REFERENT WYDZ. ŚWIAD. EMERYT.-RENT. (2) + ST POWER IV Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT WYDZ. ŚWIAD. EMERYT.-RENT. (2) + ST POWER IV
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: - Zapoznanie sie z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobtona odbywa staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z technikami pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy dostarczaniu, porządkowaniu i roznoszeniu dokumentów oraz akt,- Obsługa komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
Data publikacji: 2018-11-14
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- Zapoznanie sie z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobtona odbywa staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z technikami pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy dostarczaniu, porządkowaniu i roznoszeniu dokumentów oraz akt,- Obsługa komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1.6
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska:
REFERENT WYDZ. ŚWIAD. EMERYT.-RENT. (2) + ST POWER IV
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.11.2018
Data dodania oferty pracy: 14.11.2018
Oferta pracy ważna do: 12.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie papieru do druku, cięcie papieru, obróbka druków, sortowanie i pakowanie gotowych druków.
Zakład Poligraficzny PERFEKTA - 2018-04-04 - Kłodzko (dolnośląskie)
- Wykonywanie czynności związanych z obsługą i prowadzeniem biura,- Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji,- Obsługa poczty elektronicznej i urządzeń biurowych,- Organizacja obiegu dokumentacji i nadzór nad jej obiegiem,- Rejestracja faktur, ich opis, sprawdzanie pod względem poprawności, wystawianie faktur do zleceń,- Realizacja niezbędnych zakupów,- Archiwizacja dokumentów i wykonywanie bieżących prac biurowych wynikających z zakresu administracji,- Przygotowanie zestawień, raportów, umów, prezentacji i spotkań,- Współpraca z działem księgowym.Staż w godzinach 8.00-16.00Mazowsze2018
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Płock (mazowieckie)
-Administrowanie siecią i systemami operacyjnymi, bazami danych i programami dziedzinowymi (obsługa, konserwacja i modernizacja sieci WAN/LAN/WLAN),Realizacja zadań z zakresu archiwizacji zasobów cyfrowych, zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej - wykonywanie zadań uwzględnionych w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych ( Dz. U. Nr 100, poz. 1024) oraz znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. 2012 poz. 526),administrowanie i redagowanie stron internetowych, realizowanie projektów związanych z elektronicznym usprawnianiem funkcjonowania urzędu i obsługi interesantów, dokonywanie przeglądów i bieżących konserwacji systemów, oraz usuwanie usterek sprzętu analizowanie i usuwanie usterek w systemie teleinformatycznym, rozwiązywanie problemów powstałych podczas pracy użytkowników, wdrażanie usług i użytkowników w środowisku Active Directory, obsługa informatyczna jednostek podległych, digitalizowanie zasobów dokumentowych.
Urząd Miejski w Nowogrodźcu - 2017-03-13 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
pomoc w organizacji i przeprowadzaniu akcji pomocowychaplikowanie i rozliczanie programów pod nadzorem opiekunaobsługa działu - pomoc
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy przyjmowaniu i upowszechnianiu krajowych ofert pracy, pomoc przy realizacji ofert, pomoc w podejmowaniu lub utrzymaniu kontaktu z pracodawcami
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Płock (mazowieckie)
sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji ZUS , PZU , wypłata wynagrodzeń pracownikom, dokonywanie przelewów drogą elektroniczną, prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
Ośrodek Pomocy Dziecku i Rodzinie - Dom Dziecka - 2016-07-11 - Międzyświeć (śląskie)
prace pridukcyjne
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Kłodzko (dolnośląskie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Luzino (pomorskie)
Obsługa sekretariatu, prowadzenie zajęć grupowych z doradztwa zawodowego, indywidualna obsługa klientów CIS, prowadzenie dokumentacji projektowej EFS.
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ - 2016-09-23 - Garcz (pomorskie)
1. Tworzenie bazy danych dotyczących infrastruktury wojskowej; 2. Wykonywanie minimalnych wymagań organizacyjno- użytkowych oraz innych dokumentów dotyczących przedsięwzięć budowlanych wpisanych do planów; 3. Udział w spotkaniach dotyczących inwestycji budowlanych; 4. Udział w przekazywaniu i odbiorze obiektów dla/od wykonawcy 5. prowadzenie ewidencji sprzętu infrastruktury oraz składanie zapotrzebowań w tym zakresie 6. Prowadzenie rejestrów planów konwoju, asygnat depozytowych oraz protokołów stanu technicznego i innych dokumentów w rejestrze technicznym;
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1517 - 2018-09-27 - Czerwieńsk (lubuskie)
Piaskowanie i czyszczenie powierzchni
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Malbork (pomorskie)
przyjmowanie i realizacja zleceń płatniczych klientów w formie gotówkowej i bezgotówkowej, transakcje finansowe podmiotów gospodarczych i osób fizycznych, obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów bankowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Wydmusy (mazowieckie)
Prowadzenie pojazdów służbowych - kat. B i C, wystawianie i przyjmowanie dokumentów dotyczące przewożonego materiału.
RUBO-SERWIS SP. Z O.O. - 2016-11-04 - Gdynia (pomorskie)
Cięcie papieru, obsługa urządzeń introligatorskich. Pracodawca oferuje możliwość przyuczenia do pracy na oferowanym stanowisku.Oferta pracy skierowana dla osób do 30 roku życia.
Drukarnia PROJEKT S. C. Tomasz Pawlak, Artur Pawlak - 2018-04-06 - Jarocin (wielkopolskie)
kontakt zklientem, obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej, poszukiwanie nowych odbiorców
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2018-01-05 - Damianowo (dolnośląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2017-08-01 - Rzgów (łódzkie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 1/2017 z dnia 02.03.2017. Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Referent ds. zamówień publicznych oraz sprawozdawczości w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zadań:1. Z zakresu zamówień publicznych: a) wnioskowanie do Dyrektora Żłobka Miejskiego w sprawie zastosowania trybów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) do poszczególnych zamówień na roboty budowlane, dostawy i usługi,b) przygotowanie i pomoc w przeprowadzeniu procedur wymaganych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w zamówieniach realizowanych przez Żłobek Miejski,c) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,d) opisywanie faktur pod kątem zastosowanych trybów ustawy Prawo zamówień publicznych lub umieszczanie stosownych adnotacji w przypadku nie stosowania przepisów tej ustawy,e) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie udzielonych zamówień publicznych oraz zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,f) sporządzanie planu zamówień publicznych na dany rok kalendarzowy,2. Z zakresu sprawozdawczości: a) terminowe opracowywanie sprawozdań zbiorczych, w tym w szczególności:sprawozdań dot. opieki nad dziećmi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 5 sierpnia 2011 r. w sprawie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, sprawozdań okresowych o wyprowadzaniu gazów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, sprawozdań z funkcjonowania kontroli zarządczej, sprawozdań o ilości dzieci korzystających z wyżywienia i korzystających z opieki żłobkowej.- Warunki pracy:1. pełny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 1 kwiecień 2017 r.3. miejsce pracy Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz kontaktów osobistych, telefonicznych, drogą elektroniczną.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne:1. wykształcenie minimum średnie, 2. min. 3-letni staż pracy, preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej 3. doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z udzielaniem zamówień publicznych po stronie Zamawiającego, 4. znajomość przepisów ustawy o z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), 5. bardzo dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel) oraz Internetu,6. obywatelstwo polskie,7. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,8. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. dobra organizacja pracy,2. samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność,3. umiejętność współpracy,4. umiejętność pracy i radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, 5. umiejętność logicznego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
wprowadzenie danych do systemów komputerowych poltax, bibliotek aktobsługa interesantów realizowanych w punkcie obsługi bieżącejobsługa korekt zeznań rocznychprzygotowanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie i odbieranie poczty elektronicznej , obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad dokumentami , praca przy rejestrowaniu pacjentów na zabiegi
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Olsztynie - 2017-11-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-obsługa telefoniczna klienta-wykonywanie operacji kasowych-pozyskiwanie nowych klientów-sprzedaż produktów bankowych w placówce BZ WBK
USŁUGI FINANSOWE KRZYSZTOF JAKUBOWSKI - 2018-04-20 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
w/d stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Lipa-Miklas (mazowieckie)
obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, obsługa programu kadrowo- płacowego, tworzenie dokumentacji kadrowej
Terma Sp. z o.o. - 2018-11-19 - Czaple (pomorskie)
-prowadzenie uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych; -dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych;-sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń;-rozliczanie faktur z importu i eksportu;-wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych;-obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS;sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS;-przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych.
KANCELARIA DORADCY PODATKOWEGO W-Z ZOFIA WALENDOWSKA - 2018-09-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Ustalanie terminów wypłat zasiłków. obsługa podopiecznych, wydawanie decyzji o przyznanych świadczeniach, rejestrowanie wnioksów o pomoc finansową, pomoc przy realizacji wypłat świadczeń, drukowanie decyzji i list wypłat zasiłków, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Tarnów (małopolskie)
- opracowywanie i wykonywanie dokumentacji konstrukcyjnej,- opracowywanie specyfikacji konstrukcyjnej w systemie TPP (techniczne przygotowanie produkcji),- zarządzanie dokumentacją konstrukcyjną
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Gorlice (małopolskie)
Prowadzenie rejestru kontrahentów, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, weryfikowanie i akceptowanie not korygujących, archiwizowanie kopii dokumentów sprzedaży, sporządznie rejestrów sprzedaży, praca w środowisku dwujęzycznym, współpraca z rosyjskojęzycznymi oraz ukraińskojęzycznymi beneficjentami.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie podstawowych szablonów odzieży, wykonanie szablonów wyjściowych do produkcji
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Łódź (łódzkie)