REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Nowy Wiśnicz oferta pracy Liceum Plastyczne w Nowym Wiśniczu im J. Matejki

Stanowisko: REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Obliczanie wynagrodzenia i innych świadczeń za prace, sporządzanie i przesyłanie deklaracji podatkowych, sporządzanie i przesyłanie miesięcznych i rocznych deklaracje rozliczeniowe do ZUS, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, sporządzanie zestawień na potrzeby działu księgowości oraz działu administracji, przygotowanie danych do SIO

Data publikacji: 2019-08-27

Lokalizacja: Nowy Wiśnicz (małopolskie)

Pracodawca: Liceum Plastyczne w Nowym Wiśniczu im J. Matejki

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bocheńska 6, 32-720 Nowy Wiśnicz, powiat: bocheński, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obliczanie wynagrodzenia i innych świadczeń za prace, sporządzanie i przesyłanie deklaracji podatkowych, sporządzanie i przesyłanie miesięcznych i rocznych deklaracje rozliczeniowe do ZUS, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, sporządzanie zestawień na potrzeby działu księgowości oraz działu administracji, przygotowanie danych do SIO

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Wiśnicz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Wiśnicz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.09.2019

Data zakończenia pracy: 09.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych, znajomość obsługi programu Płatnik, znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT), znajomość regulacji prawnych w zakresie: Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potrącania składek, znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych, umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, znajomość pakietu MS Office, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, sumienność, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.

Nazwa pracodawcy: Liceum Plastyczne w Nowym Wiśniczu im J. Matejki

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Adres pracodawcy:
Bocheńska 6, 32-720 Nowy Wiśnicz, powiat: bocheński, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: bocheński

Gmina pracodawcy: Nowy Wiśnicz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowy Wiśnicz

Ulica pracodawcy: Bocheńska

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy: Szkolnictwo średnie

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Data dodania oferty pracy: 27.08.2019

Oferta pracy ważna do: 02.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0d45472d5c56b4e825a9659e2c493b92

Podobne oferty pracy

OPERATOR SYSTEMU KOMPUTEROWEGO - od 2 100 PLN

operator sprzętu komputerowego i oprogramowania
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Zambrów (podlaskie)

REFERENT FINANSOWY - 997,4 PLN

broszurowanie dokumentów księgowych, archiwizacja dokumentów, sprawdzanie i weryfikacja poprawności dokumentów klienta
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Pszczyna (śląskie)

REFERENT OBSŁUGI SEKRETARIATU - 2 061 - 2 079 PLN

Prowadzenie sekretariatu
kontakt przez OHP - 2016-01-11 - Nysa (opolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

wprowadzenie danych do systemów komputerowych poltax, bibliotek aktobsługa interesantów realizowanych w punkcie obsługi bieżącejobsługa korekt zeznań rocznychprzygotowanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. REMONTÓW I INWESTYCJI - od 2 100 PLN

Organizowanie prac remontowych i inwestycyjnych obiektów budowlanych i dróg leśnych, prowadzenie i nadzór nad robotami budowlanymi, prowadzenie dokumentacji obiektów budowalnych, sporządzanie i nadzorowanie umów o najem lokali, kalkulacja i naliczanie czynszów oraz świadczeń pracowniczych, przygotowywanie danych do sporządzania deklaracji podatku od nieruchomości, przygotowywanie dokumentacji i uczestniczenie w procedurach zamówień publicznych ze swojego zakresu, wprowadzanie do systemu LAS moduł INFRASTRUKTURA danych z zakresu swojego działania, praca również w terenie.
Nadleśnictwo Łąck - 2016-05-13 - Łąck (mazowieckie)

REFERENT DS. SEKRETARIATU - 1 017,4 PLN

1. Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji2. Odbiór poczty elektronicznej3. Przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa4. Prowadzenie na bieżąco dziennika korespondencyjnego- pism wychodzących i przychodzących wg. podziału zagadnieniowego5. Przygotowanie korespondencji do wysyłki6. Przyjmowanie rozmów telefonicznych7. Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji8. Pomoc w prowadzeniu sprawozdawczości statystycznej uczniów9. Prowadzenie rejestru i wydawanie delegacji pracownikom10. Obsługa komputera11. Obsluga kserokopiarki, faxu, bindownicy, laminarki i innych urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Żukowo (pomorskie)

OGRODNIK - od 2 000 PLN

OBSŁUGA MASZYNZNAJOMOŚC PRAC W TERENIEPODSTAWOWA ZNAJOMOŚC ROŚLIN, CHORÓB I SZKODNIKÓW
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)

REFERENT KSIĘGOWY - od 1 850 PLN

księgowanie dokumentów w programie księgowym
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

REFERENT KONTROLI JAKOŚCI - do 2 600 PLN

realizacja procedur kontroli jakości, rozwiązywanie problemów jakościowych, poszukiwanie ich źródeł oraz planowanie działań korygujących i zapobiegawczych, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej, współpraca z pozostałymi działami firmy
KAMET S.A. - 2017-11-21 - Reńska Wieś (opolskie)

REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH - od 2 250 PLN

1. Zapoznanie się z przepisami prawa. tj.: - Ustawa o Świadczeniach rodzinnych; - Ustawa o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci; - Ustawa o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem" - Ustawa o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów - Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych; - Kodeks Postępowania Administracyjnego.2. Przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji działu świadczeń rodzinnych, tj.: - Świadczenia rodzinne; - Świadczenia wychowawcze; - Świadczenia "Dobry start".3. Przyjmowanie i rejestrowanie pism, wniosków, wyjaśnień i odwołań.4. Udzielanie informacji klientom ośrodka.5. Obsługa urządzeń biurowych. tj.: komputer, drukarka, fax, kserokopiarka, skaner.6. Samodzielne wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku.7. Kierowanie się zasadą uczciwości i ponoszenia godności człowieka.8. Przestrzeganie dyscypliny pracy.
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Somonino (pomorskie)

REFERENT BIUROWO-KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

Prace biurowe, obsługa programów komputerowych, poczty i korespondencji internetowej, podstawowe prace księgowe, obsługa klienta, archiwizacja dokumentacji.Oferta pracy dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Bielsko-Biała (śląskie)

REFERENT DS. MARKETINGU I ROZLICZEŃ - od 2 100 PLN

Analiza akcji promocyjnych i cen, udzielanie rabatów, analiza zapasów, sprzedaży i zakupów.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kraków (małopolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

OBSŁUGA APLIKACJI E-WNIOSEK, URZĄDZĘŃ BIUROWYCH, OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Dębica (podkarpackie)

REFERENT - od 2 200 PLN

Wykształcenie średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; biegła obsługa komputera, MS Office; zakres obowiązków: wystawianie dok. materiałowej, przychodowej i rozchodowej; sporządzanie zamówień, zapotrzebowań na sprzęt kwaterunkowy, prowadzenie na bieżąco ewidencji ewidencji sprzętu komputerowego, prowadzenie przeglądów posiadanego sprzętu kwaterunkowego, przedstawianie i doręczanie korespondencji; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice, ul. Andersa;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2016-12-07 - Gliwice (śląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH - DOPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY (0571) - od 1 850 PLN

praca na stanowisku biurowym, rozliczanie podatkowe osób prowadzących działalność gospodarczą
Kancelaria Podatkowa IM. Magdaleny Ignaczak s.c. - 2016-03-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 925 PLN

Znajomość kadr, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Straszków (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 687,5 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu na zewnątrz budynku
MONIKA DANEK Centrum Pielęgnacji Domu i Biura - 2019-07-02 - Kościan (wielkopolskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI - 1 017,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych, obsługa korespondencji przychodzącej i ychodzącej, sprawdzanie dokumentacji księgowej.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Wejherowo (pomorskie)

REFERENT - STAŻYSTA - 1 017,4 PLN

- ZAPOZNANIE SIĘ Z PRZEPISAMI BHP I PP,- ZAPOZNANIE SIĘ Z PRZEPISAMI USTAWY ORDYNACJA PODATKOWA,- POZNANIE PODSTAW PRAWNYCH I CHARAKTERU DZIAŁALNOŚCI URZĘDU SKARBOWEGO W SKIERNIEWICACH,- POZNANIE ZAKRESU DZIAŁANIA I KOMPETENCJI WEWNĘTRZNYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH,- PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW PISM,- WPROWADZANIE DANYCH DO SYTEMÓW KOMPUTEROWYCH,- OBSŁUGA INTERESANTÓW,- WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNYCH I PRAC BIUROWYCH Z WYKORZYSTANIEM TECHNIK BIUROWYCH W TYM M. IN. ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI W TYM ZAKRESIE PRZEPISAMI,OBSŁUGA KSEROKOPIARKI, FAKSU,PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI DO WYSYŁKI.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Skierniewice (łódzkie)

REFERENT DS. PRAWNYCH - od 2 000 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Myślibórz (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER (BOROWINA 45) - 1 850 - 2 250 PLN

- Prace fizyczne związane z załadunkiem i rozładunkiem- kompetencja- pakowanie bieżących zamówień- wydawanie towaru z magazynu- wykonywanie okresowych inwentaryzacji stanu magazynowego- wprowadzanie danych do systemu informatycznego- dbanie o powierzone mienie- obsługa wózka widłowego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "FARMER" Marcin Furgal - 2016-09-07 - Borowina (lubuskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

prowadzenie korepondencji urzędowej, odbieranie poczty, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 1 017,4 PLN

prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrów kancelaryjnych, archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)

TAPICER - od 2 900 PLN

Montowanie klejenie pianki, obijanie poszczególnych elelementów materiałem tapicerskim, montowanie poszczeglnych ellementów ,skręcanie, montowanie ram elelmentów ozdobych, automatów, łączników.
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Polesie (łódzkie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 1 850 PLN

NAPRAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
AUTO HANDEL "DACAR" CZAPLA DARIUSZ - 2016-03-03 - Latoszyn (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA, BARMANKA - od 1 050 PLN

Prace porządkowe, zmywanie, wydawanie posiłków, prace pomocnicze w kuchni. Praca na terenie stoółwek: w Janowicach, Miodowa 28; w Bielsku-Białej, ul. Willowa 2; w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2C
Zakład Przetwórstwa Mięsnego JANMAR Maria Niemczyk - 2017-12-22 - Janowice (śląskie)

REFERENT KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zadania z zakresu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat