REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO - KADROWYCH Zamość oferta pracy SIPMOT Spółka z o. o.
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO - KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu i działu kadr.
Data publikacji: 2018-04-27
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: SIPMOT Spółka z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młyńska 27, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu i działu kadr.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO - KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy działów kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: nie wymagane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu PŁATNIK
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość innych programów kadrowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: SIPMOT Spółka z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Młyńska 27, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.04.2018
Data dodania oferty pracy: 25.04.2018
Oferta pracy ważna do: 24.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca biurowa, przejazdy autobusami spółki w roli opiekuna dzieci i młodzieży
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
operator wprowadzania danych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Referent ds. prowadzenia sekretariatu (staż)
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Tychy (śląskie)
montaż mebli, obsługa prostych maszyn stolarskich oraz obrabiarek sterowanych komputerowoumowa zlecenie lub umowa o pracę;miejsce pracy: Potulice
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU MEBLARSKIEGO I BUDOWNICTWA - 2016-05-10 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Pelplin (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, kierowanie zespołem pracowników działu, opracowywanie dyżurów dla pracowników.Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, 3-5 lat stażu na stanowisku pracownika kadr, znajomość obsługi komputera, a także prawa pracy i kodeksu pracy.
POLIFARB-ŁÓDŹ SP. Z O.O. - 2016-12-13 - Łódź (łódzkie)
księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych, prowadzenie akt osobowych w tym monitorowanie ważności szkoleń i badań, naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, praca w programie SAP Business One, przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, weryfikacja dokumentów, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, sporządzanie listy płac, kontrola należności i zobowiązań, współpraca z biegłym rewidentem i doradcą podatkowym
"CPS-IEP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-11 - Mareza (pomorskie)
Prace ogólnobudowlane na terenie woj. pomorskiego.
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA SANICOM MARCIN OLSZEWSKI - 2017-10-26 - Lniska (pomorskie)
rejestrowanie wniosków, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie wniosków od interesantów, udzielanie informacji klientom, kompletowanie dokumentów , korespondencja z instytucjami współpracującymi, prowadzenie postępowań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur oraz dokumentów transportowych, utrzymywanie kontaktu z dostawcami i odbiorcami, utrzymywanie kontaktu z pracownikami działu księgowości, zamawianie materiałow bezpośrednich i pośrednich do produkcji, utrzymywanie kontaktu z instytucjami zewnętrznymi, przygotowywanie ofert do odbiorcówWYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, 1 rok doświadczenia , znajomość obsługi komputera, obrotu materiałowego - materiałów do produkcji, znajomość ustawy VAT- wystawianie odnośnych dokumentów,mile widziane osoby z aktualnym orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Zakłady Metalowe "KOZAMEX" ZPCHR - 2016-12-20 - Lisów (śląskie)
UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW BIZNESOWYCH Z KLIENTAMI Z UKRAINY I ROSJI.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Rzeszów (podkarpackie)
wprowadzanie i analiza danych ilościowych towaru, wystawianie f-r w systemie księgowym JDE, fakturowanie rolników, współpraca z rolnikami, wydawanie i prowadzenie rejestru umów, rozliczanie środków do produkcji rolnej i inne czynnosci w dziale
BONDUELLE POLSKA SA - 2017-06-01 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie listy płac, sporządzanie dokumentacji podatkowej i składkowej, prowadzenie dokumentacji niezbędnej do dofinansować SOD.
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Chorzów (śląskie)
kosztorysowanie, fakturowanie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Rogowiec (łódzkie)
Prowadzenie ewidencji księgowej (mała i pełna księgowość)Sporzadzanie list płacRozliczanie z ZUS
CONTROLLING KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW- KACZMAREK,ADAMCZYK - 2016-09-14 - Słupca (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Głogów (dolnośląskie)
Pomoc w pracach ubojowych, taśma, sprzątanie pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kaliszkowice Ołobockie (wielkopolskie)
Obsługa podatników, przyjmowanie i rejestrowanie składanych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie średnie, pref. adm., ekonomiczne lub wyższe adm., ekonomiczne; obsługa komputera; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu m.in. w zakresie obsługi petenta, obsługi urządzeń biurowych, przyjmowanie i wysyłanie poczty, prowadzenie dzienników jawnych korespondencyjnego i podawczego, sporządzanie spisów archiwalnych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice, Knurów, Pyskowice
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Gliwice (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji z zakresu BHP, opracowywanie dokumentacji z zakresu P.poż, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Widełka (podkarpackie)
Główne obowiązki: prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji)planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parkuewidencjonowanie wykonanych robótprzekazywanie wykonawcy placu budowyprowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanychprowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynkówprowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działaniasporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działaniaprzygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działaniaudział w pracach komisji przetargowejpisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działaniaopracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2016-05-02 - Smołdzino (pomorskie)
Księgowanie operacji gospodarczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o rachunkowości, i polityką rachunkowości Analiza rozrachunków z dostawcami, uzgadnianie saldPrzygotowywanie kompensat wzajemnych zobowiązań i należności z kontrahentamiProwadzenie rejestrów pomocniczych VATWeryfikacja oraz dekretacja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowymProwadzenie ewidencji ilościowo wartościowej obrotu magazynowegoProwadzenie ewidencji wyposażenia w odzież roboczą pracowników oraz składanie zapotrzebowania w zakresie wyposażenia pracowników w odzież zgodnie z przepisami BHPSporządzanie przelewów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
praca biurowa - prowadzenie sekreteriatu/ kancelarii jednostki administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie, materialna organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych, ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników, nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, obsługa programu płacowo - kadrowego Comarch.
WELDING INSTALLATION PROJECTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-29 - Brzesko (małopolskie)
staż - zapoznanie się z asortymentem wyrobów oferowanych przez MINI-ZAP, pomoc nabywcy przy wyborze towaru, demonstrowanie, ważenie, mierzenie, pakowanie produktów, przyjmowanie dostaw towarów pod względem ilościowym i jakościowym, inkasowanie należności za sprzedany towar, dbałość o czystość i estetykę miejsca sprzedaży i otoczenia, opracowanie ofert sprzedaży, obsługa programow komputerowych i kas fiskalnych, sporządzanie faktur i paragonów,
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Przygodzice (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Ostrołęka (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Zielona Góra (lubuskie)
wprowadzanie danych do programu finansowo-księgowego, weryfikacja faktur zakupu i faktur sprzedaży, współpraca z księgami prowadzonymi w zakresie obsługi księgowej podmiotów gospod. i instyt. będących klientami kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Pawłowice (śląskie)
Kompletowanie dokumentacji w celu przyznania zasiłków z ubezpieczenia społecznego.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Bochnia (małopolskie)