ROBOTNIK BUDOWLANY Wiśniowa Góra oferta pracy MIRAMEX s.c. Robert Chodała ; Jarosław Martyn

Stanowisko: ROBOTNIK BUDOWLANY

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: pracownik fizyczny, monter doziemnych sieci i instalacji wod-kan

Data publikacji: 2021-06-17

Lokalizacja: Wiśniowa Góra (łódzkie)

Pracodawca: MIRAMEX s.c. Robert Chodała ; Jarosław Martyn

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zagajnikowa 14a, 95-020 Wiśniowa Góra, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
pracownik fizyczny, monter doziemnych sieci i instalacji wod-kan

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ROBOTNIK BUDOWLANY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wiśniowa Góra

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łódzki wschodni

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1006

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Andrespol

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pomocniczy robotnik budowlany

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.07.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy: MIRAMEX s.c. Robert Chodała ; Jarosław Martyn

danePracodawcy_nip: 7282680066

danePracodawcy_regon: 100464305

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód

Adres pracodawcy:
Zagajnikowa 14a, 95-020 Wiśniowa Góra, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10

Powiat pracodawcy: łódzki wschodni

danePracodawcy_kodPowiatu: 1006

Gmina pracodawcy: Andrespol

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wiśniowa Góra

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0413140

Ulica pracodawcy: Zagajnikowa

Numer budynku pracodawcy: 14a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|931301

Zawód wykonywany przez pracownika: pomocniczy robotnik budowlany

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 17.06.2021

Oferta pracy ważna do: 08.07.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?399874e8667b7254069c70835128093f

Podobne oferty pracy

RECEPCJONISTA - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Łochów (mazowieckie)

POMOC CUKIERNIKA - od 2 100 PLN

Pomoc przy produkcji wyrobów cukierniczych, pakowanie wyrobów gotowych, prace porządkowe. Praca w godzinach 7.00 - 15.00. Oferta skierowana do osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Jadowniki (małopolskie)

SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA - od 2 600 PLN

Dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, aby firma mogła sprawnie funkcjonować.Tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, indeksowanie bazy surowcowej, zarządzanie normatywem surowcowym, kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji, a także współpraca z klientem zewnętrznym - badanie rynku, weryfikacja kosztowa, poszukiwanie nowych dostawców na rynku.
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2018-06-21 - Sokoły (podlaskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 800 PLN

Demontaż-montaż elementów, naprawy mechaniczne
kontakt przez PUP - 2021-05-24 - Skierniewice (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 000 PLN

Sortowanie, naważanie oraz pakowanie różnego rodzaju sałat.Wymagana jest dobra znajomość asortymentu firmy.
Avit Adam Rytel - 2017-05-28 - Niepiekła (mazowieckie)

ŚLUSARZ - 1 017,4 PLN

ślusarzstaż w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

TARTACZNIK - od 3 000 PLN

Praca fizyczna przy obróbce drewna.
Usługi Tartaczne Czaja Elżbieta - 2021-04-23 - Padew Narodowa (podkarpackie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY PRZYRODY I ROLNICTWA W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 850 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących ochrony przyrody i rolnictwa.Ważniejsze zadania:I.w zakresie przyrody:dbanie o ochronę terenów zieleni oraz zadrzewień przy współpracy z instytucjami do tego powołanymi;1.prowadzenie spraw związanych z wydaniem zezwoleń na usunięcia drzew i krzewów, w tym przygotowywanie projektów decyzji; 2.rozpatrywanie zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew i przygotowywanie projektów decyzji stanowiących sprzeciw wobec zamiaru usunięcia drzew;3.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody, w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających;4.kontrola terenów zieleni miejskiej w zakresie ich prawidłowego utrzymania;5.prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;6.realizacja spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną, i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, ochrony przyrody, w szczególności ochrony zieleni, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie;7.prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw;8.prowadzenie spraw związanych z utworzeniem i utrzymaniem obszarów i obiektów przyrodniczych podlegających prawnej ochronie, np. pomników przyrody;9.opiniowanie przebiegu uzbrojenia, lokalizacji obiektów budowlanych oraz opracowań i dokumentacji sporządzanych na etapie przygotowania oraz realizacji inwestycji w zakresie zieleni, ze szczególnym uwzględnieniem pomników przyrody.II.w zakresie rolnictwa:1. współpraca ze służbami weterynaryjnymi, Inspekcją Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego i Izbą Rolniczą;2. powoływanie komisji do szacowania strat w rolnictwie spowodowanych suszą i innymi klęskami żywiołowymi oraz prowadzenie spraw w tym zakresie;3. wydawanie zezwoleń na uprawę maku lub konopi włóknistych i kontrola tych upraw;4.kontrola przestrzegania zakazu upraw maku i konopi włóknistych;5. udostępnianie danych z zakresu rolnictwa;6. prowadzenie kontroli w zakresie upraw.II.W zakresie pozostałych spraw:1. zamawianie, nadzorowanie realizacji oraz rozliczanie usług, dostaw oraz robót w zakresie utrzymania zieleni, będących w kompetencji GKiOŚ;2. prowadzenie i gromadzenie dokumentacji w zakresie załatwianych spraw, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi;3. opracowanie planów rzeczowo finansowych w zakresie potrzeb wynikających z zakresu prowadzonych spraw;4. terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości;5. bieżąca kontrola wykonania, będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych;6. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego;7. edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej. Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.okresowa praca w terenie trudno dostępnym;5.praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia plus dodatkowe składniki wynagrodzenia wynikające z przepisów prawa. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2021-05-12 - Słupsk (pomorskie)

KELNER - od 2 000 PLN

Zapoznanie się z przepisami p.poż, BHP, HHACAP i organizacją stanowiska, nauka obsługi kasy fiskalnej i terminala płatniczego, zapoznanie się kartą menu i opanowanie podstawowych dań, obsługa klientów, wystawianie faktur VAT, nakrywanie i dekorowanie stołów.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Barlinek (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY PRZYRODY I ROLNICTWA W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 850 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących ochrony przyrody i rolnictwa.Ważniejsze zadania:I.w zakresie przyrody:dbanie o ochronę terenów zieleni oraz zadrzewień przy współpracy z instytucjami do tego powołanymi;1.prowadzenie spraw związanych z wydaniem zezwoleń na usunięcia drzew i krzewów, w tym przygotowywanie projektów decyzji; 2.rozpatrywanie zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew i przygotowywanie projektów decyzji stanowiących sprzeciw wobec zamiaru usunięcia drzew;3.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody, w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających;4.kontrola terenów zieleni miejskiej w zakresie ich prawidłowego utrzymania;5.prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;6.realizacja spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną, i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, ochrony przyrody, w szczególności ochrony zieleni, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie;7.prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw;8.prowadzenie spraw związanych z utworzeniem i utrzymaniem obszarów i obiektów przyrodniczych podlegających prawnej ochronie, np. pomników przyrody;9.opiniowanie przebiegu uzbrojenia, lokalizacji obiektów budowlanych oraz opracowań i dokumentacji sporządzanych na etapie przygotowania oraz realizacji inwestycji w zakresie zieleni, ze szczególnym uwzględnieniem pomników przyrody.II.w zakresie rolnictwa:1. współpraca ze służbami weterynaryjnymi, Inspekcją Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego i Izbą Rolniczą;2. powoływanie komisji do szacowania strat w rolnictwie spowodowanych suszą i innymi klęskami żywiołowymi oraz prowadzenie spraw w tym zakresie;3. wydawanie zezwoleń na uprawę maku lub konopi włóknistych i kontrola tych upraw;4.kontrola przestrzegania zakazu upraw maku i konopi włóknistych;5. udostępnianie danych z zakresu rolnictwa;6. prowadzenie kontroli w zakresie upraw.II.W zakresie pozostałych spraw:1. zamawianie, nadzorowanie realizacji oraz rozliczanie usług, dostaw oraz robót w zakresie utrzymania zieleni, będących w kompetencji GKiOŚ;2. prowadzenie i gromadzenie dokumentacji w zakresie załatwianych spraw, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi;3. opracowanie planów rzeczowo finansowych w zakresie potrzeb wynikających z zakresu prowadzonych spraw;4. terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości;5. bieżąca kontrola wykonania, będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych;6. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego;7. edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej. Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.okresowa praca w terenie trudno dostępnym;5.praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia plus dodatkowe składniki wynagrodzenia wynikające z przepisów prawa. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2021-05-12 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 033,7 PLN

Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - 1 057,6 PLN

- szkolenie bhp i ppoż.,- zapoznanie się z całokształtem funkcjonowania przedsiębiorstwa/instytucji,- utrzymanie porządku, zmywanie naczyń, dbanie o sprzęt kuchenny,- nauka obsługi urządzeń kuchennych,- gastronomiczny rozbiór mięsa,- wykonywanie różnego rodzaju potraw zgodnie z poleceniem kucharza,- zabezpieczenie przed zepsuciem surowców, półproduktów i wyborów gotowych
kontakt przez PUP - 2020-06-23 - Toporów (lubuskie)

MONTER IZOLACJI PRZEMYSŁOWYCH (O) - od 2 100 PLN

Wykonywanie izolacji termicznych zbiorników, kotłów, elektrofiltrów w elektrowniach i ciepłowniach, urządzeń technologicznych, rurociągów, zaworów i kołnierzy w różnego typu zakładach przemysłowych.
"TERMOIZOLACJA TARNÓW" K. SŁOMSKI I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-28 - Tarnów (małopolskie)

KOSMETYCZKA - od 2 250 PLN

Wykonywanie zabiegów kosmetycznych
Salon Kosmetyczny EVA Piotr Szczuka - 2019-11-15 - Działoszyn (łódzkie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
DELTA Sp. J. Pleszew - 2018-09-27 - Pleszew (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY PRZYRODY I ROLNICTWA W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 850 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących ochrony przyrody i rolnictwa.Ważniejsze zadania:I.w zakresie przyrody:dbanie o ochronę terenów zieleni oraz zadrzewień przy współpracy z instytucjami do tego powołanymi;1.prowadzenie spraw związanych z wydaniem zezwoleń na usunięcia drzew i krzewów, w tym przygotowywanie projektów decyzji; 2.rozpatrywanie zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew i przygotowywanie projektów decyzji stanowiących sprzeciw wobec zamiaru usunięcia drzew;3.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody, w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających;4.kontrola terenów zieleni miejskiej w zakresie ich prawidłowego utrzymania;5.prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;6.realizacja spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną, i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, ochrony przyrody, w szczególności ochrony zieleni, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie;7.prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw;8.prowadzenie spraw związanych z utworzeniem i utrzymaniem obszarów i obiektów przyrodniczych podlegających prawnej ochronie, np. pomników przyrody;9.opiniowanie przebiegu uzbrojenia, lokalizacji obiektów budowlanych oraz opracowań i dokumentacji sporządzanych na etapie przygotowania oraz realizacji inwestycji w zakresie zieleni, ze szczególnym uwzględnieniem pomników przyrody.II.w zakresie rolnictwa:1. współpraca ze służbami weterynaryjnymi, Inspekcją Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego i Izbą Rolniczą;2. powoływanie komisji do szacowania strat w rolnictwie spowodowanych suszą i innymi klęskami żywiołowymi oraz prowadzenie spraw w tym zakresie;3. wydawanie zezwoleń na uprawę maku lub konopi włóknistych i kontrola tych upraw;4.kontrola przestrzegania zakazu upraw maku i konopi włóknistych;5. udostępnianie danych z zakresu rolnictwa;6. prowadzenie kontroli w zakresie upraw.II.W zakresie pozostałych spraw:1. zamawianie, nadzorowanie realizacji oraz rozliczanie usług, dostaw oraz robót w zakresie utrzymania zieleni, będących w kompetencji GKiOŚ;2. prowadzenie i gromadzenie dokumentacji w zakresie załatwianych spraw, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi;3. opracowanie planów rzeczowo finansowych w zakresie potrzeb wynikających z zakresu prowadzonych spraw;4. terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości;5. bieżąca kontrola wykonania, będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych;6. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego;7. edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej. Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.okresowa praca w terenie trudno dostępnym;5.praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia plus dodatkowe składniki wynagrodzenia wynikające z przepisów prawa. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2021-05-12 - Słupsk (pomorskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 800 PLN

Demontaż-montaż elementów, naprawy mechaniczne
kontakt przez PUP - 2021-05-24 - Skierniewice (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 3 500 PLN

transport towarów
Robert Małek - 2020-09-14 - Zdzisławice (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

praca w sklepie meblowym
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

ELEKTROMONTER - od 1 850 PLN

Montaż i budowa linii energetycznych niskiego, średniego i wysokiego napięcia.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Wiśniówka (świętokrzyskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

Przedstawianie oferty handlowej klientom, sprzedaż towarów z branży budowlanej.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

TECHNIK ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

obsługa korespondencji firmowej, nadzor nad obiegem dokumentacji, redagowanie listów przewodnich, wsparcie organizacyjne codziennej pracy biura przez realizowanie zamówień-przeprowadzanie całego procesu od zebrania zapotrzebowania, poprzez złożenie zamówienia i odbiór towarów do prawidłowego rozliczenia i opisania faktury, rozliczanie służbowych telefonów komórkowych, organizowanie podróży służbowych pracowników spółki, organizowanie spotkań w siedzibie spółki, przygotowanie materiałów informacyjnych, udzielanie podstawowoych informacji o frimie drogą elektroniczną oraz przez pocztę elektroniczną
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Gliwice (śląskie)

OPERATOR MASZYN - od 2 600 PLN

Obsługa maszyn wytwarzających metalowe części do wentylacji, obsługa maszyn zgrzewających, obsługa maszyn CNC i NC, montaż części, produkcja zgodna pod względem jakości i ilości.
kontakt przez PUP - 2020-03-13 - Szamotuły (wielkopolskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 2 250 PLN

Przygotowywanie do montażu elementów stalowych. Wykonywanie konstrukcji stalowych.
kontakt przez OHP - 2019-04-02 - Gorlice (małopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Magazynier
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Widna Góra (podkarpackie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

- Wykonywanie drobnych remontów budowlanych (malowanie, tynkowanie i inne). Wykonywanie napraw sprzętu meblowego należącego do Uczelni. Pielęgnowanie trawników oraz krzewów. Pomoc w pracach rozładunkowych, załadunkowych i transporcie instrumentów muzycznych, sprzętu, mebli itp. Utrzymanie na bieżąco czystości posesji należącej do uczelni, łącznie z odśnieżaniem i sprzątaniem mechanicznym. - Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe. Wymagane 3 - letnie doświadczenie na stanowisku pracownika gospodarczego. Znajomość budowy i obsługi instalacji wodno-kazalizacyjnych, CO, CWU, CT i wentylacyjnych. Kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) am.katowice.pl
Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego - 2016-04-19 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNYPOZOSTALI ŚLUSARZE I POKREWNI - od 3 000 PLN

pomoc w pracach produkcyjnych, magazynowych, gospodarczych
ANDRZEJ CHUDOŃ F.P.H.U. "ELMET" - 2019-11-28 - Węgrów (mazowieckie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 2 900 PLN

Operator koparko-ładowarki. Praca Bełchatów i okolice.
P.P.H.U. "SANEL" Zdzisław Krupa, Janusz Zaniewicz spółka jawna - 2017-02-23 - Bełchatów (łódzkie)