REFERENT KSIĘGOWY Stalowa Wola oferta pracy "PROFIT-TAX" Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa programu COMARCH OPTIMA. Sprawdzanie rejestrów VAT z dokumentami księgowymi. Sprawdzanie rejestru książki PiR z dokumentami ksiegowymi.Miejsce wykonywania pracy: Stalowa Wola
Data publikacji: 2018-10-16
Lokalizacja: Stalowa Wola (podkarpackie)
Pracodawca: "PROFIT-TAX" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wałowa 1A, 37-450 Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa programu COMARCH OPTIMA. Sprawdzanie rejestrów VAT z dokumentami księgowymi. Sprawdzanie rejestru książki PiR z dokumentami ksiegowymi.Miejsce wykonywania pracy: Stalowa Wola
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stalowa Wola
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stalowowolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stalowa Wola
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programów księgowych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: pomaturalne/policealne, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
obsługa programu OPTIMA - księga podatkowa (księga przychodów i rozchodów)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie ekonomiczne, mile widziane doświadczenie, mile widziana znajomość programu COMARCH OPTIMA, znajomość przepisów podatku VAT i podatku dochodowego.
Nazwa pracodawcy: "PROFIT-TAX" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Adres pracodawcy:
Solec 81B/A-51, 00-382 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny w celu umówienia się na rozmowę pod numerem: 15 642 74 04 lub 15 642 74-05.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Solec
Numer budynku pracodawcy: 81B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.10.2018
Data dodania oferty pracy: 16.10.2018
Oferta pracy ważna do: 15.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Współprowadzenie sekretariatu,wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, obsługa urządzeń biurowych, praca z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym, pomoc w organizacji pracy oraz wydarzeń muzeum, współsprawowanie funkcji asystentki dyrektora
kontakt przez PUP - 2017-10-21 - Gdańsk (pomorskie)
wprowadzanie danych do programu informatycznego, inne prace biurowe
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2017-11-21 - Twardogóra (dolnośląskie)
Zakres zadań:1. prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawach zezwoleń nausunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, na podstawie Ustawy o ochronie przyrody zuwzględnieniem oględzin w zakresie występowania w obrębie zadrzewień gatunków chronionych oraz konieczności rozważenia, przed wydaniem tej decyzji, czy przedsięwzięcie może potencjalnie znacząco oddziaływać na obszar Natura 2000 ,2. prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji w sprawach wymierzania administracyjnej kary pieniężnej za zniszczenie drzew, krzewów lub terenów zielenilub za ich usuwanie bezwymaganego zezwolenia na podstawie Ustawy o ochronie przyrody, z uwzględnieniem oględzin w terenie, wtym oględzin interwencyjnych wynikających ze zgłoszeń mieszkańców miasta,3. prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawach zezwoleń nausunięcie drzew lub krzewów utrudniających widoczność sygnałów i pociągówlub eksploatację urządzeń kolejowych albo powodujących zaspy śnieżne na podstawie Ustawy o transporcie kolejowym,4. prowadzenie kontroli realizacji i egzekwowanie obowiązku nasadzeń nałożonego w zezwoleniach nausunięcie drzew lub krzewów, prowadzenie postępowania oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawach umorzenia opłat za usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości 5. wprowadzanie do publicznie dostępnego wykazu danych o środowisku i jego ochronie dane ownioskacho wydanie zezwolenia i o zezwoleniach na usunięcie drzew lub krzewów oraz o decyzjach owymiarze administracyjnych kar pieniężnych za zniszczenie terenów zieleni albo drzew lub krzewów spowodowane: niewłaściwym wykonaniem zabiegów pielęgnacyjnych, niewłaściwym wykonywaniem robót ziemnych lub wykorzystaniem sprzętu mechanicznego albo urządzeń technicznych oraz zastosowaniem środków chemicznych w sposób szkodliwy dla roślinności oraz za usuwanie drzew lub krzewów bezwymaganego zezwolenia.
Urząd Miejski - 2016-06-17 - Jaworzno (śląskie)
obsługa sekretariatu spólki
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Świętochłowice (śląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Tczew (pomorskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji procsu produkcji, zużycia opakowań, surowców i innych produktów używanych w procesie produkcji.Pomoc w prowadeniu dokumentacji pracowniczej (karty pracy, karty urlopowe, sporządzanie grafików).Pomoc w zaznajamianiu pracowników z obowiżującymi przepisami z zarządzeniami.Pomoc w rozliczaniu se z wykonywanej produkcji wyrobów i zużytych surowców.Wykonywanie szelkich innych prac zleconych przez przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Głogówek (opolskie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii jawnej, arciwizacja dokumentów, zapoznanie z zasadami pracy w punkcie przyjęć interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Stare Babice (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowe w dziale logistyki, magazynie i sekretariacie.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Szprotawa (lubuskie)
Praca na stanowisku kierowcy samochodu ciężarowego, wymagania kwalifikacja na przewóz rzeczy, prawo jazdy kat. C. Praca na terenie woj. pomorskiego.
F.H.U.- Krzysztof Dębski - 2018-06-06 - Rumia (pomorskie)
Pomoc lakiernika do przyuczenia
PRODUCENT STOLARKI BUDOWLANEJ "KORZEKWA" ANDRZEJ KORZEKWA - 2016-02-08 - Wilkowiecko (śląskie)
jw.
A-RE Iwona Pugacewicz-Kowalska - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Realizacja zadań związanych z obrotem bezgotówkowym i gotówką,- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.Kontakt: telefoniczny 58 536-12-47 e-mail: poczta (at) mops.pelplin.pl
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE - 2016-03-23 - Pelplin (pomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Lębork (pomorskie)
Współpraca z dostawcami i odbiorcami zakładu, praca w systemie informatycznym, obsługa sklepu internetowego, prowadzenie spraw z zakresu realizacji umów oraz realizacji zamówień, sporządzanie zestawień i analiz.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2017-06-01 - Siedlce (mazowieckie)
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI " - 2018-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakt telefoniczny z klientem, vsprzedaż usług
Toolip HR Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
ochrona obiektów
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SP. Z O. O. - 2016-10-12 - Świebodzice (dolnośląskie)
- zapoznanie z zasadami rachunkowości jednostek budżetowych,- weryfikacja dokumentów finansowo – księgowych do sprawozdań - wsparcie przy klasyfikacji i ewidencji dowodów księgowych zgodnie z przepisami i planem kont,- wsparcie bieżących prac w dziale księgowości.- naliczanie, potrącenie wynagrodzeń, sporządzanie zestawień płacowych ( ZUS, US) , - przygotowanie dokumentacji do archiwizacji
RZĄDOWE CENTRUM BEZPIECZEŃSTWA - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, sporządzanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień
HAROMA s.c. Agnieszka Karwacka, Maciej Roguszczak - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów pup zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad wdrożeniem nowego projektu i zmianami w istniejących projektach, obróbka plików dwg, dxf: przygotowanie plików do zrobienia modeli, układów kroju, szablonów, wykonanie modeli i układów w oprogramowaniu OPTITEX lub GEMINI, optymalizacja odsieku i materiału z gąbki, przygotowanie dokumentacji (karty kontroli, plany pakowania i dok. związane), wprowadzenie zmian w dokumentacji, zwolnienie procesu (wykonanie pomiaru i zapisu przy zmianach lub wdrażaniu projektu).
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
praca biurowa, przejazdy autobusami spółki w roli opiekuna dzieci i młodzieży
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
sprzedaż produktów wietnamskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom wietnamskim informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gniew (pomorskie)
referent ds. kadr i płac
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Dzialalność marketingowa na rzecz spółki, przy użyciu instrumentów i zasad marketingu, współpraca z klientem, komunikacja z rynkiem, odnajdowanie i ocena możliwości rynkowych
Jelcz Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
praca na poziomie administracyjnym
ChM sp. z o. o. - 2018-03-14 - Lewickie (podlaskie)
według zawodu
KANCELARIA NOTARIALNA Grażyna Krystyna Wachnik - 2017-06-22 - Lubsko (lubuskie)
Pomoc przy wykonywaniu n/w czynności:1. Przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółki,2. Dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale,3. Opracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,4. Sporządzanie pism do kontrahentów,5. Obsługa kontrahentów,6. Sprawdzanie protokołów realizacji usługi pod kątem zgodności z zapisami umowy,7. Opisywanie protokołów,8. Rozliczanie usługi,9. Wspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału,10. Obsługa urządzeń biurowych,11. Skrupulatne i terminowe prowadzenie powierzonej dokumentacji,12. Prace związane z archiwizacją dokumentacji,13. Praca w systemie SAP,14. Realizacja zadań podyktowanych celami GK IMPEL,15. Stażysta nie ponosi odpowiedzialności finansowej.Staż będzie odbywał się w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)