zielonki (dary, zakupy, itp.); - systematyczne, naukowe opracowanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; - znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; - wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar- format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania (datowanie), miejsce przechowywania (magazyn, ekspozycja, archiwum w kartotekach i rejestrach); - archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; - prowadzenie kwerend naukowych: muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych, dotyczących problematyki kultury ludowej grupy etnograficznej krakowiaków zachodnich i historii gminy Zielonki lub zagadnień pokrewnych; - dbanie o zabezpieczenie zbiorów i pomieszczeń przed pożarem, włamaniem, kradzieżą itp.; - przygotowywanie umów, opisy faktur zakupów zbiorów; - wdrażanie strategii marketingowych w IR; - kompleksowa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; - inicjowanie działań edukacyjnych w różnych przedziałach wiekowych (organizacja lekcji, warsztatów muzealnych, spotkań); - inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; - tworzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej konserwowanych obiektów; - prowadzenie czynności profilaktycznych przeciw drewnojadom, molom itp., dotyczących zbiorów, magazynów, sali wystawienniczej i transportu muzealiów; - pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; - przygotowywanie materiałów do folderów i ulotek informacyjnych oraz innych wydawnictw muzealnych, umiejętność pisania tekstów naukowych, popularno-naukowych,; - bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www (http://zielonki.linuxpl.info/wordpress/) i portal społecznościowy IR; - pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZIELONKACH - 2016-12-07 - Zielonki (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa działu handlowego w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, stolarki budowlanej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zamość (lubelskie)
prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2016-07-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Główne zadania:-programowanie działań resocjalizacyjnych,-realizowanie programów oddziaływań resocjalizacyjnych,-rozpoznawanie i diagnozowanie sytuacji problemowych wymagających profilaktyki lub resocjalizacji.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2018-09-03 - Gostynin (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)