REFERENT W DZIALE NIECZYSTOŚCI STAŁE Żary oferta pracy Przedsiębiorstwo Komunalne PEKOM S.A. Żary
Stanowisko: REFERENT W DZIALE NIECZYSTOŚCI STAŁE
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: 1. Obsługa klientów PSZOK.2. Ewidencja tonażu odebranych odpadów.3. Sporządzanie sprawozdań, ankiet.4. Sporządzanie miesięcznych zestawień zużycia paliwa na poszczególne samochody.
Data publikacji: 2021-06-16
Lokalizacja: Żary (lubuskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Komunalne PEKOM S.A. Żary
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Brata Alberta 8, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Obsługa klientów PSZOK.2. Ewidencja tonażu odebranych odpadów.3. Sporządzanie sprawozdań, ankiet.4. Sporządzanie miesięcznych zestawień zużycia paliwa na poszczególne samochody.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach od 07:30 do 15:30. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, po sprawdzeniu się możliwość przedłużenia umowy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE NIECZYSTOŚCI STAŁE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0811
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_3: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wykształcenie średnie.
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Komunalne PEKOM S.A. Żary
danePracodawcy_nip: 9280006912
danePracodawcy_regon: 970023062
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Adres pracodawcy:
Św. Brata Alberta 8, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: żarski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0811
Gmina pracodawcy: Żary
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Żary
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988684
Ulica pracodawcy: Św. Brata Alberta
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.06.2021
Oferta pracy ważna do: 16.07.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e35c89029f7d6e58915613bfb5cb090f
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Referent do spraw kadr i płac, praca w wymiarze 1/2 etatu, czas pracy do uzgodnienia z pracodawcą
Biuro Rachunkowe BETAX S.C. - 2016-03-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Katowice (śląskie)
Terminowa ewidencja księgowa zapisów zdarzeń dotyczących nalezności i zobowiązań spornych oraz prowadzenie rejestru należności i zobowiązańspornychEwidencja i dekretacja dokumentów finansowychUzgadnianie kosztów w ramach zamknięcia miesiącaUmowa na okres próbny z możliwościa przedłużenia
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w pizzeri,przygotowywanie składników ,wyrabianie ciasta
D.BARTKOWIAK ,K.GRZEŚKOWIAK - 2018-01-11 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
-sprawy zwiazane az gospodarka samochodami służbowymi,prace konserwatorskie,prace związane zutrzymaniemotoczenia budynku,wprowadzeniedanych do komputera.
Państwowa Inspekcja Pracy - 2020-02-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Ochrona obiektu
Agencja Ochrony FENIX S.C. w Suszu - 2017-04-13 - Susz (warmińsko-mazurskie)
rozliczanie stanów magazynowych, wprowadzanie do sytemu informacji dot. przyjęcia i wydania towarów
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. KWIDZYN - 2017-12-13 - Kwidzyn (pomorskie)
Udzielanie informacji osobom bezrobotnym i pracodawcom, którzy chcą pozyskać środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej lub utworzenie dodatkowego miejsca pracy. Przygotowywanie korespondencji do osób, które otrzymały pożyczki na podjęcie działalności gospodarczej. Sprawdzanie danych wnioskodawców w komputerze w celu ustalenia statusu osoby ubiegającej się o dotację. Wyszukiwanie kart rejestracyjnych osób, które złożyły wniosek o dotację. Kserowanie kart rejestracyjnych osób ubiegających się o dotację. Wpisywanie w rejestr pobranych z działu ewidencji kart. Wpisywanie wniosku o dotacje do rejestru wniosków. Wpisywanie umów o dotację do rejestru umów. Przygotowywanie projektów pism.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2021-05-07 - Ustroń (śląskie)
praca biurowa
"KANCELARIA RADCY PRAWNEGO" "USŁUGI RACHUNKOWE" M. A. RZEŹNICZEK-SAŁATA - 2017-07-17 - Lębork (pomorskie)
zapoznanie się z obowiązującymi przepisami, obsługa programów i systemów komputerowych, obsługa sprzętów biurowych, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego, zakładanie akt i ich gromadzenie w przepisanym układzie i porządku.
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie sprawozdań statystycznych, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w archiwizacji dokumentów. Obsługa komputera, fax-u, kserokopiarki. Pomoc w prowadzeniu rejestru obrotu materiałowego. Pomoc w prowadzeniu rejestru dowodów urządzeń. Pomoc w wykonywaniu dowodów urządzeń. Pomoc w wystawianiu upoważnień. Pomoc w aktualizacji asygnat.
kontakt przez PUP - 2021-05-12 - Wędrzyn (lubuskie)
•wprowadzanie danych do bazy•wykonywanie rozliczeń•sprawdzenie poprawności danych •kontakt mailowy w języku niemieckim
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Katowice (śląskie)
- nawiązywanie kontaktów z klientami;- przygotowanie i prezentacja oferty;- sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej i rozliczeniowej;- sporządzanie sprawozdań i raportów do towarzystw ubezpieczeniowych;- organizowanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa maszyn i urządzeń,kontrola jakości wyrobu
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Chrzanów (małopolskie)
mycie klatek schodowych w nowym budynku
FHU JEAN D'ARCEL JUSTYNA POLAK-OLEŚ - 2020-08-25 - Chorzów (śląskie)
-Prace związane z obróbką profili PCV (frezowanie, cięcie, wiercenie),-Składanie profili PCV (składanie konstrukccji, okuwanie okien, etykietowanie itp.).Oferujemy: -umowę o pracę,-pracę od poniedziałku do piatku w systemie II zmian (6-14 i 14-22, tydzień na tydzień),14,70 zł brutto/h + miesięczna premia około 250 zł brutto,-pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,-możliwość rozwoju kompetencji oraz stawiania czoła nowym wyzwaniom.-Kontakt: telefon: 58 340-99-00-Kandydatów prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja (at) actio-hr.pl
ACTIO HR SP. Z O.O. - 2018-12-19 - Tczew (pomorskie)
Przygotowywanie paczek do wysyłki, przenoszenie paczek, ustawianie towaru, odbiór przesyłek, sortowanie, pakowanie, inne prace pomocnicze w magazynie.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
Wg programu stażu (FP 6/1)
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Prace księgowe.
kontakt przez PUP - 2021-04-06 - Wejherowo (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Mysłakowice (dolnośląskie)
Prace księgowe
"SAMINDRUK" Sp. z o.o. - 2018-08-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
przyszywanie guzików na guzikarce, robienie dziurek na dziurkarce, podprasówka, pomoc krojczego i inne drobne prace
kontakt przez PUP - 2021-06-11 - Lędziny (śląskie)
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie w szczególności za: - Współpracę z wewnętrznymi jednostkami IF PAN; - samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań w trybach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, opracowanie specyfikacji warunków zamówienia, wzorów umów, ogłoszeń itp.; - samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań wyłączonych ze stosowania ustawy Pzp zgodnie z wewnętrznym regulaminem Instytutu; - zamieszczanie ogłoszeń dotyczących postępowań; - sporządzanie pism i dokumentów wynikających z procedur przewidzianych ustawą Pzp (specyfikacje, ogłoszenia, protokoły itp.), prowadzenie korespondencji (zawiadomienia, wezwania, odpowiedzi na zapytania, protokoły, umowy itp.), przygotowywanie odpowiedzi na odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej; - przygotowywanie dokumentacji oraz projektów pism, opinii, odpowiedzi na korespondencję organów kontrolnych w sprawach dot. kontroli procedur o udzielenie zamówień publicznych; - kompleksową obsługę postępowań od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego; - udział w pracach komisji przetargowej; - ocena formalna składanych ofert; - prowadzenie rejestrów zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień, uzgadnianie harmonogramów i przygotowywanie planów zamówień; - archiwizację dokumentacji; - udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących zamówień publicznych; - udzielanie bieżących konsultacji pracownikom w zakresie planowania i realizacji zamówień.Praca w godz. 8:00-16:00.
INSTYTUT FARMAKOLOGII im. Jerzego Maja POLSKIEJ AKADEMII NAUK - 2021-06-14 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca obsługa petentów, redagowanie i przygotowywanie pism do wysłania, przyjmowanie korespondencji, obsługa urzadzeń biurowych, praca na programach w sekretariacie, obsługa portali ZSEO, Edunet, BIP
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Tarnów (małopolskie)
- księgowanie dokumentacji
Biuro Rachunkowe mgr Beata Suwada - 2017-10-30 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
odczyt wodomierzy c w i z w w lokalach mieszkalnych i usługowych, akresowe analizay zużycia wody
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Suwałki (podlaskie)
konserwacja i utrzymanie maszyn, techniczny nadzór i kontrola stanu technicznego, realizacja procedur technologicznych
MLECZARNIA "TUREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Turek (wielkopolskie)