REFERENT(NR 1772) Bydgoszcz oferta pracy Stra偶 Miejska w Bydgoszczy

Stanowisko: REFERENT(NR 1772)

Wynagrodzenie: 2聽350 - 2聽500 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: Wskazanie zakresu zada艅 wykonywanych na stanowisku:Do zada艅 osoby zatrudnionej na tym stanowisku nale偶e膰 b臋dzie prowadzenie spraw zwi膮zanych ze stosunkiem pracy w zakresie realizacji przez pracodawc臋 obowi膮zk贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa pracy, w szczeg贸lno艣ci: prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Stra偶y Miejskiej: ewidencjonowanie absencji pracowniczej; planowanie i organizowanie szkole艅 pracowniczych; wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z obs艂ug膮 archiwum zak艂adowego Stra偶y Miejskiej; wykonywanie innych zada艅 zleconych przez bezpo艣redniego prze艂o偶onego.Warunki pracy: naturalne i sztuczne o艣wietlenie; wymuszona pozycja cia艂a; praca przy obs艂udze monitora ekranowego powy偶ej czterech godzin.Dodatkowe informacje dotycz膮ce zatrudnienia: umowa o prac臋, praca na jedn膮 zmian臋 (w godz. 7:00-15:00), proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2.350 do 2,500 + dodatek za wys艂ug臋 lat + premia zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracownik贸w Stra偶y Miejskiej w Bydgoszczy.

Data publikacji: 2018-03-20

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Stra偶 Miejska w Bydgoszczy

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy:
Le艣na 12, 85-676 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
Wskazanie zakresu zada艅 wykonywanych na stanowisku:Do zada艅 osoby zatrudnionej na tym stanowisku nale偶e膰 b臋dzie prowadzenie spraw zwi膮zanych ze stosunkiem pracy w zakresie realizacji przez pracodawc臋 obowi膮zk贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa pracy, w szczeg贸lno艣ci: prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracownik贸w Stra偶y Miejskiej: ewidencjonowanie absencji pracowniczej; planowanie i organizowanie szkole艅 pracowniczych; wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z obs艂ug膮 archiwum zak艂adowego Stra偶y Miejskiej; wykonywanie innych zada艅 zleconych przez bezpo艣redniego prze艂o偶onego.Warunki pracy: naturalne i sztuczne o艣wietlenie; wymuszona pozycja cia艂a; praca przy obs艂udze monitora ekranowego powy偶ej czterech godzin.Dodatkowe informacje dotycz膮ce zatrudnienia: umowa o prac臋, praca na jedn膮 zmian臋 (w godz. 7:00-15:00), proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2.350 do 2,500 + dodatek za wys艂ug臋 lat + premia zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracownik贸w Stra偶y Miejskiej w Bydgoszczy.

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽350 - 2聽500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
+ dodatek za wys艂ug臋 lat + premia zgodnie z Regulaminem

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Nazwa stanowiska: REFERENT(NR 1772)

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kujawsko-pomorskie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Bydgoszcz

Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d: pozostali pracownicy dzia艂贸w kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽350 - 2聽500 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 16.04.2018

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Okre艣lenie wymaga艅 zwi膮zanych ze stanowiskiem:a) niezb臋dne:- wykszta艂cenie wy偶sze- praktyczna znajomo艣膰 Kodeksu pracy i innych akt贸w prawnych zwi膮zanych z prawem pracy oraz systemu ubezpiecze艅 spo艂ecznych w stopniu umo偶liwiaj膮cym realizacj臋 zada艅 zwi膮zanych z obs艂ug膮 kadrow膮 pracownik贸w,- znajomo艣膰 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, ustawy o ochronie danych osobowych,- bardzo dobra znajomo艣膰 program贸w: Word, Excel,- umiej臋tno艣膰 samodzielnego planowania i organizowania w艂asnej pracy,- umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,- komunikatywno艣膰, dok艂adno艣膰, terminowo艣膰,- niekaralno艣膰 za 艣cigane z oskar偶enia publicznego i umy艣lne pope艂nione przest臋pstwo lub przest臋pstwo skarbowe,- nieposzlakowana opinia,b) dodatkowe:- do艣wiadczenie zawodowe na stanowisku zwi膮zanym z obs艂ug膮 kadrow膮 pracownik贸w,- wykszta艂cenie w zakresie zarz膮dzanie zasobami ludzkimi.

Nazwa pracodawcy: Stra偶 Miejska w Bydgoszczy

Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Le艣na 12, 85-676 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazanie wymaganych dokument贸w: list motywacyjny, cv, dokumenty potwierdzaj膮ce posiadane kwalifikacje i umiej臋tno艣ci, kopi臋 艣wiadectwa uko艅czenia szko艂y, kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego/ sta偶u pracy, o艣wiadczenie o niekaralno艣ci, zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zwi膮zku z naborem.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Stra偶y Miejskiej w Bydgoszczy w lutym 2018r. wynosi wi臋cej ni偶 6%. Kandydat, kt贸ry zamierza skorzysta膰 z uprawnie艅, o kt贸rych mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorz膮dowych jest zobowi膮zany do z艂o偶enia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰.Okre艣lenie terminu i miejsca sk艂adania dokument贸w: dokumenty nale偶y sk艂ada膰 do dnia 30 marca 2018 roku w siedzibie Stra偶y Miejskiej w Bydgoszczy przy ul. Le艣nej 12, 85-676 Bydgoszcz w pokoju 112; tel. 52-58-58-765.Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.

Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Le艣na

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy dzia艂贸w kadr

Data dodania oferty pracy: 20.03.2018

Oferta pracy wa偶na do: 30.03.2018

Data udost臋pnienia oferty pracy: 20.03.2018

Data przyj臋cia oferty pracy: 20.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

bie偶膮ca praca w sekretariacie, sporz膮dzanie korespondencji, organizacja sk艂adnicy akt (archiwum), obs艂uga sprz臋tu i oprogramowania komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wola (艣l膮skie)

REFERENT BIUROWY ( PRACE INTERWENCYJNE RPO ) - od 2聽100 PLN

PROWADZENIE KORESPONDENCJI, EWIDENCJA I KONTROLA TERMINOWO艢CI
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Stara Kamienica (dolno艣l膮skie)

KUCHARZ KUCHNI ORIENTALNEJ W MA艁EJ GASTRONOMII - do 2聽100 PLN

przygotowanie da艅 kuchni orientalnej, kebabu, kanapek i przek膮sek orientalnych, dbanie o czysto艣膰 miejsca pracy, prowadzenie sprzeda偶y, przygotowanie list zaopatrzeniowych
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Sandomierz (艣wi臋tokrzyskie)

REFERENT DZIA艁U KWATERMISTRZOWSKIEGO - 997,4 PLN

Pomoc przy sporz膮dzaniu dokumentacji sprawozdawczej, pomoc w opracowywaniu i bie偶膮cym uaktualnianiu dokumentacji z zakresu gospodarki sprz臋tem kwaterunkowym
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Pi艅cz贸w (艣wi臋tokrzyskie)

REFERENT DO SPRAW AKCYZY - 997,4 PLN

referent do spraw akcyzy
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Rzepin (lubuskie)

REFERENT D/S ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

Prowadzenie czynno艣ci dotycz膮cych obs艂ugi administracyjno-biurowej Hospicjum
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - 呕ary (lubuskie)

REFERENT KSI臉GOWO艢CI - od 2聽200 PLN

rozliczanie raport贸w kasowych oraz dokumentacji sprzda偶y,prowadzenie kadr i p艂ac, kontrola nale偶no艣ci.
Zak艂ad Us艂ugowo-Handlowy "Murakun"Monika Kun贸w-Matuszewska - 2017-12-01 - Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)

KIEROWCA CI膭GNIKA ROLNICZEGO - od 3聽800 PLN

kierowanie ci膮gnikiem rolniczym na budowie
ZAK艁AD BUDOWLANO-IN呕YNIERYJNY ZDZIS艁AW FLEJTUCH - 2017-07-18 - Przecisz贸w (ma艂opolskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO BIUROWY - od 2聽000 PLN

obs艂uga logistyczna biura, przyjmowanie zam贸wie艅, tworzenie um贸w, wystawianie faktur, bie偶膮cy kontakt z klientami
EMPIRIA DUO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2016-12-22 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)

REFERENT - do 2聽000 PLN

obs艂uga administracyjno - biurowa
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zawada (艣wi臋tokrzyskie)

REFERENT DS. UNIJNYCH - 997,4 PLN

- Analiza zada艅 gminy pod k膮tem mo偶liwo艣ci pozyskiwania funduszy unijnych,- Pozyskiwanie funduszy unijnych,- Przygotowanie projekt贸w wniosk贸w aplikacyjnych o pozyskiwanie w/w 艣rodk贸w,- Bie偶膮ce monitorowanie i ocena realizacji projekt贸w, na kt贸re pozyskano 艣rodki zewn臋trzne.Sta偶 w godzinach 7.30-15.30Mazowsze 2018
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Wyszogr贸d (mazowieckie)

REFERENT DS. KSIEGOWOSCI I ROZLICZE艃 - od 1聽850 PLN

referent ds. ksiegowosci i rozlicze艅
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Pianowo (wielkopolskie)

REFERENT ( STA呕 FP) - 997,4 PLN

Nauka rejestrowania i prowadzenia ewidencji korespondencji kierowanej do Dzia艂u i inne
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

obs艂uga komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Sosnowiec (艣l膮skie)

REFERENT - STA呕 - 997,4 PLN

Miejsce sta偶u Krapkowice.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Krapkowice (opolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

wed艂ug wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)

REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH - od 2聽100 PLN

obs艂uga komputera, wystawianie faktur, dowod贸w wydania, odpisywanie na korespondencj臋
Przedsi臋biorstwo Rob贸t Budowlano Monta偶owych "BUDOMONTA呕" Dariusz Paterek - 2018-08-27 - Nowa Ruda (dolno艣l膮skie)

REFERENT DS. FINANSOWYCH - do 2聽280 PLN

Zakres obowi膮zk贸w referenta ds. finansowych (podleg艂o艣膰 s艂u偶bowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod k膮tem klasyfikacji dochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodniez Rozporz膮dzeniem Ministra Finans贸w, 2. wprowadzanie kontrahent贸w do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahent贸w do systemu bankowego z podzia艂em naposzczeg贸lne rachunki bankowe, rozdzia艂y i paragrafy klasyfikacji bud偶etowej, 4.sporz膮dzanie wydruk贸w wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat ksi臋gowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez g艂贸wnego ksi臋gowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelew贸w, 7. pobieranie wyci膮g贸w bankowych, opisywanieprzychodz膮cych wp艂at od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na raty i odsetki,kompletowanie dokument贸w, wk艂adanie do segregator贸w z podzia艂em na 藕r贸d艂ofinansowania, 8. wsp贸艂praca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ci膮g艂ejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestnik贸w naposzczeg贸lnych formach pozaszkolnych, umowach pr贸bnych i wypowiedzeniach um贸wprzez uczestnik贸w form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestnik贸w form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wp艂aty, naliczanie odsetek odnieterminowych wp艂at, 10. rozliczanie nadp艂at dokonanych przez uczestnik贸w formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i poczt膮 uczestnik贸w kurs贸w opowsta艂ych zaleg艂o艣ciach, 12. wystawianie wezwa艅 do zap艂aty za zaleg艂o艣ci w kursach,windykacja nale偶no艣ci, 13. naliczanie i sporz膮dzanie dla ksi臋gowej kwartalnych zestawie艅nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na zaleg艂o艣cig艂贸wne i odsetki, 14. wystawianie na 偶膮danie faktur na podstawie dokonanych wp艂at, 15.nanoszenie dokonanych wp艂at za media i wynajem od poszczeg贸lnych nabywc贸w -kontrola dokonywanych wp艂at za faktury i noty ksi臋gowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wp艂at got贸wkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur got贸wkowych dekretowanie faktur pod k膮tem klasyfikacjidochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodnie z Rozporz膮dzeniem MinistraFinans贸w z potwierdzeniem pobra艅 i wyp艂at, 19. terminowe odprowadzanie wp艂atgot贸wkowych kasa wyp艂aci, 20. bie偶膮ce rozliczanie wp艂at i wyp艂at z rachunk贸wbankowych, 21. opisywanie faktur got贸wkowych zgodnie z form膮 organizacyjn膮, 22.prowadzenie raport贸w kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wci膮gu dnia, w kt贸rym dokonano wp艂aty lub wyp艂aty, 23. kompletowanie dokument贸w zwp艂at i wyp艂at got贸wkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odr臋bnie dla ka偶dej formy organizacyjnej: 1) dzia艂alno艣膰 bud偶etowa, 2) dochodysamorz膮dowych jednostek bud偶etowych, 3) zak艂adowy fundusz 艣wiadcze艅 socjalnych(ZF艢S), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracownik贸w z pobranych zaliczek,bie偶膮ce informowanie g艂. ksi臋gowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druk贸w 艣cis艂egozarachowania, 27. prowadzenie wsp贸lnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruum贸w z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzeda偶y, 29.wystawanie polece艅 ksi臋gowania dla g艂. ksi臋gowego dotycz膮cych obowi膮zku podatkowegokursant贸w 30. sporz膮dzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzeda偶y VAT na podstawie analizy wyci膮g贸wbankowych lub um贸w z uczestnikami kurs贸w z ustaleniem daty powstania obowi膮zkupodatkowego w danym miesi膮cu, 32. sporz膮dzanie cz膮stkowego rejestru sprzeda偶y VAT,33. comiesi臋czne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami ksi臋gowymi wprowadzonych przez jednostk臋 ksi臋gach rachunkowych we wsp贸艂pracy z g艂贸wnymksi臋gowym, 34. Sporz膮dzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporz膮dzanie wydruk贸w. Zakres obowi膮zk贸w w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporz膮dzanie zestawie艅 wydatk贸w na podstawiezrealizowanych p艂atno艣ci do wniosk贸w o p艂atno艣膰 i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawid艂owe prowadzenie ksi臋gowo艣ci projektu zgodnie zobowi膮zuj膮c膮 polityk膮 rachunkowo艣ci CKUiJK, prowadzenie niezb臋dnej korespondencjifinansowej zwi膮zanej z projektem, 3. przygotowywanie miesi臋cznych zapotrzebowa艅 na艣rodki, 4. opisywanie dokument贸w ksi臋gowych zgodnie z wnioskiem o p艂atno艣膰, 5.rozliczanie wszelkich dokument贸w finansowo-ksi臋gowych i um贸w zwi膮zanych z Projektem,prawid艂owe wystawianie dokument贸w rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zak艂adaniekartotek ubezpieczonych w systemie P艂atnik ZUS, 7. wype艂nianie druk贸w ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestaw贸w ZUS ZZA i ZUS i przes艂anie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych os贸b zatrudnionych na podstawieumowy o prac臋 w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie um贸w zlece艅 zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowegoVulcan Optivum, 12. sporz膮dzanie list p艂ac os贸b zatrudnionych na umowy o prac臋 wProjekcie, 13. sporz膮dzanie list p艂ac do rachunk贸w dotycz膮cych os贸b zatrudnionych napodstawie um贸w-zlece艅 w Projekcie, 14. sporz膮dzanie polece艅 ksi臋gowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunk贸w, faktur i przelew贸w monta偶em finansowym, 16.sporz膮dzanie przelew贸w do rachunk贸w i faktur w bankowo艣ci internetowej 17. rozliczaniesk艂adek ZUS i podatku wg paragraf贸w za dany miesi膮c, 18. ksi臋gowanie dokument贸wprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu monta偶emfinansowym, sporz膮dzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesi膮c, 19.uzgadnianie zobowi膮za艅 za dany miesi膮c.
CENTRUM KSZTA艁CENIA USTAWICZNEGO I J臉ZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolno艣l膮skie)

REFERENT ZUS - od 2聽200 PLN

Stanowisko obs艂ugi ZUS i kadr. Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie, podstawowa znajomo艣膰 ZUS. Forma kontaktu z Pracodawc膮; kontakt tel. 58-672-42-65, osobisty w godz. 8-15.
"BIUROLAND" - 2016-01-20 - Wejherowo (pomorskie)

REFERENT DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 2聽100 PLN

- prawid艂owe i systematyczne wype艂nianie dokument贸w produkcyjnych,- sprawowanie nadzoru nad wykonywan膮 prac膮,- dba艂o艣膰 o stan ilo艣ciowy i jako艣ciowy surowc贸w,- dba艂o艣膰 o przyj臋cie i wydanie surowc贸w do systemu AX.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-03-29 - Nowe Miasto Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 13 PLN

t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych oraz redagowanie ofert dla klient贸w z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii, odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j sieci sprzeda偶y
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)

REFERENT DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2聽000 PLN

Kompletowanie zam贸wie艅, przyjmowanie dostaw, wystawianie dokument贸w sprzeda偶y w programie komputerowym, przygotowywanie ofert dla klienta indywidualnego, przygotowywanie folder贸w reklamowych i ulotek w programie graficznym. Praca w godz. 7-15; Elbl膮g, ul. Dojazdowa 16.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 2聽500 PLN

Przew贸z towar贸w na terenie Polski. Przewa偶nie codzienne powroty do domu.
ZAK艁AD WIELOBRAN呕OWY SP脫艁KA Jawna "KOMPLEKS" - 2018-08-10 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)

REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO - KADROWYCH - od 2聽300 PLN

Obs艂uga sekretariatu i dzia艂u kadr.
SIPMOT Sp贸艂ka z o. o. - 2018-04-27 - Zamo艣膰 (lubelskie)

REFERENT - 997,4 PLN

w/g programu sta偶u bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - L臋bork (pomorskie)

REFERENT DS. INWESTYCJI - od 2聽800 PLN

znajomo艣膰 obs艂ugi komputera (EXEL), prawo jazdy kat. B, znajomo艣膰 prawa budowlanego i prawa zam贸wie艅 publicznych, prowadzenie korespondencji tematycznej przy realizacji inwestycji z zakresu budownictwa
Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego TBS Sp. z o. o. - 2018-02-15 - Kamienna G贸ra (dolno艣l膮skie)

STOLARZ - od 1聽200 PLN

wykonywanie mebli pod indywidualne zam贸wienia i monta偶
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Skorosze (mazowieckie)

REFERENT DO SPRAW SPRZEDA呕Y - 1聽850 - 3聽000 PLN

doskona艂a znajomo艣膰 produkt贸w rolnych pod wzgl臋dem klasyfikacji maszyn; rozmowa z klientem; negocjacje; przygotowywanie ofert; przyjmowanie towaru; udzielanie kredytu; umiej臋tno艣ci podstawowe ksi臋gowo艣ci
Zak艂ad Handlowy BASP S.J. Januszewscy - 2016-07-04 - Netta Pierwsza (podlaskie)