SAMODZIELNY REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI I ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO Wrocław oferta pracy ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI I ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad zabezpieczeniem obszaru produkcji w niezbedne materiały, dbałość o terminowość oraz kompletnośźć dostaw.Uruchamianie i rozliczanie zleceń produkcyjnych.Prowadzenie dokumentacji kadrowej w obszarze produkcji.Obsługa magazynów produkcji w toku.Przygotowywanie harmonogramów prac na poszczególne gniazda produkcyjne.Nadzór nad dokumentacją technologiczno-konstrukcyjną i jej aktualizacjami.Sporządzanie analiz i raportów dotyczacych zużycia materiałowego i terminowosci dostaw.Praca poczatkowo na okres próbny, potem na czas określony, a następnie na czas nieokreślony w sytemie dwuzmianowym 6-14-22Kontakt z pracodawcą: osobisty dział kadr pok. 211 (w godz. 8:00-13:00), praca (at) elwat.com.pl 71 33 45 114 lub 113.S
Data publikacji: 2019-04-23
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hubska 96/100, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad zabezpieczeniem obszaru produkcji w niezbedne materiały, dbałość o terminowość oraz kompletnośźć dostaw.Uruchamianie i rozliczanie zleceń produkcyjnych.Prowadzenie dokumentacji kadrowej w obszarze produkcji.Obsługa magazynów produkcji w toku.Przygotowywanie harmonogramów prac na poszczególne gniazda produkcyjne.Nadzór nad dokumentacją technologiczno-konstrukcyjną i jej aktualizacjami.Sporządzanie analiz i raportów dotyczacych zużycia materiałowego i terminowosci dostaw.Praca poczatkowo na okres próbny, potem na czas określony, a następnie na czas nieokreślony w sytemie dwuzmianowym 6-14-22Kontakt z pracodawcą: osobisty dział kadr pok. 211 (w godz. 8:00-13:00), praca (at) elwat.com.pl 71 33 45 114 lub 113.S
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY REFERENT DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI I ZAOPATRZENIA MATERIAŁOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik działu logistyki (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, mechaniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie co najmniej średnie.Doswiadczenie - minimum 2 lata doswiadczenia na podobnym stanowisku pracy w obszarze zaopatrzenia produkcji.Znajomość aplikacji MS EXCEL, w tym umiejetnośc sporządzania raportów i analiz statystycznych.Prawo jazdy kat. B.Posiadanie waznych uprawnien na wózki widłowe.Doswiadczenie w pracy z zsystemami ERP.Umiejetność pracy w zespole, umiejetność pracy pod presją czasu, samodzielność, kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy, obowiazkowość, terminowość i elastyczność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Hubska 96/100, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: x
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Hubska
Numer budynku pracodawcy: 96/100
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 23.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5d1c8768278e343ac3ae59869ca6d5a7
Podobne oferty pracy
zgodny z charakterystyką pracy
COM40 Sp. z o. o. Sp.K. - 2017-05-16 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Prace na linii sortowniczej, utrzymanie porządku.
Zakład Zagospodarowania Odpadów w Wólce Rokickiej - 2019-05-21 - Wólka Rokicka (lubelskie)
- organizacja szkoleń,- sporządzanie harmonogramów szkoleń,- działania związane z promocją Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu,- analizowanie rentowności kursów,- bezposredni kontak z klientem,- praca w programoe szkoleniowym ENOVAKontakt z pracodawcą: SEKRETARIAT (at) OSZ.WROCLAW.PL lub A.MIKOLAJCZYK (at) OSZ.WROCLAW.PL
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-02-29 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
Health Resort & Medical SPA PANORAMA MORSKA Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2017-02-02 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Sporządzanie pism procesowych, projektów umów, kontakt z klientem,
Kancelaria Adwokacka Kobylińscy Spółka Komandytowa - 2017-01-26 - Katowice (śląskie)
Praca na kontenerowcach do złomu z HDS.Wymagania: doświadczenie jako kierowca z HDS , prawo jazdy kat. C+E .Wynagrodzenie : od 4.000 zł netto.
MAJCHEN Henryk Majkowski - 2018-11-14 - Malczyce (dolnośląskie)
prace ślusarskie, szlifowanie
ASAP Marek Cobiak - 2017-12-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie i rejestracja korespondencji, przepisywanie pism, wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Lubawka (dolnośląskie)
- Prefabrykacja linii produkcyjnych w zakładach przemysłowych, modernizacja maszyn i urządzeń dla branży Automotive, tworzyw sztucznych i innych, modernizacja linii produkcyjny u klientów, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń. Znajomość branży robotyki, automatyzacji stanowisk montażowych i ich naprawy. Wdrażanie nowych technologii u klienta. Pozyskiwanie nowych klientów (budowa efektywnej bazy klientów dla nowo powstałego działu firmy serwis, prefabrykacja). Spotkania z klientami doradztwo techniczne. Tworzenie ofert, zamówień. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: automatyka lub robotyka lub budowa maszyn. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży (automatyka lub hydraulika lub pneumatyka). Wymagane umiejętności: Nadzorowanie i prowadzenie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych, automatyki i AKPiA. Aktywny udział w remontach i rozbudowach linii technologicznych. Przeprowadzanie prac modernizacyjnych i rozbudowy układów sterowania, oprogramowania sterowników PLC, systemów SCADA i DCS, paneli operatorskich. Obsługę i kalibrację urządzeń pomiarowych i sygnalizacyjnych, dobór nowych i zamiennych urządzeń pomiarowych. Diagnostykę inteligentnych układów sterowania, organizację napraw i regeneracji aparatury AKPiA, zarządzanie serwisami, programowanie sterowników Siemens, PLC itp. samodzielność, umiejętność myślenia analitycznego, innowacyjność w rozwiązywaniu problemów, otwartość na pracę zespołową, możliwość kierowania projektami, znajomość rysunku technicznego i doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów oraz kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Pasjonat dążący do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu. Mile widziana znajomość budowy maszyn oraz linii produkcyjnych w praktyce. Mile widziana umiejętność diagnozowania - robotów np. ABB oraz pras w systemie Siemens. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00 - Pn-Pt) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
utrzymywanie czystości w ośrodku, dostarczanie pacjentom posilków, współpraca z pielęgniarkami i lekarzami
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W RZESZOWIE - 2018-04-30 - Błażowa (podkarpackie)
Praca w transporcie krajowym i międzynarodowym, przewóz rzeczy. Pracodawca przewiduje premię uznaniową, wynagrodzenie zależne od umiejętności i zaangażowania pracownika na stanowisku pracy
A.T.I. TRANS S.C. - 2017-04-28 - Ozimek (opolskie)
Wykonywanie czynności technika analityki medycznej w laboratorium analityki medycznej
Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w olsztynie - 2018-04-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa serwisowa pojazdów, wykonywanie przeglądów okresowych.
AUTO - WEST WOJCIECH SOLSKI - 2017-08-04 - Chwaszczyno (pomorskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych firmy produkcyjnej, spraw kadrowo-płacowych i innych związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy
PIOMAR KOŃSKIE Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-03-19 - Końskie (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Obsługa Klientów sklepu, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego (po przeszkoleniu), wykładanie towaru, utrzymywanie czystości na miejscu pracy.
kontakt przez OHP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjno-rozwojowych z dziećmi w wieku przedszkolnym.
Niepubliczne Integracyjne Przedszkole "MOTYLEK" Joanna Zięba - 2016-07-28 - Krosno (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
układanie towaru na półki, wydawanie oraz obieranie towaru od zaopatrzeniowców i kontrahentów, dbanie o porządek w magazynie
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Olszewo-Borki (mazowieckie)
kierowanie zespołem pracowników, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie deklaracji UAT, PIT, CIT, sprawozdań finansowych, raportów, analiz
POLPRO sp. z o. o. - 2016-02-25 - Milicz (dolnośląskie)
Prace związane z mechaniką, naprawą i konserwacją maszyn
PRZEDSIĘBIORSTWO HYDRAULIKI SIŁOWEJ "HYDROTOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-23 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Obsługa przewijarki, kontrola jakości wdrukowanych artykułów, praca na dwie zmiany w przedziale czasowym: 6.00 - 14.00; 14.00 - 22.00
Full Job Polska sp. z o.o. , sp. k. - 2018-01-05 - Łódź (łódzkie)
umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości. Prowadzenie kadr i płac.
OPFINUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - Płock (mazowieckie)
szycie tapicerki meblowejwykształcenie bez znaczeniawymagane doświadczenie
ATK Marciniak Spółka Jawna - 2016-09-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Samodzielny księgowy
Biuro Rachunkowe Doradców Podatkowych ALFA S.C. Dorota Łabno, Anna Markowicz - 2019-02-05 - Tarnów (małopolskie)
- prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli oraz pracowników niepedagogicznych w tym związanych z wynagradzaniem pracowników;- prowadzenie akt osobowych dla pracowników jednostki oraz sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych;- opracowywanie regulaminów określających prawa i obowiązki pracowników;- sprawy związane ze sprawozdawczością dotyczącą spraw kadrowych (SIO, GUS oraz sprawozdania sporządzane na potrzeby organu prowadzącego lub sprawującego nadzór pedagogiczny), finansowych, majątkowych, a także sprawozdanie dotyczące zamówień publicznych oraz PFRON;- prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych;- prowadzenie spraw związanych z planowaniem, prowadzeniem i rozliczaniem planu finansowego szkoły, w tym sporządzanie zmian w planie finansowym oraz sporządzanie projektu i planu finansowego szkoły;- określanie osób w poszczególnych rozdziałach budżetowych zgodnie z arkuszem organizacyjnym; - przygotowywanie poleceń przelewu oraz opisywanie i opieczętowywanie faktur z określeniem klasyfikacji budżetowej oraz przygotowywanie faktur dotyczących pozyskiwania dochodów;- prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych;
Szkoła Podstawowa Nr 13 Leszno - 2018-03-09 - Leszno (wielkopolskie)