SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy Biuro Rachunkowe PLUS S.C. Małgorzata i Jerzy Misiura
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych firm.
Data publikacji: 2017-11-28
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe PLUS S.C. Małgorzata i Jerzy Misiura
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sandomierska 26A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych firm.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomość przepisów prawa pracy.
Nazwa pracodawcy:
Biuro Rachunkowe PLUS S.C. Małgorzata i Jerzy Misiura
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres pracodawcy:
Sandomierska 26A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: ostrowiecki
Gmina pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Ulica pracodawcy: Sandomierska
Numer budynku pracodawcy: 26A
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 28.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Doradztwo, sprzedaż pakietów ochronnych , zdrowotnych dla Firm
PZU na Życie S.A. - 2016-03-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wspieranie doradców klienta; czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych; bezpośredni kontakt z klientami; zawieranie i przechowywanie kontraktów zgodnie z krajowymi przepisami; ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Kraków (małopolskie)
profesjonalna obsługa klientów w salonie, analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów, aktywna sprzedaż produktów, realizacja celów sprzedażowych, budowanie długofalowych relacji z klientem
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Rekrutacja pracowników do ochrony obiektów, kontakt z instytucjami rynku pracy, udział w targach pracy, poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów do pracy, poszukiwanie pracowników za pośrednictwem internetu.
kontakt przez OHP - 2017-09-13 - Lublin (lubelskie)
-Pozyskiwanie kontrahentów-delegacje na terenie Ukrainy-tłumaczenie ofert handlowychwymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe ekonomiczne, umiejętność tłumaczenia dokumentów, wypełnianie oświadczeń, ofertowanie, prawo jazdy kat. B, min. roczne doświadczenie w pracy w agencji pracy na Ukrainie, znajomość języków ukraińskiego i rosyjskiego- biegła, angielski- podstawowa.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Lublin (lubelskie)
Kierowca samochodu ciężarowego, przewóz rzeczy, praca (Dania, Szwecja)
POL-BRUK MAKAREWICZ PIOTR - 2018-02-08 - Międzyrzecz (lubuskie)
Tworzenie cyfrowych albumów muzycznych w języku portugalskim poprawnie pod względem gramatyczno-stylistycznym, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kontakty telefoniczne lub e- mailowe z zagranicznymi klientami, obsługa bieżąca sprzedaży z klientami zagranicznymi
KAPS sp. z o.o. - 2018-06-29 - Rzezawa (małopolskie)
praca w branży recyklingu tworzyw sztucznych/praca na terenie kraju
REPLAST TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Lisewo Kościelne (kujawsko-pomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z OBECNYMI ORAZ PROWADZENIE NEGOCJACJI, KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA I DYSTRYBUCJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM TURCJI, POLSKI KRAJÓW ARABSKICH, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Z DOSTAWCAMI, ROZBUDOWA NOWYCH RYNKÓW ZBYTU (TURCJA), WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRACA W ZESPOLE, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO W DZIALE LOGISTYKI LUB ROZWOJU RYNKU, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I TURECKIEGO;
SPEDSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów ukraińskojęzycznych, księgowanie faktur, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Łódź (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. pozwoleń na budowę odpowiedzialne jest za realizację przydzielonych zadań.Ważniejsze zadania: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących pozwoleń na budowę lub rozbiórkę obiektów budowlanych; prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących zgłoszeń robót budowlanych/ rozbiórkowych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zmiany sposobu użytkowania obiektów lub jego części; rozpatrywanie wniosków w sprawie wydawania zaświadczeń z zakresu przepisów Prawa budowlanego oraz zaświadczeń o samodzielności lokali; prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach odstępstwa od przepisów techniczno budowlanych; przekazywanie do organu odwoławczego odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia, wydawanych w toku prowadzonego postępowania; uczestniczenie na wezwanie organu nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych; prowadzenie bieżącej obsługi elektronicznego obiegu dokumentów oraz elektronicznego rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ).4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-18 - Słupsk (pomorskie)
jw.
INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-26 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej ( kadry, płace).Samodzielne stanowisko pracy.
"Sancro" Fabryka Mebli Spółka z o.o. - 2018-10-24 - Targowiska (podkarpackie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku angielskim lub rosyjskim lub niemieckim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-08-19 - Karpicko (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych, tworzenie baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, praca w godzinach 9:00 - 13:00
Biuro Rachunkowe Damian Książek SP. Z O. O. SP. K. - 2017-11-03 - Wadowice (małopolskie)
weryfikacja faktur zakupowych, weryfikacja rejestrów VAT, kontrola dokumentacji księgowej pod względem formalnym i rachunkowym, uzgadnianie rachunków i analiza kont księgowych, korespondencja a urzędami, współpraca z biurem rachunkowym, windykacja należności, wspołpraca z kancelarią prawną
FIRMA BARABAŚ SP. Z O.O. - 2017-06-07 - Lubin (dolnośląskie)
przyjmowanie harmonogramów od klientów, nadzór nad utrzymaniem stanów magazynowych surowców i półfabrykatów i wyrobów gotowych, nadzór nad dokumentami magazynowymi.
"PLASIMET"S.J. KIJAS, UZIĘBŁO - 2016-05-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
praca w gospodarstwie rolnym
GOSPODARSTWO ROLNE OSOWIEC Stanisław Przybylski - 2018-09-13 - Sawin (lubelskie)
Specjalista ds. sprawozdań i płac
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola nad eksploatacją i konserwacją urządzeń pracujących pod ciśnieniem oraz dźwigowo-transportowymi. Komptetowanie i bieżące prowadzenie dokumentacji związanej z paszportami maszyn i urządzeń produkcyjnych wraz z instrukcjami , przeglądami itp. Realizacja zaopatrzenia dla potrzeb działu mechaniczno-energetycznego.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
dostawa oraz rozładunek i załadunek towarów
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
współpraca na pierwotnym rynku nieruchomości, przygotowanie i prezentacja ofert handlowych, organizacja spotkań oraz prowadzenie prezentacji u klientów
Eurohome Beata Nowak - 2018-10-08 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa komputera w tym programu EXCEL, kompletowanie dokumentów w celu sporządzenia i podpisania umów dla odbiorców usług, przyjmowanie i kompletowanie wniosków o wydanie warunków technicznych, nadzór nad realizacją usług.
GNIEWIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Kostkowo (pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, dbałość o prawidłowy obieg pism, rejestrowanie i rozliczanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Łęczyca (łódzkie)
jw
Provident Polska S.A. - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów branży elektryczno- sanitarno- narzędziowej, profesjonalna obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów, praktyczna znajomość zasad merchandisingu, przygotowanie ofert, negocjacje cen oraz pozostałych warunków współpracy z klientem, zbieranie informacji o rynku na temat rozwoju branży, raportowanie działań do przełożonego, współpraca z przedstawicielami w kwestiach technicznych
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)