REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH Sulików oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE

Stanowisko: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH

Wynagrodzenie: 2 300 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń;Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00

Data publikacji: 2019-02-27

Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)

Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń;Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik prac biurowych*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja lub ekonomia. Obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw obywatelskich; niekaralność za przestępstwo umyślne; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku; znajomość przepisów ustaw niezbędnych do prowadzenie postępowania oraz wydawania decyzji w zakresie przyznawanych świadczeń oraz znajomość przepisów związanych z ochroną danych osobowych Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość programów Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa, dobra znajomość obsługi komputera, kreatywność, sumienność, rzetelność; dobra komunikacja interpersonalna; gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; umiejętność pracy samodzielnej i współpracy w zespole; odpowiedzialność, inicjatywa własna, bardzo dobra organizacja czasu pracy; umiejętność pracy pod presją czasu.

Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

Adres pracodawcy:
Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys (CV), dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;Oświadczenia:oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ;oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 216/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: zgorzelecki

Gmina pracodawcy: Sulików

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Sulików

Ulica pracodawcy: Pocztowa

Numer budynku pracodawcy: 7A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 28.02.2019

Oferta pracy ważna do: 13.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 2 500 - 3 000 PLN

prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu
BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH Sylwia Janowska - 2018-06-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK PRZY UPRAWIE ROŚLIN - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Dębówka (mazowieckie)

SZPACHLARZ - od 1 850 PLN

zgodny z oferowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I HANDLU - od 1 850 PLN

Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży i rozliczanie sklepów (praca w biurze i w terenie)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SMAK - GRZEGORZ DOROSZ I BRONISŁAW DOROSZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-15 - Cieszków (dolnośląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

obsługa Sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Piła (wielkopolskie)

REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

Bieżąca kontrola dokumentów, obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, współpraca z przedstawicielami handlowymi.
UNITED BEVERAGES SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-23 - Lublin (lubelskie)

REFERENT/SPECJALISTA K/M - 2 100 - 5 000 PLN

jw
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-08-06 - Warszawa (mazowieckie)

REFERENT PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 200 PLN

w/g stanowiska
KH - KIPPER sp zo.o. - 2017-02-16 - Zagnańsk (świętokrzyskie)

PRACOWNIK HALI PRODUKTY ŚWIEŻE - od 2 300 PLN

układanie towaru na półkach, pracownik działu produkty świeże
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DS. MARKETINGU I REKLAMY - do 1 850 PLN

Opracowywanie strategii marketingowej, wspieranie działu sprzedaży, współpraca z zewnętrznymi organizacjami w zakresie reklamy i marketingu, przygotowywanie ofert i prezentacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)

REFERENT(STAŻ) - 1 017,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Zabrze (śląskie)

OPERATOR MYJNI - do 1 850 PLN

mycie ręczne i przy użyciu maszyn pojazdów samochodowych
POLMO-ZBYT Sp. J. Andrzej Standarski -Pochoryłko Jan. - 2016-09-19 - Iława (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Pracownik biurowy do działu sprzedaży. Obsługa komputera i kasy fiskalnej, obsługa klienta, wystawianie paragonów i faktur. Telemarketing
FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA "WRONA" BARBARA WRONA,JERZY WRONA SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-27 - Limanowa (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Przygotowywanie posiłków, dowóz do klienta, dbanie o czystość. Możliwość przyuczenia do zawodu.Pracodawca ma możliwość zapewnienia transportu do miejsca wykonywania pracy i z powrotem
Bar ZACISZE Lucyna Juszczyk - 2018-05-16 - Sędziszów (świętokrzyskie)

REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - PRACOWNIK BIURA - 2 400 - 2 800 PLN

Wsparcie Działu Księgowości w codziennej pracy - Przygotowywaniedokumentacji księgowej - Uzgadnianie rozrachunków - weryfikacja dokumentacjipod względem formalnym i rachunkowym; - księgowanie faktur od dostawców iprzygotowywanie płatności; - sprawdzanie poprawności rachunkowej,księgowanie oraz archiwizacja dokumentów, - prawidłowe i terminowewprowadzanie danych finansowych, - potwierdzanie i uzgadnianie sald zkontrahentami - przestrzeganie procedur i standardów firmy - uzupełnianiedanych - terminowe i prawidłowe wykonywanie operacji księgowych - zastępstwow prowadzeniu kasy złotówkowej i walutowej - przygotowywanie dokumentówkadrowo-płacowych -Wykonywanie zadań organizacyjno - administracyjnych-Wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy -Koordynacja obsługitelefonicznej firmy i łączy internetowych -Organizacja oraz rezerwacja spotkań,realizacja zamówień. Praca w godz. 8-16
STARPOOL Dariusz Napieracz - 2018-02-13 - Opole (opolskie)

REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

prace administracyjno-biurowe,pn-pt godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH - od 2 000 PLN

obsługa maszyn do cięcia i obróbki granitu
Steinform Produktion Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Witnica (lubuskie)

REFERENT DS. BIUROWYCH (DOP.) - od 2 100 PLN

obsługa i archiwizacja poczty elektronicznej; prowadzenie dokumentacji; prowadzenie bazy danych; obsługa klienta, zamawianie części
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Tczew (pomorskie)

REFERENT + ST PO WER ( DZ. SPRZED. USŁ. MED I STAT.) - 997,4 PLN

- Kompletowanie i porządkowanie dok. przeznaczonej do przekazania do archiwum zakladowego,- Przekazywanie i wysłanie dokumentów do podjamenców, nabywców usług med. i innych kontrahentów,- Dostarczenie pism, komunikatów NFZ, raportów błedów do klinik, przychodni i zakładów diagnostycznych ICZMP,- Po przeszkoleaniu wprowadzanie danych aplikacji użytkowych w Dziale Sprzedaży Usług Med. (STER, TETA),- Kompletowanie, przekazywanie i przechowywanie dokuemntów dla grup pacjentów niż ubezpieczeni.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Łódź (łódzkie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

I. Aktualizacja i usystematyzowanie akt osobowych podatników; wysyłka pism i decyzji; potwierdzanie doręczonych decyzji i upomnień; archiwizowanie dokumentacji podatkowej.II. Współpraca z referatem odpowiedzialnym za promocję i rozwój w gminie; udział w gminnych imprezach; bieżące kompletowanie dokumentacji w projektachIII. Zapoznanie się z treścią ustaw istotnych dla pracy Referatu Mienia Komunalnego i Zagospodarowania Przestrzennego; prace związane z archiwizacją dokumentów; przygotowanie korespondencji do wysyłki; przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz umów cywilno prawnych, przygotowanie projektów pism w ramach toczących się postępowań.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Bobrowniki (śląskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

Pierwszy Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biuroweDrugi Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Żory (śląskie)

OBSŁUGA WÓZKA WIDŁOWGO - od 2 100 PLN

praca w tartaku
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

sporządzanie posiłków dla dzieci, mycie naczyń,prowadzenie dokumentacji wg procedur HACCP, dbanie o swoje stanowisko pracy
Publiczne Przedszkole "Leśny Zakątek" w Łaskarzewie - 2016-05-24 - Łaskarzew (mazowieckie)

REFERENT -KSIĘGOWA - 997,4 PLN

NAUKA: OBLICZANIA STANU ZADŁUŻENIA, ROZLICZANIA POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH, REJESTROWANIA I ROZLICZANIA W KSIĘDZE PIENIĘŻNEJ, PISANIA PISM I WYDAWANIA POSTANOWIEŃ O KOSZTACH.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Konin (wielkopolskie)

WULKANIZATOR - KIEROWCA - od 1 050 PLN

Ocenianie uszkodzeń , określenie sposobu wykonywania naprawWykonywanie czynności naprawczych z zastosowaniem właściwych metodObsługiwanie maszyn i urządzeń stosowanych w procesie wulkanizacji Dojazd do klienta samochodem serwisowym
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Wałcz (zachodniopomorskie)

RECEPCJONISTA - od 3 000 PLN

zakres obowiązków:: obsługa recepcji hotelowej (wmeldowanie/wymeldowanie gości, obsługa systemu recepcyjengo, wykonywanie niezbędnych raportów, odpowiadanie na życzenia gości);
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA NA TELEFON - od 15 PLN

sprzedaż produktów indyjskich przez telefon, informowanie o produktach, obsługa poczty elektronicznej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

REFERENT - 997,4 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat