REFERENT DS. KSIĘGOWYCH Łaziska Górne oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów biura; ewidencja dokumentów księgowych; przygotowanie dokumentacji księgowo-płacowej i ZUS; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie deklaracji podatkowych; dekretacja dokumentów księgowych; prowadzenie spraw kadrowych - akta osobowe
Data publikacji: 2020-12-01
Lokalizacja: Łaziska Górne (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
obsługa klientów biura; ewidencja dokumentów księgowych; przygotowanie dokumentacji księgowo-płacowej i ZUS; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie deklaracji podatkowych; dekretacja dokumentów księgowych; prowadzenie spraw kadrowych - akta osobowe
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łaziska Górne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2408
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie ekonomiczne, znajomość podstaw ekonomii i rachunkowości, organizacji przedsiębiorstw, prawa pracy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6351653587
danePracodawcy_regon: 241475890
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: mikołowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2408
Gmina pracodawcy: Łaziska Górne
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łaziska Górne
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0941139
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 01.12.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?372762be1d815eed17befccafb91133e
Podobne oferty pracy
Archiwizacja dokumentacji, zakładanie spraw
kontakt przez PUP - 2020-08-12 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Praca w zastępstwie na stanowisku woźnej w szkole, etat 32/40.
Samorządowe Przedszkole nr 83 - 2019-12-09 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie wyższe (finanse,ekonomia); min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; biegła znajomość języka macedońskiego i angielskiego w mowie i w piśmie; bardzo dobra znajomość Pakietu Office, w szczególności Excel, obsługa urządzeń biurowych; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentacji kadrowej, współpraca z zarządem w sprawach administracyjno-finansowych, monitorowanie poziomu należności i zobowiązań, kontrola obiegu dokumentów finansowych i kadrowych w firmie, współpraca z działem księgowości, przygotowywanie raportów dla zarządu wg wytycznych, obsługa płatności firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Einsteina
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu
BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH Sylwia Janowska - 2017-06-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Staż w godz. 07.30-15.30.Miejsce stażu: Terenowy Punkt Paszportowy w Zawierciu, ul. Parkowa 2
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Zawiercie (śląskie)
-wykonywanie zadań organizacyjno - administracyjnych-wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy-koordynacja obsługi telefonicznej firmy -organizacja oraz rezerwacja spotkań, realizacja zamówień
Starpool - 2018-02-15 - Lewin Brzeski (opolskie)
pomoc w przygotowaniu dań kuchni indyjskiej, dbanie o prawidłowy przebieg prac na kuchni, przygotowywanie dań wg podanych receptur
kontakt przez PUP - 2020-06-04 - Wołomin (mazowieckie)
Uzupełnianie danych uczestników projektów w bazach; wsparcie kierownika działu w sporządzaniu umów, formularzy, dokumentacji projektowej; działania promocyjne (strona internetowa, media społecznościowe); sprawdzanie kompletności dokumentacji; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Śląskie Centrum Reumatologii, Rehabilitacji i Zapobiegania Niepełnosprawności im. gen. J. Ziętka w Ustroniu Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Ustroń (śląskie)
Staż dla osoby zarej. w tut. Urzędzie. 1.Godz. odb. stażu 7:00 do 15:002.Poznanie i przyswojenie zasad organizacji stanowiska pracy pod kątem zasad BHP i PPOŻ.3.Instruktaż stanowiskowy.4.Zapoznanie z regulaminem pracy. 5.Zapoznanie się z zadaniami i pracą na stanowisku referent księgowości.6.Zapoznanie się z obowiązującymi procedurami w zakładzie. 7.Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju.8.Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym. 9.Przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych.10.Sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami.11.Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących. 12.Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami, bankami.13.Wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych.14.Archiwizowanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2020-06-17 - Świerczów (podkarpackie)
1. Nauka prowadzenia rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Nauka sporządzania deklaracji VAT.3. Nauka sporządzania sprawozdań finansowych.4. Nauka sporządzania dokumentów rozliczeniowych do ZUS.5. Nauka prowadzenia kasy.6. Nauka sporządzania raportów kasowych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Zimne Wody
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie i rozliczanie zużycia mediów: woda, ciepło, obsługa korespondencji ( pisma, faksy, maile).
AGENCJA ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI -SALDO PLUS - 2015-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)
praca na dziale mięsnym, praca z kasą fiskalną , empatyczna obsługa klienta, obsługa krajalnicy oraz maszyny do mielenia mięsa
Handel-Usługi Arkadiusz Głowacki - 2017-08-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie pokoi oraz części ogólnodostępnych
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
Miejsce stażu Krapkowice.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Krapkowice (opolskie)
Obsługa klienta w sklepie internetowym i na portalach, praca w godz.8:00-16:00
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-02-24 - Opole (opolskie)
sprzątanie piekarni
Piekarnictwo, Wyrób i Sprzedaż S.C. Małgorzata Rurka i Jerzy Rurka - 2017-06-02 - Troszyn (mazowieckie)
zadania w zakresie bezpośredniej obsługi podatków,w tym w szczególności przyjmowania i przetwarzania deklaracji podatkowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Zambrów (podlaskie)
- kompletowanie dokumentacji kadrowej- obsługa korespondencji firmowej- administracyjne wsparcie pracowników
HR GLOBAL GROUP SP.Z O. O - 2016-07-26 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
prowadzenie ewidencji gospodarki odpadami, rozliczanie stanów magazynowych, wydawanie zaświadczeń potwierdzających odzysk i recykling. Praca w godzinach 8.00-16.00. Okres zatrudnienia: 12 miesięcy
RECYKL Organizacja Odzysku S.A. - 2018-02-05 - Śrem (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentów do odprawy celnej
C.HARTWIG SZCZECIN SPEDYTORZY MIĘDZYNARODOWI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prowadzenie księgi korespondencyjnej, sporządzanie raportów kasowych, pomoc w sprawach biurowych
BAPRO-MET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-26 - Błotnica (lubuskie)
Szczegóły dotyczące stanowiska na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad-print-pdf/id/4084
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kołobrzegu - 2016-10-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sprzedaż biletów, udzielanie informacji o kursach, sprawowanie nadzoru nad kasą biletową, nadzór nad kierowcami
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
odbieranie telefonów, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Śmiłowo (wielkopolskie)
Zapoznanie z zakładem i systemem zarządzania BHP. Rejestracja przeprowadzonych rozmów bezpieczeństwa SUSA.Wsparcie przy opracowaniu dokumentacji potwierdzającej realizację szkoleń okresowych BHP i szkoleń dla firm zewnętrznych (generowanie druków zaświadczeń, prowadzenie rejestru).Wsparcie w opracowaniu i transferze materiałów BHP na linie TPM (obróbka graficzna przeprowadzonych analiz, ocen i formularzy).Opracowanie elektronicznego rejestru substancji chemicznych stosowanych na terenie zakładu (na podstawie mapowania uzyskanie od producentów kart charakterystyki substancji chemicznych, umieszczenie wersji elektronicznej na dysku wspólnym. Transfer zagrożeń oraz środków ochrony z treści kart do rejestru).Wsparcie w przeglądzie i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego (między innymi umieszczenie wartości wyników badań i pomiarów środowiska pracy).Wsparcie w realizacji celów OMP (obróbka zgromadzonych danych, przygotowanie danych do analiz i zestawień, przygotowanie prezentacji).
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji księgowej (mała i pełna księgowość)Sporzadzanie list płacRozliczanie z ZUS
CONTROLLING KANCELARIA BIEGŁYCH REWIDENTÓW- KACZMAREK,ADAMCZYK - 2016-09-14 - Słupca (wielkopolskie)
w/g stanowiska
KANCELARIA FINANSOWO PRAWNA MERQUS R. MULARCZYK I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-09-10 - Kielce (świętokrzyskie)
1.Prowadzenie spisu spraw, dziennika korespondencji i rejestru przyznanych świadczeń.2. Zapoznanie się ze sposobem dostarczania decyzji administracyjnych oraz innych pism urzędowych.3. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Gubin (lubuskie)
Nadzór nad procesem produkcyjnym. Kontrolowanie przestrzegania i stosowania przez pracowników przepisów BHP i p.poż. oraz przepisów o zachowaniu tajemnicy państwowej i służbowej.
Spółdzielnia PIONIER - 2018-04-30 - Prudnik (opolskie)