REFERENT W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ Zielona Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: wg zawodu
Data publikacji: 2018-06-29
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg zawodu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Batorego 126A, 65-735 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 126A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 29.06.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
obsluga serwisu internetowego
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2016-05-09 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera, obsługa kasowa
CENTRUM FINANSOWE WIESŁAWA MISZTAL - 2016-09-30 - Puck (pomorskie)
roznoszenie posiłków C.H. Ptak
Miss Lala Sp. z o. o. - 2016-10-03 - Tuszyn (łódzkie)
przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur Vat, rozliczanie należności wobec kontrahentów.
OAZA Spółka z o. o. - 2017-05-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
pomoc pielęgniarce przy pielęgnacji chorych, pomoc pacjentowi przy odżywianiu, dbanie o czystość i estetykę łóżka oraz najbliższego otoczenia pacjenta, czuwanie nad bezpieczeństwem chorego
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Ustrzesz (lubelskie)
Obsługa klienta
LIMATHERM COMPONENTS Sp. zo.o. - 2018-01-03 - Chorzów (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- udzielanie informacji dotyczących ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz świadczeń rolników,- wydawanie zaświadczeń dotyczących ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz świadczeń rolników,- przyjmowanie wniosków dotyczących ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz świadczeń rolników, - prowadzenie obsługi kancelaryjnej placówki.- prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca nie wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-08-13 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się z pracą Referatu Realizacji Budżetu; obsługa urządzeń biurowych; prace kancelaryjno-biurowe pod nadzorem opiekuna stażu; udzielanie informacji interesantom
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Nadarzyn (mazowieckie)
prace wykończeniowe w budownictwie, głównie ocieplenia budnków (domy jednorodzinne oraz bloki)
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Racławice (małopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Do zadań na stanowisku pracy będą należały:- bezpośrednia sprzedaż usług finansowych,- obsługa klienta w zakresie depozytów, kredytów i ubezpieczeń,- pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie istniejącej bazy klientów,- obsługa stanowiska kasjerskiego.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Śląsk" - 2017-11-17 - Chorzów (śląskie)
Wykształcenie średnie, predyspozycje do wykonywania pracy biurowej.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie sekretariatu Dyrektora Zakładu Karnego w Barczewie
Zakład Karny w Barczewie - 2016-03-02 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Pomoc:- księgowanie dokumentów,- segregowanie dokumentów wg dat,- archiwizowanie,- rozliczanie ZUS, PIT,- numerowanie dokumnetów.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
referent do spraw rozliczeń kont płatników składek
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Słubice (lubuskie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-04 - Kraków (małopolskie)
prace administracyjno-biurowe, obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wola (śląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników , sprawozdania GUS,SIO - praca w sekretariacie
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna nr 3 - 2017-05-10 - Radom (mazowieckie)
Naprawa opon, montaż i demontaż opon. Wyważanie opon.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Obsługa PIT, rozliczanie zwolnień lekarskich, tworzenie listy płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa komputera
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Białogardzie - 2016-10-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w dziale sprzedaży i pozyskiwania klienta.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowo-Finansowe Wiesława Ludwikowska - 2016-02-12 - Płock (mazowieckie)
Magazynier/kierowca
Piotr Wiśniewski - Firma Handlowa Krecik - 2015-12-21 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań:1. należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów.2. rozliczanie zadań inwestycyjnych, remontowych i usług komunalnych finansowanych ze środków budżetowychmiasta oraz dotacji rządowej realizowanych przez wydział ,3. przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie miasta oraz zmian w Wieloletniej PrognozieFinansowej,4. prowadzenie rejestru wydatków budżetowych oraz nadzór nad realizacją budżetu wydziału,5. prowadzenie księgi środków trwałych w zakresie urządzeń komunalnych,6. rozliczanie umów do przyłączy kanalizacyjnych,7. współdziałanie w zakresie działalności finansowo-budżetowej miejskich jednostek organizacyjnych (MZDiM)w zakresie zleconym przez Prezydenta Miasta,8. przygotowywanie i uzupełnianie zestawień statystycznych w zakresie spraw prowadzonych przez wydział,9. stwierdzanie rzetelności danych, celowości i legalności wydatków, zgodności wydatków z obowiązującymiprzepisami, zwłaszcza z Ustawą Prawo zamówień publicznych, Ustawą o finansach publicznychoraz merytoryczna kontrola dokonanych operacji gospodarczych.Oferuję:- odpowiedzialne stanowisko,- dobre warunki pracy,- możliwość realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.Warunki pracy na danym stanowisku:- praca umysłowa,- praca w systemie jednozmianowym,- praca stacjonarna z uwzględnieniem lokalnych wyjazdów służbowych,- praca biurowa na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy.
Urząd Miejski - 2016-04-29 - Jaworzno (śląskie)
obsługa maszyny
Firma "FEIMP" Aurelia Kubinka - 2016-09-05 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa klienta, przygotowywanie dokumentacji celnej, dokonywanie odpraw celnych w imporcie i eksporcie, współpraca z organami celno - skarbowymi i z agencjami celnymi, prowadzenie oraz archiwizacja dokumentów w sekcji celnej, wsparcie w bieżących zadaniach
ADAMPOL S. A. - 2018-07-30 - Małaszewicze (lubelskie)
Kompleksowa obsługa klientów (w tym obsługa kasowa), realizacja planów spzedażowych, realizacja transakcji zleconych przez klientów, sprzedaż oferowanych produktów bankowych, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów. Wymagania: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe lub w trakcie studiów - ekonomicznych, podstawowa znajomość języka angielskiego, komunikatywność, otwartość, dążenie do wyznaczonych celów, umiejętność spzredaży i budowania trwałych relacji z klientami, niekaralność, miła aparycja, prawidłowa wymowa.
FHU T&T EURO-SYSTEM Teresa Tkaczyk - 2017-07-26 - Reda (pomorskie)
· Terminowa i sprawna obsługa zajęć egzekucyjnych zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami · Obsługa uchyleń, aktualizacji i innych pism wpływających do organów egzekucyjnych · Obsługa telefoniczna i mailowa w zakresie obsługi zajęć egzekucyjnych
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
reprezentacja firmy, pełen nadzór i kontrola
UA TRADE Sp. z o.o. - 2016-02-15 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
- współpraca z działem: produkcji, marketingu, księgowości, w zakresie realizacji zamówień i sprzedaży, załadunku i rozładunku,- sporządzanie rejestrów sprzedaży i współpraca z firmami transportowymi i kurierskimi.
OPAKOFARB ZAKŁAD PRODUKCJI OPAKOWAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)