SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO (J. NIEMIECKI) Opole oferta pracy MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO (J. NIEMIECKI)

Wynagrodzenie: od 4 250 PLN

Zakres obowiązków: Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17

Data publikacji: 2017-02-08

Lokalizacja: Opole (opolskie)

Pracodawca: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO (J. NIEMIECKI)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2017

Data zakończenia pracy: 08.07.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymogiem jest biegła (b.dobra) znajomość języka Niemieckiego a dodatkowym atutembędzie znajomość kolejnego języka obcego. Umiejętność podejmowania decyzji i wprowadzania projektów w realizacje,doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz szybki i efektywny sposób pracy, zdolności negocjacyjne i finalizacji umów,znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft, samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu,ukierunkowanie na cel. Firma zapewnia system Benefit/Medyczny oraz możliwość awansu. Mile widziane doświadczenie w wybranym zakresie handlowym, pracy z klientem b2b,wprowadzania produktów na rynki, tworzenie struktury ekspansji oferty na rynki zagraniczne, praca w dzialeimportu-eksportu. Wymagane doświadczenie: handlowe b2b

Nazwa pracodawcy: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Adres pracodawcy:
Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych , prosimy o przesłanie go na adres mailowy z dopiskiem "specjalista ds. handlu"

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godzinach 10-15, przez e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: m. Opole

Gmina pracodawcy: Opole

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Opole

Ulica pracodawcy: Wrocławska

Numer budynku pracodawcy: 113

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 08.02.2017

Oferta pracy ważna do: 10.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA- OPERATOR OBSŁUGI MASZYN NOWOCZESNYCH (220J) - od 1 850 PLN

Konserwacja i obsługa maszyn (sortownica i pakowarki).
GPW BOBER Sp.z.o.o. Spólka komandytowa - 2016-03-25 - Warszawice (mazowieckie)

PRACOWNIK/CA POMOCNICZY/A PRODUKCJI - od 2 000 PLN

praca na linii produkcyjnej, montaż elementów
kontakt przez OHP - 2016-08-03 - Rogoźnica (podkarpackie)

SPECJALISTA TECHNICZNY DS. MORSKICH - od 3 500 PLN

Nadzór techniczny nad przydzielonymi jednostkami. Stan techniczny nad jednostkami pływającymi.Utrzymanie jednostek morskich w pełnej gotowości.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - do 1 850 PLN

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność odporność na stres; analizowanie wyników sprzedaży; przygotowywanie materiałów promocyjnych; wsparcie sprzedaży; monitorowanie i analizowanie rynku; współpraca z działami firmy; sporządzanie raportów okresowych; tworzenie strategii reklamowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 3 500 PLN

Obsługa klientów francuskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 11 PLN

załadunek i rozładunek towar, przygotowanie towaru, kontrola jakości, etykietowanie, utrzymanie porządku i czystości na danym stanowisku pracy
GARDENIA Konrad Skrobol - 2016-08-29 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA/AGENT DS. NIERUCHOMOŚCI - od 4 000 PLN

Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-30 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 1 850 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem: • prowadzenie firmowych serwisów internetowych• umiejętność obsługi wybranego programu graficznego.• współpraca z agencjami reklamowymi oraz drukarniami• współudział w opracowywaniu akcji wspierających sprzedaż.• przygotowanie stoisk firmowych w związku z udziałem w wystawach, targach, pokazach itpWykształcenie wyższe. Umiejętności graficzne - grafik komputerowej.
GRAVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-10 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA W ZESPOLE ORGANIZACYJNYM - od 2 300 PLN

Zakres obowiązków zamieszczony jest na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU - 2017-02-08 - Słupsk (pomorskie)

REFERENT DZIAŁ. K. I P. + ST FP - 997,4 PLN

-Wykonywanie zleconych zadań admin.-biurowych,- Prowadzenie akt osobowych, kartoteki absencyjnej, ewidencja czasu pracy,- Naliczanie wynagrodzeń pracowników,- Rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, i macierzyńskich,- Onsługa programu PŁATNIK,- Obsł. programu kadrowo-płacowego,- Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kosztów wynagrodzeń z podziałem na ich rodzaje.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - od 3 000 PLN

wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia), dobra znajomość zagadnień zarządzania jakością w zakładzie opieki zdrowotnej, wymagań normy ISO 9001:2015 oraz narzędzi zapewnienia jakości, doświadczenie w obszarze koordynacji, funkcjonowania oraz doskonalenia systemu zarządzania jakością w organizacjizakres obowiązków: nadzór i koordynacja działania systemu zarządzania, udział w działaniach służących rozwijowi i doskonaleniu wdrożonego systemu
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-10-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 700 PLN

Prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Biskupcu - 2018-04-04 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie i obsługa klientów. Praca jednozmianowa, w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej.
Biel-Flag Flagi Bandery Reklamy Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA I HANDLU - od 2 300 PLN

- sprawy związane z analizą materiałów,- wystawianie faktur,- rozmowy z kontrahentami
PPH"KRISBUT-NET" Krzysztof Czyż i Ewa Kuzior Spółka jawna - 2016-05-25 - Żarki (śląskie)

REFERENT W DZIALE BIURA ZARZĄDU - od 2 000 PLN

- Praca w sekretariacie biura zarządu, obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax),bieżąca obsługa kontrahentów, sporządzanie i redagowanie pism, prowadzenie dziennika korespondencji rozprowadzanie poczty po poszczególnych działach. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiąc, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:30-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu office. Kontakt KONIECZNIE telefoniczny (728-859-110) lub e-mail: rekrutacja (at) time-polska.pl
TIME SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 500 PLN

Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa po-sprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.Praca biurowa na miejscu w siedzibie firmy w Krzywiniu.
Małgorzata Ludowicz System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych - 2017-03-17 - Krzywiń (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU INTERNETOWEGO - 2 000 - 3 000 PLN

marketing internetowy, promowanie produktu w sieci, tworzenie kampanii reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi
EXPRAN Sp. z o. o. - 2015-12-03 - Morzywół (świętokrzyskie)

SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ - od 3 800 PLN

prowadzenie społecznosci terapeutycznej grup edukacyjnych, prowadzenie dokumentacji z rozmów indywidualnych i grupowych, sporządzanie analizy oraz diagnozy
Ośrodek Rehabilitacyjno-Postresocjalizacyjny w Darżewie - 2016-12-09 - Darżewo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 2 500 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Dobrzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 000 PLN

dbanie o wizerunek firmy, promocja
CENTRUM INICJATYW LOKALNYCH - 2017-06-05 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SERWISU - od 1 850 PLN

Wykształcenie średnie lub techniczne, spec. chłodnictwo - mile widziana; zdolność do szybkiego przyswajania nowej wiedzy, umiejętność wyznaczania priorytetów działania, osoba otwarta na nowe rozwiązania i pomysły, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, odporność na stres oraz duża motywacja do pracy, praca w biurze; branża: przemysłowe systemy chłodnicze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
DARPIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-08-04 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. UMÓW - od 3 000 PLN

Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną, przekazanie do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych, bieżące regulowanie aneksami warunków umownych, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami, prowadzenie bieżącej analizy treści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów, prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie, przygotowywanie projektów umów wchodzących w skład SIWZ oraz skorygowanie ich treści po zebraniu stosownych uzgodnień, posiadanie zbioru przepisów i wytycznych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jego uaktualnianie, realizacja zamówień publicznych do 30 000 Euro oraz wybranych powyżej.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-09-11 - Gdańsk (pomorskie)