REFERENT PRAWNO - ADMINISTRACYJNY Lublin oferta pracy WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W LUBLINIE
Stanowisko: REFERENT PRAWNO - ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: 2聽800 - 3聽100 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - Rozpatrywanie odwo艂a艅 i za偶ale艅 na decyzje i postanowienia organ贸w I instancji- Rozpatrywanie skarg na bezczynno艣膰 i przewlek艂o艣膰- Przygotowywanie projekt贸w decyzji i postanowie艅- Prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych w trybach nadzwyczajnych- Prowadzenie ewidencji decyzji i postanowie艅- Przyjmowanie interesant贸w celem udost臋pnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyja艣nie艅- Prowadzenie rejestr贸w spraw poprzez wprowadzanie i porz膮dkowanie danych w celu zapewnienia w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w i spraw w Inspektoracie- Prowadzenie rejestr贸w spraw s膮dowo-administracyjnych- Udzia艂 w czynno艣ciach inspekcyjno kontrolnych podejmowanych w toku prowadzonego post臋powania administracyjnego
Data publikacji: 2018-07-31
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W LUBLINIE
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:LUBOMELSKA 1-3, 20-072 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- Rozpatrywanie odwo艂a艅 i za偶ale艅 na decyzje i postanowienia organ贸w I instancji- Rozpatrywanie skarg na bezczynno艣膰 i przewlek艂o艣膰- Przygotowywanie projekt贸w decyzji i postanowie艅- Prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych w trybach nadzwyczajnych- Prowadzenie ewidencji decyzji i postanowie艅- Przyjmowanie interesant贸w celem udost臋pnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyja艣nie艅- Prowadzenie rejestr贸w spraw poprzez wprowadzanie i porz膮dkowanie danych w celu zapewnienia w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w i spraw w Inspektoracie- Prowadzenie rejestr贸w spraw s膮dowo-administracyjnych- Udzia艂 w czynno艣ciach inspekcyjno kontrolnych podejmowanych w toku prowadzonego post臋powania administracyjnego
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽800 - 3聽100 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT PRAWNO - ADMINISTRACYJNY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Lublin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubelskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Lublin
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Lublin
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽800 - 3聽100 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.09.2018
Data zako艅czenia pracy: 31.08.2019
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany sta偶 - lata: 1)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
wy偶sze (w tym licencjat), inne, kierunek: Prawnicze lub Administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZB臉DNEWykszta艂cenie: wy偶sze prawnicze lub administracyjnedo艣wiadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zada艅Znajomo艣膰 przepis贸w Prawa budowlanego oraz akt贸w wykonawczych do ustawyZnajomo艣膰 przepis贸w Kodeksu Post臋powania AdministracyjnegoZnajomo艣膰 ustawy o post臋powaniu egzekucyjnym w administracjiUmiej臋tno艣膰 stosowania przepis贸w prawa w praktycePrawo jazdy kat. BPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pe艂ni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWEdo艣wiadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznejSamodzielno艣膰 i komunikatywno艣膰Umiej臋tno艣膰 pracy w zespoleOdporno艣膰 na stresDyspozycyjno艣膰,Odpowiedzialno艣膰, dok艂adno艣膰 i systematyczno艣膰Umiej臋tno艣膰 argumentowaniaUmiej臋tno艣膰 rozwi膮zywania problem贸wUmiej臋tno艣膰 pracy z trudnym klientem
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
WOJEW脫DZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W LUBLINIE
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Miejski Urz膮d Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
LUBOMELSKA 1-3, 20-072 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I O艢WIADCZENIA NIEZB臉DNE- 呕yciorys/CV i list motywacyjny- Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie wykszta艂cenia- Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego / sta偶u pracy- Kopia prawa jazdy kat. B- O艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzaj膮cego posiadanie polskiego obywatelstwa- O艣wiadczenie o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych- O艣wiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweDOKUMENTY I O艢WIADCZENIA DODATKOWE- kopia dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰 - w przypadku kandydatek/kandydat贸w, zamierzaj膮cych skorzysta膰 z pierwsze艅stwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajd膮 si臋 w gronie najlepszych kandydatek/kandydat贸w- Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego / sta偶u pracy- O艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w naboruSzczeg贸艂owe informacje dot. wymaganych dokument贸w aplikacyjnych oraz sposobu i terminu ich sk艂adania s膮 dost臋pne na stronie: https://winbwlublinie.bip.gov.pl/search/joboffers/ oraz https://nabory.kprm.gov.pl/
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail, poczta, inny - TERMINY I MIEJSCE SK艁ADANIA DOKUMENT脫WDokumenty nale偶y z艂o偶y膰 do: 13 sierpnia 2018 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urz臋duMiejsce sk艂adania dokument贸w:Wojew贸dzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lublinieul. Lubomelska 1-320-072 LublinKancelaria pok贸j 604Na kopercie dopisek: WOP oferta pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: LUBOMELSKA
Numer budynku pracodawcy: 1-3
Oferta zg艂oszona przez: Miejski Urz膮d Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.07.2018
Data dodania oferty pracy: 31.07.2018
Oferta pracy wa偶na do: 13.08.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 31.07.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 30.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw zwi膮zanych z obs艂ug膮 kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Wystawianie faktur sprzeda偶y, wprowadzanie faktur zakupu(g艂贸wnie zagraniczne,rozliczanie produkcji w programie CRP(OPTIMA),obs艂uga kont bankowych,zlecenie przelew贸w,rozliczanie p艂atno艣ci,przygotowywanie zestawie艅 zgodnie z potrzebami sp贸艂ki,wsp贸艂praca z biurem ksi臋gowym zewn臋trzym.
OKOVITA Sp. z o.o. Gorzelnia 艢leszyn - 2016-05-20 - 艢leszyn (艂贸dzkie)
Obr贸bka formatek kamiennych i elektronarz臋dzi
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Nowe Grobice (mazowieckie)
Prace biurowo-administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Busko-Zdr贸j (艣wi臋tokrzyskie)
Wykonywanie dokumentacji technicznej i technologicznej, projektowanie, konstruowanie oporz膮dowa艅 technologicznych, dokonywanie oblicze艅 wytrzyma艂o艣ciowych
Zak艂ady Naprawcze Taboru Kolejowego "PATEREK" - Paterek - 2017-08-08 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
praca wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Legnica (dolno艣l膮skie)
ksi臋gowanie dokument贸w, fakturowanie, miesi臋czne raporty kontrolne, bie偶膮ca obs艂uga
B.N. NIERUCHOMO艢CI - 2016-11-24 - Pozna艅 (wielkopolskie)
prowadzenie spraw ksi臋gowo - finansowych oraz p艂acowych podleg艂ych jednostek
Gminny Zesp贸艂 Ekonomiczno-Administracyjny Szk贸艂 w Rzeczenicy - 2017-07-18 - Rzeczenica (pomorskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych wed艂ug zaistnia艂ych potrzeb:przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodz膮cych iwychodz膮cych, przepisywanie korespondencji, wysy艂anie korespondencji, prowadzeniejednolitego rejestru akt rzeczowych; Wykonywanie wszelkich prac zwi膮zanych z prowadzeniem ewidencji uczni贸w: bie偶膮ce wpisywanie danych osobowych do ksi膮g, w艂a艣ciwe przechowywanie dokument贸w uczniowskich, sporz膮dzanie list i ich aktualizacja, archiwizacja dokumentacji; Terminowe sporz膮dzanie elektronicznych wykaz贸w uczni贸w dla potrzeb organu nadzoruj膮cego i prowadz膮cego; Prowadzenie ksiegi absolwent贸w, prowadzenie ksi膮g uczniowskich oraz dokumentacji zwi膮zanej z rekrutacj膮 do szko艂y; Terminowe wykonywanie zada艅 wynikaj膮cych z potrzeby zapewnienia prawid艂owego funkcjonowania szko艂y; Prowadzenie inwentaryzacji maj膮tku szko艂y; Sporz膮dzanie sprawozda艅 uczniowskich GUS, SIO; Prowadzenie archiwum; Zabezpieczenie i przechowywanie pieczeci urzedowych; Obs艂uga interesant贸w, udzielanie informacji; Obs艂uga poczty mailowej; Prowadzenie ewidencji delegacji s艂u偶bowych; Przygotowywanie projektu pism na zlecenie Dyrektora; Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez Dyrektora Szko艂y
PA艃STWOWA SZKO艁A MUZYCZNA I i II STOPNIA IM. HENRYKA WIENIAWSKIEGO - 2017-07-17 - 呕aga艅 (lubuskie)
Przyjmowanie i weryfikacja wniosk贸w o 艣wiadczenia rodzinne, 艣wiadczenia wychowawcze, dodatki mieszkaniowe, dodatki energetyczne oraz kart臋 du偶ej rodziny, wprowadzanie danych do systemu komputerowego: tworzenie decyzji oraz innych akt贸w prawnych i dikument贸w wynikaj膮cych z ustaw; prowadzenie kasy OPS.
Osrodek Pomocy Spo艂ecznej w Ma艂omicach - 2017-05-23 - Ma艂omice (lubuskie)
prowadzenie zaj臋膰 j臋zykowych dla dzieci lub doros艂ych na poziomie A0 i A1, 38 godz. miesi臋cznie
Krystian 呕ak Blue Education - 2018-01-18 - 艢cinawa (dolno艣l膮skie)
- prowadzenie sekretariatu , fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Ostr贸da (warmi艅sko-mazurskie)
-powiadomienie beneficjenta o kontroli,Przeprowadzenie kontroli w terenie.Weryfikacja dokumentacji u beneficjenta.Wype艂nienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi za艂膮cznikami.Przekazanie dokumentacji do os贸b w Wydziale ds. Obs艂ugi i Przygotowania Dokumentacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddzia艂 Regionalny - 2018-03-08 - Gdynia (pomorskie)
informacji udziela pracodawca
Zak艂ad Karny w Koronowie - 2016-09-27 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu szko艂y.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Luzino (pomorskie)
- odbieranie po艂膮cze艅 telefonicznych, prowadzenie rozm贸w i przekierowywanie rozm贸w do os贸b decyzyjnych- nadz贸r na dokumentami firmowymi, przygotowywanie dokument贸w finansowych, kontakt z biurem rachunkowym, instytucjami administracyjnymi i urz臋dami- redagowanie pism, sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej- wykonywanie zada艅 maj膮cych na celu organizacj臋 spotka艅 z klientem- wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Siedlisko (lubuskie)
Sprz膮tanie hal produkcyjnych oraz pomieszcze艅 biurowych. Praca w Brochocinku w godzinach 7-15.
M.S. STEELs.c. Magdalena Mejer Nowakowska Klaudiusz Sobieski - 2016-09-26 - Brochocinek (mazowieckie)
sprz膮tanie hali produkcyjnej, mycie maszyn, pojemnik贸w (oferta GCP Koniecpol)
Artur Bojarski,Katarzyna Bojarska "AR-TEK" U.i P.M. S.J. - 2016-12-22 - Koniecpol (艣l膮skie)
porz膮dkowanie ksia偶ek i czasopism na p贸艂kach
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Wykonywanie wycen i kalkulacji technicznych, kontrola i wycena zmian technicznych, przygotowanie ofert oraz tworzenie dokumentacji technicznej.
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jaros艂awa D膮browskiego - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Szklarska Por臋ba (dolno艣l膮skie)
przyjmowanie towar贸w, wydawanie towar贸w klientom, obs艂uga magazynu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Pi艂a (wielkopolskie)
- Prowadzenie spraw zwi膮zanych z prowadzeniem biura,- Wystawianie faktur, sprawdzanie pod wzgl臋dem merytorycznym,- Przyjmowanie, rejestrowanie i wysy艂anie korespondencji,- Kontakt z kontrahentami,- Realizacja niezb臋dnych zakup贸w,- Archiwizacja dokument贸w i wykonywanie bie偶膮cych spraw biurowych,- Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, korespondencja z klientami,- Sporz膮dzanie raport贸w i zestawie艅, Mazowsze 2018
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - P艂ock (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
-Obs艂uga dokumentacji: ksi臋gi przychod贸w - rozchod贸w, rycza艂t VAT, P艂atnik-Praca w godzinach 8-16,-Praca na terenie Tczewa,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty, telefoniczny 607-915-277 lub wys艂anie CV na adres e-mail: terra47_2008 (at) wp.pl
BIURO RACHUNKOWE TERRA - TERESA GOLEC - 2017-08-03 - Tczew (pomorskie)
obs艂uga klienta, budowanie relacji ze sta艂ymi klientami oraz nawi膮zywanie kontakt贸w z nowymi potencjalnymi odbiorcami i uzgadnianie wst臋pnych warunk贸w wsp贸艂pracy, obs艂uga zam贸wie艅: przyjmowanie, wprowadzanie do systemu, przygotowywanie dokument贸w wysy艂kowych, wsp贸艂praca z dzia艂ami w firmie, pomoc w zakresie t艂umaczenia i prowadzenia korespondencji handlowej
FCASE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-09-21 - Jawornik (ma艂opolskie)
Prowadzenie ewidencji ksi臋gowej.Sporz膮dzanie analiz.
MIEJSKIE PRZEDSI臉BIORSTWO DR脫G I MOST脫W Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Rzesz贸w (podkarpackie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Krosno (podkarpackie)