SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) Zambrów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: zapznanie się z profilem działalności klienta,nawiązywanie kontaktów i współpracy z klientami,wyszukiwanie klientów,poznanie metod tworzenia baz danych.
Data publikacji: 2020-01-28
Lokalizacja: Zambrów (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zambrów, powiat: zambrowski, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
zapznanie się z profilem działalności klienta,nawiązywanie kontaktów i współpracy z klientami,wyszukiwanie klientów,poznanie metod tworzenia baz danych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zambrów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zambrowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, inne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zambrowie
Adres pracodawcy:
Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, powiat: zambrowski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: zambrowski
Gmina pracodawcy: Zambrów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zambrów
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zambrowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 29.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?13bc7559fc7f31b96ecee0ce967f43f7
Podobne oferty pracy
Obsługa telefoniczna i emailowaklientów zagranicznych, wystawianie F-r, ofertowanie towarów
"CONSALNET" S. A. - 2017-06-01 - Wiechlice (lubuskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, utrzymanie kontaktów telefonicznych z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2016-10-07 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-06-02 - Dobrzyca (wielkopolskie)
obsługa klienta, doradztwo produktowe, budowanie trwałej relacji handlowej (CV na adres e-mail: praca (at) gluc.com.pl)
Głuc Andrzej F.P.H.U. "GŁUC" - 2016-08-17 - Wadowice (małopolskie)
terminowe sporządznie list płac pracowników i zleceniobiorców, obliczanie należytego podatku, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, naliczanie wynagrodzeń z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim, przygotowywanie zestawień i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS
SPRINT - GOLEMO SP. Z O.O. - 2018-09-06 - Tychy (śląskie)
Obowiązki należące do służby bezpieczeństwa i higieny pracy, praca 2 godz. dziennie, 1/4 etatu, godziny pracy do ustalenia
ZESPÓŁ SZKÓŁ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI - 2017-01-31 - Bogatynia (dolnośląskie)
współpraca oraz pozyskiwanie producentów asortymentu , nadzór nad dokumentacją sklepową , nadzór nad materiałami w magazynach w zakresie wskaźnika rotacji grup materiałowych oraz materiałów zalegających, nadzór nad poprawnością cen w cennikach oraz ich aktualnością.
MAK-CHEMIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-10 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Praca na budowach, wznoszenie, remontowanie budynków.
PHU"POLNORD"Czesław Werkmiller - 2017-08-07 - Gdańsk (pomorskie)
– prace konstrukcyjne z zakresu elektroniki, projektowanie układów analogowych i cyfrowych, PCB– montaż i uruchamianie urządzeń prototypowych– naprawy urządzeń elektroniki / automatyki okrętowej– obsługa oraz wsparcie dla zespołów serwisowych prowadzących prace na statkach – koordynacja napraw i zamówień podzespołów elektronicznych / urządzeńWymagania: wykształcenie wyższe, uprawnienia SEP do 1 KV, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B., umiejętność projektowania PCB, znajomość języka angielskiego w mowie na poziomie A2 i w piśmie na poziomie B1, min. 5 lat doświadczenia, rozwinięte zdolności manualne, umiejętność ręcznego montażu elementów o dużej gęstości wyprowadzeń, dobra znajomość wybranych rodzin mikrokontrolerów 8, 16 i 32-bitowych oraz środowisk ich programowaniaPraca w godzinach: 08:00-16:00Docelowo umowa na czas nieokreślony
"STEMOR JAN TRZASKA" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
JW
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie raportów w języku koreańskim na potrzeby zarządu. Udział w procedurach zamknięcia miesiąca. Przygotowywanie tłumaczeń dokumentacji w języku angielskim i koreańskim. Pomoc w przygotowaniu i księgowaniu faktur zgodnie z zasadami ustawy o rachunkowości, ustawy o VAT oraz ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Pomoc w sporządzaniu deklaracji VAT i CIT. Pomoc w weryfikacji rozrachunków z dostawcami i pracownikami. Prowadzenie i aktualizację rejestru środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Zabrze (śląskie)
umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych, dobra znajomość tkanin i dzianin z Dalekiego Wschodu, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Sękocin Stary (mazowieckie)
realizacja bieżących działań działu marketingu,uczestnictwo przy tworzeniu oraz realizacja strategii marketingowej firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie działań zmierzających do sprzedaży produktów i usług oferowanych przez fundację i ich promowanie, wyszukiwanie klientów i odbiorców.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Wleń (dolnośląskie)
Obsługa systemu GPS w pojazdach ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa wypożyczalni samochodów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Łagów (dolnośląskie)
do uzgodnienia
SETBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia oceny formalnej i merytorycznej wniosków o przyznanie dotacji na miejsca pracy w przedsiębiorstwie zgodnie z Regulaminem udzielania bezzwrotnego wsparcia finansowego na tworzenie nowych miejsc pracy w nowo utworzonych lub istniejących przedsiębiorstwach społecznych bądź podmiotach ekonomii społecznej, wyłącznie pod warunkiem ich przekształcenia w przedsiębiorstwo społeczne. Przygotowanie umów w zakresie przekazania środków w ramach udzielonego bezzwrotnego wsparcia zgodnie z Regulaminem udzielania dotacji. Odpowiedzialność za złożenie wszystkich niezbędnych dokumentów przez uczestników (komplet umów, zabezpieczeń, załączników w tym zebranie podpisów).Monitoring podmiotów, które otrzymały wsparcie.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-08-24 - Leszno (wielkopolskie)
Realizacja planów sprzedaży zgodnie z określonymi celami; utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z kontrahentami i dostawcami zagranicznymi; tworzenie i archiwizowanie dokumentacji sprzedaży, dokumentów importowych, exportowych
Asten Group Sp. z o.o. - 2019-07-17 - Częstochowa (śląskie)
prawidłowy dobór pracowików na okreslone stanowiskopracy zgodny z ogólną strategia zatrudnienia i aktualnymi wymaganiami pracodawcy; wykonywanie testów kompetancji i umiejętności;
WORK4EU Sp. zo.o. - 2017-03-27 - Opole (opolskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-05-17 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-03 - Rajkowy (pomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / -Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 1300-1710 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017r. - Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
prowadzenie biura; obsługa urządzeń biurowych; kontakt z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie terapii uzależnień.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach - 2019-12-11 - Gorzyce (śląskie)
- monitorowanie zadłużeń i zobowiązań kontrahentów / klientów- kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Łódź (łódzkie)
zakup materiałów do produkcji, negocjacje z dostawcami, rozliczanie faktur, sporządzanie zamówień, współpraca z magazynem w zakresie analizy posiadanych zapasów
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2018-02-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
lokalizowanie usterek linii produkcyjnych, optymalizowanie programów sterujących, , raportowanie przebiegu wykonanych prac, obsługa systemu SAP
Can-Pack Spółka Akcyjna w Krakowie - 2018-01-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)