REFERENT DS. KSIĘGOWYCH Kwidzyn oferta pracy MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY NR 3 IM.JANUSZA KORCZAKA W KWIDZYNIE
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rozliczenia podatku od towaru i usług, VAT oraz dokumentacji księgowej zgodnie z zasadami polityki rachunkowości obowiązującej w placówce
Data publikacji: 2016-10-19
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY NR 3 IM.JANUSZA KORCZAKA W KWIDZYNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MONIUSZKI 5, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rozliczenia podatku od towaru i usług, VAT oraz dokumentacji księgowej zgodnie z zasadami polityki rachunkowości obowiązującej w placówce
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto, 1/2 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
posiadanie wiedzy z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, podatku VAT
Nazwa pracodawcy:
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY NR 3 IM.JANUSZA KORCZAKA W KWIDZYNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
MONIUSZKI 5, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzyński
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kwidzyn
Adres strony pracodawcy: http://www.mowkwidzyn.pl
Ulica pracodawcy: MONIUSZKI
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Jedyny w Polsce ośrodek resocjalizacyjno-rewalidacyjny, integracyjny (młodzież niedostosowana społecznie upośledzona w stopniu lekkim oraz w normie intelektualnej z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego ze względu na niedostosowanie społeczne) dla dziewcząt.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 19.10.2016
Oferta pracy ważna do: 18.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Operator koparko-ładowarki
FIRMA USŁUGOWA ANDRZEJ NARBUT WALCZ - 2017-08-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektu finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list płac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach), bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego - 2018-02-28 - Będzin (śląskie)
Wsparcie Kierownika Produkcji w zakresie: - wprowadzaniu wyrobu gotowego,- prowadzeniu dokumentacji systemowej,- zarządzania narzędziami systemowymi wykorzystywanymi w produkcji folii, - przygotowywanie i zgłaszanie zapotrzebowania na surowce do produkcji ; - utrzymywania relacji z pozostałymi działami firmy; - sporządzania dokumentacji dotyczącej wykonywanych zadań. Wymagania- uprawnienia na wózki widłowe (niekoniecznie, możliwość doszkolenia)- bardzo dobra znajomość MS Office; - podstawowa znajomość terminów technicznych ;- gotowość do pracy zmianowej i dyżurów ;- prawo jazdy kat B ;- wykształcenie min. średnie;- samodzielność i odpowiedzialność; - mile widziane zdolności organizacyjne;- chęci uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji;- elastyczność i otwartość na nowe doświadczenia;- rozwinięte umiejętności komunikacyjne, analityczne i organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu; - dyspozycyjność.Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres e-mail: sekretariat (at) folia-nan.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO NAN ANDRZEJ NELSON MAŁGORZATA NELSON SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-09 - Zajączkowo (pomorskie)
Prowadzenie biura: przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji do księgowania. Możliwość pogłębiania wiedzy podatkowo- księgowej i szkoleń z zakresu pełnej księgowości.
Premar Słupsk - 2017-10-27 - Słupsk (pomorskie)
przyjmowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie faktur do programu ksiegowego, sprawdzanie rejestrów sprzedaży i zakupów
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łaziska Górne (śląskie)
wystawianie faktur sprzedaży, dokumrntów magazynowych, kontrola obiegu dokumentacji handlowej, organizacja korespondencji, przygotowywanie raportów, zestawień
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg zawodu
"CENTRUM BUDOWLANE MRĄGOWO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Iłowa (lubuskie)
Obsługa kantora-sprzedaż winiet samochodowych, elektroniczna sprzedaż
PZM TRANSSERVICE Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Godów (śląskie)
Obsługa klienta zagranicznego (j. niemiecki): telefoniczna, mailowa, social media, realizacja zamówień.
Dresówka.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-23 - Głuchołazy (opolskie)
1. Skanowanie, bindowanie, kserowanie, dokumentów.2. Obsługa poczty elektronicznej.3. Obsługa programu komputerowego MS Office (Word, Exel).4. Pisanie i redagowanie projektów pism.5. Udzielanie informacji interesantom.6. Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych o awariach oświetlenia ulic i sygnalizacji świetlnej, ewidencjonowanie ich w rejestrze.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Kapuściska
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie ofert techniczno-cenowych. Sporządzanie kosztorysów ofertowych, kompletowanie dokumentacji. Wystawianie protokołłów odbioru robót oraz faktur VAT
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Rogowiec (łódzkie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapozanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- zapoznanie z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywa staż,- uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- zapoznanie z technikami pracy biurowej,- sporządzanie projektów pism,- prace przy porządkowaniu dokumentacji,- obsługa komputera (WORD, EXCEL, Aplikacje ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Zgierz (łódzkie)
- Prowadzenie różnego rodzaju działań kontrolnych wraz z dokumentowaniem tych działań,-tworzenie pism i dokumentów urzędowych, ich rejestrowanie zgodnie z obowiązującą w WJHARS, instrukcją kancelaryjną oraz rzeczowym wykazem akt,- Funkcjonowanie archiwum zakładowego oraz sposób przechowywania materiałów archiwalnych i dokumentów niearchiwalnych,-Zapoznanie sie z bazami danych funkcjonującymi w WIJHARS oraz wprowadzanie danych do tych baz,- Zapoznanie sie z wdrożonym i funkcjonującym systemem zarządzania jakością wg. ISO oraz obowiązującymi procedurami kontroli zarządczej w WIJHARS, czynny udział referenta-stażysty w tych działaniach.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Łódź (łódzkie)
1. Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy GOPS w Żukowie oraz innymi procedurami i regulaminami jednostki.2. Zapoznanie się z ustawą o świadczeniach rodzinnych, ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz kodeksem postępowania administracyjnego.3. Zapoznanie się z systemem komputerowym do obsługi świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.4. Wprowadzanie danych dotyczących świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego do systemu komputerowego.5. Wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.6. Prowadzenie ewidencji przyjmowanych wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.7. Wysyłanie korespondencji.8. Pomoc przy sporządzaniu list płac.9. Inne czynności wskazane przez kierownika ośrodka.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Żukowo (pomorskie)
Montaż płyty obornickiej, drzwi chłodni
Ganc Izolacje Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Sianów (zachodniopomorskie)
oferta pracy subsydiowana
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Sławoszyno (pomorskie)
Główne obowiązki:- wsparcie uczestników projektu w kontaktach z instytucjami publicznymi, pracodawcami, społeczeństwem przyjmującym- wsparcie uczestników projektu w tworzeniu i wypełnianiu dokumentów administracyjnych,- udzielanie informacji obywatelom Państw Trzecich oraz dbałość o poziom przekazywanych informacji dla cudzoziemców,- samodzielna organizacja pracy biura informacji dla cudzoziemców ; współpraca z zespołem projektowym w zakresie realizacji działań integracyjnych skierowanych do cudzoziemców;- regularne raportowanie o rezultatach do koordynatora projektu;- udział w pracach zespołu projektowego;- prowadzenie dokumentacji projektowej potwierdzającej realizację zadań integracyjnych skierowanych do cudzoziemców.Wymiar etatu: 24 godziny tygodniowo na podstawie umowy o pracę na czas określony (pierwsza umowa na okres próbny 3 miesięcy).Praca będzie wykonywana min. 6 godzin dziennie przez 4 dni w tygodniu, w tym jeden dzień do godz. 18.00Warunki pracy:Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie, selekcja i archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Żary (lubuskie)
prace administracyjno-biurowe, obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, udzielanie informacji, prace biurowe w Dziel świadczeń Rodzinnych
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Wola (śląskie)
Wykonywanie prac rozładunkowych i przeładunkowych odzieży używanej luzem pakowanej.
ASV Sp. z o.o. - 2018-08-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
utrzymywanie porządku w pomieszczeniach należących do Spółki
POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O. - 2017-09-22 - Kowary (dolnośląskie)
Obsługa klienta, obsługa komputera, sporządzanie umów ratalnych, dbanie o porządek w miejscu pracy.Umowa na czas okresłony godziny pracy 9:00-17:00, 10:00-18:00.ZAPRASZAMY NA SPOTAKNIE REKRUTACYJNE, KTÓRE ODOBĘDZIE W SALONIE MEBLOWYM WE WROCŁAWIU AL. JANA III SOBIESKIEGO W DNIU 29.05.2017 O GODZ. 13:00
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Spółka Jawna - 2017-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Tychy (śląskie)
wystawianie faktur, wypisywanie dokumentów firmowych (m.in. WZ, listy obecności), porządkowanie dokumentów, kontakt z klientem, odpowiadanie na zapytania, składanie zamówień
FPH HALMET-BIS - 2018-03-14 - Wróblowice (dolnośląskie)
konfrontacja i dekretacja dowodów księgowych, uzgadnianie sald, księgowanie zaakceptowanych dokumentów, prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej dokumentów rachunkowych, analizowanie prawidłowości zapisów na kartach, obsługa programu komputerowego COMARCH CDN KL, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Oława (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się monitorowaniem i koordynowaniem procesu rewitalizacji, promocją działań rewitalizacyjnych podejmowanych przez Miasto Słupsk oraz wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowaniem realizacji celów w nim określonych.Ważniejsze zadania: współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta; promocja działań rewitalizacyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesem rewitalizacji miasta; współtworzenie i realizacja programów wspomagających program rewitalizacji miasta, w tym rozpowszechnianie informacji i koordynowanie projektów związanych z rewitalizacją miasta; współtworzenie wniosków o dofinansowanie z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych; monitorowanie, aktualizacja i wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2800 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-14 - Słupsk (pomorskie)
Kierowanie zespołem pracowników, nadzorowanie pracy wtryskarek oraz monitorowanie ich efektywności, nadzór nad rozliczaniem produkcji oraz zużyciem surowców, analizowanie przyczyn obniżonej efektywności, planowanie i nadzorowanie działań korygujących, planowanie i nadzorowanie napraw, nadzór nad dokumentacją
FILA Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy , Antoni Fila - 2016-11-04 - Sztum (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)